Online

Pašreiz BMWPower skatās 258 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E90 330d 2005-2008 vai 2009-2012

AutorsZiņojums
revan1
04. Jan 2021, 19:36 #1

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Sveiki! IR doma ņemt e90 330d
Vai pēc 2009 gada ,kas ir LCI modelis ir mazak uzticams šis 3.0d motors? Dzirdēju,kaut ko par ķēdēm?!
Vai labāk skatīties līz 2009 gadam?
Offline
strazdi
04. Jan 2021, 19:42 #2

Kopš: 23. Jan 2015

Ziņojumi: 240

Braucu ar:

n57

ķedes būs abiem jamaina. m57 ir tautā pašpierādijies kā labs dzinējs ja nav nopists
Offline
revan1
04. Jan 2021, 19:46 #3

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

cik saprato n57 nāk pēc 2009 gada, un m57 līdz 2009
Offline
sys9291
04. Jan 2021, 21:21 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jan 2021, 19:46:40 @revan1 rakstīja:
cik saprato n57 nāk pēc 2009 gada, un m57 līdz 2009

jā kaut kā tā, bet šeit nu vietā labs teiciens - nav lielāka naudas pumpja par nobrauktu dīzeli...
Tobiš ja auto būs kondīcijā pie cilvēcīgas apkopes kalpos abi...un neredzu nekādu iemeslu skatīties tikai uz vecajiem dzinējiem.
Offline
VVRECK
05. Jan 2021, 12:07 #5

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!
Offline
desadesa
05. Jan 2021, 13:04 #6

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


+Atliec KASKO 600€
Un IGLA uzstādīšana 400€

Un pirmā apkope eļļa/filtri +/- 100-150

[ Šo ziņu laboja desadesa, 05 Jan 2021, 13:05:27 ]

Offline
miklucis
05. Jan 2021, 13:41 #7

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: 330; (. )( .)


05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!

Kur skrūvēji?
Offline
michals1
05. Jan 2021, 13:42 #8

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2036

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


05 Jan 2021, 13:04:25 @desadesa rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


+Atliec KASKO 600€
Un IGLA uzstādīšana 400€

Un pirmā apkope eļļa/filtri +/- 100-150


Kā vecai lamatai Kasko var būt 600eur???
Man efkai Kasko ir 520eur,pie lamatas novērtējuma 22 pakas no apdrošinātājiem.
Offline
VVRECK
05. Jan 2021, 15:07 #9

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


05 Jan 2021, 13:41:35 @miklucis rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!

Kur skrūvēji?


Pie laba pazīstamā, skrūvē prieka pēc. Cipars arī labs sanāca, ja nebūs slinkums vēlāk iematīšu bildes!

Jāpiebilst ka nav veikts DPF un EGR delete.

[url=https://ibb.co/KwBRc1q]
[/url] [url=https://ibb.co/LN8VXrx]
[/url] [url=https://ibb.co/Zfh7s4s]
[/url] [url=https://ibb.co/YBzJRSW]
[/url] [url=https://ibb.co/pWr8xCw]
[/url] [url=https://ibb.co/ZgJPQDK]
[/url] [url=https://ibb.co/Tt14GRV]
[/url] [url=https://ibb.co/MGk7FKK]
[/url] [url=https://ibb.co/m4j9351]
[/url] [url=https://ibb.co/V295JRs]
[/url]

[ Šo ziņu laboja V_Riks, 05 Jan 2021, 15:21:14 ]

Offline
Montana
05. Jan 2021, 15:19 #10

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


05 Jan 2021, 13:42:47 @michals1 rakstīja:

05 Jan 2021, 13:04:25 @desadesa rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


+Atliec KASKO 600€
Un IGLA uzstādīšana 400€

Un pirmā apkope eļļa/filtri +/- 100-150


Kā vecai lamatai Kasko var būt 600eur???
Man efkai Kasko ir 520eur,pie lamatas novērtējuma 22 pakas no apdrošinātājiem.
tā, ka uz papīra ir 22k bet reāli 12k un pašrisks noteikti arī tev ir.
Offline
VVRECK
05. Jan 2021, 15:26 #11

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


05 Jan 2021, 15:19:16 @Montana rakstīja:

05 Jan 2021, 13:42:47 @michals1 rakstīja:

05 Jan 2021, 13:04:25 @desadesa rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!


+Atliec KASKO 600€
Un IGLA uzstādīšana 400€

Un pirmā apkope eļļa/filtri +/- 100-150


Kā vecai lamatai Kasko var būt 600eur???
Man efkai Kasko ir 520eur,pie lamatas novērtējuma 22 pakas no apdrošinātājiem.
tā, ka uz papīra ir 22k bet reāli 12k un pašrisks noteikti arī tev ir.


Man kasko maksā 309.00 Eur, novērtēja uz 11.500 Eur
Offline
sys9291
05. Jan 2021, 15:56 #12

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!

tā arī sanāk - OEM komponentes ~1,5K (man arī BM auto priekš N47 saskaitīja...) un izbrīnu rada tie, kas par visu kopā maksā 600EUR....
Offline
VVRECK
05. Jan 2021, 16:06 #13

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


05 Jan 2021, 15:56:07 @sys9291 rakstīja:

05 Jan 2021, 12:07:11 @V_Riks rakstīja:
Pats sev nesen paņēmu e91 330D LCI N57D30.
Bija reāls noskrējiens 360K, ķēde nav bijusi mainīta, bet bija manāmi pastiepusies. Nomainīju visu izmantojot oem daļas.

Tā kā ja vēlies auto sev, tad atliec startā līdz 1.5k Eur, lai labi apkoptu auto!

tā arī sanāk - OEM komponentes ~1,5K (man arī BM auto priekš N47 saskaitīja...) un izbrīnu rada tie, kas par visu kopā maksā 600EUR....


Es nesaku ka tieši es samaksāju 1.5k. Kopā man viss nostājās ap 1.4k ( iespējams pat mazāk) Kā arī nomainīja reduktoram eļļu, kardāna mufti un vēl visādi sīkumi.

Tālākos plānos ir iztīrīt kolektoru un galvas kanālus

[ Šo ziņu laboja V_Riks, 05 Jan 2021, 16:07:16 ]

Offline
revan1
06. Jan 2021, 19:36 #14

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Cik reāli apmeram tās ķēdes tur m57?
Offline
Locis
06. Jan 2021, 19:48 #15

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pēc 200k jau jāmaina.
Offline
Locis
06. Jan 2021, 20:03 #16

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ne tak, E90tajā man šķiet nenak tāds m57, kuram var 500k maukt.

Rekur saraksts ar motoriem, man kādreiz bija X3 m57 biturbo ar 230 k, es ievacu info un ne metru negribējās bez ķēdes maiņas braukt.

http://prestige-german-engines.co.uk/engine-iss...g-chain-failure/

No 3 m57 motoriem, kas nākuši E90, M57TU2 vienīgais varētu būt vēl ar izturīgo ķēdi.

[ Šo ziņu laboja Locis, 06 Jan 2021, 20:07:55 ]

Offline
revan1
06. Jan 2021, 20:11 #17

Kopš: 02. Dec 2014

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Kuros gados īsti nāca šis M57TU2
no 2006-2009?
Offline
Locis
06. Jan 2021, 20:17 #18

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Itkā 2005-2008,bet, iespējams tā tabula nepilnīga, varbūt arī tas motors ir "detektīvo" sarakstā.
Offline
sys9291
06. Jan 2021, 21:56 #19

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


06 Jan 2021, 20:17:48 @Locis rakstīja:
Itkā 2005-2008,bet, iespējams tā tabula nepilnīga, varbūt arī tas motors ir "detektīvo" sarakstā.

ko nu kurš saprot ar jēdzienu "defektīvs"
Nu nav viņš to dzinēju sarakstā kuram nav jāveic apkopes un kurš kalpo mūžīgi...
Ja jau mēs runājam tieši - tad arī "problemātiskie" N47 kalpo 500K un vairāk - bet apkopes un plānveida detaļu nomaiņa gan ir vajadzīga...
Offline
Locis
06. Jan 2021, 22:06 #20

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tāpēc arī liku pēdiņās, jo pats neuzskatu, ka ir defektivi, vnk iespaidojos no raksta par "timing chain failure".
Ir bijis 2007.g m57 210kw biturbo un n57d30. Es saprotu, ka tehnoloģijas iet uz priekšu, bet tieši uz kā rēķina n57 šķiet daudz klusāks?

[ Šo ziņu laboja Locis, 06 Jan 2021, 22:08:43 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo