Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kurš specs pa X5 3.0i un gāzi?
Autors | Ziņojums |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Man te senciits peerk X5 un interesee cik maxaa gaazes iekaarta uz 3.0 benziina motora, un kaa taa vispaar sadziivo ar shaadu motoru, mosh kaads zin ieteikt kkaadas konkreetas vietas, kur dabuut piemeerotas, mosh veel kaadas atsauxmes, suudziibas ieteikumi, pirms shaadu autinju iegaadaaties??? Noderees da jebkaada info!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
thomass | | Kopš: 04. Dec 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 10049
Braucu ar: A8
| moska tuksas runas bet kaada hrena peec x piektajaa likt gaazi taa nau masiina ekanoomeesanai tad la peerk isuzu diizeli
-----------------
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Uz šāda motora derēs tikai iešprices gāze (kurai pašais savs kompis un tā), maksās tāda ap 800-1000 Ls, atkarībā no konkrētā auto/dzinēja konstrukcijas. | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
2006-09-08 00:05, Bimmer rakstīja:
Uz šāda motora derēs tikai iešprices gāze (kurai pašais savs kompis un tā), maksās tāda ap 800-1000 Ls, atkarībā no konkrētā auto/dzinēja konstrukcijas.
tjip dzirdeeju - 900ls - ieshprice uz katru cilindru utt - itaalijas razojums - bet kaa taa uzvedaas kopaa ar dzineeju un vai naw alternatiivs variants - mosh leetaax!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
rolis | | Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6374
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
| moš labāk ieķer 3.0 dīzeli?
Kakraz būs viens... pilnā komplektācija ’05 gads... Ja intrese PM | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Bet nu tā vispār speci par gāzi ir Tune-L un Vadik, viņiem būs daudz vērtīgu padomu par tēmu BMW+gāze | Offline | | |
thomass | | Kopš: 04. Dec 2004
No: Jelgava
Ziņojumi: 10049
Braucu ar: A8
|
2006-09-08 00:06, riddler rakstīja:
2006-09-08 00:03, thomass rakstīja:
moska tuksas runas bet kaada hrena peec x piektajaa likt gaazi taa nau masiina ekanoomeesanai tad la peerk isuzu diizeli
kaapeec vispaar shito raxtiiji
nepatiik man gaaze da nezinu kapeec eju guleet tagad vismaz stundas 12 neko nerakstiisu
-----------------
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Range Rover + gāze rulz | Offline | | |
|
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
2006-09-08 00:03, thomass rakstīja:
moska tuksas runas bet kaada hrena peec x piektajaa likt gaazi taa nau masiina ekanoomeesanai tad la peerk isuzu diizeli
1)Isuzu ir /*%&@
2)gaaze domaata garajiem paarbraucieniem
3)var njemt arii x5 diesel, bet uztureesana 2x daargaaka
4)gaaze vienmeer buus kaa rezerve, ja degviela beidzas un x’am ir laba apetiite!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
2006-09-08 00:07, ROLEXX rakstīja:
tjip dzirdeeju - 900ls - ieshprice uz katru cilindru utt - itaalijas razojums - bet kaa taa uzvedaas kopaa ar dzineeju un vai naw alternatiivs variants - mosh leetaax!
Nu tik liels specs neesmu, bet zinu, ka mūsdienu benzīna dzinējiem lētās gāzes iekārtas neuzlikt, der tikai minētā iešprices gāzes sistēma. Turklāt tā jebkurā gadījumā ir n-reižu labāka par parasto gāzes iekārtu, jo izmanto pati savu kompi un pati sagatavo degmaisījumu.
Nopist jaunu motoru ar parasto gāzes iekārtu būs dārgāk, nekā braukt ar to 3.0i tīri ar benzīnu.
Starp citu, kāpēc izvēle tieši par 3.0i? Tas ir visneoptimālākais dzinējs, jo nekuja neiet un nemaz tik maz nerij. Vai nu 3.0d vai 4.4i | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| Aizraksti PM par gāzi Tune-L viņam ir uz 800simtā, daudz zinot par šo lietu.
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2006-09-08 00:07, Bimmer rakstīja:
Bet nu tā vispār speci par gāzi ir Tune-L un Vadik, viņiem būs daudz vērtīgu padomu par tēmu BMW+gāze
Aga, tie toch buus speci - vismaz ieteiks kaadus paaris alternatiivus variantus un taa...
Tune-L manupraat ir kompetentaaks jeb arii vairaak gatavs izklaastiit viedokli. Ja kas PM jamajam un toch buus kaudze ar padomiem | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
2006-09-08 00:09, edzulis rakstīja:
Range Rover + gāze rulz
da labi - ko izsmejat? Es jau tik par senciiti domaaju - pierunaaju njemt BMW, taga jaapadomaa lai vinsh neviltos! Vnk vinjam vislaik bija Chrysler benz+gas - pieradis jau!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2006-09-08 00:13, riddler rakstīja:
2006-09-08 00:11, Whazaaa rakstīja:
Aizraksti PM par gāzi Tune-L viņam ir uz 800simtā, daudz zinot par šo lietu.
nu jaa jo 5,0 v12 tomeer prasa savu benziina zinjaa
Tu esi vai nu slikti informeets vai...
5.0 ir prieksh lohiem, Tune-L aparaatam ir iists dzineejs - tb 5.4 | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
Starp citu, kāpēc izvēle tieši par 3.0i? Tas ir visneoptimālākais dzinējs, jo nekuja neiet un nemaz tik maz nerij. Vai nu 3.0d vai 4.4i
Vot - senciitim jau nevajag nekaadu porsche, bet nu kaads ir pluss 4.4 pret 3.0? Ja tas ir tikai jaudaa, tad jaapaliek pie 3.0, ja veel kaadi plusi ir tad jaasaak domaat!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
kristapz | | Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| pluss ir netieshs, ja nav svariiga dinamika - teeree degvielaa apmeeram to pashu, bet jaudas rezerve 4.4 ir stipri lielaaka.
savukaart 3.0 buus pa zemaaku iepirkshanas cenu videejo liimeni njemot.
2006-09-08 00:18, ROLEXX rakstīja:
Starp citu, kāpēc izvēle tieši par 3.0i? Tas ir visneoptimālākais dzinējs, jo nekuja neiet un nemaz tik maz nerij. Vai nu 3.0d vai 4.4i
Vot - senciitim jau nevajag nekaadu porsche, bet nu kaads ir pluss 4.4 pret 3.0? Ja tas ir tikai jaudaa, tad jaapaliek pie 3.0, ja veel kaadi plusi ir tad jaasaak domaat!
| Offline | | |
|
rosigais | | Kopš: 05. Sep 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4512
Braucu ar: nekārtību
| resurss 4.4 bus lielaks | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Ir jau konkreets Frichos noskatiits - 17k euro - taa kaa cena laba - jaapaintereseejas - cik buus par 4.4!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Cik vispaar rij taads 3.0 saliidzinoshi ar 4.4?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
kristapz | | Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| ja nav visu laiku pedal to the metal, tad kapec lai tas resurss mazaaks buutu trijniekam... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|