Tēma: 524TD,525TD,525TDS
Autors | Ziņojums |
jurciks34 | | Kopš: 28. Jan 2005
Ziņojumi: 9
Braucu ar: 91, 525TDS
| Sakiet ar ko atšķirās? Ar jaudu un tā tālāk,bet kādi motori nāk salīdzinājumi utt..kā atšķirt... | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3377
Braucu ar: VOLVO
| 524td - vecais 12 vaarstu, ar 115zs, ja nemaldos
525td - godiigi sakot iisti nezinu, bet nu tas laikam ir 24 vaarstu motors bez intercoolera
525tds - 24 v ar intercooleri - 143zs | Offline | | |
pluginss | | Kopš: 03. Apr 2003
Ziņojumi: 770
Braucu ar: 324td monstru
| 524 uz E34 jau naaca mazliet modificeets M21 dzineejs. Biki savaadaaka turbiina un daudz elektronikas.
525td kaa izraadaas ir vairaak modificeets M21 dzineejs ... Bet ar krietni suudiigaaku suukni
Es domaaju, ka labaaks variants ir E34 ar 2.4 dzineeju | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6426
Braucu ar: BMW 315 e21
| Uz e34 nāca tieši tāds pac powerplant kā e28, tikai turbīna ir jau no Mitsubishi un ir elektroniski vadāms degvielas sūknis, ko vajadzības gadījumā var nomainīt uz mehānisko no e28. 115zs
525td ir m51 motors bez starpdzesētāja. 115zs
525tds ir m51 motors ar starpdzesētāju. 143zs. Protams, šiem diviem smadzenes ir savādākas.
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5211
Braucu ar: F20 R1200RT
| suukni uz mehaanisko mainiit nav jeegas, pazudiis visas 2,5tds priekshrociibas. Pie kam mehaaniskam un elektroniskajam suuknim apaksheejaas dalhas ie vienaadas!
Peec 96 gada elektronikas probleemas tika noveerstas izmainot elektroniskaa regulatora konstrukciju un protams arii vadiibas bloku!
Ja rodas probleemas ar liidz 96 gada suuknhu elektroniku iesaku paartasiit uz jauno sisteemu (pats jau esmu to izdariijis).
Pie kam iespeejams arii 2,4 td ielikt smadzenes no 2,5 tds un tad tas auto iet lopaa | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo