Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X3 E83 (2003-...)

Tēma: X3 F25 3.0d braucot noslāpst

AutorsZiņojums
himantopus
22. Nov 2021, 15:07 #1

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

Tas notika tā: uz šosejas pēkšņi pārslēdzās uz N un noslāpa motors, vienīgais paziņojums, kas izlēca: eu, vecīt, šitā nav smuki, ja rausti kloķi, apstājies varbūt. Pēc apstāšanās piedarbināt vairs nebija iespējams - starteris griež, bet nelec. Visādas tur Iglas atpazina, nekādas lampiņas nedeg, nekā. Neko, evakuators un tādas lietas. Interesantākā daļa bija servisā. Man tas izklausījās pēc pasakas, bet, nu "jaunajām mašīnām" esot normāli, ka degviela tiek kaut kur eļļā (piedošanu par neprofesionālu atstāstu, es tur neko daudz nesaprotu), tas esot normāli, tā jābūt utt.. Un tad tā mašīna konstatē pārāk lielu eļļas līmeni un kaut ko tur norestartē, kas parasti notiek, cilvēkveidīgajam to nepamanot. Nu lūk, un šī sistēma tad esot nogļukojusi un liedza braukt tālāk - tādas kļūdas esot uzrādījušās. Tā kā līdz eļļas maiņai bija palikuši 1000km, uztaisīja apkopi, viss aizgāja, "brauciet vesels, cerēsim, ka tā vairs nenotiks, tā nevajadzētu notikt". Šādi iedrošinājumi man nekad nav patikuši. Kā izrādījās vakar, pēc apmēram 2000km nobraukuma - pamatoti. Tumsā, mežā atkal N, atkal noslāpa. Tikai šoreiz, starteris gan sekundi divas ilgāk kā parasti pagrieza, bet pielēca, un atlikušo dienu braucu, bēdu nezinādams, it kā nekas nebūtu noticis. Jautājums no divām daļām: vai kāds var apskaidrot (vai iedot terminu kaut vai angliski, lai varu palasīt), kas tā par mistisko eļļas-dīzeļa draudzību un - kā no "cerēsim, ka tā vairs nenotiks" mierinājuma virzīties uz "tā nenotiks" pārliecību. Paldies.
Offline
Kaross
22. Nov 2021, 18:06 #2

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Sāksim ar to, ka jautā tam servisam kādas konkrēti kļūdas tur bijušas, tad varam sākt runāt par kaut ko konkrētu. Pirmo reizi dzirdu par tādiem murgiem. Iespējams kaut ko nezinu, bet neizklausās ne loģiski, ne ticami.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
22. Nov 2021, 18:11 #3

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

nu Karos tu nekļūdies - tādas lietas tiešām nenotiek. A man jautājums - kā mēs zinām, ka Iglas ir atpazītas? Vai uz viduskonsoles nav kāds dzēriens / šķidrums nav izlijis?
Kurš gads un kāds dzinējs iekš auto?
P.S drīz jau blakus topikā iekomentēs

[ Šo ziņu laboja sys9291, 22 Nov 2021, 18:19:35 ]

Offline
BigDog24
22. Nov 2021, 18:25 #4

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Es tā saprotu, scenārijs līdzīgs kā šajā youtube video?

Tur komentāros viens atsaucas ar savu fināla
risinājumu

Kurā servisā biji?
Offline
himantopus
22. Nov 2021, 19:03 #5

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

Igla atpazīstas, divreiz nomidžinoties avareikām, kad palaiž (arī neiedarbinot dzinēju).
Nekas nav izlijis.
2013. g. xDrive30d (N57?)

22 Nov 2021, 18:11:21 @sys9291 rakstīja:
nu Karos tu nekļūdies - tādas lietas tiešām nenotiek. A man jautājums - kā mēs zinām, ka Iglas ir atpazītas? Vai uz viduskonsoles nav kāds dzēriens / šķidrums nav izlijis?
Kurš gads un kāds dzinējs iekš auto?
P.S drīz jau blakus topikā iekomentēs
Offline
himantopus
22. Nov 2021, 19:15 #6

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

-Jā, tas notika tieši šādi. Ar atšķirību, ka otrajā reizē varēju piedarbināt motoru.
-Kas ir domāts ar to Start/Stop Alternator fināla risinājumā? Un kā tas var būt saistīts ar noslāpšanu paātrināšanās brīdī tieši?
-Gros Auto.


22 Nov 2021, 18:25:27 @BigDog24 rakstīja:
Es tā saprotu, scenārijs līdzīgs kā šajā youtube video?

Tur komentāros viens atsaucas ar savu fināla
risinājumu

Kurā servisā biji?
Offline
protams
22. Nov 2021, 20:02 #7

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5645

Braucu ar: null ziiben

Wess taču ir blakus Grosam

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
BigDog24
22. Nov 2021, 22:45 #8

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


22 Nov 2021, 19:15:23 @himantopus rakstīja:
-Jā, tas notika tieši šādi. Ar atšķirību, ka otrajā reizē varēju piedarbināt motoru.
-Kas ir domāts ar to Start/Stop Alternator fināla risinājumā? Un kā tas var būt saistīts ar noslāpšanu paātrināšanās brīdī tieši?
-Gros Auto.



Par tiem start/stopiem, ģeņiem, tur zēns atrakstījis, cik daudz ko pēc kārtas dīleris ir mainījis līdz nonācis pie vadības bloka. Bet, protams, Tavā gadījumā tā var būt cita kaite. Katrā gadījumā, varētu būt cimperlīgs gadījums, lai garšīga kafija @ Wess, BMauto, varbūt abos

Par to dīzeli eļļā- tā ir normāla parādība (nelielos apjomos). Virkne Audi SQ7 zēnu ar saviem 4,2tdi gāž pie dīleriem galdus riņķi dēļ tās problēmas, jo nespēj nobraukt no apkopes līdz apkopei. Pa vidu sanāk iebraukt pie dīlera (auto ziņo par pārlieku augstu eļļas līmeni) un gaidīt op līzes beigas kad tas murgs beigsies
(Bet tas, ka Gross to ir kā diagnozi uzstādījis, šķiet dīvaini. Auto noteikti ziņotu par pārlieku augstu eļļas līmeni?)

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 22 Nov 2021, 22:51:08 ]

Offline
Kaross
22. Nov 2021, 23:41 #9

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Eļļas līmenis ir cits stāsts, tas var gadīties, bet ne jau auto slāpēs nost braucošu, kustībā. Pirmkārt, tas ir bīstami, otrkārt, neviens ražotājs tādu muļķību neuzdrīkstēsies. Tāpat kā tas ir ar imobilaizeru. Ja auto var iedarbināt, tad imobilaizers vairāk nepiedalās nekādos procesos. IR bijuši gadījumi, kad man zvana un stāsta, ka braucot noslāpst dzinējs, gan jau imo. Es 100% varu pateikt, ka tas nav imo un nekad nav bijis nevienam auto.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
23. Nov 2021, 07:12 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

Lai kaut ko spriestu būtu jāredz pilns kļūdu saraksts no diagnostikas.
Offline
desadesa
23. Nov 2021, 09:07 #11

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

offtopic: ja dīzelis iet eļļā, tie ir kapi eļļai + ja maina ik pēc 30kkm, tie ir kapi motoram
Offline
himantopus
23. Nov 2021, 09:57 #12

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

Nu, viņi to acīmredzot pieņēma kā diagnozi, jo kompis uzrādīja, ka bijis eļļas līmenis, bet neko citu. Domāju, ka vienkārši tālāk neraka, norakstot kaiti uz redzamo.
Auto gan neko neziņoja.

(Bet tas, ka Gross to ir kā diagnozi uzstādījis, šķiet dīvaini. Auto noteikti ziņotu par pārlieku augstu eļļas līmeni?)
Offline
BigDog24
23. Nov 2021, 11:14 #13

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


23 Nov 2021, 09:57:03 @himantopus rakstīja:
Nu, viņi to acīmredzot pieņēma kā diagnozi, jo kompis uzrādīja, ka bijis eļļas līmenis, bet neko citu. Domāju, ka vienkārši tālāk neraka, norakstot kaiti uz redzamo.
Auto gan neko neziņoja.


Katrā gadījumā, drošvien, atjaunot programmatūru auto vadības blokos būtu ļoti veselīgi (šķiet, pie bmw to sauc par integrācijas līmeņa pacelšanu- virknē vadības bloku tiek atjaunota programmatūra uz versiju kopu, kuru bmw uzskata par labi darbojošos, vadības bloki teicami mijiedarbojas savā starpā).

(Pat ja tāda programmatūras atjaunošana tieši neizārstē Tavu problēmu, pilnīgi iespējams bmw ar programmatūras atjauninājumiem ir iekļāvuši jau tādu precedentu apstrādi jktml. un jau pēc nākamajiem gadījumiem, auto spēs precīzāk servisam izklāstīt savu sāpi)

Nu un noteikti, lūdzu, atraksties vēlāk ar ko tas viss beidzās, lai paliek mums visiem kāda interesanta informācija.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 23 Nov 2021, 11:26:55 ]

Offline
Solihull
23. Nov 2021, 11:22 #14

Kopš: 29. Jun 2020

Ziņojumi: 347

Braucu ar: bonatti grey


Ja auto var iedarbināt, tad imobilaizers vairāk nepiedalās nekādos procesos. IR bijuši gadījumi, kad man zvana un stāsta, ka braucot noslāpst dzinējs, gan jau imo. Es 100% varu pateikt, ka tas nav imo un nekad nav bijis nevienam auto.


Negribas teikt, ka melo, bet vecaku paaudzu Skybrake tiesi ta var izpildities. Parbaudits uz savas adas, diezgan nepatikami.
Offline
sys9291
23. Nov 2021, 11:37 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Nov 2021, 11:14:04 @BigDog24 rakstīja:

23 Nov 2021, 09:57:03 @himantopus rakstīja:
Nu, viņi to acīmredzot pieņēma kā diagnozi, jo kompis uzrādīja, ka bijis eļļas līmenis, bet neko citu. Domāju, ka vienkārši tālāk neraka, norakstot kaiti uz redzamo.
Auto gan neko neziņoja.


Katrā gadījumā, drošvien, atjaunot programmatūru auto vadības blokos būtu ļoti veselīgi (šķiet, pie bmw to sauc par integrācijas līmeņa pacelšanu- virknē vadības bloku tiek atjaunota programmatūra uz versiju kopu, kuru bmw uzskata par labi darbojošos, vadības bloki teicami mijiedarbojas savā starpā).

(Pat ja tāda programmatūras atjaunošana tieši neizārstē Tavu problēmu, pilnīgi iespējams bmw ar programmatūras atjauninājumiem ir iekļāvuši jau tādu precedentu apstrādi jktml. un jau pēc nākamajiem gadījumiem, auto spēs precīzāk servisam izklāstīt savu sāpi)

Nu un noteikti, lūdzu, atraksties vēlāk ar ko tas viss beidzās, lai paliek mums visiem kāda interesanta informācija.

softa atjaunošana (jā, to sauc par integrācijas līmeņa celšanu) šajā gadījumā visdrīzāk nenovērsīs problēmu, pie kam ja auto piemēram ir lego konstruktors (kaut kas uzstādīts papildu, kas no ražotāja nav bijis) radīs kaudzi ar citām problēmām... un visdrīzāk papildus info par savu sāpi auto nestāstīs

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Nov 2021, 11:51:04 ]

Offline
Kaross
23. Nov 2021, 11:42 #16

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


23 Nov 2021, 11:22:36 @Solihull rakstīja:

Ja auto var iedarbināt, tad imobilaizers vairāk nepiedalās nekādos procesos. IR bijuši gadījumi, kad man zvana un stāsta, ka braucot noslāpst dzinējs, gan jau imo. Es 100% varu pateikt, ka tas nav imo un nekad nav bijis nevienam auto.


Negribas teikt, ka melo, bet vecaku paaudzu Skybrake tiesi ta var izpildities. Parbaudits uz savas adas, diezgan nepatikami.


Nejauc pimpi ar pirkstu. Es runāju par rūpnīcas imobilaizeru. NEVIENS, NEKAD imobilaizers neslāpēs auto gaitā. Es to zinu 100%. Tas SKybrake, Black bug u.t.t. nepareizi uzstādīts vai nepareizi darbojošs tā var izdarīt, bet tas ir bīstami un nepareizi. Es teiktu, ka tās ir sekas nepareizi uzstādītam imobilaizeram.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
himantopus
23. Nov 2021, 11:50 #17

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

Jā, uzrakstīšu.


Nu un noteikti, lūdzu, atraksties vēlāk ar ko tas viss beidzās, lai paliek mums visiem kāda interesanta informācija.
Offline
protams
23. Nov 2021, 11:54 #18

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5645

Braucu ar: null ziiben

Offtopic:
Blackbug bija uz F10, piedarbina auto un aizmirst, Skybrake bija uz E60, visu laiku meklē signālu un līdz ko saprot, ka čipa nav klāt ar pīkstieniem brīdina, ka drīz izrubīs auto lai var paspēt apturēt un to arī darīja, abi uzstādīti pie dīlera

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
himantopus
23. Nov 2021, 12:00 #19

Kopš: 28. Oct 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: X3 f25

Auto nācis pa taisno no Vācijas dīlera. Gadīties jau var visādi, bet vāciem nav tāda slava kaut ko tur ķimerēties pašiem pa kaktiem. Ja nu kāds turks vizinājies, bet tie visi ir kafijas biezumi. Latvijā tikai uzlikta Igla.

...pie kam ja auto piemēram ir lego konstruktors (kaut kas uzstādīts papildu, kas no ražotāja nav bijis) radīs kaudzi ar citām problēmām... un visdrīzāk papildus info par savu sāpi auto nestāstīs
Offline
Staris
23. Nov 2021, 13:22 #20

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


23 Nov 2021, 11:54:49 @protams rakstīja:
Offtopic:
Blackbug bija uz F10, piedarbina auto un aizmirst, Skybrake bija uz E60, visu laiku meklē signālu un līdz ko saprot, ka čipa nav klāt ar pīkstieniem brīdina, ka drīz izrubīs auto lai var paspēt apturēt un to arī darīja, abi uzstādīti pie dīlera

Kaross, kā tad pareizi blackbug un skybrake būtu jāstrādā? Nebūtu jāļauj pat piedarbināt pirms nav imobilaizers autorizēts? Attiecīgi jāļauj zaglim ar retranslētu signālu to auto aizdzīt un vizināties līdz tas tiek no vadītāja puses noslāpēts?
Es arī zinu čupu auto, kuriem ir uzstādīts tā, ka var piedarbināt auto bez imo čipa kabatā, bet tas noslāpēs auto pēc pirmās kustības vai, ja brauciena laikā, piemēram, izņem baču no čipa, tad imo sāk pīkstēt un dod tev minūti laika apstāties pirms motors tiek izslēgts un kārba ielikta N.
Pieņēmu, ka tā ir pareizi

[ Šo ziņu laboja Staris, 23 Nov 2021, 13:24:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo