Online
Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 290900 - Air to EGR mass flow F34
Autors | Ziņojums |
elasenbe | | Kopš: 19. Dec 2024
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveiki, vīri! 2016.gada F34 dīzelis. Problēma tāda, ka izmeta check engine lampiņu. Pielikām pie kompja, izmeta kodu 290900 - air to egr mass flow, plausibility measured air mass too high. Domājām, ka pietiks ar EGR vārsta maiņu, bet izbraucu no servisa un pēc 20km lampiņa iedegās atkal. Pielikām pie kompja un tā pati kļūda. Varbūt vēl kādam tà bijis un var ieteikt, kur jārok tālāk? Paldies! | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8326
Braucu ar: e39 523
|
19 Dec 2024, 23:58:45 @elasenbe rakstīja:
Sveiki, vīri! 2016.gada F34 dīzelis. Problēma tāda, ka izmeta check engine lampiņu. Pielikām pie kompja, izmeta kodu 290900 - air to egr mass flow, plausibility measured air mass too high. Domājām, ka pietiks ar EGR vārsta maiņu, bet izbraucu no servisa un pēc 20km lampiņa iedegās atkal. Pielikām pie kompja un tā pati kļūda. Varbūt vēl kādam tà bijis un var ieteikt, kur jārok tālāk? Paldies!
Sāc ar ieplūdi, vai viss ir ok, nekur nesūc gaisu klāt. Pie reizes pārbaudi arī MAF.
Vispār šo vajadzēja skatīties pirms egr maiņas
Kā arī, ja tajā egr vārstā ir kaut mazākā vadība tad tikai OEM. Lai gan labāk tāpat likt oem | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12491
Braucu ar:
| air mass too high- man izklausās pēc noplūdes kkur aiz turbīnas | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16346
Braucu ar:
|
20 Dec 2024, 15:45:37 @kexxx rakstīja:
air mass too high- man izklausās pēc noplūdes kkur aiz turbīnas
vai arī aizaudzis egr,kolektors | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12491
Braucu ar:
| ja egr stāv vaļā, tad ieplūdes kolektorā nonāks atgāzes, tas nozīmē, ka vajadzēs mazāk "svaiga" gaisa... tad jau būtu kļūda "flow too low", vai tad nē?
edit: nu, loģiski padomājit, ja EGR iesprūdis ciet un neveras vaļā tad, kad to sagaida kompis, tad jā, būtu kļūda par pārāk lielu plūsmu...[ Šo ziņu laboja kexxx, 20 Dec 2024, 20:10:09 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Viena no tipiskākajām kļūdām, kas liecina par aizaugšu EGR dzesētāju. EGR maiņa bija pilnīgi lieka. Tapēc jābrauc uz servisu, kur pazīst BMW.
Visticamāk pie dīlera ir atsaukums EGR dzesētājam, ko var noskaidrot pēc VIN.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
elasenbe | | Kopš: 19. Dec 2024
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Čau vēlreiz! Beigās pie vainas bija EGR coolers, vnk vajadzēja noņemt un iztīrīt. | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar: KK-555
| Pārbaudīji, vai nav rūpnīcas atsaukums pie dīlera Tavam auto?
Varbūt nezini, bet bieži tieši uz šo mezglu ir rūpnīcas atsaukums, kas nozīmē, ka dīleris to maina bez maksas arī ja rūpnīcas garantija mašīnai ir beigusies. | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1891
Braucu ar: E91
|
02 Jan 2025, 14:02:48 @Cumpars rakstīja:
Pārbaudīji, vai nav rūpnīcas atsaukums pie dīlera Tavam auto?
Varbūt nezini, bet bieži tieši uz šo mezglu ir rūpnīcas atsaukums, kas nozīmē, ka dīleris to maina bez maksas arī ja rūpnīcas garantija mašīnai ir beigusies.
Sen jau CSDD sūta vēstules par rūpnīcas atsaukumiem pa tiešo, dīleris pat nav jātrobelē pirms saņēmi cedeli.
Draugam decembrī 2007. gadā ražotām bembim vēstule pastkastē iekrita.
Pats arī biju Inchape uz kaut kādu atsaukumu un mani sameklēja ar visu to, ka autiņš nācis no Beļģijas, un sākumā Latvijā caur diviem uzņēmumiem izgāja, pirms uz sevi pārreģistrēju.
Man pašam vēl pirms gadiem 3-4 dīleris vēl zvanīja pa tiešo, lai gan auto bija jau pārdots vairākus gadus. Man gan nebija grūti sameklēt pircēja numuru un atrferēt teikto par atsaukumu. Un tas āri bija 12 gadus vecam auto, kuru pirku nullīti.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Dīleris ar to nesteidzas vispār un pēdējā laikā nevienu nemeklē. EGR radiatoriem rinda ir kaut kāds pusgads. Tapēc labāk nu pašam uzmeklēt. Var arī pie manis to noskaidrot.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5701
Braucu ar: NS7
| Te arī var noskaidrot:
https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw...cle-recalls.html
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|