Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: N57 eļļas līmeņa rādītāji elektroniski/mehāniski. (F11, 2014, xd, 190kW)

AutorsZiņojums
tackcalbmai
27. Jul 2024, 07:52 #1

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: asarām


Kompis izmeta, ka līmenis uz minimuma, jāpielej 1l, to arī izdarīju, mehānisko ščupu nemaz nepaskatoties. Kompis parāda, ka viss ok, eļļa līmenī uz max. Vēl pēc 700 km atkal prasa 1l. Uzmetu mīksto, jo pēc 2 dienām eļļas maiņa.

Uztaisu apkopi, pārbaudu mehānisko rādītāju, līmenis ir kārtībā - vērošu uzvedību.

Pēc 1000km kompis atkal prasa 1l, rāda minimumu. Skatos mehānisko, uz pilnīgi uzsildīta motora, 5 min pēc noslāpēšanas līmenis ir tieši iedalījumam pa vidu.
Mēru no rīta uz auksto, līmenis ir precīzi pie atzīmes max.
Ok, domāju elektronika kko čakarējās, pāris dienas pabraukāšu, pavērošu.

Jau trešā diena, kompis katru dienu bļauj, ka vajag 1l eļļas, mehāniskais rādītājs nemainās - silts tieši pa vidu/auksts uz max.


Cik esmu atradis info, parasti visiem ir otrādi, ja salūzt eļļas līmeņa mērītājs - kompis rāda maksimālo vai vairāk, bet pēc fakta ir viss ok.

Rezumē: kompis vairākas dienas prasa pieliet eļļu, bet pēc fakta eļļa ir līmenī gan siltam, gan aukstam motoram. Mašīna brauc bez izmaiņām.

Ja kādam ir pieredze ar ko līdzīgu, būšu pateicīgs.


Offline
RSAWorkshop
27. Jul 2024, 12:40 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vairākiem auto pie šitādiem simptomiem visai ātri izbeidzās motors, eļļa sāka pārāk labi vadīt elektrību un meta gļukus. Iesaku apskatīties eļļas filtru vai nav šādi Neliela problēma

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
tackcalbmai
27. Jul 2024, 14:46 #3

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: asarām


27 Jul 2024, 12:40:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Vairākiem auto pie šitādiem simptomiem visai ātri izbeidzās motors, eļļa sāka pārāk labi vadīt elektrību un meta gļukus. Iesaku apskatīties eļļas filtru vai nav šādi [Neliela problēma]



1000 km atpakaļ, kad tika mainīta eļļa, bija lielā dzinēja apkope. Tika mainītas ķēdes, šāles (cik sapratu no tava linka, tad šādi filtrs izskatās, kad šāles sāk birt), eļļas sūknis....
Offline
RSAWorkshop
27. Jul 2024, 16:19 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7146

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, ļoti bieži motors izbeidzas tieši pēc tam kad saliek jaunas ķēdes un šāles un eļļas sūkni. Kamēr nav aiztikts, tikmēr 300k-400k noiet diezgan droši

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
tackcalbmai
27. Jul 2024, 19:20 #5

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: asarām

Prieks dzirdēt

Nočekošu filtru. Ja būs ok, ir varianti, kur tālāk rakt?

[ Šo ziņu laboja tackcalbmai, 27 Jul 2024, 19:20:50 ]

Offline
alxz
28. Jul 2024, 02:51 #6

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

tāda pati problēma jau 100k gandrīz. nomainīju pat oem eļļas līmeņa devēju. motors pirms 100k pilnībā atjaunots, jauna kloķene un viss pārējais. kas tas pa sūdu, bet ar šālēm viss labi.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
tackcalbmai
28. Jul 2024, 15:17 #7

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: asarām


28 Jul 2024, 02:51:49 @alxz rakstīja:
tāda pati problēma jau 100k gandrīz. nomainīju pat oem eļļas līmeņa devēju. motors pirms 100k pilnībā atjaunots, jauna kloķene un viss pārējais. kas tas pa sūdu, bet ar šālēm viss labi.


Tev šis stāsts sākās pēc dzinēja kapitālā? Vai jau bija pirms?

Man arī pirms jau pāris reizes meta kompis par līmeni.
Offline
kexxx
28. Jul 2024, 15:20 #8

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12441

Braucu ar:


28 Jul 2024, 02:51:49 @alxz rakstīja:
tāda pati problēma jau 100k gandrīz. nomainīju pat oem eļļas līmeņa devēju. motors pirms 100k pilnībā atjaunots, jauna kloķene un viss pārējais. kas tas pa sūdu, bet ar šālēm viss labi.


OEM vai BMW oriģinālu?
Offline
tackcalbmai
28. Jul 2024, 15:22 #9

Kopš: 21. Jun 2024

No: Jelgava

Ziņojumi: 9

Braucu ar: asarām


27 Jul 2024, 19:20:04 @tackcalbmai rakstīja:
Prieks dzirdēt

Nočekošu filtru. Ja būs ok, ir varianti, kur tālāk rakt?


Ar filtru viss ok, ne ziņas par jebkādām metāla skaidām, putekļiem utt.

Bildi nevaru pielikt.
Offline
HiJaCKeR
28. Jul 2024, 15:34 #10

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

apdeito softu
nomaini sensoru
Offline
kexxx
28. Jul 2024, 16:02 #11

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12441

Braucu ar:

vai bmw diagnostika nolasa kkādu līmeni no eļļas līmeņa devēja? kkādus procentus vai ko?
Offline
HiJaCKeR
28. Jul 2024, 17:01 #12

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


28 Jul 2024, 16:02:10 @kexxx rakstīja:
vai bmw diagnostika nolasa kkādu līmeni no eļļas līmeņa devēja? kkādus procentus vai ko?


Offline
alxz
31. Jul 2024, 09:38 #13

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


28 Jul 2024, 15:17:21 @tackcalbmai rakstīja:

28 Jul 2024, 02:51:49 @alxz rakstīja:
tāda pati problēma jau 100k gandrīz. nomainīju pat oem eļļas līmeņa devēju. motors pirms 100k pilnībā atjaunots, jauna kloķene un viss pārējais. kas tas pa sūdu, bet ar šālēm viss labi.


Tev šis stāsts sākās pēc dzinēja kapitālā? Vai jau bija pirms?

Man arī pirms jau pāris reizes meta kompis par līmeni.



pirms arī bija.


@kexxx bmw oriģinālu no inchape.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo