Online
Pašreiz BMWPower skatās 268 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW 5er E39 vai Audi A6 ?
Autors | Ziņojums |
mase | | Kopš: 11. Nov 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring
| BMW man nav bijis. Pašlaik nevaru izlemt ko pirkt - A6 vai BMW 52x (1996-).
Tie BMW ko sāka ražot 96 gadā ir laikam E39, tādēļ šādi jautājumi:
1. E39 ir cinkots?
2. Cik aptuveni ēd E39 520, 523, 525 benzīnieki ar manuālo kārbu?
3. Ar ko atšķiras 523 no 525? Abiem ir 2.5 motors cik noprotu.[ This message was edited by: mase on 2006-11-12 00:04 ] | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Te kaut kur uz vairākām lapām jau bija iztirzāta tēma par E39 vs A6, kur tika viennozīmīgi atzīts, ka E39 ir labāks (un ne tāpēc, ka BMW). | Offline | | |
mase | | Kopš: 11. Nov 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring
| Man tas A6 arī nepārāk, tapēc sāku skatīties citus variantus. Esmu braucis ar vienu 525 un salons bija mazāks nekā A6, bet tas varētu būt dēļ tā ka ir leilāka starpa starp vadītāju un blakussēdētāju.
Kā ir ar to cinkošanu? Ir vai nav cinkots? | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
1. E39 ir cinkots?
Jā, bet, cik zinu, ne pilnībā, tipa līdz rokturiem
2. Cik aptuveni ēd E39 520, 523, 525 benzīnieki ar manuālo kārbu?
Pēc ražotāja datiem:
520 - vidēji 9 litrus
523 - arī 9 litrus
525 - 9.4 litrus
Ņem vērā, ka līdz 2001.gadam 520 bija ar 150 ZS, bet pēc - ar 170 ZS
3. Ar ko atšķiras 523 no 525? Abiem ir 2.5 motors cik noprotu.
523 ar 170 ZS ražoja līdz 2001.gadam, tad to nomainīja 525i ar 194 ZS
Bet vispār no E39 vērts apsvērt 523i, 528i, 530i (ja var ’pacelt’ jaunāku gadu E39) un 540i. Tas, ja grib tieši ar benzīna dzinēju. Ar 520i taupīšana nekāda nesanāks, jo ēd tāpat kā 523i un tādus pirka tur, kur nodokļi augsti. It kā, cik lasīts, ar 523i ikdienai pietiekot, ja ’nesporto’. Bet tā labāk ņemt lielākā tilpuma 6-cilindrinieku (528i vai to nomainošo 530i), kas ir dinamikas un ekonomijas kompromiss. | Offline | | |
mase | | Kopš: 11. Nov 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring
|
2006-11-11 23:57, thomass rakstīja:
jaa un par acaino mersi arii lapaaks
Acainam mersim pretīgs salons. Kā kādā brežņeva mašīnā | Offline | | |
Grosha | | Kopš: 14. Apr 2006
Ziņojumi: 2722
Braucu ar:
| Un ja vēl automāts..........īpaši Rīgas ielās | Offline | | |
mase | | Kopš: 11. Nov 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring
|
2006-11-11 23:55, Bimmer rakstīja:
Te kaut kur uz vairākām lapām jau bija iztirzāta tēma par E39 vs A6, kur tika viennozīmīgi atzīts, ka E39 ir labāks (un ne tāpēc, ka BMW).
Nevaru atrast. Šķiet katas meklētājs nestrādā. | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
2006-11-12 00:02, Bimmer rakstīja:
Bet vispār no E39 vērts apsvērt 523i, 528i, 530i (ja var ’pacelt’ jaunāku gadu E39) un 540i. Tas, ja grib tieši ar benzīna dzinēju. Ar 520i taupīšana nekāda nesanāks, jo ēd tāpat kā 523i un tādus pirka tur, kur nodokļi augsti. It kā, cik lasīts, ar 523i ikdienai pietiekot, ja ’nesporto’. Bet tā labāk ņemt lielākā tilpuma 6-cilindrinieku (528i vai to nomainošo 530i), kas ir dinamikas un ekonomijas kompromiss.
Ar ko atskiras 525i un 528i it kaa mekleejot mobile de arii 528i ir ar 194Zs, bet man e34 525i pec rupnicas ir it kaa 192Zs... | Offline | | |
|
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| 192 | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
Ar ko atskiras 525i un 528i
Tā nosacīti runājot, 525i ir ar jaunākas paaudzes motoru nekā 528i. Kad vienu biedza ražot, otru sāka. Bet nu pēctecība ir šāda: 523 -> 525 un 528 -> 530.
it kaa mekleejot mobile de arii 528i ir ar 194Zs, bet man e34 525i pec rupnicas ir it kaa 192Zs...
Tajā laikā 2.8 motors nomainīja 2.5 un sāls bija griezes momenta pieaugumā par 35 Nm, kamēr ZS palika tie paši. Kā runā, starpība braucot ir jūtama dinamikā. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| BMW rulz, audi sux
-----------------
| Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| Stiil,domaa jaunumu pateici,to tachu visi zin
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| nuja
-----------------
| Offline | | |
snooze | | Kopš: 15. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 20034
Braucu ar: 2 un 4 riteniem
|
2006-11-12 03:06, SteelRat rakstīja:
BMW rulz, audi sux
| Offline | | |
Dj | | Kopš: 31. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1832
Braucu ar: "UAZiku" MJ-3000, 325 huļigānu RK-21
| Jau no vairākiem cilvēkiem esmu dzirdējis, ka V8 piekare ir dzīvotspējīgāka par R6 piekari. Tā ir taisnība? Vismaz es ar 535 esmu nobraucis vairāk ka gadu (~40 000 km) un pagaidām neteikšu, ka būtu kas īpaši nobiris. Pēc pirkšanas tika nomainīti priekšējo ričagu sailenbloki un aizmugurē "banāns", un tagad liekas, ka ir nobeidzies vidējais stūres stienis.
-----------------
| Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| man 540 ptfu ptfu ptfu jau ilgu laiku neuuzt
-----------------
| Offline | | |
|
mase | | Kopš: 11. Nov 2006
Ziņojumi: 23
Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring
|
2006-11-12 00:02, Bimmer rakstīja:
1. E39 ir cinkots?
Jā, bet, cik zinu, ne pilnībā, tipa līdz rokturiem
Bet vispār no E39 vērts apsvērt 523i, 528i, 530i (ja var ’pacelt’ jaunāku gadu E39) un 540i.
Paldies par atbildi
523 un 523i ir divi atšķirīgi motori? Tēmēju uz 96, 97.g. Augstāk pacelt nevarēšu.
Par to cinkošanu tad sanāk, ka Jumts nav cinkots, bet pārējais viss ir? Ja nav infas pa cinkošanu, tad kā tiem ar rūsu? Rūsē vai nē?[ This message was edited by: mase on 2006-11-12 10:27 ] | Offline | | |
mavis | | Kopš: 04. Jun 2006
Ziņojumi: 152
Braucu ar: Ford C-MAX
| infa par dzinējiem
par rūsu: mans itkā nerūsē.. citus norūsējušus e39 arī nav gadijies redzēt | Offline | | |
Grosha | | Kopš: 14. Apr 2006
Ziņojumi: 2722
Braucu ar:
|
2006-11-12 13:01, mavis rakstīja:
infa par dzinējiem
par rūsu: mans itkā nerūsē.. citus norūsējušus e39 arī nav gadijies redzēt
Pēc tās tabulas esmu nesaprašanā,auto e-39 98,g.523 ar 2,5 motoru pāc pepīriem,bet kas ir iekšā itkā tabulā rakstīts 2,3vai2,8kā šamos atšķirt | Offline | | |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
2006-11-12 13:28, Grosha rakstīja:
2006-11-12 13:01, mavis rakstīja:
infa par dzinējiem
par rūsu: mans itkā nerūsē.. citus norūsējušus e39 arī nav gadijies redzēt
Pēc tās tabulas esmu nesaprašanā,auto e-39 98,g.523 ar 2,5 motoru pāc pepīriem,bet kas ir iekšā itkā tabulā rakstīts 2,3vai2,8kā šamos atšķirt
E39 523i nāk tikai ar (deforsētu) 2,5 dzinēju un 170 zs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|