Online
Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: N54 motors ilgtermiņā
Autors | Ziņojums |
Output | | Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 532
Braucu ar: G20
| Neatradu piemērotu tēmu tāpēc taisu jaunu.
Esmu svētdienas auto meklējumos un sliecos uz Z4 E89. Šobrīd nevaru īsti izlemt 30i vai 35i.
Pēc Google spriežot N54 motors ļoti patīkams braukšanā, bet mēdzot būt problemātisks.
Būtu labi dzirdēt viedokli no cilvēkiem, kas ilgtermiņā lietojuši vai speciālistiem kas ar to strādājuši.
Pieņemam, ka nopirktais auto nebūs galīgs nopisteni un lētākais atrodamais. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10968
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Kop un nrauc, paterinsh patikams, iet ari kaut ko.
Daargaakais sprauslas, nox un katalizators. Parejais uz taa fona ir leets [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Sep 2023, 20:56:24 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| kaspara copy paste neies īsti cauri, tāpēc vajag vien pašam mazliet par to motoru zināt
Motors labs, iet labi, jebkurš motors jebkuram auto var gadīties nojāts, katrā ziņā n52, n54 un n55 atkrīt jāšanās ap NOx sistēmu. Pārējais kā visiem, var nobeigties augstspiediena sūknis, var kāda sprausla čakarēties, var turbīnas tecēt
Dārgākais no tās visas epopejas ir abi katalizatori, tur gan var iztikt ar analogiem un augstspiediena sūknis. [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 11 Sep 2023, 21:03:30 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10968
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
11 Sep 2023, 21:01:38 @RSAWorkshop rakstīja:
kaspara copy paste neies īsti cauri, tāpēc vajag vien pašam mazliet par to motoru zināt
Motors labs, iet labi, jebkurš motors jebkuram auto var gadīties nojāts, katrā ziņā n52, n54 un n55 atkrīt jāšanās ap NOx sistēmu. Pārējais kā visiem, var nobeigties augstspiediena sūknis, var kāda sprausla čakarēties, var turbīnas tecēt
Dārgākais no tās visas epopejas ir abi katalizatori, tur gan var iztikt ar analogiem un augstspiediena sūknis.
Aarpraats kaada tev ir saape uz Kasparu
Kursh nu par copy paste runaatu, slepeno noliktavu paarzinaataaj
Par nox sorry, nebiju paarliecinaats vai n54 arii taads ir, likaas, ka ir [ Šo ziņu laboja JDS, 11 Sep 2023, 21:21:16 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, tur NOx bija katram benzīna motoram un vēl elektriskie eļļas sūkņi
Bet jā n54 manuprāt pat sakarīgāks par n55, nav valvetronic aktuators, kuru nomainīt ir diezgan čakarīgi. Ā un abiem motoriem un vēl N52 izteikta kaite ir izbeigušās sadales vārpstu mājiņas. Un no abiem motoriem, ja gribās bakstīties, var tīri labas jaudas izcelt, tikai kā tas pēc tam ies kopā ar normālu degmaisījumu gan nav zināms
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
seal | | Kopš: 09. Sep 2003
Ziņojumi: 150
Braucu ar: BMW
| Cik nox remonts/maiņa izmaksā? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Sep 2023, 21:29:31 @seal rakstīja:
Cik nox remonts/maiņa izmaksā?
Necik, tur tāda nav
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
seal | | Kopš: 09. Sep 2003
Ziņojumi: 150
Braucu ar: BMW
| No otras puses sen jau visi čīkst kopš no m20 bija jāpāriet uz m50, tā kā droši vien vienalga un izmaksas iet laikmetam lidz jebkur. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Sep 2023, 21:32:16 @seal rakstīja:
No otras puses sen jau visi čīkst kopš no m20 bija jāpāriet uz m50, tā kā droši vien vienalga un izmaksas iet laikmetam lidz jebkur.
Varbūt, bet N53 tas pasākums ir stipri sadārdzināts, trešais katalizators maksā ļoti sālīti un abi CO katalizatori arī ir palikuši neadekvāti dārgi. Tur gan var likt atbilstoša izmēra analogus, bet nezinu viņu ilgmūžību. Teorētiski arī vecos katalizatorus var atjaunot par jaunu uzklājot cēlmetāla slāņus, bet priekš ne-rūpnieciska pasākuma tas nav izdevīgi un vēl ir jāzina kāds ir bijis oriģinālais pārklājums un atjaunošanu var veikt ja katalizators nav sadrupis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
11 Sep 2023, 21:18:58 @JDS rakstīja:
11 Sep 2023, 21:01:38 @RSAWorkshop rakstīja:
kaspara copy paste neies īsti cauri, tāpēc vajag vien pašam mazliet par to motoru zināt
Motors labs, iet labi, jebkurš motors jebkuram auto var gadīties nojāts, katrā ziņā n52, n54 un n55 atkrīt jāšanās ap NOx sistēmu. Pārējais kā visiem, var nobeigties augstspiediena sūknis, var kāda sprausla čakarēties, var turbīnas tecēt
Dārgākais no tās visas epopejas ir abi katalizatori, tur gan var iztikt ar analogiem un augstspiediena sūknis.
Aarpraats kaada tev ir saape uz Kasparu
Kursh nu par copy paste runaatu, slepeno noliktavu paarzinaataaj
Par nox sorry, nebiju paarliecinaats vai n54 arii taads ir, likaas, ka ir
Neko nepareizu jau nepateica. Kaspara materiāli bija tīrs copy, translate, paste no NewTIS jeb BMW Technical Information System tulkojums ar nedaudz saviem piedzejojumiem. Tiesa tur patālu viss no N54.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2708
Braucu ar: ģimenes universāli
| Izbrauc, gan sapratīsi. Kad braukāju ar e92 330i, uz dienu noīrēju e89 35is.
Tā jauda likās pilnīgs kosmoss Pāris gadus vēlāk 991 c4s atstāja krietni mazāku iespaidu.
Jā, gan jau n54 ir dārgāks izturēšanā, bet ar n52 un n54 tie būs divi dažādi auto
Ā vēl tam n54 todien bija jāpielej kādu pus litru eļļas, nezinu, kā citās dienās. Nobraukums zem 10k | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, eļļu ēd gan ja kaut kas nav ok. Parastā problēma ir vārstu blīvslēgi, gar tiem var arī 1l/1000km ēst. Otrā vietā ir turbīnas. Ar gredzeniem/cilindriem problēmas ir reti. Parasti pietiek ar vārstu blīvslēgiem, tie savu funkciju sāk nepildīt ļoti ātri, jo temperatūra ir augsta, bet gumijas sastāvs nav mainījies. Par laimi tas ir diezgan vienkāršs un relatīvi lēts pasākums
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1465
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Ir hobijs.Ir minētais komplekts. Pieredze 5gadi. 600Zs.Domāju ka konkrēto kombināciju Latvijā neviens labāk nepārzin. Ir daudz liekas daļas, 4x turbīnas,interkūlers,izplūde utt.
Ja interesē PM. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| Starp citu salīdzinoši labākais dzinējs pirms parādījās B48/B58... | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2815
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
12 Sep 2023, 10:11:58 @sys9291 rakstīja:
Starp citu salīdzinoši labākais dzinējs pirms parādījās B48/B58...
Kas tad vainas N55? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Sep 2023, 10:18:01 @Mixzzz rakstīja:
12 Sep 2023, 10:11:58 @sys9291 rakstīja:
Starp citu salīdzinoši labākais dzinējs pirms parādījās B48/B58...
Kas tad vainas N55?
Nekāda lielā vaina nav, arī labs motors, ir gan klāt viens papildus mezgls kas prasa uzmanību-valvetronic. Šitiem arī tendence wastegate grabēt. Bet tā nav nekāda vaina, ja nelaiž klāt spečukus kuri degvielas sistēmu no eļļas sistēmas neatšķir, tad labs un braucams motors. Daudziem zināmiem klientiem ir n55 un nesūdzas, dažam jau ir 500k nobraukums un viss ko vajadzēja ir liela apkope
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ir viens triks kā to Wastegate grabēšanu novērst. Tas ir softisks "gļuks". Duty cycle uz WG tukšgaitā ir pārāk zems, kas veicina WG grabēšanu, viņš ir daļēji atslogots. Zemos RPM uzlabojas atsaucība pēc tam. Ļoti daudzi par grabēšanu sūdzas ārzemēs automašīnam ar tiešām mazu noskrējienu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Esmu ievērojis, ka grab ar jau reāli mazu noskrējienu. N63/S63 nav līdzigi?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| N63 neesmu piefiksējis, bet N54, N55 to var labot programmatūrā. Tikai BMW zināmu iemeslu dēļ viņi duty cycle samazina. Neviens cits auto ražotājs to nedara un neredzu arī loģiku kapēc tas tiek darīts. Līdzīgi kā ar B58 droseli, kad gaitā ar max nospiestu pedāli virina droseli, tādējādi regulējot turbo spiedienu. Par to jau mums te bija "strīds" ar profesoru pēc kura viņs atmetās un pazuda no foruma.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
radari.lv | | Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: interesantiem auto
| Ar N54 nav ne vainas.
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja radari.lv, 21 Nov 2023, 21:12:17 ]
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|