Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Degvielas patēriņa datčiks

AutorsZiņojums
jonxs
12. Sep 2006, 21:00 #1

Kopš: 12. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar: 320Cd

Kad iedarbina masinu, tad datciks aizlec pari pa 30l. Kad sak braukt, ta vins atgriezas un sak palenam radit it ka normali, ka apstajas, ta atkal aiziet pari 30 l.
Offline
Roko
12. Sep 2006, 21:06 #2

Kopš: 08. Feb 2003

Ziņojumi: 1422

Braucu ar: FD-325

es buut domaat, ka taa tam jaabuut
Offline
matrixxxx
12. Sep 2006, 21:10 #3

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Nu lai gan es uz E30 paarkaapu no ford escort 84g, tikuntaa man sapraata pietika, lai izdomaatu kapeec taa.
Viss ir loogjisi, ja mashiina staav, tad pateerinjsh L/100km ir bezgaliigs.

Avtor govno, topik mudak
Tjema zakrita.
Offline
Staris
12. Sep 2006, 21:21 #4

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Taapeec,ka staavot uz vietas un darbinot, mashiina nekustas. Taatad tu teeree bendziinu staavot uz vietas. Teiksim peec stundas darbinaashanas buusi pateereejis n-litrus bendziinu un nobraucis 0km. Pareekjini, kaads sanaak pateerinsh un sapratiisi kaapeec virs 30
Offline
matrixxxx
12. Sep 2006, 21:24 #5

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

jonxs, ar kaadu braucamo tu brauc ?
Nothing personal par manu ieprieksheejo postu, bet tradiicijas takshu jaaturpina (uzbraukt/uzdirst jaunpienaaceejiem).
Galvenais neuzdot tik "jociigus" jautaajienus un viss buus OK
Offline
Bimmer
12. Sep 2006, 23:53 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Nekas personisks pret topika autoru, bet tas ir no sērijas - "kad stāvu saulē uz vietas, borta dators rāda, ka āra temperatūra ir +35 grādi, bet, kad attaisu logu un pabāžu galvu ārā, zhopai 4uju, ka tur nav vairāk pa +20 grādiem. Vai man mašīna ir čupā, vai arī ar veselību viss nav kārtībā, ka nejūtu karstumu!? HELPPPP!"

Autoram - padomā loģiski, kā tiek aprēķināts degvielas patēriņš. Elementāra aritmētika, kā arī padomā, kāds varētu būt rezultāts, ja daļskaitlī saucējs ir tuvu nullei.



[ This message was edited by: Bimmer on 2006-09-12 23:54 ]
Offline
bestmen
13. Sep 2006, 00:07 #7

Kopš: 21. Sep 2005

Ziņojumi: 3979

Braucu ar:

shit, man tas pac, tikai man eed 30l pat a motors nav iedarbinaats kur mekleet probleemu
Offline
Bimmer
13. Sep 2006, 00:12 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-09-13 00:07, bestmen rakstīja:
shit, man tas pac, tikai man eed 30l pat a motors nav iedarbinaats kur mekleet probleemu

Tu neesi pareizi sapratis. Kad motors ir izslēgts datčiks ir zem nulles, t.i., vēl mazāks pa nulli (mīnusos), no kā tādejādi izriet, ka patiesībā bākā, kamēr dzinējs ir izlsēgts, palielinās degvielas daudzums
Offline
bestmen
13. Sep 2006, 00:13 #9

Kopš: 21. Sep 2005

Ziņojumi: 3979

Braucu ar:

ui pareizi nujaaa. eto vsjo ne s prosta
Offline
Bimmer
13. Sep 2006, 00:16 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Bet tas viss ir vēl sīkums. Man ir lielāka problēma - kad izslēdzu dzinēju, degvielas tvertnes datčiks paziņo, ka bākā ir 0 Kad pirmo reizi šito pamanīju, lecu ārā no auto un skatījos, vai zem tā nav momentā izlijusi degviela. Bet ne kā, laikam paspēja izgarot. Domāju, ka varbūt bākā vēl palicis vismaz tik, lai var aizbraukt līdz DUS. Iedarbinu motoru, bet datčiks rāda, ka degvielas ir tikpat daudz, cik mirklī, kad motoru izslēdzu Uzreiz atviegloti nopūtos

Bet jautājums paliek atklāts - kur palika degviela, kamēr biju izslēdzis dzinēju, un no kurienes tādā pašā daudzumā tā atgriezās, kad motoru atkal iedarbināju!?

[ This message was edited by: Bimmer on 2006-09-13 00:17 ]
Offline
bestmen
13. Sep 2006, 00:22 #11

Kopš: 21. Sep 2005

Ziņojumi: 3979

Braucu ar:

bi lidziga idea bet sakara ar HP jauko klavoaturu atteocos vinju pasniegt


isumaa probleemu raksturo viens vaards - magic.
Offline
Mikuzz
13. Sep 2006, 00:26 #12

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41367

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-09-13 00:16, Bimmer rakstīja:
Bet tas viss ir vēl sīkums. Man ir lielāka problēma - kad izslēdzu dzinēju, degvielas tvertnes datčiks paziņo, ka bākā ir 0 Kad pirmo reizi šito pamanīju, lecu ārā no auto un skatījos, vai zem tā nav momentā izlijusi degviela. Bet ne kā, laikam paspēja izgarot. Domāju, ka varbūt bākā vēl palicis vismaz tik, lai var aizbraukt līdz DUS. Iedarbinu motoru, bet datčiks rāda, ka degvielas ir tikpat daudz, cik mirklī, kad motoru izslēdzu Uzreiz atviegloti nopūtos

Bet jautājums paliek atklāts - kur palika degviela, kamēr biju izslēdzis dzinēju, un no kurienes tādā pašā daudzumā tā atgriezās, kad motoru atkal iedarbināju!?



<font size=1>[ This message was edited by: Bimmer on 2006-09-13 00:17 ]</font>


neesmu ieveerojis par degvielu, buus jaapaskataas
Bet k-kas liidziigs ir ar temp. raadiitaaju, it kaa viss normaali, iedarbinu, silst, viss kaartiibaa, kad izsleedzu aizdedzi, motors momentaa atdziest, tad atkal uzsilst pie iesleeghsanas, varbuut kveelsveces beigtas un k-ko tur chakaree?
Visaadaa gadiijumaa, kad ilgaak pastaav, viss saakas no jauna, atkal silst...nezinu ko dariit
Offline
Staris
13. Sep 2006, 01:21 #13

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Man stāstīja iz dzīves.
Viena meitene izdomāja pilnīgā nopietnībā un paziņoja to pārējiem: Ja apakaļgaitā braucot, spidometrs rāda nulli, bet tu reāli brauc ātrāk par nulli - tad jau bendzīns netērējas un vajadzētu braukt atpakaļgaitā visu laiku



shubi dubi..[ This message was edited by: Staris on 2006-09-13 01:22 ]
Offline
gapp
23. Apr 2008, 23:32 #14

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

nu i pisec topics
Offline
A.R.S.
23. Apr 2008, 23:58 #15

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 787

Braucu ar:

Vecs un labs topiks, gluži kā vakara pasaciņa
Offline
Black
23. Apr 2008, 23:58 #16

Kopš: 27. Mar 2003

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: 1


13 Sep 2006, 01:21:00 Staris rakstīja:
Man stāstīja iz dzīves.
Viena meitene izdomāja pilnīgā nopietnībā un paziņoja to pārējiem: Ja apakaļgaitā braucot, spidometrs rāda nulli, bet tu reāli brauc ātrāk par nulli - tad jau bendzīns netērējas un vajadzētu braukt atpakaļgaitā visu laiku



shubi dubi..<font size=1>[ This message was edited by: Staris on 2006-09-13 01:22 ]</font>


benziinam pat vajadzeetu naakt klaat
Offline
Asais
24. Apr 2008, 00:06 #17

Kopš: 02. Feb 2003

Ziņojumi: 1053

Braucu ar:

Vēl var pamēģināt nogriezt degvielas padevi, bet vairāk padot gaisu motoram, tad arī uzreiz patēriņš mazāks....
Offline
subaru
24. Apr 2008, 06:57 #18

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10311

Braucu ar: rokām uz stūres

uz e39 arī labs ...
man te bij FUEL INJECT. SYSTEM kļūda, ko nodzēst varēja kaut vai gaitā uz šosejas izslēdzot/ieslēdzot aizdedzi.

Vot i kad izslēdz aizdedzi, tad visi pulksteņi panelii rāda 0

Pēc tam kad piešķil - gandrīz visi pulksteņu rāda aktuālos rādījumus - izņemot spidometru.
Piemēram, brauc uz 140 - izdari šo te off-->On operāciju - spido rāda 50 km/h un lēni kāpj

un tad kaut kur no 90 - 140 vnk nenormāli strauji uzlec ...
vajadzētu iefilmēt un ielikt laifā lai "spečuki" pabrīnās par uzrāvienu
(vienīgi tacho nedrīkst iefilmēt - tas gan nemaina rādījumus )
Offline
KD
24. Apr 2008, 08:17 #19

Kopš: 08. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 821

Braucu ar:

Tādā ziņā viss ok, bet ja borta kompis rāda cik tev atlicis nobraukt ar esošo ātrumu un esošo degvielas daudzumu, tad nah degvielas strelka nevar stāvēt daudz maz normāli?
Visu laiku ar tādām kā sirdsāpēm jādzīvo... Te tev 60l, tad pēc 10min sastrēgumā jau 40l..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo