Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Bizīša ideja

AutorsZiņojums
kuupinaatajs
10. Jan 2020, 07:37 #1

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Kāsīt tu esi nelabojams utopists...
Offline
Solo
10. Jan 2020, 07:56 #2

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: 996 un 986


10 Jan 2020, 06:04:56 @DM-101 rakstīja:
sore par jaunu tēmu, bet varbūt ir vērts.

Ko šī vortāla komūna saka par sekojošu ideju (5min atpakaļ ienāca prātā)?

Pie apvāršņa ir parādījies uzņēmums X, kas piedāvā servisu:
tā datubāzēs ir info BMW, kas atrodas pārdošanā gan plačos, gan privātajiem:
a) cilvēks, kas nav vakarējais, pārgājis pāri kuzovam (gan ar krāsas mērītāju, gan pēc būtības - šuves, eņģes, SRS) - pēc iespējas noskaidrojot auto reputāciju;
b) kopējais skats ar ISTA. Kļūdas pa visiem blokiem, ar īsiem komentāriem;
c) sīkāks rasklads par dzinēju un kārbu (live data ar komentiem, adaptācijas n shit);
d) kopējais novērtējums (salona un paša auto nodrāztības pakāpe, komentāri par nobraukuma uzticamību).

Cilvēkam X, apmeklējot šo servisu, ir 3 iespējas:
a) auto jau ir uzņēmuma datubāzē. Pakalpojuma cena: X (piem., 25 naudas). Cilvēks samaksā naudu, saņem visu info, papildus: max 5min bezmaksas konsultācija pa telefonu (jeb neierobežoti pa maksas numuru);
b) auto vēl nav uzņēmuma datubāzē (ticamākais - uzradies nesen) - pakalpojuma cena Y (piem., 50 naudas), bet uzņēmums garantē, ka 24/48h/ASAP laikā apskatīs auto. Cilvēks iemaksā avansu, tiklīdz kā info saņemts, tiek nodots cilvēkam. Papildus - klients saņem 24/48h garantiju, ka nevienam citam šo info nenododam, auto datubāzē parādās pēc šī termiņa;
c) opcija: b minētie auto uzreiz parādās datubāzē kā 'coming soon', kas attur pārējos no tūlītējas nešanās auto pirkt, no otras puses - ir skaidrs: ja pirmais nepaķers, pēc 2 dienās būs rasklads.

Man interesētu poweristu viedoklis par šādu servisu - vai tas ir saistošs? Tb., auto pircējam nav pašam jārunā strelkas, nav jānesās auto skatīt, nav jāzaudē laiks un nauda. Jeb jātēlo pašam specs. Vai jūs veltītu šādam pasākumam minētos ciparus?

Eldar avto padbor lv style?

1. Tev jabūt visām auto markām lai būtu bizness un abarots
2. Targaši Tevi sūtīs nah ar savām pārbaudēm
3. Ļoti jāpārdomā "garantija" utt, no sērija man te teica ka ar auto viss baigi labi, es nopirku un neko nedarot braucu 200km/h un izkāpa klanis - vot padbors vainīgs...
4. Ļoti iespējams šo ideju var attīstīt ar Auto dna un tamlīdzīgiem kanotoriem.
5. Dienā var apskatī max 3-5 auto.
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2020, 08:05 #3

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

bet var samazināties klientu skaits pie Tevis uz diagnostiku, tā kā automātiski viņu auto tiks datu bāzē
Offline
NO
10. Jan 2020, 08:06 #4

Kopš: 03. Dec 2018

Ziņojumi: 170

Braucu ar:

Būtu labs pakalpojums,ja tu varētu garantēt kautkā to savu info.
Nevis pēc tavas lapas viss ok,nopērku auto a izrādās kautkāds dačiks noklājies. Kā tu garantēs,ka mēnesi,nedēļu vienalga pēc cik tas info ir legit un tirgonis nav kautko sapisis.
Drīzāk darbotos 50€ variants,ka dod tekošo info pa auto.
Offline
MPBK
10. Jan 2020, 08:50 #5

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1941

Braucu ar: 500 un 800

visticamākais tas nestrādās tādā variantā ar kaut kādām datubāzēm un skriešanu apskatīt visus iespējamos auto. tur tu nokārsies uzreiz.
tas varētu darboties kā piem. ja pircējs aizsūta tevi vai paņem līdzi apskatīt auto. tas varētu darboties uz auto 10k€+ jo lētākus te katrs piektais gatavs novērtēt. ja tev ir portatīva aparatūra ar kur var pārbaudīt krāsas biezumu, nolasīt kompi un visus iespējamos blokus lai tiešām pārliecinātos par nobraukumu, pārbaudīt slaveno DPF, utt... Spēja novērtēt kopējo auto stāvokli. tad tas varētu darboties, bet tikai kautkādā pietiekami šaurā lokā piem. powerā un powera draugu un draugudraugu lokā, bet tas var būt arī mīnuss jo ja kaut ko nepamanīsi, tad varēsi te uz 100 lapām attaisnoties.
respektīvi tas var būt kā papildus biznesiņš.
es pats tikko nopirku f30 FL varteikt uz aklo. piebraucu paskatijos pat nepiedarbināju, parunājos ar pārdevējiem. paņēmu no JURCH atskaiti. aizbraucu uz csdd un pārrakstiju.
ja būtu bijis tāds serviss kad tu atbrauc līdzi un pārbaudi auto, ļoti iespējams ka būtu izmantojis.
Offline
sn
10. Jan 2020, 09:07 #6

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879727

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

tirgotāji sūtīs nahuj, bet nu neviens normāls cilvēks tāpat nepirks auto, kuram ssā ir nepareizi norādīts VIN vai pārdevējs liedz novērtēt auto stāvokli.

ideja ir laba, bet pieprasījums varētu būt diezgan mazs, jo daudzi pat 4.99 negrib maksāt par dīleru apmeklējumu vēsturi iekš mdecoder.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
MPBK
10. Jan 2020, 09:07 #7

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1941

Braucu ar: 500 un 800

nezinu, es to redzu tikai kā papildus biznesu. tu strādā savu darbu un tev piezvana divi pircēji nedeļā un aizsūta apskatit auto. būsim reāli, te ir Latvija un katrs pat visbriesmīgākās garažas servisa mehāniķis ir gatavs savam čomam testēt visus iespējamos auto.
Offline
Alkaans
10. Jan 2020, 09:09 #8

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Viss ir jauki līdz auto pārdevējs tev sāk arī maksāt lai tu pieklusē pāris defektus Tad tu savāc naudu no klienta un vēl pārdevēja. Kad klients raudās par garantiju tad liesi huiņu ka defekts bija slēpts un ko tu gribi pa tiem 50e
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2020, 09:29 #9

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Jan 2020, 09:07:19 @MPBK rakstīja:
nezinu, es to redzu tikai kā papildus biznesu. tu strādā savu darbu un tev piezvana divi pircēji nedeļā un aizsūta apskatit auto. būsim reāli, te ir Latvija un katrs pat visbriesmīgākās garažas servisa mehāniķis ir gatavs savam čomam testēt visus iespējamos auto.

+1
Offline
alnisg
10. Jan 2020, 09:31 #10

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Veiksmīgi manipulējot ar sabiedrības domu var pārdot, da', jebko. Latvijas ļautiņi manipulācijām veiksmīgi pakļaujās. Manipulācijas maksā. Bet gadījumos, kuros Tavs biznesiņš sāks atņemt sviestiņu citu maizītei, un šis atņems, citi sāks tērēt naudiņu, manipulējot ar sabiedrības viedokli pretēji Taviem mēŗķiem. Te tas sausais atlikums ir, vai iespējamie ienākumi būs pietiekoši šīm cīņām un vai vēl kripatiņai peļņas beigās sanāks.
Offline
968-jk
10. Jan 2020, 09:32 #11

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13638

Braucu ar: 30niekiem


10 Jan 2020, 09:07:06 @sn rakstīja:
tirgotāji sūtīs nahuj, bet nu neviens normāls cilvēks tāpat nepirks auto, kuram ssā ir nepareizi norādīts VIN vai pārdevējs liedz novērtēt auto stāvokli.

Bet kaut kur jau tās misenes pazūd.
Offline
RS7
10. Jan 2020, 09:34 #12

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Tagad tev tikai atliek dabūt popularitāti un uzticamību kā piem. denisrem


Ideja laba, bet neesi pirmais kas mēğinās.
Offline
Volvo60
10. Jan 2020, 09:34 #13

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


10 Jan 2020, 09:07:06 @sn rakstīja:
tirgotāji sūtīs nahuj, bet nu neviens normāls cilvēks tāpat nepirks auto, kuram ssā ir nepareizi norādīts VIN vai pārdevējs liedz novērtēt auto stāvokli.

ideja ir laba, bet pieprasījums varētu būt diezgan mazs, jo daudzi pat 4.99 negrib maksāt par dīleru apmeklējumu vēsturi iekš mdecoder.



Ja tirgotājs sūta nahui, skaidrs ka ar auto kas nav un pircējs atmetas. Man kā pārdevējam būtu poh, ja kāds pircejs samaksa kādam, kas apskata manu auto. Protams ja to var izdarīt uz vietas ar kompi, jo dzīt uz kādām bedrēm un padirst pus dienu negribētu.
Offline
kuupinaatajs
10. Jan 2020, 09:55 #14

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Kasīt nu nevajadzēs tavus pakalpojumus nevienam. Tie, kuri pērk premium mazlietotu, tie vedīs pie dīlera.

A tie 6-10tk, tie nav nekādi maksātāji.

Es pats tikko nopirku 3 gadīgu ļerkatu, es viņu pat uz servisu nedzinu, naher laiku tērēt, motorā neviena neielīdīs, īpaši ja tā LV mašīna.
Offline
kuupinaatajs
10. Jan 2020, 10:12 #15

Kopš: 03. Jan 2020

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Pričom tur DE. No DE pārsvarā nāk lūžņi, to tu pats labi zini.

DE normāliem Autohausiem ir DEKRA novērtējums. Tas parasti atbilst realitātei. Tur mašīnas cena parasti or +20-30% no perekupu "tikko no vācijas".

Bet pērkot no kebaba tā ir loterija. Ja tu turpat laukumā kaut ko neatradīsi, tad ko ta vairs. Un kad auto jau ir nopirkts, tad tava diagnostika jau šādā kontekstā ir lieka.

Es mēneša sākumā biju Berlīnē un apskatīju pāris auto. Lol nav vērc. Nopirku LV pirkto.
Offline
83
10. Jan 2020, 10:22 #16

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 196

Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353

Ir jābūt ļoti spēcīgai komandai, IT sistēmai, tehniskai bāzei, pieredzei un zināšanām.

Arī ja krāsas biezuma mērītājs paradīs 90-150 mikronus, nenozīmē, ka auto detaļa nav bijusi pārkrāsota. Pārāk daudz nianšu. Tie, kas ir redzējuši Максим Шелков video, noteikti piekritīs, ka katra mazākā pieļautā kļūda var maksāt ļoti dārgi.

Bet veiksmi!

[ Šo ziņu laboja 83, 10 Jan 2020, 10:28:36 ]

Offline
AigarsV
10. Jan 2020, 11:00 #17

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 481

Braucu ar:

Manas 5 minūtes:

Manuprāt, šeit ir vairākas dimensijas, kuras varētu ietekmēt pakalpojuma pieprasījumu dažādās valstīs:

1) Vidējais pārdoto auto stāvoklis konkrētajā valstī - ja kopumā visi auto ir labi, tad šādam servisam varētu būt mazāks pieprasījums. Ja lielākā daļa auto ir slikti (kā iespējams LV), tad ir cita problēma - servisa izmaksas kļūst pārāk lielas, lai atrastu ideālo auto. Pats rakstīji par F10, kur no vairāk par 40 tikai 2 bija netīti. Gan jau E60, E90 ir ļoti līdzīgi un ja man ir jāsamaksā 20-40 x 50 EUR, lai atrastu to ideālo auto, tad varbūt es šo naudu ielieku plānoto remontu naudas kaudzītē un pērku to, kas man vienkārši izskatās OK, jo tik dārga "apdrošināšana" ir pārāk dārga. Ja citos tirgos tā vairāk ir "apdrošināšanās", tad šķiet laba vērtība pircējam.

2) Vidējā pirkuma summa, vai % no pirkuma summas virs X EUR, kur šāda pakalpojuma izmaksas sastādītu pietiekami maz % no kopējās pirkuma summas. Attiecīgi, ja LV vidējā lietotās automašīnas pirkuma summa ir ap 5k-10k EUR, tad papildus 250-500 EUR šķiet jau paliela summa. +KASKO, nodokļu un līzinga noformēšanas vienreizējās izmaksas.

LV apstākļos manuprāt vidējā auto pirkuma summa lietotam ir ap 5k-10k EUR.

3) Attālums līdz auto. LV gan jau visus reāli interesējošos tiešām var apskatīt, Vācijā gan laikam nereāli un šādos tirgos tiek radīta vērtība pakalpojumam (laika, ceļa izmaksu ietaupījums)

4) Pircēja aizsargātības pakāpe tirgū. Jo lielāka tirgotāja atbildība, jo šķiet mazāks pieprasījums pakalpojumam, ja pircējs viegli var norādīt uz slēptajiem defektiem un atdod auto. Otrādi LV situācijā, kur neko nevar atdot vairumā gadījumu.

Kopsavilkumā man personīgi:
- LV tirgum visticamāk nē, jo es neticu, ka "success rate" būs pietiekami augsts, lai tā rezultātā notiktu darījums
- citiem tirgiem visticamāk jā divu iemeslu dēļ:
1) manas alternatīvās izmaksas ir dārgākas (pašam vai kādu algot konkrētā auto apskatei)
2) šķiet laba iegūtā vērtība pret maksu, kas būtu jāmaksā, it īpaši, ja vēlme ir atrast labu auto nevis tikai auto gadu
Offline
bmwaddict
10. Jan 2020, 11:17 #18

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

probleema ir ar karstajiem piiraadzinjiem, tie aiziet aatri, tur tev ir jaabuut pirmajam peec sludinaajuma un ja tu nepanjemsi pirmais tad aiz tevis jau leishi mauc grabeedami ar saviem traljiem un panjems. kaada tur veel paarbaude tur pietiek laiks tikai atveert durvis paskatiities salonu un jaasaka atbilde jaa vai nee

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 10 Jan 2020, 11:17:39 ]

Offline
bmwaddict
10. Jan 2020, 11:28 #19

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


10 Jan 2020, 11:22:40 @DM-101 rakstīja:

10 Jan 2020, 11:17:02 @bmwaddict rakstīja:
probleema ir ar karstajiem piiraadzinjiem, tie aiziet aatri, tur tev ir jaabuut pirmajam peec sludinaajuma un ja tu nepanjemsi pirmais tad aiz tevis jau leishi mauc grabeedami ar saviem traljiem un panjems. kaada tur veel paarbaude tur pietiek laiks tikai atveert durvis paskatiities salonu un jaasaka atbilde jaa vai nee



taa ir tirgus apaksha.
tas ir kaa shis F10 38.000km piiraadzinjsh ar 250.000 nobraukumu
es neesmu tirgojis auto, bet man ir aizdoma - ja auto pazuud paaris dienaas [nerunaajot par stundaam], ir 2 varianti:
a) haljava;
b) neadekvaata cena [paardeveeja lazha] un/vai sleepti iemesli shaadai cenai.

Briinumi notiek tikai bmwpower


sorry sapratu mees par LV nerunaajam, es par vaaciju biju domaajis. viss kas ir labs aiziet momentaali. vaacijaa patiesiibaa gandriiz droshi straadaa sekjosha formula - ja auto ir labaa cenaa un staav vairaakas dienas taatad uz turieni var nebraukt - nebuus labs, jo leishi un polji noteikti jau to ir nochekojushi un ja nav panjeemushi tad tur kkas nav labi. attieciig jeega ir kjert tikai karstos piiraazinjus un paljauties uz savu chuju un zinaashanaam. taa ir realitaate ja tu zvejo pa vaaciju kaa privaatais. protams tie kam ir gali un pirmaa roka pie liizingotajaam tikt taa ir pavisam cita opera.
Offline
robobots
10. Jan 2020, 11:39 #20

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

kā tu izkonkurēsi tos kam ir pieeja slēgtajām līzinga, dīleru izsolēm? doma jau ok, daudz podborščiku ir kas neslikti pelna un galvenais piegādā kvalitatīvu rezultātu, taču iepārdot ideju klientam nezaudējot baiso piķi grūti izklausās. nav šaubu ka varētu tā operēt, bet vai tas kādreiz atpirktos? Jo pats labumiņš tomēr pārsvarā ir slēgtajās izsolēs kur viss kas nonāk per se ir tīrs un pārbaudīts, un cenas super.

[ Šo ziņu laboja robobots, 10 Jan 2020, 11:39:56 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4