Online
Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Autošosejā debitēs BMW 325 CUP klase
Autors | Ziņojums |
autososeja | | Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| 2020. gada autosporta sezonā Latvijas un Baltijas autošosejas čempionātā debitēs jaunizveidotā “BMW 325 CUP” klase, kuras tehniskie noteikumi ir aizgūti no Vācijas. Seriāla uzvarētājiem tiks nodrošināta īpaša balva.
Jaunajā sacensību klasē varēs piedalīties automašīnas ar BMW E92, E90, E46 un E36 virsbūvēm un standarta 2,5 litru dzinējiem. Sacīkšu spēkratiem būs jābūt aprīkotiem ar vienādiem budžeta klases amortizatoriem un vienādām riepām. Paredzams, ka minimālajām automašīnas sagatavošanas izmaksām nevajadzētu pārsniegt 4000 līdz 5000 EUR, iekļaujot automašīnas iegādi un pārbūvi.
"Par tehnisko noteikumu bāzi izmantojām Vācijas VLN un RCN izturības seriāla V4 klases specifikāciju, kas nozīmē, ka ar šīm automašīnām varēs piedalīties arī šajās sacensībās leģendārajā Nirburgringas trasē, kā arī automašīnām būs krietni plašāks pārdošanas tirgus visā Eiropā," stāsta Matīss Mežaks, kurš arī ir viens no jaunās klases koordinatoriem un ir biežs viesis Nirburgringas trasē.
Kā atzīst Baltijas autošosejas čempionāta rīkotājs Andis Meilands: "Šī klase tiek veidota, lai aizpildītu milzīgo plaisu, kas izveidojusies autošosejā starp starta platformu un augsto izmaksu autošosejas klasēm. Šis projekts būs labs kompromiss starp izmaksām un ātrumu, jo mašīnas ir ļoti ātras un gana izturīgas. Arī igauņu un somu BMW Xtreme klases automašīnas, kas šobrīd plašā skaitā stāv dīkstāvē, ir viegli pielāgojamas jaunajai klasei. Jau šobrīd ir jūtama liela interese no Latvijas autosporta braucēju puses, kas vieš optimismu, ka jau pirmajā gadā varētu būt gana plašs dalībnieku pulks."
Plānots, ka jaunajam “BMW 325 CUP” būs gan Latvijas, gan Baltijas čempionāta statuss un seriāls norisināsies četros posmos. Precīzs kalendārs tiks izziņots šī gada rudenī.
Aktīvi tiek strādāts ar klases atbalstītājiem, lai seriāla uzvarētājam tiktu nodrošināta iespēja bez maksas startēt kādā no RCN čempionāta posmiem Nirburgringas trasē Vācijā.
Ar tehniskajiem un citiem jautājumiem var iepazīties pa tālruni 29294743 (Matīss Mežaks) vai 28644446 (Andis Meilands), vai uzdodot jautajumus epastā [email protected].
Tehniskie noteikumi | Offline | | |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| Tā nu pirmā BMW 325 CUP ir noslēgusies. Par čempionāta uzvarētāju kļuva M. Mežaks. Kopā sezonā debiju piedzīvoja 16 dalībnieki., kas vieš cerības 21 gadā uz starta sagaidīt ap 25 dalībniekiem. | Offline | | |
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 717
Braucu ar: ///M50
|
3.10.3 Shock absorbers must be ST XTA and must be bought only from Ape Motors. Contacts:
Modris Žeimuts, +371 28663366, [email protected]. Fixed price is 1000 EUR
without VAT per set, including springs and mounts.
Šis labs! Itkā paredzēta budžeta šosejas klase, bet jāpērk konkrēta piekare par tirgus cenu no viena piegādātāja.
Tie tehniskie noteikumi 2021 vēl nav 100% gatavi? | Offline | | |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
|
02 Dec 2020, 22:22:33 @doriftoo rakstīja:
3.10.3 Shock absorbers must be ST XTA and must be bought only from Ape Motors. Contacts:
Modris Žeimuts, +371 28663366, [email protected]. Fixed price is 1000 EUR
without VAT per set, including springs and mounts.
Šis labs! Itkā paredzēta budžeta šosejas klase, bet jāpērk konkrēta piekare par tirgus cenu no viena piegādātāja.
Tie tehniskie noteikumi 2021 vēl nav 100% gatavi?
Noteikumi ir gatavi. Riepas, bremžu diski, gaisa filtrs un nākotnē arī bremžu kluci jāpērk konkrēti viena ražotāja. Runājot par amortizatoriem, tad ST ir seriāla atbalstītājs, kas palīdz nodrošināt 21 gada galveno balvu. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4976
Braucu ar: cieņu
| Ok, visiem viens ražotājs ir vēl saprotama prasība,lai visiem būtu vienādi apstākļi, bet kāpēc noteikumi paredz, ka piekares detaļas ir jāpērk tieši no viena konkrēta piegādātāja, proti, Apemotors ? [ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Dec 2020, 14:31:30 ] | Offline | | |
Jonjis | | Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar:
| Tāpēc:
Runājot par amortizatoriem, tad ST ir seriāla atbalstītājs, kas palīdz nodrošināt 21 gada galveno balvu.
Atbalsta, attiecīgi grib kaut ko pretī un caur Ape gan jau var kaut ko izkruķīt.[ Šo ziņu laboja Jonjis, 03 Dec 2020, 15:20:40 ]
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 717
Braucu ar: ///M50
|
03 Dec 2020, 14:53:11 @Jonjis rakstīja:
Tāpēc, ka
Runājot par amortizatoriem, tad ST ir seriāla atbalstītājs, kas palīdz nodrošināt 21 gada galveno balvu.
Cilvēcīgāk būtu prasīt kādu konkrētu summu balvu fondā + ST(vai, precīzāk, APE motors) uzlīmes vai tml., jo tas nav atbalsts no ST(APE mot.) puses, tas ir monopols. Pieļauju, ka pārējās "visiem viens" daļas arī nebūs kautkas no labākā price/performance varianta. Idejiski forša klase, bet lobijs normāls, nedaudz jāpielabo apraksts. | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 619
Braucu ar:
|
03 Dec 2020, 15:28:47 @doriftoo rakstīja:
03 Dec 2020, 14:53:11 @Jonjis rakstīja:
Tāpēc, ka
Runājot par amortizatoriem, tad ST ir seriāla atbalstītājs, kas palīdz nodrošināt 21 gada galveno balvu.
Cilvēcīgāk būtu prasīt kādu konkrētu summu balvu fondā + ST(vai, precīzāk, APE motors) uzlīmes vai tml., jo tas nav atbalsts no ST(APE mot.) puses, tas ir monopols. Pieļauju, ka pārējās "visiem viens" daļas arī nebūs kautkas no labākā price/performance varianta. Idejiski forša klase, bet lobijs normāls, nedaudz jāpielabo apraksts.
Būtu vēl viens braucējs ja nebūtu vajadzīgs pirkt no apes?
Tā ir ierasta prakse, ka mono klasēs ir spec parts ko vajaga pirkt no viena piegādātāja, tas nodrošina to, ka pilnīgi visiem ir pieejamas vajadzīgās detaļas | Offline | | |
|
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 717
Braucu ar: ///M50
| Iespējams. Gudri tērējot par konkrēto statņu cenu var nopirkt alternatīvas + vēl visu atlikušo piekari salikt jaunu. Zinu, ka citviet arī ir tāda prakse, izmantot konkrēta ražotāja daļas, bet likt tās gādāt no viena piegādātāja, kurš pat nevar piešķirt sibolisku atlaidi no rrp cenas nešķiet budžet klasei atbilstoši. Kaut tajā pat 325 .ee klasē ir noteikts kas jāliek, bet nav obligāts no kurienes. Labi, beigšu čīkstēt, kam piķis, tas lai brauc | Offline | | |
grimS | | Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
03 Dec 2020, 17:48:14 @esir rakstīja:
03 Dec 2020, 15:28:47 @doriftoo rakstīja:
03 Dec 2020, 14:53:11 @Jonjis rakstīja:
Tāpēc, ka
Runājot par amortizatoriem, tad ST ir seriāla atbalstītājs, kas palīdz nodrošināt 21 gada galveno balvu.
Cilvēcīgāk būtu prasīt kādu konkrētu summu balvu fondā + ST(vai, precīzāk, APE motors) uzlīmes vai tml., jo tas nav atbalsts no ST(APE mot.) puses, tas ir monopols. Pieļauju, ka pārējās "visiem viens" daļas arī nebūs kautkas no labākā price/performance varianta. Idejiski forša klase, bet lobijs normāls, nedaudz jāpielabo apraksts.
Būtu vēl viens braucējs ja nebūtu vajadzīgs pirkt no apes?
Tā ir ierasta prakse, ka mono klasēs ir spec parts ko vajaga pirkt no viena piegādātāja, tas nodrošina to, ka pilnīgi visiem ir pieejamas vajadzīgās detaļas
"Tā ir ierasta prakse" bieži ir tipiskais teksts veciem iesūnojušiem perdeļiem, kas sēž valsts sektorā, kur atkatos "pelēkajai personai" ir jāaizlaiž X procenti.
IMO, Monopols, atkati un negodprātīga konkurence nav tas ko vajadzētu popularizēt.
Ļoti interesanti kāds būtu juridiskais iznākums, ja kāds ierastos ar pilnībā nolikumam atbilstošu auto, bet citur pirktām detaļām
Tas tikai viedoklis no malas, neesmu ieinteresētā persona. | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 619
Braucu ar:
|
03 Dec 2020, 18:30:10 @doriftoo rakstīja:
Iespējams. Gudri tērējot par konkrēto statņu cenu var nopirkt alternatīvas + vēl visu atlikušo piekari salikt jaunu.
bet tad jau tā vairs nebūs mono klase un budžeti atkal aizies kosmosā, vienam vajadzēs bilstein b14, nākamajam ohlins, tad vēl kādam nitron etc.
izmantot konkrēta ražotāja daļas, bet likt tās gādāt no viena piegādātāja, kurš pat nevar piešķirt sibolisku atlaidi no rrp
Apskatījos st mājas lapu msrp ir 1.2k (https://www.st-suspensions.net/catalog/product/view/id/4704/) nolikumā cena ir 1k[ Šo ziņu laboja esir, 03 Dec 2020, 20:15:55 ] | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3607
Braucu ar: kruīzu
| Te augstāk bija minēts 1000eur plus pvn, kas tāpat sanāk 1210eur kas pēc būtības ir tas pats, kas mājaslapā, bet bez shipping.
No cenu politikas viedokļa manuprāt tas ir ok, ka visiem ir cena bez atlaides.
Cita lieta, vai 1000eur budžeta klasei nav dārgi. Bet nu autosports jau nav lēts [ Šo ziņu laboja RaL, 03 Dec 2020, 21:41:38 ] | Offline | | |
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| Pirdeeja viedoklis no malas - 1.2k principā sastāda 1/3 no e90 325 angļa cenas. Tas tā, salīdzinājumam.
Budžeta klase saucas
Tad jau labāk visiem viena svītru koda amortizatori, viena brenda 3 variantu atsperes un, teiksim, statnes pasūtīt pie latviešu ražotāja (piem. Mexipoku), un tās visiem vienas. Tas tā, lai cilvēkiem dotu iespēju veikt kaut kādu izvēli (atsperes, piemēram). Nevis - tikai šito vai pn[ Šo ziņu laboja alxz, 04 Dec 2020, 00:09:06 ]
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| [sarkasms]Orgi ir muļķi, BMW un budžeta klase? Ko tik stulbu izdomāt. BMW der tikai "paļci vejerom" klasei[/sarkasms]
Bet ja nopietni, kur visi šie "gudrie" speciālisti, kas visu dienu cītīgi nepelnīti apgānī organizatorus, izlasīja, ka šī ir budžeta klase? Tā ir mono klase.[ Šo ziņu laboja gt99, 04 Dec 2020, 00:20:12 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4149
Braucu ar: mexipoku.com
|
04 Dec 2020, 00:06:50 @alxz rakstīja:
Pirdeeja viedoklis no malas - 1.2k principā sastāda 1/3 no e90 325 angļa cenas. Tas tā, salīdzinājumam.
Budžeta klase saucas
Tad jau labāk visiem viena svītru koda amortizatori, viena brenda 3 variantu atsperes un, teiksim, statnes pasūtīt pie latviešu ražotāja (piem. Mexipoku), un tās visiem vienas. Tas tā, lai cilvēkiem dotu iespēju veikt kaut kādu izvēli (atsperes, piemēram). Nevis - tikai šito vai pn
Aleksi, paldies par komplimentu bet nedaudz piebremzēšu.
Ja gribas tiešām budžetā braukt - https://www.abcrace.lv/
Protams, uzreiz sāksies īdēšana, ka 75zs ir misene un vajag kko jaudīgāku.
Ir risinājums (tikai pēc tam, kad izīrēsiet kādu auto uz treniņu un pateiksiet, ka tik tiešām hu1ņa, booring, nepatīk) - šogad startēs V1600 klase, kurā būs jaudīgāki dzinēji, taču lielākas regulācijas iespējas (lasīt - dārgāk).
Naudas ziņā:
1. Abcrace
2. V1600
3. 325CUP
Kāpēc 325 sauc par budžeta klasi? Uzbūvēt auto tiešām ir salīdzinoši (globāli paveroties uz autosportu) vienkārši, jo nepieciešams būris un mono koiloveri (kas ir tikai apsveicami, jo mazāk jādomā par to, kas būs labāks). Pārējais jau pēc paša vēlmēm.
Kā jau te iepriekš minēja - skaidrs, ka dalībnieku skaitu nemainītu tas, kur var nopirkt koiloverus Pats vēl tur nebraucu, taču ceru, ka drīz braukšu un neredzu absolūti nekādas pretenzijas saistībā ar to, kur tieši ir jāpērk konkrētie koiloveri.
Paturpinot par ieteikumu izgatavot koiloverus pie mums http://www.mexipoku.com/ - mēs piedāvājam pārsvarā personalizētus (custom) risinājumus praktiski visiem auto, taču konkurēt ar jau gataviem (salīdzinoši labiem) koiloveriem un lielu produkciju ir nereāli (lasīt - mums arī nebūtu intereses).
Rezumē - beidzat pirst dīvāna, pērkat tos angļus un liekat būri. 2021 tiekamies trasē [ Šo ziņu laboja kurlis, 04 Dec 2020, 00:26:11 ] | Offline | | |
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
| Es jau tik kasot kuli sapņoju bet kopumā, klase super laba. Visu cieņu.
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
|
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
|
03 Dec 2020, 18:30:10 @doriftoo rakstīja:
Iespējams. Gudri tērējot par konkrēto statņu cenu var nopirkt alternatīvas + vēl visu atlikušo piekari salikt jaunu. Zinu, ka citviet arī ir tāda prakse, izmantot konkrēta ražotāja daļas, bet likt tās gādāt no viena piegādātāja, kurš pat nevar piešķirt sibolisku atlaidi no rrp cenas nešķiet budžet klasei atbilstoši. Kaut tajā pat 325 .ee klasē ir noteikts kas jāliek, bet nav obligāts no kurienes. Labi, beigšu čīkstēt, kam piķis, tas lai brauc
325.ee klasei bija mono amortizatori, un bija jāpērk konkrēti vienā vietā par standarta cenu. Atšķirība ir tikai tur, ka viņiem amortizatoru pārdevējs nevienu centu nenovirzīja pasākumam atpakaļ.
| Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1674
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Ja nu sheit kaads ir speejiigs vairaak par yesno pateikt angliski, tad aptuvenk shaadi top Xx.xx CUP auto lielajaa salaa. https://www.youtube.com/playlist?list=PLGSOZAHg...414MD4xD_dx5m9sy
Kaut kaa neviens nechiikst par monopoliem | Offline | | |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| Runājot par angļu pārbūvi, tomēr ieteiktu stipri pārdomāt šo soli, jo beigas sanāks dārgāk, un mati sirmi. Es pats savu arī būvēju no angļa. Otreiz to nedarīšu vairāk. | Offline | | |
meilands | | Kopš: 07. Jun 2004
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|