Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 525tds nelec, kā vajadzētu

AutorsZiņojums
opel29
22. Jun 2006, 15:41 #1

Kopš: 03. Jun 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Sveiki!
525TDS auksts lec normāli,
pavisam silts labi,bet tāds pusauksts jeb pussilts lec sūdīgi( liekas ka nestrādā kāds cilindrs,it kā trūktu degviela ,resp., purinādamies pielec). Bet visa problēma pazūd,ja DIVREIZ silda kvēlsveces - tad lec kā suns pie kājas. Spečuki,palīdziet ar padomiem! Varbūt kvēlsveču relejs gļuko( cik zinu,viņš strādā atkarībā no temperatūras).
Iepriekš liels paldies!!!
Offline
Digital
22. Jun 2006, 16:11 #2

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

drizak visas kvelsveces neiet vai kads smidzinatajs..vai labaka gadijuma suknis...
Offline
Puce
22. Jun 2006, 17:41 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

sen labi zināmā problēma ar sūkni. Kaut kāds tur plunžeris vai kā tur sauca.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
v4
22. Jun 2006, 23:59 #4

Kopš: 16. Jan 2005

Ziņojumi: 154

Braucu ar: dīzeli

Varētu būt, ka neiet sprausla ar vadu vai arī visas kvēlsveces.
Offline
-INC-
23. Jun 2006, 12:15 #5

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Sprausla ar vadu iedarbinašanas brīdī nekādu lomu nespēlē.

Ja auksts lec labi tad kvēlsveces ņipričom.

Šeit izklausās pēc nepareiza iesmidzināšanas momenta, vai izdiluša plunžerpāra.
Offline
opel29
23. Jun 2006, 15:05 #6

Kopš: 03. Jun 2006

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Bet kāpēc ,ka divreiz uzsilda kvēlsveces lec idiāli? Kāds sakars ar plunžerpāri?
Offline
Digital
23. Jun 2006, 15:08 #7

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

nja vairak varetu but ka kada no svecem neiet...jo ja plunzeris ietu uz galu tad pilniba uzsilusu motoru butu jazage ka tas ir lielai dalai e34
Offline
sys9291
27. Jun 2006, 09:49 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

1. Jaapaskataas padeve (caur PC jaabuut 5-7mg/ciklaa)
2. Jaaskataas iesmidzinaashanas moments ari caur PC (2,7-3 graadi pie karsta motora)
3. Jaapaarbauda obratkas vaarsts suuknii, kaa arii vaarsts aiz zemspiediena sekcijas. Manam auto bija taada pati probleema nomainiija abus vaarstus un OK (tieshi shii pielekshana ar purinaashanos pie karsta motora)
P.C ja plunzheris beigts karsts auto nelec vispaar!
Offline
sys9291
27. Jun 2006, 09:55 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

To Inc> sprausla ar vadu speelee lomu gan! Jo tiek regulets ieshprices moments. Ir meeghinaats to atvienot un peec tam gadaas ka lec iipashi suudiigi (ne visi auto)
Offline
Puce
27. Jun 2006, 10:46 #10

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

nav gluži par TDS, bet par iepriekšējo dīzeļ motoru. Bija man ar tāda situācija, ka ja sveces pasilda vairāk kā vienu reizi, tad auto pieleca daudz labāk. doma man ar bija par svecēm, bet beigās laikam izrādījās, ka sūkņa detaļas vairs nebija nohermitizētas, sūca gaisu iekšā un tādējādi apstājoties degviela aizplūda atpakaļ uz bāku.
vispār vai gadienā sildot sveces nestrādā kaut kāds sūknītis, kas sūknē degvielu uz augstspiediena sūkni?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
-INC-
27. Jun 2006, 10:46 #11

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Startēšanas brīdī sprausla nekādu momentu saregulēt nespēj. Tādas funkcijas vadības blokā nav. Momenta regulēšana sakās tikai tad kad motors ir iedarbināts
Offline
-INC-
27. Jun 2006, 10:48 #12

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2006-06-27 10:46, Puce rakstīja:
nav gluži par TDS, bet par iepriekšējo dīzeļ motoru. Bija man ar tāda situācija, ka ja sveces pasilda vairāk kā vienu reizi, tad auto pieleca daudz labāk. doma man ar bija par svecēm, bet beigās laikam izrādījās, ka sūkņa detaļas vairs nebija nohermitizētas, sūca gaisu iekšā un tādējādi apstājoties degviela aizplūda atpakaļ uz bāku.
vispār vai gadienā sildot sveces nestrādā kaut kāds sūknītis, kas sūknē degvielu uz augstspiediena sūkni?



Sildot sveces strādā degvielas padeves sūknītis bakā.
Offline
Digital
27. Jun 2006, 11:16 #13

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

tds nekas sildot nepumpe...pumpe tad kad starte tikai
Offline
sys9291
27. Jun 2006, 11:24 #14

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Digital nu nav tev taisniiba. Suuknis baakaa pumpee:
1. sildotd sveces (vadiiba no 6 cilindra sveces vada)
2. Tad, kad motors griezhas (vadiiba no DDE)
Ja tev konkreeti nepumpee tad meklee defektu
Offline
Digital
27. Jun 2006, 11:38 #15

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

hvz manam shrotam vinjs pumpeja tikai startejot...aa un tev nav kada shema bilde ka tas suknis tur baka isti stav jo man vislaik ir problemas ar gaisu trubas un vinjs noslapejot degvielu laizj atpakal baka un pec tam ar visu gaisu atkal pumpe...
Offline
sys9291
27. Jun 2006, 11:50 #16

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

ja degviela aiziet "baakaa" tas noraada, ka nav hermeetiska degvielas sisteema (ieskaitot sprauslu obratkas un korpusus) Nopluudi var atrast peev tikko manaama mitruma.
TDS slimmiiba rauj gaisu pie degvielas filtra caur trubu savienojuma vietaam (aatrais savienojums) Ja 2 gredzeni kas tur ir ir veseli ideaali paliidz.....solidols! Protams defekts var buut arii citaa vietaa taatd jaameklee.
Otra slimiiba augstspiediena suulnha obratkas vaarsts, kas regulee spiedienu suuknha korpusaa!
Offline
Digital
27. Jun 2006, 12:37 #17

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

ideja skaidra suknis tik un ta jau ir nobeidzies..
Offline
Pele525
18. Apr 2007, 16:53 #18

Kopš: 05. Mar 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e-34

Nu ja neleca silts un pameiģini paliet ūdeni uz to vārstu un viņš atrodās virs aukspiediena sūkņa un tad ja pielec bez zāģēšanas tad viņš tur kautkā sasprust karoč jataisa..
Offline
Pele525
05. Sep 2007, 22:05 #19

Kopš: 05. Mar 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e-34

Manam bumerim karoč bija sūknī plundžeris beikts un uztaisīja sūkni un lec jeb kurā laikā ./.. ap-300 Ls [ This message was edited by: Pele525 on 2007-09-05 22:06 ]
Offline
gatisbmwtds
01. Nov 2011, 00:39 #20

Kopš: 31. Oct 2011

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

ja auksts pielec labi ,un silts slikti .. varijanti var būt dažadi . pirmais suknis .. vai sukņa momets . var pat but kompresijas problema .. msn pašam bija aukst ,pieleca idijāli , sils tirinajas motors juca un noslapst .. nomainiju dzineja bloku ar virzuļiem ,problemas nekadas lec no vietas. ari vecu motoru remotus par sapratigu cenu . motora maiņa 95 ls dzineja bloka maiņa 150-180 ls + bloks 60-100 ls atkariba no stavokļa'. retaurets suknis 120-150ls sukņa ustadišana 25 -35 ls 525 tds .352 tds 725 tds . 524 td
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo