Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Svaps 325d (145kw) uz 335d (210 kw) E91

AutorsZiņojums
xelderr
23. Dec 2019, 22:11 #1

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Nopērkot bmw 325d ,likās ka 200hp būs labi. Tagad tomēr ir parādījusies velme ,nomainīt motoru.
Pašam tagad ir bmw e91 325d (145kw) manuāls.
Jautājums tāds , cik dārga varētu būt maiņa?
P.s Motors un automātiskā kārba + darbs.
Uzreiz saku paldies , par jebkuru informāciju.☺️

[ Šo ziņu laboja xelderr, 23 Dec 2019, 22:13:26 ]

Offline
Peecis
23. Dec 2019, 22:23 #2

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


23 Dec 2019, 22:11:01 @xelderr rakstīja:
Nopērkot bmw 325d ,likās ka 200hp būs labi. Tagad tomēr ir parādījusies velme ,nomainīt motoru.
Pašam tagad ir bmw e91 325d (145kw) manuāls.
Jautājums tāds , cik dārga varētu būt maiņa?
P.s Motors un automātiskā kārba + darbs.
Uzreiz saku paldies , par jebkuru informāciju.☺️

Pārdod un nopērc. Nopietni. Ja pats nemāki skrūvēt+elektroniku un detaļas nav pa vairumcenām. Tiešām nopietni
Offline
zulus
23. Dec 2019, 22:28 #3

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:

Tīri zinātkāres vadīts pajautāšu - kur tieši tev pietrūkst ar to 200hp jaudu?
Offline
xelderr
23. Dec 2019, 22:33 #4

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


23 Dec 2019, 22:28:54 @zulus rakstīja:
Tīri zinātkāres vadīts pajautāšu - kur tieši tev pietrūkst ar to 200hp jaudu?

Vairāk jau tā ir , kā ziņkārība , izmeiğināy ,kaut ko jaunu. Ir doma , ka 335d varētu daudz reiz labāk iet...
Offline
Kaross
23. Dec 2019, 23:01 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja standarta 335D, tad nekas tur baigi labāk nav. Ja sačipo to pašu 145kW dzinēju, tad galā jauda/paātrinājums ir vienāds ar standarta 335D.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
23. Dec 2019, 23:02 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT

vajag nočipot...
Offline
xelderr
23. Dec 2019, 23:22 #7

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


23 Dec 2019, 23:01:39 @Kaross rakstīja:
Ja standarta 335D, tad nekas tur baigi labāk nav. Ja sačipo to pašu 145kW dzinēju, tad galā jauda/paātrinājums ir vienāds ar standarta 335D.

Tīri jau jā ,bet uzstādot 335d ar automātisko , iešūt programmu xHp , un ar to pašu jau čipu varētu sasniegt 350hp. Un ir doma ,ka tas pats 35d (stock) ies labāk ,nekā čipots 25d

[ Šo ziņu laboja xelderr, 23 Dec 2019, 23:27:16 ]

Offline
Instigater
24. Dec 2019, 15:42 #8

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tavs auto, dari tā, mēs tevi amorāli atbalstām!
Offline
e36powers
24. Dec 2019, 16:26 #9

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp


23 Dec 2019, 23:01:39 @Kaross rakstīja:
Ja standarta 335D, tad nekas tur baigi labāk nav. Ja sačipo to pašu 145kW dzinēju, tad galā jauda/paātrinājums ir vienāds ar standarta 335D.


Tomer atšķirība ir

535d e60 stock vs 530d e60 chip = 1-2 korpus.
Offline
Kaross
24. Dec 2019, 16:33 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

2 varianti - tehniski auto ir problēmas (protams, īpašnieks noliedz visu un autiņam viss ideāli, kā vienmēr) vai čips vienkārši ne uz tiem 280HP. Elementāri to var pārbaudīt uz jaudas stenda. 280HP ir 280HP 535D vai 530D versijā. Tas, ka tam 535D turbīnas iepūtīs par 200rpm ātrāk pārāk būtiski nemainīs galarezultātu. vismaz ne parastam lietotājam jūtamu rezultātu.
Sačipojot ātrumkārbu, tam 530D būtū jābūt pat fiksākam.

Ja tomēr autors ir stūrgalvīgs un nekas viņam neinteresē, tad rupji uzmetot sanāk vismaz 2500E.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 24 Dec 2019, 16:36:48 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
e36powers
24. Dec 2019, 17:18 #11

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp


24 Dec 2019, 16:33:57 @Kaross rakstīja:
2 varianti - tehniski auto ir problēmas (protams, īpašnieks noliedz visu un autiņam viss ideāli, kā vienmēr) vai čips vienkārši ne uz tiem 280HP. Elementāri to var pārbaudīt uz jaudas stenda. 280HP ir 280HP 535D vai 530D versijā. Tas, ka tam 535D turbīnas iepūtīs par 200rpm ātrāk pārāk būtiski nemainīs galarezultātu. vismaz ne parastam lietotājam jūtamu rezultātu.
Sačipojot ātrumkārbu, tam 530D būtū jābūt pat fiksākam.

Ja tomēr autors ir stūrgalvīgs un nekas viņam neinteresē, tad rupji uzmetot sanāk vismaz 2500E.


Tas ir tikai teorija, bet prakse...


pirma video youtube
https://www.youtube.com/watch?v=CgZQtEM7EHE


Pašam bija 535d LCI dzivs stock, cik brauceju ar 530d chip, visu laiku 1-1.5 korpus priekša biju lidz 200km. Diemžēl parastais 530d st1 nevar konkuret ar stock 535d.

[ Šo ziņu laboja e36powers, 24 Dec 2019, 17:34:18 ]

Offline
Volvo60
24. Dec 2019, 17:22 #12

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:

Kādas sacensībās vai katru nedēļu trasē liksi?
Ja tīri darbs-mājas, pie luksafora krānu audzēsi
Offline
xelderr
24. Dec 2019, 18:02 #13

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


24 Dec 2019, 16:33:57 @Kaross rakstīja:
2 varianti - tehniski auto ir problēmas (protams, īpašnieks noliedz visu un autiņam viss ideāli, kā vienmēr) vai čips vienkārši ne uz tiem 280HP. Elementāri to var pārbaudīt uz jaudas stenda. 280HP ir 280HP 535D vai 530D versijā. Tas, ka tam 535D turbīnas iepūtīs par 200rpm ātrāk pārāk būtiski nemainīs galarezultātu. vismaz ne parastam lietotājam jūtamu rezultātu.
Sačipojot ātrumkārbu, tam 530D būtū jābūt pat fiksākam.

Ja tomēr autors ir stūrgalvīgs un nekas viņam neinteresē, tad rupji uzmetot sanāk vismaz 2500E.

Tas jau ir saprotami ,ka var iepūst uz 280 hp +/- ,būs līdzigi , bet vairāk iet runa par uzlabośanu vel vairāk. Nav doma tikai svapot un ar pabeigt.
Palasot , apskatoties internetā 25d ,nav pats labākais tuninga variants.
It sevišķi , ja mērķis ir ~350hp.

Bija interesanti , kādas būs apmēram izmaksas. Vai varēs iekļauties 4-5k ,ja nē tad tiešām ,labāk skatīties mobile.de

[ Šo ziņu laboja xelderr, 24 Dec 2019, 18:03:48 ]

Offline
xelderr
24. Dec 2019, 18:35 #14

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


24 Dec 2019, 17:22:11 @Volvo60 rakstīja:
Kādas sacensībās vai katru nedēļu trasē liksi?
Ja tīri darbs-mājas, pie luksafora krānu audzēsi

Un ta vienmēr ,pajutā- atbildi nesaņem ,bet kaut ko ne pa tēmai gana daudz
Offline
xelderr
24. Dec 2019, 18:44 #15

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


24 Dec 2019, 18:14:13 @Vantage rakstīja:
Iegadaties Impreza WRX STI, Audi S4 B5 vai BMW M3 E36 kam jau stokā ir tuvu un viegli dabūt tos magiskos 350zs? Nevis Z svetku vakara onanet uz dizelu vileshanu uz mega mega iedomato jaudu ko es garanteju, ka normali neuztaisisi.


Reāli jau, no 35d dabūt 350hp , m3 un s4 vispær ir kaut kas savāds , kā arì patēriņš ir savādāks. Youtube , ir daudz dažādi piemëri ar to ka dīzelis ,pašreiz nav tas sliktākais variants...


Offline
e36powers
24. Dec 2019, 18:56 #16

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp


24 Dec 2019, 18:14:13 @Vantage rakstīja:
Iegadaties Impreza WRX STI, Audi S4 B5 vai BMW M3 E36 kam jau stokā ir tuvu un viegli dabūt tos magiskos 350zs? Nevis Z svetku vakara onanet uz dizelu vileshanu uz mega mega iedomato jaudu ko es garanteju, ka normali neuztaisisi.


STI, S4b5, m3 e36 )))))))


https://www.youtube.com/watch?v=16I6IqfV1E4

Offline
xelderr
24. Dec 2019, 19:00 #17

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


24 Dec 2019, 16:33:57 @Kaross

Ja tomēr autors ir stūrgalvīgs un nekas viņam neinteresē, tad rupji uzmetot sanāk vismaz 2500E.

Kas , es stūrgalvīgs ,varbūt otrādāk ne?

Jā, nepamanīji biju uzdevis jautājumu, kurš mani interesē, bet tā vieta biju saņemis atbildes kuras nebija saistītas ar uzdoto jautājumu. Izņemot:
-labāk nopērc 35d.
- čips un būs tas pats 35d
-priekškam tev (krānu audzēt pie luksofora)
Tā vienmēr , pajautājot, kaut ko saņem atbildes par jeb ko ,tikai ne saistītas ar tēmu.
2500Eur , par ko? Par maiņu? Viss kopumā? Vai tikai darbs ,2500.


[ Šo ziņu laboja xelderr, 24 Dec 2019, 19:46:37 ]

Offline
Seel
24. Dec 2019, 20:07 #18

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL


24 Dec 2019, 17:18:08 @e36powers rakstīja:

24 Dec 2019, 16:33:57 @Kaross rakstīja:
2 varianti - tehniski auto ir problēmas (protams, īpašnieks noliedz visu un autiņam viss ideāli, kā vienmēr) vai čips vienkārši ne uz tiem 280HP. Elementāri to var pārbaudīt uz jaudas stenda. 280HP ir 280HP 535D vai 530D versijā. Tas, ka tam 535D turbīnas iepūtīs par 200rpm ātrāk pārāk būtiski nemainīs galarezultātu. vismaz ne parastam lietotājam jūtamu rezultātu.
Sačipojot ātrumkārbu, tam 530D būtū jābūt pat fiksākam.

Ja tomēr autors ir stūrgalvīgs un nekas viņam neinteresē, tad rupji uzmetot sanāk vismaz 2500E.


Tas ir tikai teorija, bet prakse...


pirma video youtube
https://www.youtube.com/watch?v=CgZQtEM7EHE


Pašam bija 535d LCI dzivs stock, cik brauceju ar 530d chip, visu laiku 1-1.5 korpus priekša biju lidz 200km. Diemžēl parastais 530d st1 nevar konkuret ar stock 535d.

https://www.youtube.com/watch?v=CQdx--t77EA

Nu un kam tas 535d vajadzīgs, kur te skriet,pilnīgi ar 530d FL pietiek.

[ Šo ziņu laboja Seel, 24 Dec 2019, 20:10:33 ]

Offline
xelderr
24. Dec 2019, 20:14 #19

Kopš: 23. Dec 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


24 Dec 2019, 20:07:26 @Seel rakstīja:

24 Dec 2019, 17:18:08 @e36powers rakstīja:

24 Dec 2019, 16:33:57 @Kaross rakstīja:
2 varianti - tehniski auto ir problēmas (protams, īpašnieks noliedz visu un autiņam viss ideāli, kā vienmēr) vai čips vienkārši ne uz tiem 280HP. Elementāri to var pārbaudīt uz jaudas stenda. 280HP ir 280HP 535D vai 530D versijā. Tas, ka tam 535D turbīnas iepūtīs par 200rpm ātrāk pārāk būtiski nemainīs galarezultātu. vismaz ne parastam lietotājam jūtamu rezultātu.
Sačipojot ātrumkārbu, tam 530D būtū jābūt pat fiksākam.

Ja tomēr autors ir stūrgalvīgs un nekas viņam neinteresē, tad rupji uzmetot sanāk vismaz 2500E.


Tas ir tikai teorija, bet prakse...



Pašam bija 535d LCI dzivs stock, cik brauceju ar 530d chip, visu laiku 1-1.5 korpus priekša biju lidz 200km. Diemžēl parastais 530d st1 nevar konkuret ar stock

Nu un kam tas 535d vajadzīgs, kur te skriet,pilnīgi ar 530d FL pietiek.

Lietuvā, Igaunijā uz dragiem vasarā var būt
Offline
Montana
24. Dec 2019, 22:30 #20

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Tev tikko atbildēja. 2.5k +
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo