Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E39 rūpnīcas signalizācija
Autors | Ziņojums |
BMWlietotajsE39 | | Kopš: 21. Jun 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW E39
| Labs vakars! Šorīt gadījās tāda situācija, ka braucu uz darbu un pēkšņi panelī sāka apdzist visas lampiņas un mašīna noslāpa. Piedarbināt vairs nevarēja. Atvēru kapotu un konstatēju, ka abiem priekšējiem lukturiem ir atvienoti tuvās gaismas lampiņu štekeri. Kad liku mašīnu stāvvietā viss bija ok un gaismas dega. Borta dators arī neko nemeta uz borta datora, ka nedeg tuvās gaismas.
Aizvilku auto uz servisu ar evakuatoru un servisā pateica sekojošu lietu, ka rūpnīcas signalizācija imobilaizers ir nobloķējis visu elektroniku. Uz jautājumu kapēc tā signalizācija nobloķēja visu, nemācēja pateikt, tik atbildēja kas to lai zin.
Vai ir kāds kuram bij līdzīga situācija. Cik es saprotu rūpnīcas imobilaizers bloķē tad, kad mēģina auto nozagt vai ar citu atslēgu mēģina iedarbināt. Negribētos domāt, ka kādam ir vajadzīgs 2000.g. bumers.
Kāds varētu izskaidrot kapēc tas notika tieši braucot nevis tad kad iekāp mašīnā un mēģina piedarbināt. No stāvvietas nobraucu 10km un tad viss sākās. Blakus manai mašīnai atrodas jauns X6, kas liek domāt varbūt to gribēja uzlaust un aizdzīt, bet no rīta tas atradās savā vietā.
Es no tās elektronikas neko nesaprotu un par mēģinājumu uzlaust ir tikai manas domas. Varbūt nekas tāds nemaz nebija. No 2007.gada ne reizi šādas problēmas ar signalizāciju nebija. | Offline | | |
BMWlietotajsE39 | | Kopš: 21. Jun 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW E39
|
21 Jun 2018, 20:59:01 @BMWlietotajsE39 rakstīja:
Labs vakars! Šorīt gadījās tāda situācija, ka braucu uz darbu un pēkšņi panelī sāka apdzist visas lampiņas un mašīna noslāpa. Piedarbināt vairs nevarēja. Atvēru kapotu un konstatēju, ka abiem priekšējiem lukturiem ir atvienoti tuvās gaismas lampiņu štekeri. Kad liku mašīnu stāvvietā viss bija ok un gaismas dega. Borta dators arī neko nemeta uz borta datora, ka nedeg tuvās gaismas.
Aizvilku auto uz servisu ar evakuatoru un servisā pateica sekojošu lietu, ka rūpnīcas signalizācija imobilaizers ir nobloķējis visu elektroniku. Uz jautājumu kapēc tā signalizācija nobloķēja visu, nemācēja pateikt, tik atbildēja kas to lai zin.
Vai ir kāds kuram bij līdzīga situācija. Cik es saprotu rūpnīcas imobilaizers bloķē tad, kad mēģina auto nozagt vai ar citu atslēgu mēģina iedarbināt. Negribētos domāt, ka kādam ir vajadzīgs 2000.g. bumers.
Kāds varētu izskaidrot kapēc tas notika tieši braucot nevis tad kad iekāp mašīnā un mēģina piedarbināt. No stāvvietas nobraucu 10km un tad viss sākās. Blakus manai mašīnai atrodas jauns X6, kas liek domāt varbūt to gribēja uzlaust un aizdzīt, bet no rīta tas atradās savā vietā.
Es no tās elektronikas neko nesaprotu un par mēģinājumu uzlaust ir tikai manas domas. Varbūt nekas tāds nemaz nebija. No 2007.gada ne reizi šādas problēmas ar signalizāciju nebija.
Pie visas šīs problēmas vainīgs bija beigtais ģenerators. Pēc ģeneratora nomaiņas un sistēmas pārkodēšanas viss atkal darbojas. | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| "Atvēru kapotu un konstatēju, ka abiem priekšējiem lukturiem ir atvienoti tuvās gaismas lampiņu štekeri. Kad liku mašīnu stāvvietā viss bija ok un gaismas dega.".
Šo arī ģenerātors izdarīja ? | Offline | | |
dzhonsons | | Kopš: 03. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1132
Braucu ar:
| Piekodēja štekerus un ģeneratoru, un tagad viss ir kārtībā | Offline | | |
BMWlietotajsE39 | | Kopš: 21. Jun 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW E39
|
18 Jul 2018, 07:45:06 @matrixxxx rakstīja:
"Atvēru kapotu un konstatēju, ka abiem priekšējiem lukturiem ir atvienoti tuvās gaismas lampiņu štekeri. Kad liku mašīnu stāvvietā viss bija ok un gaismas dega.".
Šo arī ģenerātors izdarīja ?
Lukturu štekeru atvienošanās gan palika mīkla. | Offline | | |
BMWlietotajsE39 | | Kopš: 21. Jun 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW E39
|
18 Jul 2018, 10:27:57 @dzhonsons rakstīja:
Piekodēja štekerus un ģeneratoru, un tagad viss ir kārtībā
Kā man serviss pateica, ka viss nobruka un rūpnīcas signalizācija nobloķējās dēļ beigtā ģenerātora. Ģenerātors oriģinālais stāvēja. Serviss pats nevarēja dabūt pie dzīvības visu šo sistēmu tāpēc bija piesaistīts bmw kaut kāds speciālists, kurš visu atdzīvināja, un tad pēc tam serviss atklāja, ka beigts ģenerators. Jo masinu nevarēja pielaists pat ar to busteri. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|