Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: PORSCHE viss par un ap

AutorsZiņojums
Bi
06. Apr 2023, 11:47 #1

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Redzot lieototāju diezgan lielo interesi par šo marku auto un dažu lietotāju padziļinātās zināšanas un neskopošanās ar padomiem un palīdzību, šai tēmai jābūt.

Offline
Bi
06. Apr 2023, 11:48 #2

Kopš: 15. Mar 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Man pašam arī ir milzīga interese palasīt!
Offline
Deivid
06. Apr 2023, 13:18 #3

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Te vērtīgs info par Bore score

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/service/por...er-bore-scoring/

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/porsche-bore-scoring/
Offline
OA83
06. Apr 2023, 13:37 #4

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


06 Apr 2023, 13:18:27 @Deivid rakstīja:
Te vērtīgs info par Bore score

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/service/por...er-bore-scoring/

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/porsche-bore-scoring/

Paldies Deivid ar interesi izlasīju !
Biju dzirdējis arī info, ka tos auto neesot vēlams pārāk ilgi sildīt stāvot uz vietas pirms braukšanas, bet gan drusku pasildīt un tad uzsākt braukšanu, lai dzinējs uzsilst pēctam braukšabas procesā.
Offline
CP17
07. Apr 2023, 22:26 #5

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

https://www.instagram.com/reel/CpSrNRigVPF/?utm...ig_web_copy_link

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
08. Apr 2023, 08:18 #6

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


06 Apr 2023, 13:18:27 @Deivid rakstīja:
Te vērtīgs info par Bore score

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/service/por...er-bore-scoring/

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/porsche-bore-scoring/


Izlasīju to rakstu un tas lielā mērā sakrīt ar praksi, ka M96 (996 911 Carreras un 986 Boxster) un M97 (997.1 911 Carreras un 987.1 Boxster un Cayman) dzinēju paaudzes auto bore score būs tādiem auto, kas brauc daudz īsus braucienus (tātad var būt neliels nobraukums, bet eļļu maina reizi 24 mēnešos saskaņā long life intervālu). Papildus tas var skart arī citus auto, as eļļošanas vai dzesēšanas problēmām. Tā kā bore score lielā mērā atkarīgs no braukšanas paradumiem, tad pie iegādes ar boraskopu jānovērtē visu cilindru sienas vai nav bore score pazīmju nav. Ja nav, tad iegādājoties šo auto, jāvadās pēc rakstā minētajām rekomentācijām. Censties nelietot bieži auto īsiem braucieniem (ik pa laikam veikt garāku braucienu, lai no eļļas izgarotu degviela un mitrums, kas tur nonāk cold start un stāvēšanas laikā) mainīt eļļu vismaz reizi gadā.

Praksē novērots, ka bore score risks pieaug, pieaugot dzinēj tilpumam. 996.1 3,4l, vai Boxster 2,5 un 2,7l dzinēji gandrīz nekad nesaskaras ar šo problēmu. Lielākais risks ir 996.2 3,6l, bet īpaši 997.1 911S ar 3,8l dzinēju, kā arī 987.1 Boxster S un Cayman S ar 3,4l dzinēju.

Šo risina liekot deem samp (papildus flancis karterim, lai palielinātu eļļas sistēmas tilpumu pa pāris l). Pirms laika pie Aivara Āgenskalnā to varēja veikt pa aptuveni 500 EUR (ietver custom made flanci un darbu). Par aktuālajām cenām neesmu informēts. Tas palīdzēs arī tad, ja brauc trasē. Braucot trasē būtu vēlams arī papildus (trešais) centra radiators (OE nāca karstajos klimatos) un AOS vārsts no GT3 vai arī modificēts AOS vārsts, jo oriģinālais (pat jauns), trases režīmā īsti nespēs tikt galā un kādā brīdī ieplūdē būs eļļa un pie nākamā start-up balsts dūmu mākonis. Long term tas nav labi katalizatoram.

Un vēl būtiskāks ieguvums būtu dzinējam veikt close deck modifikāciju, novēršot rakstā minēto cilindru staigāšanu, bet tas jau ir dārgāks pasākums ar dzinēja izcelšanu - preventīvi to gandrīz neviens neveic. Parasti post factum, ja nokauj dzinēju, veicot tā remontu, jo lietotu M96 un M97 dzinēju cenas atkarībā no modeļa un modifikācijas sākas no 5-10k EUR intervālā.

Vēl ir IMS failure risks šiem dzinējiem, bet tas arī skar nelielu procentu. Turklāt, nav īpaši aktuāli pirmo 2 gadu 996.1 un arī M97 sākot ar 2007. gadu (no galvas neatceros konkrētu datumu, bet google pie iegādes var palīdzēt), kad atkal pamainīja IMS gultņa uzbūvi.

Viss minētais neattiecas uz minēto paaudžu 911 turbo un GT3 modeļiem, kam bija citi dzinēji.

Ar 997.2 (911 no 2009. gada) un 987.2 (Boxster & Cayman no 2009. gada) ir jauni dzinēji, ar closed deck, papildus eļļas sūkņiem (Porsche to sauc par daļēju dry sump sistēmu, bet tā nav pilna dry sump sistēma), likvidētu IMS, DI degvielas sistēmu (izņemot base 987.2 Cayman un Boxster) un citiem uzlabojumiem.
Offline
Elviss
08. Apr 2023, 14:39 #7

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22116

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Vai tas parādās pie kaut kādiem nobraukumiem? Vai ir droši pirkt pie kaut kāda noteikta nobraukuma? Neviens pie pirkuma motoru neļaus jaukt ārā, ja nav galīgi beigts jau nepateiks.
Ja nav startā kapi, tad problēma izskatās viegli novēršama.
Tādiem auto īsie gabali, manuprāt, ir neizbēgami, ja nav ikdienas braucamais.

-----------------

RT Translations
Online
smudo
08. Apr 2023, 22:38 #8

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Tas jau vairāk no lietošanas apstākļiem atkarīgs, līdz ar to var būt pie jebkāda (nosacīti) nobraukuma. Hobijauto bieži braucieni weekendā kaut kur ārpus pilsētas un tieši izpaliek ikdienas pārvietošanās pa pilsētu, bet nu katram jau tie braukšanas paradumi savādāki.

Pēdējā stadijā labi var dzirdēt to bore score, neko nejaucot, bet korekti būtu pacelt uz pacēlāja, izskrūvēt sveces un ielaist kameru - nekas nav jājauc ārā, lai to pārbaudītu. Ja pircēji rindā, tad protams, ka var arī nepiekrist, bet citādi domāju, ka tādu pārbaudi var sarunāt.
Offline
by_magnus
08. Apr 2023, 22:47 #9

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

Kādam ir pieredze ar cayenne (gen1) liftēšanu/ofroad riepas 33" utt?

Iepirku samērā sterilu GTS 2008 gada tieši ar tādu mērķi, tagad jāsāk rakt precīzāka info
Offline
Balaganovs
11. Apr 2023, 18:09 #10

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Varbūt krīzes skartie oligarhi, kuri savus auto īslaicīgi labo ne pie oficiālajiem, var padalīties ar normāla Porsche servisa kontaktiem?
Offline
radari.lv
12. Apr 2023, 20:21 #11

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: interesantiem auto


06 Apr 2023, 13:18:27 @Deivid rakstīja:
Te vērtīgs info par Bore score

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/service/por...er-bore-scoring/

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/porsche-bore-scoring/


Lokasil ir ka gala materials lidzigs Alusil. Attiecigi cilindra materials ir un paliek aluminijs ar silicija kristaliem.

Vienigais ko var veikt preventativi ir dot apkalpot dzineju tur kur uztur sterilu pieeju un pareizu lietu secibu lai samazinatu sveskermenu, smilsu graudi utt nonaksanu cilindra.

Tas ir 1:1 ka ar s63 n63 kuriem alusil. Nupat veicam parbaudi x5m kuram pirms isa mirkla tepat riga veikta inzektoru maina. Pastav iespeja ka inzektoru maina veikta neakurati novedot pie sada rezultata.

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja radari.lv, 12 Apr 2023, 20:43:39 ]



-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
RSAWorkshop
12. Apr 2023, 20:25 #12

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


12 Apr 2023, 20:21:22 @radari.lv rakstīja:

06 Apr 2023, 13:18:27 @Deivid rakstīja:
Te vērtīgs info par Bore score

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/service/por...er-bore-scoring/

https://www.rpmspecialistcars.co.uk/porsche-bore-scoring/


Lokasil ir ka gala materials lidzigs Alusil. Attiecigi cilindra materials ir un paliek aluminijs ar silicija kristaliem.

Vienigais ko var veikt preventativi ir dot apkalpot dzineju tur kur uztur sterilu pieeju un pareizu lietu secibu lai samazinatu sveskermenu, smilsu graudi utt nonaksanu cilindra.

Tas ir 1:1 ka ar s63 n63 kuriem alusil.
Tāds pats bija un ir M52, M62, s65, S85, N62

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
12. Apr 2023, 20:27 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Alusil cilindriem sīki bojājumi vēl ir labojami ar honēšanu un pēcapstrādi ar speciālu pastu bez borēšanas vai arī ar borēšanu uz nākamo remontizmēru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
radari.lv
12. Apr 2023, 20:34 #14

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: interesantiem auto


12 Apr 2023, 20:27:51 @RSAWorkshop rakstīja:
Alusil cilindriem sīki bojājumi vēl ir labojami ar honēšanu un pēcapstrādi ar speciālu pastu bez borēšanas vai arī ar borēšanu uz nākamo remontizmēru


Jā, problema ir taja ka remontizmers ir 0.25 0.5 bet bojajaumi gandriz vienmer ir dziļāki.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
radari.lv
12. Apr 2023, 20:36 #15

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: interesantiem auto


11 Apr 2023, 18:09:14 @Balaganovs rakstīja:
Varbūt krīzes skartie oligarhi, kuri savus auto īslaicīgi labo ne pie oficiālajiem, var padalīties ar normāla Porsche servisa kontaktiem?


https://www.instagram.com/keselmotorsport/

Ir autorizets Porsche neatkarigs servisa partneris ar oficialu diagnostiku un iespeju veikt visus servisa gramatinas ierakstus gan rakstiski gad digitali Porsche datubāzē.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
Martin
25. Apr 2023, 07:50 #16

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Labdien!

Velejos ari jautat, vai ir zinams kads privats meistars vai serviss, kas varetu apkopt un remontet 997 modeli, ar atbilstosu pieredzi.

Paldies par atbildem!
Offline
Ralfs1
25. Apr 2023, 11:06 #17

Kopš: 04. May 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


25 Apr 2023, 07:50:46 @Martin rakstīja:
Labdien!

Velejos ari jautat, vai ir zinams kads privats meistars vai serviss, kas varetu apkopt un remontet 997 modeli, ar atbilstosu pieredzi.

Paldies par atbildem!

Audix, Artilērijas ielā. Čaļiem ievērojama pieredze un atbildība pret darbu.
Offline
smudo
25. Apr 2023, 13:26 #18

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Aivars no Agenskalna - specializejas 996 un 997 (pasam ir vairaki) un ne tikai. Kontaktus prasi PM.
Offline
braucejs911
25. Apr 2023, 13:38 #19

Kopš: 08. Dec 2016

Ziņojumi: 69

Braucu ar:

Meklēju vienu Turbo twist hollow spoke priekšējo disku 18x8j ET52. Rez.daļas Nr. 99336213600
Offline
smudo
25. Apr 2023, 13:47 #20

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Apr 2023, 13:38:48 @braucejs911 rakstīja:
Meklēju vienu Turbo twist hollow spoke priekšējo disku 18x8j ET52. Rez.daļas Nr. 99336213600


Tas jau tads rets un pieprasits disks hollow spoke izpildijuma - drizak iesaku chekot ebay. Kaut gan es paris gadus ik pa laikam mekleju 944 turbo Phone dial pakalejos 16x8 late offset diskus, bet nekas neparadas. Pie Porsche tie sen jau ir NLA.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo