Online
Pašreiz BMWPower skatās 269 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vai man derēs M5 E39 ?
Autors | Ziņojums |
jauninjais | | Kopš: 29. Jun 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: rAudi S4 B6
| Nu tad taa - ir ideja iepirkt jaunu gaazhamo - ikdienas braukeleelshanai, lai *brauktu* nevis paarvietotos no A uz Z. Notesteeju 528i E39 - iepatikaas, tikai diezgan niikuliigs. Tad arii 540i - itkaa ir labs, bet varbuut tad jau labaak uzreiz M5?
Varbuut kaads owneris var apstaastiit:
* Vai M5 piemeerots ikdienas braukaashanai?
* Cik stipri daargaaks ekspluataacijaa par teiksim 530i/540i? Ar cik lieliem cipariem jaareekjinaas gadaa?
* Vai ziemaa ar to monstru var vispaar pabraukt?
* Vinjsh ir stipri zemaaks par parastu 5o?
P.S. Nobraucu tikai 1500 km meenesii, taapeec degvielas pateerinjsh nekasa. | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Ja topika ievads nebūtu tik detalizēts, šī izvērstos par kārtīgu spama vietni | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
| saliidzinot ar 540 izmaksas x2 runa par normalu 540 6gang nevis automaatluuzeriem
-----------------
| Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2006-06-29 23:26, SteelRat rakstīja:
saliidzinot ar 540 izmaksas x2 runa par normalu 540 6gang nevis automaatluuzeriem
Nevajag paarspiileet.
DIESEL, mees jau par sho runaajaam, kad Sporcmen M5 bija veel Taveejais. Nokomentee | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
| ja vari atlajuties nopirkt un uztureet loti labs auto ja nee tad navig nopirkt, jebiities ar izmaksaas unh tad paardot nopistu
-----------------
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Steelu palūgšu šeit neko nerakstīt
neticu, ka izmaksas 2x. Muļķības...
Kāds budžets paredzēts? ~20-25k vajadzētu ļoti sakarīgam sanākt!
p.s M3 negribi? Ideāls ikdienas auto 32k eur | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Cik dzirdēts no M 5 īpašnieka, tad E39 M 5 izmaksas ir par 30 % dārgākas, kā parastam E39, tā ir vai nav spriediet paši...[ This message was edited by: DGX on 2006-06-29 23:42 ] | Offline | | |
DFS | | Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| man jau liekas,ka vislabāk par šo tēmu varētu pastāstīt tieši paši M5 braucēji... | Offline | | |
|
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| 30% vai 30000% ir atkariigs no auto, vienkaarshi vajag apjeegt, kuras ir taas detaljas, kas ir taas unikaalaas, kuras var pielaagot utt., jo ir lietas, kas ir vienaadas 540i Sportpaket un M5, bet cena, protams, atshkjiras! Taapeec gaidam Diesel komentaaru, es jau aizmirsu, ko vinjsh tur staastiija | Offline | | |
jauninjais | | Kopš: 29. Jun 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: rAudi S4 B6
| Budzhets ap 20k (+ 3k saakotnejiem remontiem un saveshanai kaartiibaa). Uzreiz teikshu, ka negribu taadu auto kur 1000 eur *katru* meenesi jaagruuzh iekshaa, nafig man to. Bet paaris taukshkjus gadaa tiiri remontiem un detaljaam varu un gribu investeet.
Steels biki mani sabiedeeja. Man tochna negribaas auto, ar kuru "jaajebiijaas". Un kas ir 2x daargaaks uztureehsanaa par 540. Ja tur ir kaut puse teisniibas tad jau labaak 540i Tiesa visus 20k par parastu 540 e39 tochna nemetiishu aaraa.
Viss ko man vajag ir labs, uzticams 4durvju BMW ikdienas lietoshanai, kas mani nepievils un kuru var lietot kaa gjimenes sedanu, bet pa retam iemiit griidaa taa lai neliekas par maz | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2142
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Eļļu M5-niekam nomainīt jau vien tev izmaksās aptuveni Ls 120, ja atmiņa mani neviļ
2006-06-29 23:47, jauninjais rakstīja:
Budzhets ap 20k (+ 3k saakotnejiem remontiem un saveshanai kaartiibaa). Uzreiz teikshu, ka negribu taadu auto kur 1000 eur *katru* meenesi jaagruuzh iekshaa, nafig man to. Bet paaris taukshkjus gadaa tiiri remontiem un detaljaam varu un gribu investeet.
Steels biki mani sabiedeeja. Man tochna negribaas auto, ar kuru "jaajebiijaas". Un kas ir 2x daargaaks uztureehsanaa par 540. Ja tur ir kaut puse teisniibas tad jau labaak 540i Tiesa visus 20k par parastu 540 e39 tochna nemetiishu aaraa.
Viss ko man vajag ir labs, uzticams 4durvju BMW ikdienas lietoshanai, kas mani nepievils un kuru var lietot kaa gjimenes sedanu, bet pa retam iemiit griidaa taa lai neliekas par maz
| Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
| nu labi, parspiileeju, nebus 2x dargaks, bus 30% dargaks ~ ja man 540 manuaalim ir videejais 12-13l pateerins comam ar M5 ir 15-16l, atsiriibas praktiski nava. taka ja vari pavilkt nem M5
-----------------
| Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6983
Braucu ar: KK-555
|
2006-06-29 23:47, jauninjais rakstīja:
Viss ko man vajag ir labs, uzticams 4durvju BMW ikdienas lietoshanai, kas mani nepievils un kuru var lietot kaa gjimenes sedanu, bet pa retam iemiit griidaa taa lai neliekas par maz
Tad M5 būs tieši tas kas Tev vajadzīgs! meklē tik droši labu eksemplāru un ņem ciet | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Kaa jau teicu, pirmkaart, daudzkas atkariigs no taa, kaadu auto nopirsi. Nav gruuti nopirkt taadu 540i (whatever kaads motors iisteniibaa), kas krietni biezhaak liek atgaadinaat par savaam probleemaam nekaa ///M modelis.
Diezgan svariigi ir lai buutu mazs nobraukums, jo Mikaas par ///M motoriem izteicaas, ka, jo jaunaaks modelis (nu, E34-->E39 u.c.) jo aatraak visaadi meesli saakaas (kapitaalais utt.), bet tas gan ir ar visiem BMW un MB. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163790
Braucu ar: E95
| ienaks Edzins vai sporcmens pastastiis bet ir lietas kas ir dargak M5 (elja, dachiki, bremzes, motoram viicas, dalja piekares) ir lietas kas ir tada pasha cena ka citiem E39 un ir lietas kas ir leetaakas (izmaksas policijai, jo M5 gruutaak nokjert )
p.s.
es nemtu M5, vai vismaz E39 B10 alpina vai 540 hartge, ja butu parleicinac ka varesu pavilkt. pagaidam laikam braukashu ar so pashu 540
Tā zobens mūs nešķir,
kā krusts mūs šķir (c) Indriķa hronikas
http://www.bmwpower.lv/members/SteelRat/cbb1928DSC00049.JPG" BORDER="0" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">
[ This message was edited by: SteelRat on 2006-06-29 23:58 ]
-----------------
| Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... no manas pieredzes ar e39 M5. Expluatācijas izdevumi līdzīgi kā citiem e39 ar v8 motoru. Nekas tur nav dārgāks. Hadene praktiski identiska ( tiltu balkas ir savādākas, bet tas ir mazsvarīgi), filtri liekas arī tādi paši. Ir savi mīnusi kā bremzes. Par pārējo - iespējamā sajūga maiņa, vanosa šaibu maiņa ir par 20% dārgāka nekā teiksim 540. Jārēķinās, ka būs eļļas patēriņš pat līdz 1l.uz 1000km. Sāpīgākā vieta ja ir - lufte kārbā, kas ja atmiņa neviļ maksā kautkas ap 650 ls. Principā liekas ka viss - rezumē nav no kā baidīties. Labākais manā skatījumā ko BMW ir uzražojis. Bet ne priekš ikdienas, ir tikai divas pozīcijas ar M5 : ON vai OFF
| Offline | | |
|
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| To arii gribeejaam dzirdeet | Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
|
2006-06-29 23:58, diesel rakstīja:
Bet ne priekš ikdienas, ir tikai divas pozīcijas ar M5 : ON vai OFF
Tas ir atkariigs no nervu sisteemas, lai gan arii jaaatziist, ka iipashi nervoza cilveeka iespaidu Tu neesi atstaajis | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... vēl jārēķinās, ka patēriņš ir no 11 kruīze uz 110km/h pa šoseju un 18 - 22 centrā pavelkot. | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... Perf, kak raz M5 es nomainīju, jo jumtu rauj nost nereāli | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|