Online
Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 530d E61 kārba velk robu
Autors | Ziņojums |
Edgars001 | | Kopš: 20. Jan 2022
No: Rēzekne
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E61 pref
| Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies. | Offline | | |
martinskvals | | Kopš: 23. May 2023
No: Kuldīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E61
|
05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.
Uztaisi resetu kārbas adaptācijai, ieraksti yt kaa to izdarit | Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 600
Braucu ar: miskasti
|
05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.
Gadus 7 atpakaļ kad meklēju pirkšanai e61, bija viens eksemplārs, kuram kārba negribēja slēgt robus uz augšu, īpaši niknāk ieminot varēja pat redline dabūt kamēr kārba D un nepārslēdzās. Ar to arī mana auto apskate toreiz beidzās, bet pārdevējs pēc tam galvojās, ka motors esot bijis "servisa" režīmā un kārba redzot ka nepietiek Nm, tāpēc neslēdzas. Nezinu vai taisnība, varbūt vērts paskatīties tajā virzienā.
P.S. Kārbas adaptācijas gan es pats neaiztiktu [ Šo ziņu laboja jj, 26 Jun 2023, 13:30:31 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.
vairāk jāskatās dzinēja virzienā (nu piemēram caura gaisa truba), jo informāciju kad pārslēgties kārba saņem no dzinēja vadības bloka... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Viennozīmīgi pie šādiem defektiem vainigs ir dzinējs, nevis kārba.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
martinskvals | | Kopš: 23. May 2023
No: Kuldīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E61
|
26 Jun 2023, 13:29:55 @jj rakstīja:
05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.
Gadus 7 atpakaļ kad meklēju pirkšanai e61, bija viens eksemplārs, kuram kārba negribēja slēgt robus uz augšu, īpaši niknāk ieminot varēja pat redline dabūt kamēr kārba D un nepārslēdzās. Ar to arī mana auto apskate toreiz beidzās, bet pārdevējs pēc tam galvojās, ka motors esot bijis "servisa" režīmā un kārba redzot ka nepietiek Nm, tāpēc neslēdzas. Nezinu vai taisnība, varbūt vērts paskatīties tajā virzienā.
P.S. Kārbas adaptācijas gan es pats neaiztiktu
kapec lai neaiztiktu? tas karbai nekadu kaitejumu nedara un ir pat ieteicams laiku pa laikam to resetot | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3717
Braucu ar:
| Un ko darīt ja pēc reset mašīna vairs nekustās ne D ne R??
Neko tur nevajag reset. Jānobrauc dažus simtus km, kārba tā vai tā iemācīsies kā jaslēdzas.
Iesaku nobraukt kādus 1000km, tad izdarīt secinājumus. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Jun 2023, 19:33:12 @Rockstar rakstīja:
Un ko darīt ja pēc reset mašīna vairs nekustās ne D ne R??
Neko tur nevajag reset. Jānobrauc dažus simtus km, kārba tā vai tā iemācīsies kā jaslēdzas.
Iesaku nobraukt kādus 1000km, tad izdarīt secinājumus.
nu par to nekustēšanos jau tu gan safantazēji...
Adaptācijām nav nekāda sakara ar to, pie cik rpm pārslēgsies ātrumi, kā arī nav nekāda sakara ar braukšanas manieri... | Offline | | |
|
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 423
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| Sākumā pēc apraksta nesapratu, kas par lietu, bet man nesen MB bija līdzīga situācija. Spīd "check engine", kārba neslēdzas augstāk par 5-to robu, apgriezienus līdz redline var griezt. Veho nodefektēja - vainīgs "spediens starpības sensors (?) PDF. Nomainīja sensoru, viss OK, problēma atrisināta. Tā kā bez normālas diagnostikas neiztikt.
P.S. Kā teica mans radinieks - "normāli" auto beidzās ar 2000 gadu | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| tā parasti arī saka servisos, kuros strādā izbijuši celtnieki. Tas būtu 80% LV servisu. Otra frāze ir: es taisu visu tikai "elektrībā" nelienu, tā ir melna bilde. Stulbuma kalngals.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Jun 2023, 21:46:10 @MrBadman rakstīja:
Sākumā pēc apraksta nesapratu, kas par lietu, bet man nesen MB bija līdzīga situācija. Spīd "check engine", kārba neslēdzas augstāk par 5-to robu, apgriezienus līdz redline var griezt. Veho nodefektēja - vainīgs "spediens starpības sensors (?) PDF. Nomainīja sensoru, viss OK, problēma atrisināta. Tā kā bez normālas diagnostikas neiztikt.
P.S. Kā teica mans radinieks - "normāli" auto beidzās ar 2000 gadu
2000 gados teica, ka normāli auto beidzas ar 1990 gadu... Morāle: jaunu vai mazlietotu nevar pacelt - bet 10+ gadus vecu remontēt arī nesanāk... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|