Tēma: MB E-klases W211 manuālās kārba problēma
Autors | Ziņojums |
Paulits | | Kopš: 25. Jul 2014
Ziņojumi: 21
Braucu ar: BMW e46/e39
| Sveiki! Tātad lieta tāda kad mašīna stāvēja kādu pus gadu ar beiktu sajūgu. Izlēmām mainīt sajūgu noņemam kārbu sajuks bija sabiris un bija bikts demferim gultnis. Vissu nomainījām pielikam atpakal kārbu un atgaisoj sajūgu . Sajūga pedālis viss strada labi izspiežas un atnāk apakal ka vaig. Tikaj nevar ielikt normali pirmā roba otra un piektā. Kad liek piektā tad lielas vislaiku trešā. Pirmā un otra jāspaida daudz sajūgs lai kāda reize ieliktu. Nevaru saprāts vai ta vissa problēma nav kārba dēļ tā kad viņa nav kustināts visu šo laiku. Varbūt ella jānomaina. Varbūt kas var padalities ar idejām. Vai varbūt tas sajūgs nav kārtīgi atgaisojies un izspiedējs kārtīgi neizspiez
sajūgu. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Nezinu ka mershiem,bet e34 bija precizi jasaliek kulise,kaarbu liekot atpakal,savaadaak robi nepareizi sledzas | Offline | | |
Paulits | | Kopš: 25. Jul 2014
Ziņojumi: 21
Braucu ar: BMW e46/e39
|
27 Jan 2021, 16:56:17 @spriditis rakstīja:
Nezinu ka mershiem,bet e34 bija precizi jasaliek kulise,kaarbu liekot atpakal,savaadaak robi nepareizi sledzas
Katas ir precīzi ???? Doma ja kārba ir neitrāla tad kulisei ar jābūt neitrālam ??? Īsti nezinu ka var savadak ko salikt. [ Šo ziņu laboja Paulits, 27 Jan 2021, 18:01:35 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex