Online
Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: m47tu2 Turbina
Autors | Ziņojums |
CULT91 | | Kopš: 06. Nov 2023
Ziņojumi: 0
Braucu ar:
| Sveiks, jautajums bus adresets turbinas guru. Gan jau neesmu pirmajs un pedejais tads, bet loti ceru ka kads mani te apgaismos un palidzes.
Dots - 320d e91 m47 2005 gada. Turbina suloja un bija kasetes lufts. Izlemu nomainit kaseti un pie reizes nomainit blivites un visu iztirit. Nonemu turbinu, nomainiju to kaseti. Pec tutoriala visu saliku. Ieliku atpakal. Aizbraucu testa brauciena un boosta nav. Masina brauc tiri uz atmosferas lidz 3k apgriezieniem, pec tam pus. Saku domat ka kaut ko nepareizi ar geometriju izdariju. Diagnostika rada 44cc - Charger-air actuator kludu. Liku miera visu aizgaju atpusties. Masina nostaveja dienu, tad sodien piedarbinaju, braucu uz darbu un jutu ka boost jau ir no 2k apg. Piesledzu diagnostiku, izdsesu kludu, un sapriecajos. Tiku lidz darbam, noslapeju, piedarbinaju un viss atkal pa vecam, 44cc kluda un boosta nav. Domaju moska aktuators izbeidzas. Patesteju ar roku, iekilets nav, uz augsu un leju staiga, bet dodot gazi nekas nemainas. Tad saku meklet cik maksa lietots aktuators un sapratu ka meklejot aktuatoru uz m47 motoru, vins bildes izskatas pavisam savadak neka tas kas man stav. Tas kas man stav, vini gaja uz N47 motora. Vai ir iespejams, ka
A. aktuators kadreiz bija mainits turbinai un ielikts no N47 motora uz M47 turbinu ?
B. n47 turbina ielikta uz M47 motoru
C. Kapec vienu bridi viss peksni saka stradat lidz motors tika noslapts? Var but ir vel kur ielukties?
Paldies. [ Šo ziņu laboja CULT91, 06 Nov 2023, 17:36:50 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nopērc un uzliec pilnīgi jaunu turbīnu un aizmirsti par problēmām, tēma slēgta
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Liekot kopā neesi trāpījis pareizo VNT pozīciju. Tā ir jāregulē uz speciāla plūsmas stenda. Ļoti bieži tajā eletromotorā sadilst zobrati un tad arī būs tāda kļūda. Vai nu liec jaunu/citu turbīnu vai ved pie kāda, kam ir plūsmas stends un spēj noregulēt VNT pareizi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|