Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW 328i E36 - info steidzami.

AutorsZiņojums
depo
18. Mar 2006, 08:57 #1

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu

Visiem labriit.

Peec 2h jaabrauc skatiities shitas auto. 95 gada, 328i SE, E36, 4 durvis.
Viss buutu labi, bet saimniekam nav nekaadas tehniskaas veestures ierakstu un nav tehniskais.Lai izietu tehnisko saka ka vajag tikai rokasbremzi sataisiit un 2 prieksheejaas riepas nomainiit.Nobraukums 160k km.

Jautaajums - ko paarbaudiit,kam pieveerst uzmaniibu iipashu? Kaadas ir lielaakaas kaites shitaadam auto? Uz diagnostiku nav iespeejas aizvest.Lasiiju par Nikasil probleemu TE kaa lielaako biedeekli ka motors var nolikt karoti.

Jebkursh siikums nodereetu ko ieteiksiet.

Ieprieksh paldies[ This message was edited by: depo on 2006-03-18 08:58 ]
Offline
Garaiss
18. Mar 2006, 08:59 #2

Kopš: 10. Apr 2004

Ziņojumi: 11536

Braucu ar: FXD

uz permalatu un lai taisa iegaades diagnostiku.......

-----------------
Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts

Offline
depo
18. Mar 2006, 09:00 #3

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


2006-03-18 08:59, Garaiss rakstīja:
uz permalatu un lai taisa iegaades diagnostiku.......


teicu ka nevaru,esmu anglijaa.
Offline
snooze
18. Mar 2006, 09:04 #4

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem

Ta var ari kaki maisa nopirkt piedod par
Offline
atco
18. Mar 2006, 09:08 #5

Kopš: 18. Jun 2003

Ziņojumi: 147

Braucu ar: 330i e90

Apskaties aizmugurējos amartiņu turētājus, vai nav sarūsējuši (glāzes).

[ This message was edited by: atco on 2006-03-18 09:09 ]
Offline
GirtzB
18. Mar 2006, 09:32 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Niksasil problēma eirpoā nav izplatīta, skaities virbūvi vai nav acīmredzamas avārijas pēdas(nevienādas šķirbas, atšķiras krāsa) vai priekšējo amorizatoru glāzes nav ieplaisājuša, vai stūres iekārta nesulo, vai aizmugurējās amortizatoru glāzes nav saplaisājušas/salūzušas(jānoņmes apšuvums bagažniekā) mašīnai stāvot pievērs uzmanību motora skaņai tukšgaitā, gaitā klausies piekari, pie strauja starta nedrīkst būt sitieni aizmugurējā tiltā, drīkst lēkāt riteņi bet nu tas tā...
Obligāti pārbaudi vai viss aprīkojums strādā, ja ir klima, bet ārā auksts, tad vai ir spiediens/nav tā uz vietas nepārbudīsi, vajag ieslēgt/izslēgt klimu un sekot tahometra rādījumam, ja apgriezieni pie ieslēgšanas pieaug pa kādiem 100-200 tad kompresors ieslēdzas, ja ne tad i pī.....
Vēl apskaties rezerves riteņa vietu, vai nav avārijas pēdu etc etc etc....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
depo
18. Mar 2006, 09:43 #7

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


2006-03-18 09:32, GirtzB rakstīja:
Niksasil problēma eirpoā nav izplatīta, skaities virbūvi vai nav acīmredzamas avārijas pēdas(nevienādas šķirbas, atšķiras krāsa) vai priekšējo amorizatoru glāzes nav ieplaisājuša, vai stūres iekārta nesulo, vai aizmugurējās amortizatoru glāzes nav saplaisājušas/salūzušas(jānoņmes apšuvums bagažniekā) mašīnai stāvot pievērs uzmanību motora skaņai tukšgaitā, gaitā klausies piekari, pie strauja starta nedrīkst būt sitieni aizmugurējā tiltā, drīkst lēkāt riteņi bet nu tas tā...
Obligāti pārbaudi vai viss aprīkojums strādā, ja ir klima, bet ārā auksts, tad vai ir spiediens/nav tā uz vietas nepārbudīsi, vajag ieslēgt/izslēgt klimu un sekot tahometra rādījumam, ja apgriezieni pie ieslēgšanas pieaug pa kādiem 100-200 tad kompresors ieslēdzas, ja ne tad i pī.....
Vēl apskaties rezerves riteņa vietu, vai nav avārijas pēdu etc etc etc....


avaarijas es paarbaudiishu,te var sms nosuutiit,maxaa 3LS un atnaak uzreiz uz mobilo visa info par auto,cik iipashnieki,avaarijas,vai nav iekjiilaata,kraasa,motora tilpums utt.
Par cik te Nikosil probleema ir izplatiita tad auto varot paarbaudiit pabraucot 5-10 min var just ka zuud kompresija cilindros kaadaa un jauda kriitas.Bet pastaav iespeeja ka ir nomainiits pret metaala - loterija taa teikt.
Es briinos tikai vai 2.8 SE nebija jaabuut ar aadas salonu ? Shitam ir peleeka dreebe. 2.8 un SE buutu jaabuut pilnam farsham ar klimu,kondikji un visu iespeejamo.
Veel mani mierinaaja ka 2.8 dzineejs ir ljoti izturiigs un pagruuti nokaut taadu + anglijaa ir labi celji + cilveekiem ir nauda par ko regulaari apkopes veikt + nobraukums ir tikai 160k km. par nobraukumu gribaas ticeet jo taads eed benziinu pietiekoshi daudz lai neceljotu ar taadu.[ This message was edited by: depo on 2006-03-18 09:46 ]
Offline
Vadik
18. Mar 2006, 09:50 #8

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

a v anglii servisov netu?
Offline
depo
18. Mar 2006, 09:53 #9

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


2006-03-18 09:50, Vadik rakstīja:
a v anglii servisov netu?


jest no sevodnja subota + eto ne gorod a pasjolok i tam nebudet servisov s stendom diagnostiki. v dobavok netu teh osmotra i nelzja jezdit mnogo vokrug,tut s 5ls neotkupisja jesli menti ostanovjat.on kak poradochnij anglichanin horosho jesli voobsche podpishitsa vijehatj za teritoriju svojevo doma.[ This message was edited by: depo on 2006-03-18 09:54 ]
Offline
millers
18. Mar 2006, 10:12 #10

Kopš: 09. Aug 2002

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Discovery, VN1500

par kaadaam probleemaam liecina sitieni aizmugureejaa tiltaa?


2006-03-18 09:32, GirtzB rakstīja:
...motora skaņai tukšgaitā, gaitā klausies piekari, pie strauja starta nedrīkst būt sitieni aizmugurējā tiltā, drīkst lēkāt riteņi bet nu tas tā...

Offline
GirtzB
18. Mar 2006, 10:24 #11

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Sākot no beigtām buksēm beidzot ar izlūzušu vai aizlūzušu reduktoru...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
depo
18. Mar 2006, 13:53 #12

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu

Biju paskatiities auto.
No pirmaa skatiena bija WOOOW,spiid un laistaas,vnk konfekte vizuaali.Nobriiniijos pat,bet tad ieluukojos ka VISA prieksha ir jauna,lampas,miglenieki,reste un prieksheeejais stikls nav BMW - nochekoju Anglijas CSDD - bijusi sista 99 gadaa.Sista no priekshas jo saanos var redzeet laka naak nost.Salons smuks,lietie diski,mashiina kaa tiko no konveijera.Iedarbinaajaam - kautkas tirkshtj klusi,neiet klusu.Uzsila,vienalga tirkshonja nerimjaas.Dzeseeshana iesleedzaas uzreiz nevis veelaak.Atveeraam elljas korkji - nekaadas izmainjas,neslaapst,apgriezieni kaa staaveeja taa staav.Uz korkja uudens piles,iekshaa var redzeet dzeltens kreejums kautkaads.Ellja mainiita 2 meeneshi atpakalj bet melna kaa darva.Shis esot ieleejis 6.5l 2 meen.atpakalj bet tagad kad paarbaudiijaam tur bija zems liimenis.
Bija liidz 2 chomi kas rubii no bmw,tie teica ka tas dzineejs peec skanjas un iedarbinaashanas skan kaa buutu nogaajis 300k nevis 160k.
Nepanjeemu lai arii bija nereaali skaists,baidos ka buus jaaiegulda meema nauda ja nomirs dzineejs [ This message was edited by: depo on 2006-03-18 13:57 ]
Offline
edzulis
18. Mar 2006, 13:57 #13

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tirkšķ arī jauni BMW. Hidrokompensatori vai kas tur. V8 netirkšķ, bet visi R6 ko esmu redzējis (arī jauni M3), visi tirkšķ vairāk vai mazāk

Un ko tu domāji ar to, ka dzesēšana uzreiz slēdzas iekšā?
Offline
GirtzB
18. Mar 2006, 13:58 #14

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Ja tur kārtīga emulsija iekšā tad bīdelis bijis vārīts, ja ta dzeltenā utt viela tā pamazāk tad no ilgas stāvēšanas kaut kas kondesējies, ja jau viss purns jauns tad diezgan nopietni atšķilts bijis, pie tam ja stikls vēl mainīts....
Laka lobās nost - nav sīkums, oriģinālā laka nemaz tik viegli nelobās - tātad vai nu slikti remonts vai atkal kads atspiedis to laku nost.
īsi sakot labi vien irt ka nepaņēmi...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
depo
18. Mar 2006, 14:05 #15

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


2006-03-18 13:57, edzulis rakstīja:
Un ko tu domāji ar to, ka dzesēšana uzreiz slēdzas iekšā?


par cik es no autinjiem neko nejeedzu tad tie dzheki teica ka vienam propelleram nebija jaaiesleedzas uzreiz peec taa kaa iedarbina mashiinu a vinjsh iesleedzaas.kautko vinji runaaja par dzeseeshanu.
taa tikshkjeeshana nerimaas,vinjiem nepatika,teica ka kautkas motoraa nav kaa vajag.motoram tomeer ir jaaiet klusu bet liekiem trokshnjiem,ja ne saakumaa tad peec tam kad iesilst
Offline
depo
18. Mar 2006, 14:08 #16

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu


2006-03-18 13:58, GirtzB rakstīja:
Ja tur kārtīga emulsija iekšā tad bīdelis bijis vārīts, ja ta dzeltenā utt viela tā pamazāk tad no ilgas stāvēšanas kaut kas kondesējies, ja jau viss purns jauns tad diezgan nopietni atšķilts bijis, pie tam ja stikls vēl mainīts....
Laka lobās nost - nav sīkums, oriģinālā laka nemaz tik viegli nelobās - tātad vai nu slikti remonts vai atkal kads atspiedis to laku nost.
īsi sakot labi vien irt ka nepaņēmi...


Vinjsh teica ka atskruuveejot korkji vajag buut vai nu kompresijai vai vakumam - nebija ne viens ne otrs.Zem korkja turpat augshaa viss ar taadu tumshi dzeltenu kremu,kaa kreejums,uudens diezgan daudz arii.Stikls mainiits ir prieksheejais jo visi logi ir ar BMW logo a prieksheejais nav ruupniicas logs.Lampas,reste,pavarotniki visi tiko no iepakojuma jauni un smarzho veel Svaigi remonteets.Laka lobaas pamatiigi nost uz prieksheejaa kreisaa spaarna.Var redzeet ka arii nekvalitatiivi nolakots bijis.Es kaa sanjeeemu sms no CSDD vinjam raadu - a tas teelo ka nezin neko,rausta plecus,teica ka nezinaajis.To mashiinu baaba noshkjiila 99 gadaa jo vinja tajaa briidii bija iipashniece.
Veel atcereejos - stuures pastiprinaataajs tek.Diivainaa kaartaa 2.8 SE modelim komplektaacijaa tieshaam nav aadas salons,klimats,kondikjis,diivaini...[ This message was edited by: depo on 2006-03-18 14:12 ]
Offline
protams
18. Mar 2006, 15:59 #17

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5681

Braucu ar: NS7

vai tad bmw ir kādi apzīmējumi,tipa SE?SE-standart edition?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
GirtzB
18. Mar 2006, 20:32 #18

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

da anglija un jamo vietējie apzīmējumi


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Edzja
18. Mar 2006, 20:34 #19

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2006-03-18 15:59, protams rakstīja:
vai tad bmw ir kādi apzīmējumi,tipa SE?SE-standart edition?

SE - shrotello edition
Offline
Ekimons
18. Mar 2006, 20:37 #20

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


2006-03-18 20:34, Edzja_Uups rakstīja:

2006-03-18 15:59, protams rakstīja:
vai tad bmw ir kādi apzīmējumi,tipa SE?SE-standart edition?

SE - shrotello edition


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo