Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 528i E28 jaudas palielināšana

AutorsZiņojums
OsiXC
21. Jan 2007, 19:22 #1

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio

Ko ieskakat uzlabot e28, lai pacelt zirgus...???
Offline
OsiXC
21. Jan 2007, 19:24 #2

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio

Dzineejs 2,8... 81 gads
Offline
Bimmer
21. Jan 2007, 19:26 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Varianti:
STAGE 1 - izņem 2.8 un ieliec 3.4
STAGE 2 - ieliktajam 3.4 uzliec turbo
STAGE 3 - uzliktajam turbo pievieno starpdzesētāju, pacel spiedienu
STAGE 4 - NOS
Offline
OsiXC
21. Jan 2007, 19:27 #4

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio

Bet bez dzineeja nomainas...? Dzineejs ideaalaa staavoklii...
Offline
Raicha
21. Jan 2007, 19:28 #5

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

stage5: izsleedz NFS:carbon
Offline
roliks
21. Jan 2007, 19:28 #6

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

japiemeistaro sitads aparats prieksa, domaju ka divus zirgus toc pacels
Offline
Bimmer
21. Jan 2007, 19:29 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

STAGE 1 - koniskais filtrs
STAGE 2 - Ractive izplūde
STAGE 3 - NOS

Offline
Bimmer
21. Jan 2007, 19:32 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Veci, pirms te aiziet ~5 lapas ar prikoliem (līdz topika izdzēšanai), uzreiz atzīmēšu, ka neko tādu tam motoram neizdarīsi, lai reāli justu jaudas pieaugumu.

Uzliksi filtru, kaut kādu pļerkšķošu izplūdi. Un? Tipa uzreiz jauda pa 30 ZS pieaugs? Jā, tā trubu dragreisisti saka

Reālu jaudas starpību jutīsi, ieliekot 3.4 motoru. Tādu tieši tagad ss.lv pilnā sborā viens tirgo par 150 Ls. Nezinu, ko par mazākām naudām var tam 2.8 izdarīt, lai būtu "baigais jaudas pieaugums"...
Offline
OsiXC
21. Jan 2007, 19:35 #9

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio


2007-01-21 19:32, Bimmer rakstīja:
Veci, pirms te aiziet ~5 lapas ar prikoliem (līdz topika izdzēšanai), uzreiz atzīmēšu, ka neko tādu tam motoram neizdarīsi, lai reāli justu jaudas pieaugumu.

Uzliksi filtru, kaut kādu pļerkšķošu izplūdi. Un? Tipa uzreiz jauda pa 30 ZS pieaugs? Jā, tā trubu dragreisisti saka

Reālu jaudas starpību jutīsi, ieliekot 3.4 motoru. Tādu tieši tagad ss.lv pilnā sborā viens tirgo par 150 Ls. Nezinu, ko par mazākām naudām var tam 2.8 izdarīt, lai būtu "baigais jaudas pieaugums"...


Par tiem filtriem un izpluudi... Pieaugums var buut kaadi 7-10 zs, bet ar to nepietiek... Taatad dzineeja nomaina vieniigais..?
Offline
Bimmer
21. Jan 2007, 19:40 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Nu tos 7-10 ZS dabūsi, ja nomainīsi izplūdes sistēmu visā garumā (ieskaitot "zirnekli") un filtrs būs ar attiecīgu ieplūdes traktu. Bet tas viss arī labākajā gadījumā. Reāli MAX 5 ZS šitā var piepacelt. Tāpat var šitā dabūt arī jaudas krišanos, ja izplūde uzlika, neveicot (vai veicot nepareizi) aprēķinus projektējot un filtrs no motora telpas rauj karsto gaisu.

Tavā gadījumā viennozīmīgi - motora maiņa uz lielāku. Būs reālāks ieguldījums/ieguvums efekts.
Offline
martinez
21. Jan 2007, 19:44 #11

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Tieši tā, tikai motoru no vecā 745i
Offline
RM1
21. Jan 2007, 19:46 #12

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2007-01-21 19:35, OsiXC rakstīja:
Par tiem filtriem un izpluudi... Pieaugums var buut kaadi 7-10 zs, bet ar to nepietiek... Taatad dzineeja nomaina vieniigais..?


Lai tu dabūt 7-10 zs klāt uz riteņiem, čalīt, tev vajadzēs krietni iesvīst, un ar fitra maiņu tu to nepanāksi, lai arī kā tu savus vaidziņus sasprindzinātu

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Rons
21. Jan 2007, 19:57 #13

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6


2007-01-21 19:22, OsiXC rakstīja:
Ko ieskakat uzlabot e28, lai pacelt zirgus...???


aizdzen auto uz ATAMAH Westside Performace Tuning un tev visu izdariis

-----------------
www.radari.lv
Offline
OsiXC
21. Jan 2007, 21:34 #14

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio


2007-01-21 21:32, riddler rakstīja:
ps ja reiz dzineejs ir tik labaa staavoklii tad varu piedaavaat 3,07 blokji ar 184 zs [ja vinji tur tieshaam ir] vareesi ar 1. vai 2. vismaz normaali pafreezeet


Thanx! Blokis jau staav...
Offline
OsiXC
21. Jan 2007, 21:45 #15

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio


2007-01-21 21:42, riddler rakstīja:
nu tad ieliec V12 un buus tev superkaars


Nu vareetu jau visu meistarot, ja loti piesaistiitu e2,8 virsbuuve... Laikam jaalauj veceniitei mieriigi pabeigt savu BMW life
Offline
OsiXC
21. Jan 2007, 21:59 #16

Kopš: 22. Nov 2006

No: Rēzekne

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW E30 M52B28 Cabrio


2007-01-21 21:46, riddler rakstīja:
vo vo un zirgus ar vinju nevaig cilaat


Offline
Bpa4
21. Oct 2007, 20:35 #17

Kopš: 18. Oct 2007

Ziņojumi: 89

Braucu ar:

ljurbo .... vai lielaka motora iecelshana.
Offline
seatbelt
21. Oct 2007, 21:03 #18

Kopš: 11. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: CP2266

vispirms saved tehniski kārtībā to, kas ir un tad domā par pārējo..
Offline
Huligaans
21. Oct 2007, 21:56 #19

Kopš: 03. Jan 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5291

Braucu ar: e34


2007-10-21 21:03, seatbelt rakstīja:
vispirms saved tehniski kārtībā to, kas ir un tad domā par pārējo..
a mos vnjam jau vina ir normaala...

-----------------
Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo