Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M57 2.5d problēmas

AutorsZiņojums
green03
28. Jun 2019, 00:01 #1

Kopš: 27. Jun 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki. Atvainojos, ka runa ir par opeli, kam sirdī bmw, bet nezinu, kur citur jautāt. Problēma sākās pirms diviem gadiem, kad salūza swirl flaps, un salocija pāris vārstus. lēnā garā atrestaurēju cilindru galvu, satīriju visus kanālus, turbīnu, samainīju gredzenus un visas vakuma trubas un citus sīkumus. pirms kāda mēneša pienāca tas brīdis, kad jādarbina motors. pieleca labi un brīvgaitā arī viss strādā bez problēmām. Bet, ja strauji nospiež gāzes pedāli, motors negribīgi iegriežas līdz 3k un atlaižot pedāli, kādas 10s strādā nevienmērīgi un raustās, bet ja sākumā pedāli spiež mazliet lēnāk, tad brīvi var iegriezt 4.6k un tad atmetas, kā pret sienu, itkā būtu iestatīts ierobežotājs un uzsilstots motoram, to vairs nevar iedarbināt, kad atdzies tad lec bez problēmām. Sprauslas pirms 2 gadiem pārbaudiju, visas bija labas. Diagnostika uzrādija kļūdas augstpiediena sūknim, nomainīju augstspiediena sūkni, nekas nemainījās. Negribas ticēt, ka abi sūkņi bija vienādi beigti.
Varbūt kāds ar kaut ko līdzīgu ir saskāries, un varētu ieteikt kādā virzienā meklēt problēmu?
Offline
Kaross
28. Jun 2019, 00:41 #2

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ja sprauslas 2 gadus stāvēja plauktiņā, tad droši ņem ārā un ved pārbaudīt. Lieku 5 euro uz to, ka nebūs viņas vairs labas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
28. Jun 2019, 09:15 #3

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


28 Jun 2019, 00:41:35 @Kaross rakstīja:
ja sprauslas 2 gadus stāvēja plauktiņā, tad droši ņem ārā un ved pārbaudīt. Lieku 5 euro uz to, ka nebūs viņas vairs labas.
+
Offline
green03
29. Jun 2019, 23:11 #4

Kopš: 27. Jun 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?
Offline
PowerBMW
29. Jun 2019, 23:16 #5

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


29 Jun 2019, 23:11:11 @green03 rakstīja:
Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?

tik pat labi kompensātori
Offline
rezone
30. Jun 2019, 13:47 #6

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Kur ieteiksiet vest pārbaudīt sprauslas ?
Offline
sys9291
30. Jun 2019, 21:59 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Jun 2019, 23:11:11 @green03 rakstīja:
Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?

a kas traucē pārliecināties pašam veicot sprauslu obratku testu?
a kas traucē uz karsta augtspeidiena sūkņa (kad nelec) uzliet kādus 2 litrus auksta ūdens un pamēģināt piedarbināt?
P.S dators protams ir laba lieta, bet kaut ko derētu atcerēties no klasiskām vērtībām...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Jun 2019, 22:00:18 ]

Offline
RSAWorkshop
30. Jun 2019, 22:08 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


30 Jun 2019, 21:59:57 @sys9291 rakstīja:

29 Jun 2019, 23:11:11 @green03 rakstīja:
Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?

a kas traucē pārliecināties pašam veicot sprauslu obratku testu?
a kas traucē uz karsta augtspeidiena sūkņa (kad nelec) uzliet kādus 2 litrus auksta ūdens un pamēģināt piedarbināt?
P.S dators protams ir laba lieta, bet kaut ko derētu atcerēties no klasiskām vērtībām...
ko ta dos ūdens uzliešana CR sūknim?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
01. Jul 2019, 11:17 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


30 Jun 2019, 22:08:20 @RSAWorkshop rakstīja:

30 Jun 2019, 21:59:57 @sys9291 rakstīja:

29 Jun 2019, 23:11:11 @green03 rakstīja:
Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?

a kas traucē pārliecināties pašam veicot sprauslu obratku testu?
a kas traucē uz karsta augtspeidiena sūkņa (kad nelec) uzliet kādus 2 litrus auksta ūdens un pamēģināt piedarbināt?
P.S dators protams ir laba lieta, bet kaut ko derētu atcerēties no klasiskām vērtībām...
ko ta dos ūdens uzliešana CR sūknim?

a fiziku jau neviens nav atcēlis arī CR... tapēc dos tieši to pašu ko arī uz parastā sūkņa... pie kam arī uz sadalenes sensora šis prikols ideāli strādā...tobiš bezdatora diagnostika un dzinēja starts...bezizejā...
Offline
us
01. Jul 2019, 11:24 #10

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5181

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Degvielas sūknis bākā un māģistrālais sūknis dod normālu spiedienu?

[ Šo ziņu laboja us, 01 Jul 2019, 11:27:07 ]

Offline
RSAWorkshop
01. Jul 2019, 11:34 #11

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


01 Jul 2019, 11:17:52 @sys9291 rakstīja:

30 Jun 2019, 22:08:20 @RSAWorkshop rakstīja:

30 Jun 2019, 21:59:57 @sys9291 rakstīja:

29 Jun 2019, 23:11:11 @green03 rakstīja:
Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?

a kas traucē pārliecināties pašam veicot sprauslu obratku testu?
a kas traucē uz karsta augtspeidiena sūkņa (kad nelec) uzliet kādus 2 litrus auksta ūdens un pamēģināt piedarbināt?
P.S dators protams ir laba lieta, bet kaut ko derētu atcerēties no klasiskām vērtībām...
ko ta dos ūdens uzliešana CR sūknim?

a fiziku jau neviens nav atcēlis arī CR... tapēc dos tieši to pašu ko arī uz parastā sūkņa... pie kam arī uz sadalenes sensora šis prikols ideāli strādā...tobiš bezdatora diagnostika un dzinēja starts...bezizejā...
Nu... ja tur ir sadilis kāds no plunžeriem, tad tur tāpat vairs nav ko lovīt, sensori beigti, sprauslas beigtas, reika praktiski arī


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
01. Jul 2019, 13:11 #12

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Jul 2019, 11:34:58 @RSAWorkshop rakstīja:

01 Jul 2019, 11:17:52 @sys9291 rakstīja:

30 Jun 2019, 22:08:20 @RSAWorkshop rakstīja:

30 Jun 2019, 21:59:57 @sys9291 rakstīja:

29 Jun 2019, 23:11:11 @green03 rakstīja:
Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi, būs tā jādara. Vai sprauslas var būt vainīgas arī pie tā, ka silts motors nav iedarbināms?

a kas traucē pārliecināties pašam veicot sprauslu obratku testu?
a kas traucē uz karsta augtspeidiena sūkņa (kad nelec) uzliet kādus 2 litrus auksta ūdens un pamēģināt piedarbināt?
P.S dators protams ir laba lieta, bet kaut ko derētu atcerēties no klasiskām vērtībām...
ko ta dos ūdens uzliešana CR sūknim?

a fiziku jau neviens nav atcēlis arī CR... tapēc dos tieši to pašu ko arī uz parastā sūkņa... pie kam arī uz sadalenes sensora šis prikols ideāli strādā...tobiš bezdatora diagnostika un dzinēja starts...bezizejā...
Nu... ja tur ir sadilis kāds no plunžeriem, tad tur tāpat vairs nav ko lovīt, sensori beigti, sprauslas beigtas, reika praktiski arī


a es jau neteicu ka no tā saremontēsies.... tas ka tur visam beigas pats par sevi saprotams - pluz vēl sistēma ar magnētiem jāskalo...
Offline
green03
01. Jul 2019, 23:16 #13

Kopš: 27. Jun 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Aukstā ūdens triks jau tika izmēģināts, nepalīdzēja, vinīgi nepamēģināju sadalenes sensoram uzliet. Negribas ticēt ka sūknis sadilis, jo pirms izjaukšanas viss gāja un uzliekot citu sūkni, simptomi ir identiski. Brīvdienās jāpamēģina sprauslu atplūdi apskatīt un samērīt spiedienus zemspiediena sūkņiem.
Offline
green03
08. Jul 2019, 23:53 #14

Kopš: 27. Jun 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sanāca mazliet pieķerties motoram. Pie silta motora nelekšanas bija vainīgs sadalenes devējs, atdzesējot to, lec arī silts. Intereses pēc atvienoju raila spiediena devēju, pazuda raustīšanās atmetot gāzi, un vairs nauzķeras pie 3k rpm. Pieņemu, ka spiediena devējs arī jāmaina. tagad paliek tikai problēma, ka negriež vairāk pa 4.6k rpm, varētu būt ka kompis ieslēdz drošību, dēļ beigtajiem sensoriem?
Samēriju zemspiediena sūkņu spiedienus, tukšgaitā - 2.8bar, 2k rpm- 2.5bar, 4k rpm- 1.8bar, 4.6k - 1.5bar, par ražību nevaru spriest, bet vai spiediens nenokrīt pa daudz?
Pec sprauslu atplūdes testa, sanāk, ka 1. sprausla sliktākā, tukšgaita atplūst 15ml/min, pārējām sprauslām 10-9ml/min. kad pārbaudiju sprauslas man jau teica, ka 1. sprausla švakāka, bet vēl normas robežās. Gribas domāt, ka sprauslas vēl nav nobeigušās.
Offline
desadesa
09. Jul 2019, 08:31 #15

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

dīzelis negriež vairāk kā 4.6 hmm... tur laikam kkas ir noticis
Offline
sys9291
09. Jul 2019, 15:45 #16

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Jul 2019, 23:53:07 @green03 rakstīja:
Sanāca mazliet pieķerties motoram. Pie silta motora nelekšanas bija vainīgs sadalenes devējs, atdzesējot to, lec arī silts. Intereses pēc atvienoju raila spiediena devēju, pazuda raustīšanās atmetot gāzi, un vairs nauzķeras pie 3k rpm. Pieņemu, ka spiediena devējs arī jāmaina. tagad paliek tikai problēma, ka negriež vairāk pa 4.6k rpm, varētu būt ka kompis ieslēdz drošību, dēļ beigtajiem sensoriem?
Samēriju zemspiediena sūkņu spiedienus, tukšgaitā - 2.8bar, 2k rpm- 2.5bar, 4k rpm- 1.8bar, 4.6k - 1.5bar, par ražību nevaru spriest, bet vai spiediens nenokrīt pa daudz?
Pec sprauslu atplūdes testa, sanāk, ka 1. sprausla sliktākā, tukšgaita atplūst 15ml/min, pārējām sprauslām 10-9ml/min. kad pārbaudiju sprauslas man jau teica, ka 1. sprausla švakāka, bet vēl normas robežās. Gribas domāt, ka sprauslas vēl nav nobeigušās.

tā te nu viss skaidrs - datordiagnostika NAV veikta, turpinam bakstīties uz aklo... Tas, ka sensoru atdzesējot auto sāka lekt 100% diagnostikā ir kļūda... Tagad jāmaina sensors pret OEM!!!!! jauns vai lietots (cik nu rocība atļauj) - aftermarket būs problēmas...
a par kādu auto runājam E38? E39?E60?E53? a gads kāds?
jebkurā gadījumā maģistrālais spiediens par zemu - tobiš nedrīkst kristies zem 3bar gāzē kā gribi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Jul 2019, 15:49:44 ]

Offline
liamrooker
12. Jul 2019, 05:18 #17

Kopš: 11. Jul 2019

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Sāku jau domāt par sprauslu pārbaudi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo