Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: F31 lambda un katalizators

AutorsZiņojums
nelabs1
14. May 2021, 14:17 #1

Kopš: 14. May 2021

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Biju aizvedis uz diagnostiku auto, kuru izskatu kā opciju iegādei. BMW 320d 2.0d F31, 2018. gads, nobraukums 213K, tikko no Nīderlandes, nobraukums orģinālais. Ar piekarti viss ok, bet pieslēdzot pie kompja izmeta 2 errorus
1. Lambdas zonde (otrais sensors pēc katalizatora - elektriska kļūda).
2. Katalizātors (ierobežota darbība).
Servisā nodzēsa un arī pa šoseju braucot ~16km, nekādus errorus mašīna nemet, ari servisa režīms nebija.
Cik kritiski tas varētu būt? Tā kā auto nebija vēl piereģistrēts, veda ar piekabi, un motors bija auksts, kad testēja. Otrs vai nevarētu būt, ka aizaudzis stāvot placī kādu laiku?
Negribas arī pirkt un uzreiz remontēt. vai pietiktu ar izdedzināšanu/mazgāšanu? Vai būtu jāmaina/jāgriež?

Paldies par padomiem jau iepriekš!
Offline
radiaators
14. May 2021, 14:18 #2

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


14 May 2021, 14:17:07 @nelabs1 rakstīja:
Biju aizvedis uz diagnostiku auto, kuru izskatu kā opciju iegādei. BMW 320d 2.0d F31, 2018. gads, nobraukums 213K, tikko no Nīderlandes, nobraukums orģinālais. Ar piekarti viss ok, bet pieslēdzot pie kompja izmeta 2 errorus
1. Lambdas zonde (otrais sensors pēc katalizatora - elektriska kļūda).
2. Katalizātors (ierobežota darbība).
Servisā nodzēsa un arī pa šoseju braucot ~16km, nekādus errorus mašīna nemet, ari servisa režīms nebija.
Cik kritiski tas varētu būt? Tā kā auto nebija vēl piereģistrēts, veda ar piekabi, un motors bija auksts, kad testēja. Otrs vai nevarētu būt, ka aizaudzis stāvot placī kādu laiku?
Negribas arī pirkt un uzreiz remontēt. vai pietiktu ar izdedzināšanu/mazgāšanu? Vai būtu jāmaina/jāgriež?

Paldies par padomiem jau iepriekš!

Man šķiet Tu jauc katalizatoru ar kvēpu filtru...
Offline
RR04
14. May 2021, 14:19 #3

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3786

Braucu ar: 41

Jāgriež, tikai un vienīgi
Offline
nelabs1
14. May 2021, 14:30 #4

Kopš: 14. May 2021

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


14 May 2021, 14:18:56 @radiaators rakstīja:

14 May 2021, 14:17:07 @nelabs1 rakstīja:
Biju aizvedis uz diagnostiku auto, kuru izskatu kā opciju iegādei. BMW 320d 2.0d F31, 2018. gads, nobraukums 213K, tikko no Nīderlandes, nobraukums orģinālais. Ar piekarti viss ok, bet pieslēdzot pie kompja izmeta 2 errorus
1. Lambdas zonde (otrais sensors pēc katalizatora - elektriska kļūda).
2. Katalizātors (ierobežota darbība).
Servisā nodzēsa un arī pa šoseju braucot ~16km, nekādus errorus mašīna nemet, ari servisa režīms nebija.
Cik kritiski tas varētu būt? Tā kā auto nebija vēl piereģistrēts, veda ar piekabi, un motors bija auksts, kad testēja. Otrs vai nevarētu būt, ka aizaudzis stāvot placī kādu laiku?
Negribas arī pirkt un uzreiz remontēt. vai pietiktu ar izdedzināšanu/mazgāšanu? Vai būtu jāmaina/jāgriež?

Paldies par padomiem jau iepriekš!

Man šķiet Tu jauc katalizatoru ar kvēpu filtru...


Atskaitē to ierakstīja kā katalizatoru, bet jā drošvien domāts kvēpu filtrs.
Offline
Tune-L
14. May 2021, 22:50 #5

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Maini DPF un pie viena arī ķēdi!
2,5 kilo un brauc tālāk.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
sys9291
14. May 2021, 23:25 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


14 May 2021, 14:30:27 @nelabs1 rakstīja:

14 May 2021, 14:18:56 @radiaators rakstīja:

14 May 2021, 14:17:07 @nelabs1 rakstīja:
Biju aizvedis uz diagnostiku auto, kuru izskatu kā opciju iegādei. BMW 320d 2.0d F31, 2018. gads, nobraukums 213K, tikko no Nīderlandes, nobraukums orģinālais. Ar piekarti viss ok, bet pieslēdzot pie kompja izmeta 2 errorus
1. Lambdas zonde (otrais sensors pēc katalizatora - elektriska kļūda).
2. Katalizātors (ierobežota darbība).
Servisā nodzēsa un arī pa šoseju braucot ~16km, nekādus errorus mašīna nemet, ari servisa režīms nebija.
Cik kritiski tas varētu būt? Tā kā auto nebija vēl piereģistrēts, veda ar piekabi, un motors bija auksts, kad testēja. Otrs vai nevarētu būt, ka aizaudzis stāvot placī kādu laiku?
Negribas arī pirkt un uzreiz remontēt. vai pietiktu ar izdedzināšanu/mazgāšanu? Vai būtu jāmaina/jāgriež?

Paldies par padomiem jau iepriekš!

Man šķiet Tu jauc katalizatoru ar kvēpu filtru...


Atskaitē to ierakstīja kā katalizatoru, bet jā drošvien domāts kvēpu filtrs.

te jau jāsaprot sīkāk par ko iet runa - par cat kontroles zondi vai NOX zondi... tātad pēc kāda laika jādodas uz diagnostiku... jo dažreiz kļūdas parādās tikai pēc dažām dienām...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo