Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 pneimo pārbūve uz atsperēm

AutorsZiņojums
sprinters90
14. Apr 2017, 21:54 #1

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Sveiki. Kaut kā pēdējā laikā sāk tā pneimo gļučīt un tad mašīna paceļās vienā pusē ļoti augstu bet otrā normāli, tad visa mašīna paceļās nedabīgi augstu. Citreiz atkal normāli.
Tā kā saprotu, ka gribētos parasto atsperojumu, tad man tāds jautājums forumiešiem. Vai ir kāds šeit forumā, kas ir nomainijis uz parastajām un cik tas maksā un kurš ko tādu veic.
Offline
Driver
14. Apr 2017, 21:59 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Man radies pretejs jautajums.
Vai kads ir meginajis no e53 ielikt visas cetras stoikas ieksh e39.
No taa e53 veida, kuram ir visi cetri rati pneimo.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
janisjanis1
14. Apr 2017, 22:08 #3

Kopš: 16. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: braucu ar

Nopērc šrotā atsperu komplektu ar atbalsta gumijām. Liec virsū.. Ļoti vienkāršs process. Izdarāms mājas apstākļos.
Offline
berny757
14. Apr 2017, 22:19 #4

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nja, man gan tā nav paveicies ar tagadējo e39. Ļoti gribētu lai būtu pneimo, bet nekā. Vācuetus sūtot nebija tādu fīču izvēlējies
Offline
Fandulis
14. Apr 2017, 23:16 #5

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tak pneimas remonts tagad nav tik dārgs, lai viņu amputēt, pie tam komforts ir nesalīdzināms.
Offline
abyss
15. Apr 2017, 07:51 #6

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Pm @dzuris par pneimas aizvaksanu.
Offline
dzuris
15. Apr 2017, 08:05 #7

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Es zinaju ka mani piemines
Offline
Bamperis
15. Apr 2017, 09:20 #8

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


14 Apr 2017, 23:16:55 @Fandulis rakstīja:
Tak pneimas remonts tagad nav tik dārgs, lai viņu amputēt, pie tam komforts ir nesalīdzināms.

Tieshi taa,raveet aaraa pneimas,slegt nost EGR utt.peedigais gateris,auto jabut tadam kads vinsh ir paredzeets.
Offline
AF
15. Apr 2017, 10:04 #9

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


14 Apr 2017, 21:59:35 @Driver rakstīja:
Man radies pretejs jautajums.
Vai kads ir meginajis no e53 ielikt visas cetras stoikas ieksh e39.
No taa e53 veida, kuram ir visi cetri rati pneimo.
btw tieši arī tas interesē, ok aizmugurē atstājam stock pneimu, bet vai priekša no x5 var kaut kā uzlikt pneimu un kas ir ar augstumu?
Par sistēmas regulēšanu skaidrs, ka viss no x jā
Iek.
P.s tie kuri no pneimas grib pariet uz atsperēm ir kapeikpisēji, un nezina dzīves jēgu

[ Šo ziņu laboja AF, 15 Apr 2017, 10:04:47 ]

Offline
sprinters90
18. Apr 2017, 10:19 #10

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Pirms šī e39 man ir bijis arī cits e39 vienāda gada facelift, bet tam bija atsperes, bet viņš bija mīkstāks par šo ar pneimo. Pie tam abiem bija vienāda izmēra diski un visa hadene sataisīta.
Tās ir tīrākās blēņas, ka e39 ar pnemo ir krietni mīkstāks, pilnīgs fufelis.
Bija man arī e61 kuram bija pneimo, jā tas gan bija mīkstāks, bet tas ir cits kuzavs.
Kāda jēga no tās pneimo, ka viņa visu laiku čakarējas. Tad spilveni cauri, tad sūknis niķojas, tad kaut kāds vēl knariņš čakarējas, ka vienu pusi piepūš kā džipu un otra normāla. Un tā visu laiku, tad kāda jēga no tās pneimo.
Nejau naudās ir problēma, bet laikā cik aiziet, ka visu laiku kaut kas jātaisa un mašīna stāv remontā. Vieglāk ielikt jaunas atsperes un vairākus gadus varēs bēdu nezinādams braukt. Bet lai visu jaunu ieliktu pnemo sistēmā, tad varu šķirties no 800 euro droši.
Offline
RmaxLV
18. Apr 2017, 10:28 #11

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

ir 2 veidu piekare m zema cieta un parasta un pneimas ari naca uz abam. ar m bus cietak jebkura gadijuma. p.s man pneima nav gļiukojusi
Offline
edzuss
18. Apr 2017, 10:49 #12

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5

Cik no visiem šiem nīdētājiem, ka pneima ir cieta un nekomfortabla ir samainījuši plaukta lielās bukses aizmugurē
Kad nopirku arī bija ciets nenormāli aizmugurē (ar m-susp), nenožēloju naudu un nomainīju tās bukses(nav lēts prieks), bet ir to vērts noteikti
Offline
janexz
18. Apr 2017, 10:52 #13

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


18 Apr 2017, 10:19:07 @sprinters90 rakstīja:
Pirms šī e39 man ir bijis arī cits e39 vienāda gada facelift, bet tam bija atsperes, bet viņš bija mīkstāks par šo ar pneimo. Pie tam abiem bija vienāda izmēra diski un visa hadene sataisīta.
Tās ir tīrākās blēņas, ka e39 ar pnemo ir krietni mīkstāks, pilnīgs fufelis.
Bija man arī e61 kuram bija pneimo, jā tas gan bija mīkstāks, bet tas ir cits kuzavs.
Kāda jēga no tās pneimo, ka viņa visu laiku čakarējas. Tad spilveni cauri, tad sūknis niķojas, tad kaut kāds vēl knariņš čakarējas, ka vienu pusi piepūš kā džipu un otra normāla. Un tā visu laiku, tad kāda jēga no tās pneimo.
Nejau naudās ir problēma, bet laikā cik aiziet, ka visu laiku kaut kas jātaisa un mašīna stāv remontā. Vieglāk ielikt jaunas atsperes un vairākus gadus varēs bēdu nezinādams braukt. Bet lai visu jaunu ieliktu pnemo sistēmā, tad varu šķirties no 800 euro droši.

Lai būtu mīkstāk, jānomaina lielās bukses aizmugurē, un tikai oem vai lemforder. Un tas ka tev tur cilājas nozīmē ka devēji gljuko vai vadi sapuvuši, pati pneima dara savu darbu

P.s. tas tūringam, sedanam var jebkuras sūda bukses likt

[ Šo ziņu laboja janexz, 18 Apr 2017, 11:04:20 ]

Offline
RmaxLV
18. Apr 2017, 10:54 #14

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

vel jau taka nenaktu par skaadi vismaz rwizi sezona izmazgat tos balonus no smiltīm un sūdiem. man tik bija radies jautajums,vai var caur kompi pacelt pneimu lidz galam??
Offline
Eglitis
18. Apr 2017, 10:57 #15

Kopš: 05. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: 99

caur kompi var regulēt gan pacelšanās augstumu, gan laiku cik ilgi nelaižas lejā utt, īsāk sakot tā 15 vai hvz cik gadus vecā sistēma ir super
Offline
skalins
19. Nov 2017, 21:42 #16

Kopš: 17. Feb 2017

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 40

Braucu ar: 318 E90

2003 unversālis pneimo
sasodīti cieta aizmugure,sanāk braukt arī pa zeminieku,nav forši
esmu braucis ar vecākiem 39 vis iet tā feini,mīksti
arī domāju par tilta lielajām buksēm,vizuāli jau veselas,bet varbūt traki cietas palikušas.
ja nomainīšu tad domājat ka vajadzētu palikt labāk
Offline
enimaals
19. Nov 2017, 21:45 #17

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Offline
edzuss
20. Nov 2017, 04:07 #18

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 287

Braucu ar: e60, e36/5

Maini un liec lemforderi ! Uzreiz cita braukšana
Neviens viņas simts gadus nav mainījis, jo ir dārgas un apskatē parasti nepiesienas par viņām.
Offline
RSAWorkshop
20. Nov 2017, 05:24 #19

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kas tur ir dārgs?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
dzuris
20. Nov 2017, 05:35 #20

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Ja tam lielajam bukaem iebaztu poly. Nepaliktu nejega ciets?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo