Online
Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kas Jazina Perkot 525 TDs?
Autors | Ziņojums |
Reactor | | Kopš: 22. Aug 2005
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Velos iestaties lielaja 525 saime, bet no smagajiem dzelziem nezinu neka. kas japarbauda perkot tadu spekratu, un ne tikai TDs bet ari TD.Par masinam esu galigais nulle, tik zinu ka gribu 525. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Galvenais ir motors. Tobiš obligādi no visiem galiem tas ir jāiztestē. Galvenās problēmas ar augstspiediena sūkni...
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
Reactor | | Kopš: 22. Aug 2005
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Ka to testesanu veikt, esmu galigs zalknabis, ta bus mana pirma masina? | Offline | | |
rages | | Kopš: 06. Sep 2004
Ziņojumi: 120
Braucu ar: 4x4
| Obligāti aizbrauc uz kādu dīzeļcentru, lai notestē motoru!!
Uz šito naudu nevajadzētu taupīt.. | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| Hmmmm tds labāk nepērc. Ar to ir vienas vienīgas problēmas. No visiem galiem tek eļļa, sūknim izdilst plunžērpāris un dozatora mehanisma potencometrs, plīst galvas, grab divmasu spararats, izstiepjās ķēde, utt.
Bet ja tomēr ļoooti gribās tad:
1) siltam motoram pēc ~ 5 min stāvēšanas ir jālec "uz 1 apgriezienu"
2) motoram rūcot tukšgaitā grozot stūri vai ieslēdzot gaismas nedrīkst peldēt apgriezieni, un izgriežot stūri līdz galam motors nedrīkst noslāpt.
Ja šitās lietas ir OK, tad vari skatīties tālāk. | Offline | | |
charbis | | Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| Veel svariiga lieta lai nekarst!!!! paluuri uz temperatuuras dachiku. un ja ir iespeeja pavelc uz kaadi 130 km/h un paskaties ko dara temperatuuras dachiks, ja temperatuura kaapj tad galvaa ir plaisa. kas taa pa retam iepeerkot diizeljus arii ir. | Offline | | |
Alens | | Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 312
Braucu ar: E 39 525 tds
| Savu veiksmīgi pārdevu, tāpēc skatos 525 dīzeļa virzienā. Ja nemaldos tad ir 525 tds un 525 tdi. Kur ir tā atšķirība un kuros gados mainijās. Runa iet par 92’- 95’gadu. | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3377
Braucu ar: VOLVO
|
2005-08-22 20:36, -INC- rakstīja:
Bet ja tomēr ļoooti gribās tad:
2) motoram rūcot tukšgaitā grozot stūri vai ieslēdzot gaismas nedrīkst peldēt apgriezieni
shitam gribeetu siikaaku skaidrojumu
un TDS no TD atshkiras ar to ka TDS ir intercooler, bet TD nav liidz ar to ari ir manama jaudas starpiiba, abi ir 24V motori | Offline | | |
|
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| kolēģis meklē labu 525 tds e39 manual/automatic, ādai nav nozīmes, pārējiem navarotiem gan. PM. cena protams, ka maza | Offline | | |
art_is | | Kopš: 07. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 297
Braucu ar: To kas pa rokai.
| Hey - tas par to peldeeshanu grozot stuuri tukshgaitaa ir attiecinaams arii uz citiem modeljiem? (e36) Ja jaa, tad ko tas noziimee? | Offline | | |
-INC- | | Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
| >>> M3 Ne TDS ne TD nav 24 vārstu. Atšķirās šie motori ar interkūleri, ECU programmu un smidzinātāju caurplūdi.
Ja grozot stūri un slēgājot gaismas TDS motoram peld apgriezieni tas nozīmē ka ir par mazu degvielas doza, izdilis DAS vai slikti strādā kāds no cilindriem (biežāk jau pirmie divi).
Šitais attiecās uz visiem TDS. | Offline | | |
Blackadder | | Kopš: 15. May 2002
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2144
Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d
| Abi šie dīzeļdzinēji tika ražoti vienlaicīgi. Ja atmiņa mani neviļ, tad tie atšķiras ar to, ka TDS ir ar interkūleri un atšķirīgu dzinēja vadības programmatūru... galīgi neesmu drošs, bet varbūt arī turbīna bija atšķirīga.
Bet tev kā lietotājam nozīmīgākā atšķirība būs tā, ka TDS jauda ir 143 zs, bet TD jauda - tikai 115 zs.
Jebkurā gadījumā, pērkot tik vecu dīzeļauto, ir jārēķinās, ka tam 99% ir ļoti liels nobraukums - dīzeļus neviens nepērk, lai brauktu svētdienās uz 3 km attālo mazdārziņu.
No tā arī visas izrietošās sekas un arī daudzās sūdzības.
2005-08-23 08:29, Alens rakstīja:
Savu veiksmīgi pārdevu, tāpēc skatos 525 dīzeļa virzienā. Ja nemaldos tad ir 525 tds un 525 tdi. Kur ir tā atšķirība un kuros gados mainijās. Runa iet par 92’- 95’gadu.
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| Saliekam visu pa plauktiem:
TD un TDS motori, smidzinātāji, sūkņi un turbīnas ir vienādi! TDS ir ar interkuuleri. Atšķirīgs turbīnas redukcijas vārsta regulējums TD-0,9bar, TDS 1,1bar (shie 0,2 bar arii dod jaudas pieaugumu) protams savaadaaka DDE (kompja)programmatuura. Pasham bija TD, paartaisiiju uz TDS. Starpiiba juutama, degvielas pateerinhsh taads pats.
Tukshgaitas apgriezienu peldeeshana 99% gadiijumaa sasitiita arsuuknha elektromagneetiskaa regulatora bojaajumu (izdilst potenciometrs). Shis defekts ir lidz 1995 gadam, peec tam tika izmantota cita konstrukcija. Paarbaudiit to var kaa mineeja lietotāji iesleedzot gaismas, grozot stuuri, kaa arii saakot braukt neaiztiekot gaazes pedaali(nedriikst buut apgriezienu leekaashana un dzineeja noslaapshana).
Izplatiitaakaa "pirmspaardoshanas" ķīmija (na prodazhu) ir tukshgaitas apgriezienu palielinaashana, liidz ar to kaadu meenesi viss liksies kaartiibaa, bet peec tam...
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|