Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Automāts kaut kāds jocīgs!

AutorsZiņojums
Kiddy
19. Dec 2006, 13:50 #1

Kopš: 25. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 327

Braucu ar: E36 (M52B28)

Respektīvi mans automāts sācis slēgties kaut kā jocīgi Ar klokji pārslēdzoties pa rezhiimiem PRND432 sākumā pirmie (PRN) slēdzas normāli, bet tālāk (D) taa kaut kaa ljoti stingri un sajūta, ka vinjsh pat iisti nenofikseejas (nav tas klikt ) Iznjemt arii ljoti stingri. Pashas kaarbas darbiibaa nekaadas novirzes no normas neesmu pamaniijis. Straadaa normaali, klusi un paarsleedzas bez raavieniem.
Vai shii paziime ir tipiska eljas truukuma izpausme, vai tipiska kaarbas beigu gala izpausme???

-----------------
Offline
bmwaddict
19. Dec 2006, 14:02 #2

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

iespeejams aatrumpaarsleega trose tuvojas beigaam. vai arii ja vienk mashiina ilgi staaveeja tad vienk apruuseejis tas stienis, kas trosei galaa pie kaarbas.
Offline
Mr-Scorpion
19. Dec 2006, 14:09 #3

Kopš: 03. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4720

Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet


2006-12-19 13:50, Kiddy rakstīja:
bet tālāk (D) taa kaut kaa ljoti stingri un sajūta, ka vinjsh pat iisti nenofikseejas (nav tas klikt ) Iznjemt arii ljoti stingri.


kāds auto ? ja E32; E34; E36, tad visai izplatīta parādība ir tās mazās plastmasas gofriņas salūšana/sabojāšanās, kas arī rada aizsprostu. vnk - nomaini to.


-----------------
www.krasuforums.lv

Offline
Kiddy
19. Dec 2006, 14:15 #4

Kopš: 25. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 327

Braucu ar: E36 (M52B28)


2006-12-19 14:09, Mr-Scorpion rakstīja:

2006-12-19 13:50, Kiddy rakstīja:
bet tālāk (D) taa kaut kaa ljoti stingri un sajūta, ka vinjsh pat iisti nenofikseejas (nav tas klikt ) Iznjemt arii ljoti stingri.


kāds auto ? ja E32; E34; E36, tad visai izplatīta parādība ir tās mazās plastmasas gofriņas salūšana/sabojāšanās, kas arī rada aizsprostu. vnk - nomaini to.


E36.
Kur taa gofra naak - pie klokja, vai pie kaarbas. Respektiivi - no kura gala vinjai tikt klaat. Neesmu nekad pa shito galu jaucies.
Shitas vareetu buut riktiigais iemesls. Jo trosiite ieruuseet nevareeja (lietoju intensiivi ).


-----------------
Offline
Artis
19. Dec 2006, 14:18 #5

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault


2006-12-19 14:09, Mr-Scorpion rakstīja:

2006-12-19 13:50, Kiddy rakstīja:
bet tālāk (D) taa kaut kaa ljoti stingri un sajūta, ka vinjsh pat iisti nenofikseejas (nav tas klikt ) Iznjemt arii ljoti stingri.


kāds auto ? ja E32; E34; E36, tad visai izplatīta parādība ir tās mazās plastmasas gofriņas salūšana/sabojāšanās, kas arī rada aizsprostu. vnk - nomaini to.



elementari parbaudit, ja plastmasa - vajag nonjemt un bez tas izmegjinat. Ja nekas nemainas tad trose pie vainas. Var ar drati izlidzeties
Offline
Artis
19. Dec 2006, 14:21 #6

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault


2006-12-19 14:15, Kiddy rakstīja:
E36.
Kur taa gofra naak - pie klokja, vai pie kaarbas. Respektiivi - no kura gala vinjai tikt klaat. Neesmu nekad pa shito galu jaucies.
Shitas vareetu buut riktiigais iemesls. Jo trosiite ieruuseet nevareeja (lietoju intensiivi ).



ta dekorativa, kuru tu redzi - lai nv karba jaskatas
Offline
Kiddy
19. Dec 2006, 14:25 #7

Kopš: 25. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 327

Braucu ar: E36 (M52B28)


2006-12-19 14:21, Artis rakstīja:
ta dekorativa, kuru tu redzi - lai nv karba jaskatas

Sapratu kas par gofru

-----------------
Offline
Fausts
19. Feb 2007, 17:17 #8

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

kā parasti tiek pārbaudiits automāts? respektiivi kā var nofiksēt, ka automātiskai kārbai kāds defekts.,,,piemeeram sajuuga izsliideeshana...!?
Offline
coolinsh
19. Feb 2007, 17:22 #9

Kopš: 27. Mar 2006

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: Volgo


2006-12-19 13:52, Kaspich rakstīja:

2006-12-19 13:50, Kiddy rakstīja:
Respektīvi mans automāts sācis slēgties kaut kā jocīgi Ar klokji pārslēdzoties pa rezhiimiem PRND432 sākumā pirmie (PRN) slēdzas normāli, bet tālāk (D) taa kaut kaa ljoti stingri un sajūta, ka vinjsh pat iisti nenofikseejas (nav tas klikt ) Iznjemt arii ljoti stingri. Pashas kaarbas darbiibaa nekaadas novirzes no normas neesmu pamaniijis. Straadaa normaali, klusi un paarsleedzas bez raavieniem.
Vai shii paziime ir tipiska eljas truukuma izpausme, vai tipiska kaarbas beigu gala izpausme???


nee, nekas traks. pats sviras/klokja mehaanisms klemee


... un Tu pat viņu neielaidi zemē?
Offline
Fausts
20. Feb 2007, 10:05 #10

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11


2007-02-19 17:17, Fausts rakstīja:
kā parasti tiek pārbaudiits automāts? respektiivi kā var nofiksēt, ka automātiskai kārbai kāds defekts.,,,piemeeram sajuuga izsliideeshana...!?

joprojām aktuāls jautājums...
Offline
Kiddy
20. Feb 2007, 10:13 #11

Kopš: 25. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 327

Braucu ar: E36 (M52B28)


2007-02-20 10:05, Fausts rakstīja:

2007-02-19 17:17, Fausts rakstīja:
kā parasti tiek pārbaudiits automāts? respektiivi kā var nofiksēt, ka automātiskai kārbai kāds defekts.,,,piemeeram sajuuga izsliideeshana...!?

joprojām aktuāls jautājums...

Kaut kad, dikti sen, pa TV dzirdēji, ka slīdēšanu var pārbaudīt vienkārši nospiežot bremzes ieliec draivā un dod tik gāzi . Ja neslīd, tad dzinējs tik līdz kaut kādiem hvz kādiem apgriezieniem paceļās un tālkāk neiet. Droši vien, ka tas ir sviests, bet pamēģināt vari - nekas slikts nenotiks. Pats neesmu eksperimentējis.

-----------------
Offline
Fausts
20. Feb 2007, 10:18 #12

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

tā mēģināju....pieturot bremzi, devu gāzi...auto stāvēja uz vietas, bet pieplaka tuvāk zemei...tad jau viss ok laikam...tik interesanti pie cik apgr. tam tā jābūt!...pārslēdzoties robiem, sajūta tāda itkā slīd sajūgs, dodot gāzi virsū, apgriezieni uzkāpj normāli, bet pie robu pārslēgšanās apgriezieni lēni noslīd zemāk...varbūt tā pat jābūt!?...piedodiet...pirmais automāts!
Offline
Fausts
20. Feb 2007, 10:23 #13

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

ajj...laikam jaaizbrauc uz servisu pakonsulteeeties...savaadaak nemaaku te izteikties!))
Offline
lietus
20. Feb 2007, 10:25 #14

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2055

Braucu ar:


2007-02-20 10:13, Kiddy rakstīja:

2007-02-20 10:05, Fausts rakstīja:

2007-02-19 17:17, Fausts rakstīja:
kā parasti tiek pārbaudiits automāts? respektiivi kā var nofiksēt, ka automātiskai kārbai kāds defekts.,,,piemeeram sajuuga izsliideeshana...!?

joprojām aktuāls jautājums...

Kaut kad, dikti sen, pa TV dzirdēji, ka slīdēšanu var pārbaudīt vienkārši nospiežot bremzes ieliec draivā un dod tik gāzi . Ja neslīd, tad dzinējs tik līdz kaut kādiem hvz kādiem apgriezieniem paceļās un tālkāk neiet. Droši vien, ka tas ir sviests, bet pamēģināt vari - nekas slikts nenotiks. Pats neesmu eksperimentējis.

kaut kaadas 2,5-3 tk uz tahometra pie testa
Offline
JZ
20. Feb 2007, 10:46 #15

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

rpm uzlec vienmeer paarsleedzoties jebkuraa paarnesumaa vai tikai konkreeti, piemeeram, no 1 uz 2, vai no 3 uz 4?
Offline
Fausts
20. Feb 2007, 11:17 #16

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

katru reizi....bet es noskaidroju...ja kautkas buutu noticis ar to automātu, itkā ieslēdzoties kautkāds servisa režīms ar vienu pārnesumu....taa kaa...pateicos...liekas viss ir ok!
Offline
JZ
20. Feb 2007, 11:28 #17

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

muljkjiibas, ne vienmeer tas rezhiims iesleedzas, un ne vienmeer, ja paraadaas uzraksts par rezhiimu, iesleedzas tikai tas 1 paarnesums

paarsleedzot rpm nedriikst uzlekt itkaa "izsliideetu sajuugs", vainas vareetu buut:
* nekvalitatiivs vai aizseereejis elljas filtrs, kaarba nespeej uzrazhot pietiekamu spiedienu
* kaarbaa ir par maz elljas, jaanocheko liimenis, izdariit elementaari - izskruuvee uzpildes/liimenja skruuvi, shpricee iekshaa ellju darbojoshai mashiinai liidz ellja saak pileet aaraa, izsleegaa visus paarnesumus turot bremzhu (joprojaam motors ruuc) pedaali, paturot katraa paarnesumaa 3-5sec, un akal lejam klaat ellju liidz liimenim, p.s. uzsaakot procesu kaarbai ir jaabuut siltai (~40-50 Celsija graadi)
* ir ielieta nepareizaa ellja, lielaakajai daljai naak ZF kaarbas ar "lifetime" ellju, kas ir viena standarta pilniigi sinteetiskaa ellja, bet dazhi servisi to nezin un ielej parastu dextron 3, kas ir uz mineraalaas baazes, rezultaataa ellja saputojas un var rasties "izsliidosha sajuuga" efekts, risinaajums ir - kaarba nost, jauc aaraa, lej ellju aaraa pilniibaa no visurienes, liek apakalj kopaa un lej iisto ellju iekshaa

p.s. tiem, kas nezin, tad kaarbaas ir ~10l elljas kopaa, bet elljas mainjas laikaa tiek nomainiits tikai tas, kas ir sateceejis karterii - ~3l

p.s.s. noteikt vai jaalej ir sinteetiskaa vai dextrons var peec kaarbas modelja plaaksniites, plaaksniite zaljaa kraasaa - sinteetika(~10ls/l, parasti lej Castrol Transmax Z), plaaksniite melna - dextrons (~2.50ls/l)

p.s.s.s. ja ielieta nepareizaa ellja, un negribas jaukt kaarbu aaraa, var meegjinaat skalot, tb liet aaraa kartera saturu, uzpildiit ar pareizo ellju, padarbinaat kaadu laiku, akal karteri lej aaraa, pilda jaunu iisto ellju utt, kameer naak aaraa daudz maz tiira iistaa ellja, pasaakums nebuus leets - kaa jau teicu - sinteetika maksaa 10ls/l
Offline
JZ
20. Feb 2007, 11:31 #18

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

aa, un vispaar, bmw rekomendee to shkjidrumu nemainiit, bet, kad tiek serviseeta kaarba (mainiits filtrs), tad shkjidrumu savaac tiiraa traukaa, un peec tam pilda atpakalj iekshaa kaarbaa, tas, ka shkjidrums nebuus kaa jauns, neesot buutiski, darba temperatuuras esot pietiekami zemas un taa ellja patieshaam nezaudeejot savas iipashiibas ljoti ilgaa laika periodaa (darba process ir pavisam atshkjiriigs no motora elljaam!)
Offline
GirtzB
20. Feb 2007, 11:31 #19

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22127

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

raapam i sūknis, jamie apgalvo ka var nomainīt visu kārbā esošo eļļu vienā piegājienā...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JZ
20. Feb 2007, 11:35 #20

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

suuknis neko nedod ja tu netiec iekshaa hidrotransformaatoraa, esot kaarbas, kam ir speciaala skruuve korpusaa, izskruuvee to, pagriezh HT pret caurumu, kur pretii akal buus skruuve, izskruuvee to, iztek visa paareejaa ellja (nu, vismaz lielaakaa dalja)

veel 1 variants ir elljas radiatora padeves shljaukas skruuveet valjaa un likt klaat 2 traukus, vienaa satek vecaa, no otraa tiek suukta jaunaa ellja, bet tas ar taads spalvains variants...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo