Tēma: E46 gļuko pečka
Autors | Ziņojums |
janchukins | | Kopš: 15. Dec 2019
Ziņojumi: 0
Braucu ar: BMW 316 1.9
| Sveiki, nesen ieķēru jaunu braucamo, un ir tāda fīča, ka pečka baigi gļuko. Ieslēdzot pečku kautvai uz 1. fāzes, gaisu pūš vēl vairāk kā būtu uz maksimālā jāpūš Ar temperatūrām arī nevar īsti saprast neko, tad uz karstā pūtīs auksto, uz aukstā karsto. Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu? | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4056
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Drosi vien ezis jokus tais. Parasti jau aizdzen uz diagnostiku,kur speciaalists zin kas jaadara. | Offline | | |
Edis_mbw | | Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
| Ezis atbild tikai par pūšanas ātrumu. Visticamāk pečkas panelītis/vadība jokus taisa | Offline | | |
BigDog24 | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 832
Braucu ar: dīzeli
| Ja viņš pūš kā negudrs, tad, domājams, maini pečkas motora rezistoru (bmw p/n 64116923204 ) , analogs epartos (iespējams gan, ka tā rezistora nāve jau ir sekas, smagi gājis ar tā ventilatora griešanu līdz šim, bet varbūt būs ok )
Par to temperatūras maiņu- domāju, tā varētu būt neatkarīga problēma, piem. kaut kāds gaisa plūsmas regulēšanas motoriņš utml.)[ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Jun 2021, 13:33:36 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo