Online
Pašreiz BMWPower skatās 263 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Zirneklis
Autors | Ziņojums |
leonsk | | Kopš: 30. Jul 2004
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 88’ 324
| Vai kadam nav kada informacija, kur dabut zirnekla rasejumu prieks 318iS 88.g.? Nepietiek naudas nopirkt veikala. | Offline | | |
valvoline | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2472
Braucu ar: PP-78
| Hmmm.... es arī no zirnekļa neatteiktos,ja kādam ir kas piedāvājams... | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| 318is jau standarta ir zirneklis ar to jau vinsh atshkiras no parasta 1,8 zirneklis un vel kautk as rodas is
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4611
Braucu ar: studentu variantu
| da kas tur ko zirnekli nedabuut... atstaaj auto zem jumta uz ilgaaku laiku, un skat, buus pat vairaaki! | Offline | | |
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
| Zirneklis tāds pieprasīts mājdzīvnieks
Pašam uztaisīt zirnekli bez attiecīgajām tehnoloģijām ir diezgan nereāli. Ja nu vienīgi izmantojot rūpnieciski ražotus līkumus, kurus griež pa daļām un metina kā lego kopā.
Stand up or Shut up!
Stiklašķiedras dīleris.
[ This message was edited by: ww on 2004-08-06 11:02 ] | Offline | | |
NightWing | | Kopš: 27. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 848
Braucu ar: 325
| 318iS no 318i atshkjiras ar 16v... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tas standartiigais izpluudes kolektors ISam ir tikai parodija par zirnekli...
raseejums nav buutisks, buutisks ir tilpums taam trubaam, to vareeja sareekjinaat peec kaukaadas paargudras formulas, jaameklee bookmarkos, kaut kur bij lapa webaa ar aptuveniem apreekjiniem, ideaala tilpuma katram motoram neeksistee, izpuuteeju buuvee lai panaaktu kaut kaadu konkreetu iipashiibu, vai nu leezenaaku griezes momenta liikni(piemeeram - rallija motoriem), vai arii asaaku/shauraaku(shosejai)... | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3375
Braucu ar: VOLVO
| vienaa izpuuteeju bodee dzirdeeju kaut ko par progaam, ar kuram var apreekjinaat savu izpuuteeju, tipa trubu resnumu, etc
kaads ar kaut ko tamliidziigu ir saskaaries
[ This message was edited by: M3 on 2004-08-06 11:33 ] | Offline | | |
|
Tiger | | Kopš: 21. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi
| Kā aprēķināt zirnekli - lasiet uz Tiger Racing Lv sadaļā TEXTI...
Īstenībā - tilpumam, t.i., cauruļu diametram, nav tā lielākā nozīme. Galvenais lielums ir zirnekļa garums, ar ko arī tiek panākts nepieciešamais efekts kādā noteiktā RPM diapazonā. Vienkārši zirnekļa primārām caurulēm nevajadzētu būt šaurākām par izplūdes kanāliem dzinēja galvā | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
| Un kaa ir ar zirnekli, ja motoram turba? Pirms taas jau tur neko laaga nevar iemonteet. | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ... kaa tas ir nevar , var skaists piemeers PIRANJA , kurai turbiine ir salonaa
2004-08-09 16:05, GA3 rakstīja:
Un kaa ir ar zirnekli, ja motoram turba? Pirms taas jau tur neko laaga nevar iemonteet.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
Īstenībā - tilpumam, t.i., cauruļu diametram, nav tā lielākā nozīme. Galvenais lielums ir zirnekļa garums, ar ko arī tiek panākts nepieciešamais efekts kādā noteiktā RPM diapazonā.
Tiger, un kaada tad ir sakariiba starp trubas garumu un diametru? nau tilpums? | Offline | | |
Arts | | Kopš: 23. Jul 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 1146
Braucu ar: moto ‘07, atmo '09
| Visa zirnekļa ideja slepjas tā pielietojumā. Isti tā garuma formulu nezinu, bet tiem motoriem kam izplūdei ir viens vārsts uz cilindru diametram ir jābut tadam pašam kā vārstam, bet ja ir vairāki vārsti uz cilindru tad caurules laukumam tādam pašam ka abu vārstu laukumam. | Offline | | |
foobar | | Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| nu taa jau gluzhi nav. zirneklim ir (__) un vaarsti ir ()() | Offline | | |
GA3 | | Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 1401
Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi
|
2004-08-09 16:14, diesel rakstīja:
... kaa tas ir nevar , var skaists piemeers PIRANJA , kurai turbiine ir salonaa
Jokdaris. Humorists. | Offline | | |
Tiger | | Kopš: 21. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi
| Zirnekļa būtība ir:
1. Neradīt izplūdes pretesību, t.i. primārās caurules diametram jābūt ~ vienādam ar izplūdes kanāla šķērsgriezumu;
2. Atgriezt izplūdes impulsa radīto retinājumu pie izplūdes vārsta mirklī, kad tas veras vaļā. Tādejādi tiek veicināta pilnīgāka cilindra atbrīvošana no sadegšanas produktiem un labāks piepildījums ar degmaisījumu.
Palielinot primārās caurules diametru virs ieteicamā - plūsmas ātrums un spiediens būs mazāks, kas savukārt nozīmēs, ka impulss vairs nepārvietosies ar skaņas ātrumu, bet gan ar atšķirīgu un atrādāk.
Tādejādi varam gan runāt par tilpumu (arī alus traukam tāds īr , bet nozīme ir TIKAI ceļam, ko noiet gāžu impulss...
Sorry - slinkums raxtīt tālāk liela daļa teorijas atrodama manā mājas lapā... | Offline | | |
|
ww | | Kopš: 29. Apr 2003
Ziņojumi: 1057
Braucu ar:
|
2004-08-10 14:11, Tiger rakstīja:
Zirnekļa būtība ir:
1. Neradīt izplūdes pretesību, t.i. primārās caurules diametram jābūt ~ vienādam ar izplūdes kanāla šķērsgriezumu;
2. Atgriezt izplūdes impulsa radīto retinājumu pie izplūdes vārsta mirklī, kad tas veras vaļā. Tādejādi tiek veicināta pilnīgāka cilindra atbrīvošana no sadegšanas produktiem un labāks piepildījums ar degmaisījumu.
Palielinot primārās caurules diametru virs ieteicamā - plūsmas ātrums un spiediens būs mazāks, kas savukārt nozīmēs, ka impulss vairs nepārvietosies ar skaņas ātrumu, bet gan ar atšķirīgu un atrādāk.
Tādejādi varam gan runāt par tilpumu (arī alus traukam tāds īr , bet nozīme ir TIKAI ceļam, ko noiet gāžu impulss...
Sorry - slinkums raxtīt tālāk liela daļa teorijas atrodama manā mājas lapā...
Tas, par to retinājumu manuprāt darbojas tikai 2taktu dzinējā, jo 4 takterim tad ir precīzi jāzin kādā ātrumā izplūdes gāzes skrien laukā, bet šis ātrums visu laiku mainās( atkarībā no apgriezieniem) tādejādi, jaudu varam iegūt tikai vienā apgriezienu diapazonā. | Offline | | |
pluginss | | Kopš: 03. Apr 2003
Ziņojumi: 770
Braucu ar: 324td monstru
| zirneklim jeega ir tikai, ja tas pilda savu funkciju. tb paliidz izpluudes taktii atbriivot cilindru no gaazes un peec iespeejas aatraak to nogaadaat uz tjipa "ala" pirmo bunduli. trubas resnumam nevejadzeetu paarsniegt esoshaa kolektora resnumu + tur paaris mm. galvenais lai katram cilindram ir vienaada garuma trubas un maximaali ilgi. | Offline | | |
Tiger | | Kopš: 21. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Skoda Octavia 2.)Tdi
|
2004-08-10 14:20, ww rakstīja:
2004-08-10 14:11, Tiger rakstīja:
Zirnekļa būtība ir:
1. Neradīt izplūdes pretesību, t.i. primārās caurules diametram jābūt ~ vienādam ar izplūdes kanāla šķērsgriezumu;
2. Atgriezt izplūdes impulsa radīto retinājumu pie izplūdes vārsta mirklī, kad tas veras vaļā. Tādejādi tiek veicināta pilnīgāka cilindra atbrīvošana no sadegšanas produktiem un labāks piepildījums ar degmaisījumu.
Palielinot primārās caurules diametru virs ieteicamā - plūsmas ātrums un spiediens būs mazāks, kas savukārt nozīmēs, ka impulss vairs nepārvietosies ar skaņas ātrumu, bet gan ar atšķirīgu un atrādāk.
Tādejādi varam gan runāt par tilpumu (arī alus traukam tāds īr , bet nozīme ir TIKAI ceļam, ko noiet gāžu impulss...
Sorry - slinkums raxtīt tālāk liela daļa teorijas atrodama manā mājas lapā...
Tas, par to retinājumu manuprāt darbojas tikai 2taktu dzinējā, jo 4 takterim tad ir precīzi jāzin kādā ātrumā izplūdes gāzes skrien laukā, bet šis ātrums visu laiku mainās( atkarībā no apgriezieniem) tādejādi, jaudu varam iegūt tikai vienā apgriezienu diapazonā.
| Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| Zirneklim ir jābūt spīdīgam lai smuki izskatās...
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|