Online
Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E36 pēc 2 dienu stāvēšanas nestartējas
Autors | Ziņojums |
Whisper | | Kopš: 03. Feb 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 53
Braucu ar: X5
| Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies? | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
2006-10-24 09:58, Whisper rakstīja:
Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?
varbut tev kaadi UB gudrie specialisti signalizaciju liekot vadus pagraizijusi, nelodejot vadus satin, masina pastavela, oksidacija, korozija un se tev, strava neplus cik vajag un dirsaa!!!!
| Offline | | |
Almeda | | Kopš: 01. Oct 2006
Ziņojumi: 36
Braucu ar: 92’BMW 318i
| Negribeeju taisiit jaunu topiku. Kaads var pateikt cik maksaa dzeseeshanas iekaartai taa "termo mufta" (ja, kas angliskais nosaukums "FAN COUPLING"). | Offline | | |
flints | | Kopš: 16. Jul 2005
Ziņojumi: 195
Braucu ar: ///M5, e39
|
2006-10-26 21:13, Almeda rakstīja:
Negribeeju taisiit jaunu topiku. Kaads var pateikt cik maksaa dzeseeshanas iekaartai taa "termo mufta" (ja, kas angliskais nosaukums "FAN COUPLING").
preiksh 325 bij 40LS srotaa!
man kautkur meetaajas taada vesela | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| Manam radiniekam bija liidziigi ar 525 E34, arii neko nevareejaam saprast, kompis neko neraada, sveces slapjas, dzirkstele ir, galu galaa vainiiga bija izdegusi galvas bliive un deformeejusies galva, pats interesantaakais bija tas, ka bez nekaadaam probleemam auto gaaja, liidz no riita vairs nevareeja palaist.
2006-10-24 09:58, Whisper rakstīja:
Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?
| Offline | | |
Whisper | | Kopš: 03. Feb 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 53
Braucu ar: X5
| Tik tiešām 4 cilindros no 6 nebija kompresijas, katrā servisā bija sava versija, sakot no aizdedzes regulēšanas un beidzot ar galvas ņemšanu nost. Beigu beigās izrādās ka VANOSā bija ieķīlējis kaut kāds vārsts, kas arī nedeva vārstiem aizvērties. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| Kaspich kaspich, kur tu vairs E36 kopeejo vadu atradiisi, tur tak 6 spolhi staav.
A VANOS nav nekaada sakara ar nekompresiju 4 cilindros, jo tas staav starp kheedi un sadaleni nevis uz vaarstiem......
2006-11-01 12:27, Kaspich rakstīja:
nu tak, elementaari kompresiju pameeram..
ja vaig, dzirksteli pameeram nevis kopeejaa vadaa, bet uz sveceem.. brinumu tak nav
2006-10-24 09:58, Whisper rakstīja:
Īsāk sakot, BMW 328i E36, pēc divām dienām stāvēšanas atteicās darbināties. Pirms tam viss bija lieliski. No sākuma it kā pieleca, bet tad uzreiz noslāpa un viss. Pieslēdzot pie kompja nevienas kļudas netika atrasts, benzīns arī iet, sveces slapjas, dzirkstele arī ir. Vecis ar kompi pateica, ka 99% vaina ir mehānikā, bet kur vēl kaut ko meklēt? Varbūt kādam tā ir gadījies?
| Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-11-01 13:16, Whisper rakstīja:
Tik tiešām 4 cilindros no 6 nebija kompresijas, katrā servisā bija sava versija, sakot no aizdedzes regulēšanas un beidzot ar galvas ņemšanu nost. Beigu beigās izrādās ka VANOSā bija ieķīlējis kaut kāds vārsts, kas arī nedeva vārstiem aizvērties.
Jā, māk servisos makaronus karināt | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-11-01 13:16, Whisper rakstīja:
Tik tiešām 4 cilindros no 6 nebija kompresijas, katrā servisā bija sava versija, sakot no aizdedzes regulēšanas un beidzot ar galvas ņemšanu nost. Beigu beigās izrādās ka VANOSā bija ieķīlējis kaut kāds vārsts, kas arī nedeva vārstiem aizvērties.
pesec nu par shito gribeetos dzirdeet siikaakus komentaarus.. visdriizaak tur kautkas no saakta gala ir bijis liiki saskruuveets. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|