Online
Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: V8 vai tomēr labāk R6?
Autors | Ziņojums |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Sveiki!
Uz pavasara pusi atkal vajā uzmācīga doma par auto maiņu. Prāts nesas uz E34 vai E32 ’90-tiem gadiem. Kā varianti tiek apskatīti 530/535 un 730/735. Ar M30 motoriem itkā būtu skaidrs - vienkāršs, ar lielu resursu un apetīti. Mēģināju 730 ar M30, likās, ka iet švakāk kā esošais M20B27, bet varbūt konkrētais exemplārs švaks bija pagadījies. Tagad jautājums - vai ir kautkāds pamatots iemesls, kādēļ būtu jāizvairās no V8 (M60?), ar noskrējieniem ap 250k (ej nu sazini, cik ir patiesībā)? Vai ir kautkādas specifiskas kaites, kāpēc labāk izvēlēties R6? Kā M60 ir ar resursu - 300k ir galējā robeža? Tepat foruma topikos par līdzīgu tēmu tika pausta doma, ka M60B30 ir pilnīgs "actoi", tam ir kāds pamatojums? Kā ar degvielas patēriņu - vai tas atšķiras M60 un M30 pie vienādiem tilpumiem?
Esmu apmulsis - itkā ir viens 530i V8 Touring pa 2800Eur, labi nopakots un smuka paskata, bet bailes no V8 stipri traucē izlemt. Vai pie jums diagnostikā varētu saņemt ticamu verdiktu, ka konkrētais V8 ir normāls un kādas 100k vēl pavilks? | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Dilemmai, manuprāt, šajā gadījumā vajadzētu būt starp 3.5 R6 un 4.0 V8, nevis 3.0 V8. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| V8 3.0 neiet un rij tikpat cik 4.0, tobish ja njem V8 tad 4.0 vai 4.4.. | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Vecmotorus ka M20 vai M30 labak nenemt, jo kadu lietotu detalu tam ir gruti dabut ja bus motora remonts. M60 paterins ir mazak, - jaunas tehnologijas. Ja mainit ellu, filtrus un sveces laika, tad jeb kurs dzinejs dzives ilgu laiku. Nu un ari nevajag pirkt masinu bez uztaisitas diagnostikas. Pats nopircis, diagnostiku netaisiju un ..... | Offline | | |
Edzins | | Kopš: 25. Jun 2004
Ziņojumi: 408
Braucu ar: X5
| Braucu ar V8 4,4 un paslaik nekadas sudzibas Pie noskrejiena 250 stikam | Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
|
2006-03-07 18:44, bmwaddict rakstīja:
V8 3.0 neiet un rij tikpat cik 4.0, tobish ja njem V8 tad 4.0 vai 4.4..
Cenā starpība 3.0 un 4.0 ir ~ 15%.
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| ar tiem E32 ir tā, ka ar ļoti retiem izņēmumiem atrast normālus ar M30 ir nereāli, jo visi ir veci, kā nekā sākot ar 87’. Esmu redzējis tikai vienu ideālu M30 730i un tas pats bija 92’ beigu. Atrast sakarīgu V8 ir vieglāk, jo tomēr ~ 93, pat 94 gads. Veiksmi un, protams, pirms tam diagnostika! | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| es laikam njemtu M60. ja tev nav zinaams kaads labs privaats motorists, servisos jaunaaku motoru buus vienkaarshaak remonteet.
es uztaisiitu kaartiigu diagnostiku. ja kaukas neiepatiktos, nebuutu iistaa sajuuta - vienk. nenjemtu. buus iistais laiks, atnaaks iistais auto. | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| nu gan juus dodat.. izmaksas starp M30 un M60 ir nesameerojamas. joka peec paskataties cik maksaa piem siksnas spriegotaajs V8 motoram..
Ja uztureeshanas izmaksas ir izshkjiroshas tad es rekomendeetu veco labo M30 3,5, tas ir muuzhiigais dzineejs. Protams, atrast labu ir probleema jo uz pasaules pietiek aunu kas uzskata ka elljju var nemainiit 20 shtukas jo taas tur ir daudz utml plaanpraatiibas... | Offline | | |
Puuchuks | | Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
|
2006-03-07 19:19, bmwaddict rakstīja:
Protams, atrast labu ir probleema
tur jau tas prikols. | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Vai tad M60 ir siksna? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-03-07 21:51, Agritis rakstīja:
Vai tad M60 ir siksna?
ir ir, taa pati kas gjengjeri griezh
tici vai netici arii tur rulliishi mirst, sevishkji jau pa muusu jauko saalspeljkji aka ziemu pabraukaajot. tas bija tikai piemeers..
| Offline | | |
Vadik | | Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
| M62B44 the best | Offline | | |
Vadik | | Kopš: 25. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5279
Braucu ar: nine eleven turbo
|
2006-03-07 18:47, Permalat rakstīja:
Vecmotorus ka M20 vai M30 labak nenemt, jo kadu lietotu detalu tam ir gruti dabut ja bus motora remonts. M60 paterins ir mazak, - jaunas tehnologijas. Ja mainit ellu, filtrus un sveces laika, tad jeb kurs dzinejs dzives ilgu laiku. Nu un ari nevajag pirkt masinu bez uztaisitas diagnostikas. Pats nopircis, diagnostiku netaisiju un .....
kto iz Permalata seichas pishet pod etim nikom? | Offline | | |
MADAlex | | Kopš: 07. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: X5
| M60 pie 250K +/-50K - dzinēja blīvju maiņa
Vairāk tiem V8 dzinējiem nekas nedraud | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Ilgmuuzhiigaks un remonteejamaaks ir M30 3,5 dzineejs, bet nu tikai 218 zirgu !
Turpretii ja M62 dzineejam ir kadas izdiluma probleemas kropliigu ieprieksheejo saimnieku rezultaataa, tad remonts .... nu ljoti dargs
M30 arii apkalposhana leetaaka .
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Ko nozīmē blīvju maiņa - galvas/galvu blīves, kartera blīves, blīvslēgi (neesmu īsti pazīstams ar v8 uzbūvi)? Kas vēl? Drošvien izmaksas ir kosmoss, jāizjauc pusmotors, vai ne? Kādas ir pazīmes - eļļa tek pa visām vīlēm ārā?
Kā v8 ir ar izplūdi - cik šamējam ir lambdas, katalizatori? Ja mēģina kautko googleet ar mērķi atrast kautkādus aprakstus par M60, atrodas tikai vieni vienīgi autošopi
Tieši par šādām niansēm arī ir vērtīgi iegūt infu, lai izlemtu | Offline | | |
Vacsons | | Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 286
Braucu ar: E70 LCI, K1600GTL, KIA Ceed
| njem maneejo 530 V8 touringu:
motors pirms ~15tkm paarlasiits pie Bauskas Aivara, viss mainaamais nomainiits , nedraud
ieberzshanaas uz motora remontu, gaisha aada utt...
cena 3500 eur, diskuteejama | Offline | | |
ivars001 | | Kopš: 21. Dec 2003
Ziņojumi: 332
Braucu ar: vecu spaini
| varu piedaavaat arii saveejo E32 730 V8 pa 2900 eiro | Offline | | |
MADAlex | | Kopš: 07. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: X5
|
2006-03-08 08:22, Agritis rakstīja:
Ko nozīmē blīvju maiņa - galvas/galvu blīves, kartera blīves, blīvslēgi (neesmu īsti pazīstams ar v8 uzbūvi)? ...
Nu man paveicās - es savam vecam 530 V8 nomainīju tikai karteru blīves 2 un dzinēja prikšējās (motora priekšā, vertikāli izvietotas) blīves.
Nekāds kosmoss nebija, a darbu un mater <200Ls, plusā man remontēja vienu aizdedzes katušku.
Bet ja būtu jāmaina arī zem galvām, domāju tad būtu kosmoss... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|