Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: Kurš specs pa X5 3.0i un gāzi?

AutorsZiņojums
ROLEXX
07. Sep 2006, 23:58 #1

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Man te senciits peerk X5 un interesee cik maxaa gaazes iekaarta uz 3.0 benziina motora, un kaa taa vispaar sadziivo ar shaadu motoru, mosh kaads zin ieteikt kkaadas konkreetas vietas, kur dabuut piemeerotas, mosh veel kaadas atsauxmes, suudziibas ieteikumi, pirms shaadu autinju iegaadaaties??? Noderees da jebkaada info!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
thomass
08. Sep 2006, 00:03 #2

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

moska tuksas runas bet kaada hrena peec x piektajaa likt gaazi taa nau masiina ekanoomeesanai tad la peerk isuzu diizeli

-----------------
Offline
Bimmer
08. Sep 2006, 00:05 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Uz šāda motora derēs tikai iešprices gāze (kurai pašais savs kompis un tā), maksās tāda ap 800-1000 Ls, atkarībā no konkrētā auto/dzinēja konstrukcijas.
Offline
ROLEXX
08. Sep 2006, 00:07 #4

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2006-09-08 00:05, Bimmer rakstīja:
Uz šāda motora derēs tikai iešprices gāze (kurai pašais savs kompis un tā), maksās tāda ap 800-1000 Ls, atkarībā no konkrētā auto/dzinēja konstrukcijas.

tjip dzirdeeju - 900ls - ieshprice uz katru cilindru utt - itaalijas razojums - bet kaa taa uzvedaas kopaa ar dzineeju un vai naw alternatiivs variants - mosh leetaax!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
rolis
08. Sep 2006, 00:07 #5

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

moš labāk ieķer 3.0 dīzeli?

Kakraz būs viens... pilnā komplektācija ’05 gads... Ja intrese PM
Offline
Bimmer
08. Sep 2006, 00:07 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Bet nu tā vispār speci par gāzi ir Tune-L un Vadik, viņiem būs daudz vērtīgu padomu par tēmu BMW+gāze
Offline
thomass
08. Sep 2006, 00:08 #7

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


2006-09-08 00:06, riddler rakstīja:

2006-09-08 00:03, thomass rakstīja:
moska tuksas runas bet kaada hrena peec x piektajaa likt gaazi taa nau masiina ekanoomeesanai tad la peerk isuzu diizeli


kaapeec vispaar shito raxtiiji

nepatiik man gaaze da nezinu kapeec eju guleet tagad vismaz stundas 12 neko nerakstiisu

-----------------
Offline
edzulis
08. Sep 2006, 00:09 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Range Rover + gāze rulz
Offline
ROLEXX
08. Sep 2006, 00:09 #9

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2006-09-08 00:03, thomass rakstīja:
moska tuksas runas bet kaada hrena peec x piektajaa likt gaazi taa nau masiina ekanoomeesanai tad la peerk isuzu diizeli

1)Isuzu ir /*%&@
2)gaaze domaata garajiem paarbraucieniem
3)var njemt arii x5 diesel, bet uztureesana 2x daargaaka
4)gaaze vienmeer buus kaa rezerve, ja degviela beidzas un x’am ir laba apetiite!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Bimmer
08. Sep 2006, 00:11 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-09-08 00:07, ROLEXX rakstīja:
tjip dzirdeeju - 900ls - ieshprice uz katru cilindru utt - itaalijas razojums - bet kaa taa uzvedaas kopaa ar dzineeju un vai naw alternatiivs variants - mosh leetaax!

Nu tik liels specs neesmu, bet zinu, ka mūsdienu benzīna dzinējiem lētās gāzes iekārtas neuzlikt, der tikai minētā iešprices gāzes sistēma. Turklāt tā jebkurā gadījumā ir n-reižu labāka par parasto gāzes iekārtu, jo izmanto pati savu kompi un pati sagatavo degmaisījumu.

Nopist jaunu motoru ar parasto gāzes iekārtu būs dārgāk, nekā braukt ar to 3.0i tīri ar benzīnu.

Starp citu, kāpēc izvēle tieši par 3.0i? Tas ir visneoptimālākais dzinējs, jo nekuja neiet un nemaz tik maz nerij. Vai nu 3.0d vai 4.4i
Offline
Whazaaa
08. Sep 2006, 00:11 #11

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Aizraksti PM par gāzi Tune-L viņam ir uz 800simtā, daudz zinot par šo lietu.

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Bron
08. Sep 2006, 00:12 #12

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-09-08 00:07, Bimmer rakstīja:
Bet nu tā vispār speci par gāzi ir Tune-L un Vadik, viņiem būs daudz vērtīgu padomu par tēmu BMW+gāze


Aga, tie toch buus speci - vismaz ieteiks kaadus paaris alternatiivus variantus un taa...

Tune-L manupraat ir kompetentaaks jeb arii vairaak gatavs izklaastiit viedokli. Ja kas PM jamajam un toch buus kaudze ar padomiem
Offline
ROLEXX
08. Sep 2006, 00:13 #13

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


2006-09-08 00:09, edzulis rakstīja:
Range Rover + gāze rulz

da labi - ko izsmejat? Es jau tik par senciiti domaaju - pierunaaju njemt BMW, taga jaapadomaa lai vinsh neviltos! Vnk vinjam vislaik bija Chrysler benz+gas - pieradis jau!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Bron
08. Sep 2006, 00:15 #14

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-09-08 00:13, riddler rakstīja:

2006-09-08 00:11, Whazaaa rakstīja:
Aizraksti PM par gāzi Tune-L viņam ir uz 800simtā, daudz zinot par šo lietu.


nu jaa jo 5,0 v12 tomeer prasa savu benziina zinjaa


Tu esi vai nu slikti informeets vai...

5.0 ir prieksh lohiem, Tune-L aparaatam ir iists dzineejs - tb 5.4
Offline
ROLEXX
08. Sep 2006, 00:18 #15

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


Starp citu, kāpēc izvēle tieši par 3.0i? Tas ir visneoptimālākais dzinējs, jo nekuja neiet un nemaz tik maz nerij. Vai nu 3.0d vai 4.4i
Vot - senciitim jau nevajag nekaadu porsche, bet nu kaads ir pluss 4.4 pret 3.0? Ja tas ir tikai jaudaa, tad jaapaliek pie 3.0, ja veel kaadi plusi ir tad jaasaak domaat!


-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
kristapz
08. Sep 2006, 00:21 #16

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

pluss ir netieshs, ja nav svariiga dinamika - teeree degvielaa apmeeram to pashu, bet jaudas rezerve 4.4 ir stipri lielaaka.
savukaart 3.0 buus pa zemaaku iepirkshanas cenu videejo liimeni njemot.


2006-09-08 00:18, ROLEXX rakstīja:

Starp citu, kāpēc izvēle tieši par 3.0i? Tas ir visneoptimālākais dzinējs, jo nekuja neiet un nemaz tik maz nerij. Vai nu 3.0d vai 4.4i
Vot - senciitim jau nevajag nekaadu porsche, bet nu kaads ir pluss 4.4 pret 3.0? Ja tas ir tikai jaudaa, tad jaapaliek pie 3.0, ja veel kaadi plusi ir tad jaasaak domaat!
Offline
rosigais
08. Sep 2006, 00:24 #17

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

resurss 4.4 bus lielaks
Offline
ROLEXX
08. Sep 2006, 00:25 #18

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Ir jau konkreets Frichos noskatiits - 17k euro - taa kaa cena laba - jaapaintereseejas - cik buus par 4.4!

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
08. Sep 2006, 00:25 #19

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Cik vispaar rij taads 3.0 saliidzinoshi ar 4.4?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
kristapz
08. Sep 2006, 00:26 #20

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

ja nav visu laiku pedal to the metal, tad kapec lai tas resurss mazaaks buutu trijniekam...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo