Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M57d30 problēmas

AutorsZiņojums
BmwBraucejs
24. Dec 2020, 14:20 #1

Kopš: 24. Dec 2020

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiciens! Problēma sekojoša, m57d30 135kw dzinējs, ar pie augstiem apgriezieniem, respektīvi pie slodzes izmetās DDE kļuda panelī un pazūd jauda. Restartejot auto jeb izdarbinot un iedarbinot viss atkal strādā bet tikko kā atkal iežmiedz pilnu pedāli, pie slodzes, izmet kļūdu, pazūd jauda un atkal jārestartē. Pieslēdzot kompi notiek sekojošais, pie slodzes dzinējs nespēj noturēt degvielas spiedienu lidz ar to rodas šī DDE problēma, jautājums ar ko sākt, bākas sūkni esmu pārbaudījis un sietiņš arī tīrs. Varbūt kāds ar šo saskāries!?
Offline
uldens1
24. Dec 2020, 14:32 #2

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


24 Dec 2020, 14:20:10 @BmwBraucejs rakstīja:
Sveiciens! Problēma sekojoša, m57d30 135kw dzinējs, ar pie augstiem apgriezieniem, respektīvi pie slodzes izmetās DDE kļuda panelī un pazūd jauda. Restartejot auto jeb izdarbinot un iedarbinot viss atkal strādā bet tikko kā atkal iežmiedz pilnu pedāli, pie slodzes, izmet kļūdu, pazūd jauda un atkal jārestartē. Pieslēdzot kompi notiek sekojošais, pie slodzes dzinējs nespēj noturēt degvielas spiedienu lidz ar to rodas šī DDE problēma, jautājums ar ko sākt, bākas sūkni esmu pārbaudījis un sietiņš arī tīrs. Varbūt kāds ar šo saskāries!?
filtrs?Maģistrālais sūknis
Offline
BmwBraucejs
24. Dec 2020, 14:39 #3

Kopš: 24. Dec 2020

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Filtru un maģistrālo jau uzlik jaunus, bez izmaiņām
Offline
spriditis
24. Dec 2020, 14:46 #4

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Ko saka diagnostika?
Offline
uldens1
24. Dec 2020, 14:49 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:

kuru spiedienu nenotur??Līdz augstspiediena sūknim,vai pēc??

[ Šo ziņu laboja uldens1, 24 Dec 2020, 14:49:40 ]

Offline
BmwBraucejs
24. Dec 2020, 15:02 #6

Kopš: 24. Dec 2020

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Diagnostika pateica ka nespēj noturēt spiedienu vai tad ir pirms vai pec augstspiediena sukņa nezinu tik siki un smalki neskatijos
Offline
spriditis
24. Dec 2020, 15:47 #7

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4054

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Citreiz pietiek nomainit spiediena deveju, m57 nav jau tik sarezgits
Offline
uldens1
24. Dec 2020, 16:19 #8

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


24 Dec 2020, 15:02:25 @BmwBraucejs rakstīja:
Diagnostika pateica ka nespēj noturēt spiedienu vai tad ir pirms vai pec augstspiediena sukņa nezinu tik siki un smalki neskatijos
forši ka tev ir runājoša diagnostika nu ja nav augstspiediena,tad sāktu ar to ka parbaudītu zemspiedienu,paprasi diagnostikai lai pasaka cik ir zemspiediens
Offline
BmwBraucejs
24. Dec 2020, 16:26 #9

Kopš: 24. Dec 2020

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Neuzliku galā garumzīmi. Čalis kas veica diagnostiku*
Offline
sys9291
24. Dec 2020, 20:28 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

savulai pilsonis AF savam pārčipotajam M57 lika 2 maģistrālos sūkņus paralēli... no šejienes tāds pravietisks jautājums: a izpildījums STOCK vai arī čipšots?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Dec 2020, 20:29:00 ]

Offline
PowerBMW
24. Dec 2020, 21:45 #11

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:

SPRAUSLAS
Offline
Peppa_pig
24. Dec 2020, 22:03 #12

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸


24 Dec 2020, 14:39:06 @BmwBraucejs rakstīja:
Filtru un maģistrālo jau uzlik jaunus, bez izmaiņām
Tiesam nav zel mest poda?
Offline
desadesa
24. Dec 2020, 22:05 #13

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

Čomam 2.5tdi busam līdzīgi - pedal to metal un atslēdzas turbo. Piesekoju tēmai
Offline
vadjiksBMW
24. Dec 2020, 22:10 #14

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2690

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tas visdrīzāk VAG buss ar savu tēdējī nav radniecīgs BMW un tā problēmām, ja tas ir kkāds vecs hlams ar audiveidīgo motoru tad tur ir jāsāk ar vakuuma trubām, vārstiem un sēni uz turbas. Trubas mēdz plaisāt, sēne mēdz sapūt un raut garām gaisu, vārsti ieķeras.
Vēl VNT mēdz aizdirsties, kamdēļ arī atmetas un pazūd jauda.
Uz PD motoriem no primitīvām herņām var būt pa lielam tas pats

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 24 Dec 2020, 22:15:31 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo