Online
Pašreiz BMWPower skatās 58 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 ģeneratora lampiņa...
Autors | Ziņojums |
Zigulists | | Kopš: 24. Feb 2003
Ziņojumi: 1931
Braucu ar: e talonu.
| Haj!
Probleema taada ka `89 gada 318 E30 reizeem (ne vienmeer) peec motora iedarbinaasanas nenodziest generatora [+-] simbols panelii... Kad drusku uzgaazee, nodziest un viss ok.
Kas tur vareetu buut par vainu? Tam var nepieveerst uzmaniibu jeb tas tomeer kautkas nopietns, kas naakotnee var sagaadaat lielaakas probleemas...?
Paldies. | Offline | | |
karlisII | | Kopš: 05. Jul 2002
Ziņojumi: 2175
Braucu ar:
| Ģenerators nelādē pietiekoši
iespējams, jānomaina oglītes | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vienkaarshaak ir paardot un nopirkt mashiinu kam taa nav, tas ir populaari peedeejaa laikaa | Offline | | |
Zigulists | | Kopš: 24. Feb 2003
Ziņojumi: 1931
Braucu ar: e talonu.
| Bet ja nelādētu, tad jau nelādētu arī pēc uzgāzēšanas...
Vai tad ne tā? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20393
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Stiliigi buutu arii nomainiit lampinju !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Zigulists | | Kopš: 24. Feb 2003
Ziņojumi: 1931
Braucu ar: e talonu.
| Skaidrs, JZ... No Tevis auto nepirkshu... | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20393
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Peec uzgaazeeshanas paceljas apgriezieni un spriegums !
Var jau buut ka arii straavass stabilizaacija gljuko !
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
genaadijs | | Kopš: 09. Jul 2002
Ziņojumi: 7100
Braucu ar:
| jānomaina smadzenes. kam? pats izdomā. | Offline | | |
|
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17408
Braucu ar: 500
|
2005-04-07 15:20, Zigulists rakstīja:
Bet ja nelādētu, tad jau nelādētu arī pēc uzgāzēšanas...
Vai tad ne tā?
Iespejams, ka lenam mirst nost.
Sen, sen man vw scirocco bija tiesi taapat - sakuma iemirgojas tikai pec pielaisanas un stasta beigas tika nomainits generators, jo bija jau izdilusas vadotnes (nezinu pareizu terminu) pa kuram slid oglites. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4805
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
| gjengjeris vainiigs,vainu ogles,vai tablete,visticamaak,ka tablete,jo ar ogleem ir taa,ka taas nevar paretam olaadeet,va svakaak,tad stipraak laadeet,ja taas ir kirdik-nodilushas..tad nelaadees vispaar.... Tablete maxaa 5lati | Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
| Izskatās, ka ar ģeneratoru un lādēšanu viss ir kartībā!
Iemesls: akumulatora ietilpības zudums. Tieši tad, uzlādēts (vai vismaz puslādēts) akumulators (iekšējā pretestība ir maza) pēc startera griešanas ’neatjaunojas’, t.i. tā spriegums paliek pazemināts. Savukārt, ja ir tikai tukšgaitas apgriezieni, ģenerators nespēj to uzlādēt. Ja izbeidzas ģeneratora slotiņas, lampiņa parasti nedeg (bosch ģeneratori ar 3 kontaktiem), jo nav ķēdes, kas to dedzinātu.
Protams, jāpārbauda visi spriegumi un saviettājvads (jaudas), bet izskatās, ka ģenerators strādā normāli.
Ja regulāri sanāk braukt īsus gabalus, var gadīties, ka jāpapildina elektrolīta līmenis akumulatoram, tas pēc tam jāuzladē.
Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046
www.permalat.lv
[email protected]
tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Oļegs - krievu val., Guntars - latv. val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-04-08 13:44 ] | Offline | | |
Gacans | | Kopš: 25. Feb 2005
Ziņojumi: 138
Braucu ar: BMW 320 D
|
2005-04-07 15:14, Zigulists rakstīja:
Haj!
Probleema taada ka `89 gada 318 E30 reizeem (ne vienmeer) peec motora iedarbinaasanas nenodziest generatora [+-] simbols panelii... Kad drusku uzgaazee, nodziest un viss ok.
Kas tur vareetu buut par vainu? Tam var nepieveerst uzmaniibu jeb tas tomeer kautkas nopietns, kas naakotnee var sagaadaat lielaakas probleemas...?
Īpašam uztraukumam pamata nav,jo reizēm pie maziem apgriezieniem nenotiek ģeneratora pašierosme.
Paldies.
| Offline | | |
Permalat | | Kopš: 01. Feb 2005
Ziņojumi: 2585
Braucu ar:
|
2005-04-08 14:09, Gacans rakstīja:
2005-04-07 15:14, Zigulists rakstīja:
Haj!
Probleema taada ka `89 gada 318 E30 reizeem (ne vienmeer) peec motora iedarbinaasanas nenodziest generatora [+-] simbols panelii... Kad drusku uzgaazee, nodziest un viss ok.
Kas tur vareetu buut par vainu? Tam var nepieveerst uzmaniibu jeb tas tomeer kautkas nopietns, kas naakotnee var sagaadaat lielaakas probleemas...?
Īpašam uztraukumam pamata nav,jo reizēm pie maziem apgriezieniem nenotiek ģeneratora pašierosme.
Paldies.
Virziens pareizs, bet nianses
Pašierosme ir sākusies, ja lampiņa deg. Lampiņas degšana nozīmē, ka izejas (regulatora) tranzistors ir atvēries, strāva plūst caur ierosmes tinumu. Cita lieta, ka pie tik maziem apgriezieniem (tukšgaita) lādēšanas strāvas pietiek lampiņas iedegšanai un magnetolas darbināšanai.
Starp citu, jaunakajos BMW (par E60, E65 nerunājot) ir vesela elektronikas čupa, kas menedžē elektroenerģijas patēriņu/ražošanu. Piemēram:
akumulatora stāvokļa kontroles modulis (mēra akumulatora T, iekšējo pretestību, nosaka uzlādes stāvokli un resursu)
strāvas balansa modulis: kontrolē kopējo patērēto strāvu, vada ģeneratoru (tā uzlādes strāvu)
avārijas pārslodzes modulis (samazina patērētāju skaitu pārslodzes gadījumā, ieslēdz palielinātas tukšgaitas apgriezienus)
startera vadības modulis
sleep modulis (atslēdz patērētājus, ja kaut kādu iemeslu dēļ auto 1h laikā nav aizgājis ’gulēt’)
utt, utjpr.. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|