Online
Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Max apgriezieni tukšgaitā neatbilst normai?
Autors | Ziņojums |
Jelisejs | | Kopš: 11. Aug 2006
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Šodien neizgāju tehnisko apskati, jo manam auto (BMW 320 dA 2002.g.) nevarēja pārbaudīt atgāzes. Vīrelis pateica, ka pēc viņa grāmatas motoram tukšgaitā jāgriež līdz 4800 +/- 50 apgriezieniem, bet manējais neceļ vairāk par 4000. Kur varētu būt problēma? Braucot gan griež virs 4000, bet redlainā neesmu mēģinājis mīt...
Cik saprotu vaina varētu būt tur, ka motors strādā tādā kā "safe mode" sakarā ar HVZ ko. Jautājums ir sakarā ar ko? Protams, uz servisu ir jābrauc anyway, bet gribētu zināt kas man varētu "draudēt" naudiskā vai motoriskā izteiksmē ?
P.S. Cik Permalatā šādam auto maksā priekšējais amortizātors ? | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-11 17:51, Jelisejs rakstīja:
Šodien neizgāju tehnisko apskati, jo manam auto (BMW 320 dA 2002.g.) nevarēja pārbaudīt atgāzes. Vīrelis pateica, ka pēc viņa grāmatas motoram tukšgaitā jāgriež līdz 4800 +/- 50 apgriezieniem, bet manējais neceļ vairāk par 4000. Kur varētu būt problēma? Braucot gan griež virs 4000, bet redlainā neesmu mēģinājis mīt...
Cik saprotu vaina varētu būt tur, ka motors strādā tādā kā "safe mode" sakarā ar HVZ ko. Jautājums ir sakarā ar ko? Protams, uz servisu ir jābrauc anyway, bet gribētu zināt kas man varētu "draudēt" naudiskā vai motoriskā izteiksmē ?
P.S. Cik Permalatā šādam auto maksā priekšējais amortizātors ?
Interneta diagnostika
Džeki ar pieslēgtu kompi pie mašīnas stundām urbj un nevar defektu atrast a te ....
Bet ja pa tēmu tad biežākā vaina >>> nestrādā VNT mehānisms turbīnai. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| sheit var liidzeet Dizelcentrs R | Offline | | |
Jelisejs | | Kopš: 11. Aug 2006
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Interneta diagnostika te ņepričom. Domāju varbūt kāds ar tamlīdzīgām lietām ir iepriekš saskāries un var pateikt kurā virzienā "jārok".
Kas ir VNT mehānisms turbīnai?
Un kur ir tas dīzeļcentrs?
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| tipa razhotaajs ir paredzeejis dzineeja aizsardziibu lai tukshgaitaa negrieztu paaraak lielus RPM??? | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
|
2006-08-14 12:58, Permalat rakstīja:
Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!
starp citu - arī Mercedes Benz dieseļiem tāda štelle ir, ka pāri 3000 apgr. tukšgaitā neceļ.
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
Jelisejs | | Kopš: 11. Aug 2006
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| B**e, vot krāni tajā CSDD strādā! Kā lai es pierādu, ka tam tā ir jābūt? Mosh var piebraukt un dabūt kautkādu izziņu? | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-08-14 14:04, Jelisejs rakstīja:
B**e, vot krāni tajā CSDD strādā! Kā lai es pierādu, ka tam tā ir jābūt? Mosh var piebraukt un dabūt kautkādu izziņu?
Paluudz Permalataa vai BM Auto sho razhotaaja informaaciju un taisnaa celjaa pie attieciigaas CSDD priekshnieciibas un skaties lai nemaz nemeegjina noskaukt no tevis par atkaartotu apskati un lai apskates protokolaa nebuutu rakstiits ka neizgaaji ar pirmo reizi.
A vinji te grib ahuuno eiroliimeni ieviest.. smiekli naak. tb skumji. | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 03. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4720
Braucu ar: E92 330xd Pussymagnet
|
2006-08-14 14:29, bmwaddict rakstīja:
2006-08-14 14:04, Jelisejs rakstīja:
B**e, vot krāni tajā CSDD strādā! Kā lai es pierādu, ka tam tā ir jābūt? Mosh var piebraukt un dabūt kautkādu izziņu?
Paluudz Permalataa vai BM Auto sho razhotaaja informaaciju un taisnaa celjaa pie attieciigaas CSDD priekshnieciibas un skaties lai nemaz nemeegjina noskaukt no tevis par atkaartotu apskati un lai apskates protokolaa nebuutu rakstiits ka neizgaaji ar pirmo reizi.
A vinji te grib ahuuno eiroliimeni ieviest.. smiekli naak. tb skumji.
patiesībā jau šādas izziņas nemaz nevajag braukt meklēt, jo pēc visiem likumiem - viņiem pašiem ( iekš CSDD )ir jābūt ļoooti labi informētiem par šādu būšanu
----------------- www.krasuforums.lv
| Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-14 13:39, Mr-Scorpion rakstīja:
2006-08-14 12:58, Permalat rakstīja:
Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!
starp citu - arī Mercedes Benz dieseļiem tāda štelle ir, ka pāri 3000 apgr. tukšgaitā neceļ.
Par MB ta nu gan nav taisnība. Vairak par 3200 RPM tukšgaitā nedabūt ja:
1) Ir aktuāla kļūda
2) Ir nospiests sajūga pedālis
3) Pec piestartēšanas nevienu reizi nav nospiests un atlaists sajūga pedālis.
Vislabākais ir Actrosam, kamēr nav ielikts robā motors strādā maigaja režīmā, tikai tad kad ieliek robā paverās. Šito joku apskatēs 5 gadi neviens nezināja, un neviens Actros netika izčakarēts par dūmainību Tagat gan visi to zin | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-14 12:58, Permalat rakstīja:
Tadai lietai ir jabut, tas ir normali ka stavot tu nepacels pari 4000. Mums jau biji tadi dizeli no T/A, mes aizsutijam viniem pa faksu info par tadu lietu, bet ka es redzu vini tur ir ...! Tev jateic viniem lai vini savu gramatu ....!
Muļķības. BMW 320 d IR jābūt max. apgriezieniem tukšgaitā. | Offline | | |
Jelisejs | | Kopš: 11. Aug 2006
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| To INC
Tātad vēlreiz - tas ir 2002 g. 320 dA ! Tobiš ar jauno motoru, 150 zirgi, automāts. Tajā grāmatelē kur viņš skatījās - tāda vispār nav! Bija 320 d E46 `98-... un viss!
Pie 4500 viņam tahometrā jau sākas redlaina strīpiņas un no ~4800 ir pilnīgs redlains. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
2006-08-15 15:33, Jelisejs rakstīja:
To INC
Tātad vēlreiz - tas ir 2002 g. 320 dA ! Tobiš ar jauno motoru, 150 zirgi, automāts. Tajā grāmatelē kur viņš skatījās - tāda vispār nav! Bija 320 d E46 `98-... un viss!
Pie 4500 viņam tahometrā jau sākas redlaina strīpiņas un no ~4800 ir pilnīgs redlains.
Tātad velreiz:
motora koda 20 4D4
jauda 110 kW
Ražots no 09/2001...03/2005
Motora barošanas sistēma Common Rail
Motora ECU EDC 16C1-3.1/4.1
Sūknis CP3.2
Max apgriezieni pārbaudot dūmainību 4800 +/- 50
Pieļaujamā dūmainība 2.5 k mīnus pirmajā
Šoreiz TUVistus nevajag drāzt. | Offline | | |
Jelisejs | | Kopš: 11. Aug 2006
Ziņojumi: 366
Braucu ar:
| Skaidrs, tātad TUVistus nedrāzīsim... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|