Online
Pašreiz BMWPower skatās 279 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E91 sēdināšana
Autors | Ziņojums |
atpuutnieks | | Kopš: 16. Jan 2024
Ziņojumi: 0
Braucu ar:
| Ceru, ka piedosiet par manu muļķīgo jautājumu, par cik esmu jauns visā šajā BMW pasaulē. Jau kopš auto iegādēs, esmu nolēmis ar vasaras sākšanos nedaudz nosēdināt auto, par cik tas būtu ļoti nekaunīgi, ja uz smukiem diskiem ir 0 sēdinājums. Cik esmu lasījis forumu, tad ir arī atšķirība piedziņai, par cik man ir xDrive. Neko super zemu negribu, bet zemāku gan. Uz doto brīdi m sport piekare.
Interesē, kāds ir bijis jūsu piegājies detaļu ziņā, cenu ziņā un rezultātā. [ Šo ziņu laboja atpuutnieks, 16 Jan 2024, 23:28:54 ] | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| KW | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| ja galīg noriebies komforts, tad jau var sēdināt Es gan tad ieteiktu normālas koilas likt, lai var pacelt augšā uz ziemu bez liekām galvassāpēm
Bet labāk ej uz ZS, tur arī komforta nekāda un vēl maksā bik [ Šo ziņu laboja SteelRat, 17 Jan 2024, 10:35:36 ]
-----------------
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Šis nebūs īstais forums, kur šādus padomus saņemt. Es ietiektu izmantot google un pameklēt ASV E91 forumus un palasīt par pieredzi ar sēdinšānu. Tur arī bildes atradīsi. Lētākais un vienkāršākais varētu būt Eibach vai H&R atsperu iegāde, bet es neieteiktu aizrauties ar pārāk lielu sēdinājumu ar OE amjiem, jo tas tiem radīs pārlieku slodzi un neļaus darboties optimālā režīmā. Pirms kādiem 10 gadiem savu ikdienas auto vēl garantijas laikā nosēdināju ar Eibach atsperēm un B6 amjiem. Ļoti patika, kā balstiekārta uzvedās lielos ātrumos uz šosejas, bet auto kļuva nelietojams pa grants ceļiem un pa rīgu ar 40% profila riepām arī ne pārāk forši bija. Kad pārdevu, uzliku atpakaļ OE amjus (tur max 5k km nobraukums tiem bija pie noņemšanas), bet atstāju Eibach atsperes. Auto kļuva ļoti komfortabls, bet lielos šosejas ātrumos vairs nebija tik precīza vadāmība. Bet 2024 ar vidējā ātruma kontroles zonām un lieliem sodiem par CSN pārkāpumiem, tas varbūt arī vairs nav aktuāli | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
17 Jan 2024, 10:32:29 @V_Riks rakstīja:
KW
KW ir best in class no nosacīti pieejamu cenu premium brend ražotājiem. | Offline | | |
dzhonsons | | Kopš: 03. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1132
Braucu ar:
| Tikai nedomā likt kaut kādus TA koilus. Ir iets tam cauri Uz e46 bija Eibach pro kit atsperes, ļoti patika, kā darbojas piekare. E91 ar stock piekari pēc sajūtām šķiet līmeni zemāk | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
18 Jan 2024, 12:20:16 @dzhonsons rakstīja:
Tikai nedomā likt kaut kādus TA koilus. Ir iets tam cauri Uz e46 bija Eibach pro kit atsperes, ļoti patika, kā darbojas piekare. E91 ar stock piekari pēc sajūtām šķiet līmeni zemāk
Tas pats attiecas uz MSR, manuprāt lielāki mēsli par TA..
EDIT: @smudo, KW ir bomba, tur komentāri lieki!
Čoms izvizināja ar savu kapaeiku, kura sēž uz KW. Es biju pārsteigts, labā ziņā! [ Šo ziņu laboja V_Riks, 18 Jan 2024, 12:54:23 ] | Offline | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Nav smuk' salīdzīnāt šitādus. KW rebound pagarinātājs ir visa TA amīša cenā | Offline | | |
|
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Es arī gribu uzlikt KW, tikai mēģinu sevi pierunāt
Var arī ietaupīt, un paņemt ST, tas ir tas pats uzņēmums. ST ar KW atšķiras tikai ar korpusiem. KW ir ņerža, ST ir cinkots bleķis. Ja auto brauc cauru gadu, uzreiz uzliktu zeķes.[ Šo ziņu laboja V_Riks, 18 Jan 2024, 16:38:07 ] | Offline | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2406
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Zeķe koilām ir must have. Arī ņeržai, arī nebraucot ziemu.
Labākais variants paņemt kārtīgu audumu un uzšūt pašam. | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6914
Braucu ar: to kas pa rokai
| Šie arī ir
https://eu.bc-racing.co.uk/
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Jan 2024, 10:34:52 @SteelRat rakstīja:
ja galīg noriebies komforts, tad jau var sēdināt Es gan tad ieteiktu normālas koilas likt, lai var pacelt augšā uz ziemu bez liekām galvassāpēm
Bet labāk ej uz ZS, tur arī komforta nekāda un vēl maksā bik
Uhh, e9x xdrive it īpaši prefiem jau no rūpnīcas piekare ir diezgan sūdīga. e46 vai f3x tā nav. Viņa ir pārlieku mīksta priekš tā auto un pat jauna jau ļoti sita cauri bedres. Es biju mazliet šokā, kad pārkāpu no rwd e91, ka tam xi tā sit cauri pat salīdzinoši nelielas bedrītes.
No reālajiem variantiem ir vainu eibach + dzeltenie koni, ko visi saka ka ir ok vai ari ST/KW koilas uz ko es pats skatos kkad drīzumā. H&R atsperes neiesaku, jo par tām bieži saka, ka baigi cietas. Tātad LV apstākļos būs ļoti neciešamas. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Es gan teiktu tieši pretēji, e90 piekare jau stockā ir ļoti cieta, ar runflatiem tas auto vispār kļūst par koka kluci,kuram katru bedri jūt, bet nejau tāpēc,ka tiek caursista piekare
Edit: Ja runa ir konkrēti tikai par xdrive ar to pieredzes nav [ Šo ziņu laboja Mikels, 19 Jan 2024, 09:54:46 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|