Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 290900 - Air to EGR mass flow F34

AutorsZiņojums
elasenbe
19. Dec 2024, 23:58 #1

Kopš: 19. Dec 2024

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki, vīri! 2016.gada F34 dīzelis. Problēma tāda, ka izmeta check engine lampiņu. Pielikām pie kompja, izmeta kodu 290900 - air to egr mass flow, plausibility measured air mass too high. Domājām, ka pietiks ar EGR vārsta maiņu, bet izbraucu no servisa un pēc 20km lampiņa iedegās atkal. Pielikām pie kompja un tā pati kļūda. Varbūt vēl kādam tà bijis un var ieteikt, kur jārok tālāk? Paldies!
Offline
abyss
20. Dec 2024, 15:36 #2

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8326

Braucu ar: e39 523


19 Dec 2024, 23:58:45 @elasenbe rakstīja:
Sveiki, vīri! 2016.gada F34 dīzelis. Problēma tāda, ka izmeta check engine lampiņu. Pielikām pie kompja, izmeta kodu 290900 - air to egr mass flow, plausibility measured air mass too high. Domājām, ka pietiks ar EGR vārsta maiņu, bet izbraucu no servisa un pēc 20km lampiņa iedegās atkal. Pielikām pie kompja un tā pati kļūda. Varbūt vēl kādam tà bijis un var ieteikt, kur jārok tālāk? Paldies!



Sāc ar ieplūdi, vai viss ir ok, nekur nesūc gaisu klāt. Pie reizes pārbaudi arī MAF.

Vispār šo vajadzēja skatīties pirms egr maiņas

Kā arī, ja tajā egr vārstā ir kaut mazākā vadība tad tikai OEM. Lai gan labāk tāpat likt oem
Offline
kexxx
20. Dec 2024, 15:45 #3

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12491

Braucu ar:

air mass too high- man izklausās pēc noplūdes kkur aiz turbīnas
Offline
uldens1
20. Dec 2024, 17:07 #4

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16346

Braucu ar:


20 Dec 2024, 15:45:37 @kexxx rakstīja:
air mass too high- man izklausās pēc noplūdes kkur aiz turbīnas
vai arī aizaudzis egr,kolektors
Offline
kexxx
20. Dec 2024, 20:08 #5

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12491

Braucu ar:

ja egr stāv vaļā, tad ieplūdes kolektorā nonāks atgāzes, tas nozīmē, ka vajadzēs mazāk "svaiga" gaisa... tad jau būtu kļūda "flow too low", vai tad nē?

edit: nu, loģiski padomājit, ja EGR iesprūdis ciet un neveras vaļā tad, kad to sagaida kompis, tad jā, būtu kļūda par pārāk lielu plūsmu...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 20 Dec 2024, 20:10:09 ]

Offline
Kaross
21. Dec 2024, 01:16 #6

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Viena no tipiskākajām kļūdām, kas liecina par aizaugšu EGR dzesētāju. EGR maiņa bija pilnīgi lieka. Tapēc jābrauc uz servisu, kur pazīst BMW.
Visticamāk pie dīlera ir atsaukums EGR dzesētājam, ko var noskaidrot pēc VIN.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
elasenbe
02. Jan 2025, 13:46 #7

Kopš: 19. Dec 2024

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Čau vēlreiz! Beigās pie vainas bija EGR coolers, vnk vajadzēja noņemt un iztīrīt.
Offline
Cumpars
02. Jan 2025, 14:02 #8

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6986

Braucu ar: KK-555

Pārbaudīji, vai nav rūpnīcas atsaukums pie dīlera Tavam auto?

Varbūt nezini, bet bieži tieši uz šo mezglu ir rūpnīcas atsaukums, kas nozīmē, ka dīleris to maina bez maksas arī ja rūpnīcas garantija mašīnai ir beigusies.
Offline
Bender
02. Jan 2025, 14:18 #9

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1891

Braucu ar: E91


02 Jan 2025, 14:02:48 @Cumpars rakstīja:
Pārbaudīji, vai nav rūpnīcas atsaukums pie dīlera Tavam auto?

Varbūt nezini, bet bieži tieši uz šo mezglu ir rūpnīcas atsaukums, kas nozīmē, ka dīleris to maina bez maksas arī ja rūpnīcas garantija mašīnai ir beigusies.

Sen jau CSDD sūta vēstules par rūpnīcas atsaukumiem pa tiešo, dīleris pat nav jātrobelē pirms saņēmi cedeli.
Draugam decembrī 2007. gadā ražotām bembim vēstule pastkastē iekrita.
Pats arī biju Inchape uz kaut kādu atsaukumu un mani sameklēja ar visu to, ka autiņš nācis no Beļģijas, un sākumā Latvijā caur diviem uzņēmumiem izgāja, pirms uz sevi pārreģistrēju.
Man pašam vēl pirms gadiem 3-4 dīleris vēl zvanīja pa tiešo, lai gan auto bija jau pārdots vairākus gadus. Man gan nebija grūti sameklēt pircēja numuru un atrferēt teikto par atsaukumu. Un tas āri bija 12 gadus vecam auto, kuru pirku nullīti.
Offline
Kaross
02. Jan 2025, 14:34 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Dīleris ar to nesteidzas vispār un pēdējā laikā nevienu nemeklē. EGR radiatoriem rinda ir kaut kāds pusgads. Tapēc labāk nu pašam uzmeklēt. Var arī pie manis to noskaidrot.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
02. Jan 2025, 15:02 #11

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5701

Braucu ar: NS7

Te arī var noskaidrot:
https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw...cle-recalls.html


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo