Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: e39 523 galva

AutorsZiņojums
marchello023
28. Dec 2016, 20:29 #1

Kopš: 23. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: e39 523

Sanaca pa fikso nopirkt auto!
ieberzos! galvas blive beigta, iespejams galva arii bojata! ka labak rikoties? varbut citu galvu meklet vai remontet to pasu!? vai labak citu motoru likt ieksa!? liela pona par so visu nava! par sevi pasmejies jau esmu varbut kadam no pieredzes ir varianti vai idejas!?
Offline
enimaals
28. Dec 2016, 21:12 #2

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Kāpēc domā ka galvasblīve?
Offline
wanksta
28. Dec 2016, 21:14 #3

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7416

Braucu ar: muti

Varu pa 50eiro galvu notirgot, ja vajag (ar vienu vanos)
Offline
edzhaans
28. Dec 2016, 21:53 #4

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Dec 2016, 20:29:08 @marchello023 rakstīja:
Sanaca pa fikso nopirkt auto!
ieberzos! galvas blive beigta, iespejams galva arii bojata! ka labak rikoties? varbut citu galvu meklet vai remontet to pasu!? vai labak citu motoru likt ieksa!? liela pona par so visu nava! par sevi pasmejies jau esmu varbut kadam no pieredzes ir varianti vai idejas!?

Ja galva vesela, jārēķinās uz 400-500e. Ko es tev varu ieteikt. Nu neko, Principā, ja taisīsi pa lēto, būs slikti, ja taisīsi kā vajag ies labi un kalpos, bet tev ir jāgatavojas visam, beigtam sadalenes devējam, ja noņems galvu un ja kāds jau tur ir bijis var gadīties sūdi, jo galva jau atslīpēta un to darījis kāds līkrocis, var gadīties, ka jāmodificē spriegotājs. Darbs vien ir vismaz 200e. Detaļas nu vismaz 100e. Pa minimumam. Auto droši vien pa štuku nopirki, būtu pizdata tagad remontēt pa 1/2 cenu, ne ? Taisi vien augšā, ja pats auto ir +/- ok, ja vēl jāieguldās sliekšņos un bagāžnieka vākā, piekarē un skate drīz, tad sāc domāt. Katrā ziņā esi nepatīkamā situācijā, jo pašreiz vari iegūt 500e par savu fantastisko pirkumu. Pa lielam kaut kā tā, bet viss nav tik drūmi, ja atradīsi kādu, kas prot šo dzinēju.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Dec 2016, 21:54:55 ]

Offline
RenegadeX
28. Dec 2016, 22:11 #5

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3444

Braucu ar: e39, pc34

Uzjautā @FFL, varbūt kautko sadomāsiet pa prātīgu ciparu.
Offline
ilmars4998
28. Dec 2016, 22:12 #6

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Ja vizuālais labs un koplektācija apmierina, cel augšā. Es pirms gada izgāju kam līdzīgam cauri,(pārlasiju gandrīz visu dzinēju) tgd braucu un bēdu nezinu
Offline
edzhaans
28. Dec 2016, 22:15 #7

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Dec 2016, 22:11:43 @RenegadeX rakstīja:
Uzjautā @FFL, varbūt kautko sadomāsiet pa prātīgu ciparu.

Galvas slīpēšana 30e. Pārbaude varētu būs es nezinu, nu mož 20e. Galvas blīve, jaunas skrūves, ieplūdes, izplūdes kolektora blīves un sūdiņi, savācās ap 100e. Jau sanāk ap 150e. Vārstu vāka blīves vēl pieskaiti, plus vajadzēs pilno eļļas maiņu. Cik tad ir normāls cipars ?
Nekādu uzbraucienu, bet vnk interesē, cik vajadzētu maksāt galvas blīves remontam powera prāt, jo pa lēto ir tikai melnais hermetiķis un smilšpapīra klucis 1x1m

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Dec 2016, 22:16:34 ]

Offline
RSAWorkshop
28. Dec 2016, 22:40 #8

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Dec 2016, 22:37:54 @cufiks rakstīja:
Galvas blīve ap 60e, pārējās visas kopā 50-100e, galvas slīpēšana 30-40e, vārstu slīpēšana - atkarīgs no meistara un cik sajātas sēžas 20 - 80, neviens sevi cienošs motorists zem 200 neietu tam drapakam klāt... Un tas viss bez sadalenes devēja, tekošâm sprauslām, beigtām spolēm, jaunām svecēm, jauna termostata, šķidrumiem, eļļas un pārējiem sūdiem..


Jums galvu slīpētāji kosmonautu skafandros strādā, jeb viņus skapī tur?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
28. Dec 2016, 22:42 #9

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Darbs gan apmēram 400eur sanāks

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikus188
28. Dec 2016, 22:47 #10

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

beidziet biedēt cilvēku ar tiem cipariem , neviens tos dzinējus netaisa pa dārgo! ja skrūvē pats tad ar 150 naudiņām var tikt cauri !
Offline
bmwaddict
28. Dec 2016, 22:53 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kaapeec taads neviltots optimisms ka taa ir tikai galvas bliive? nevajag mineet, ja ir veelme drotu remotneet tad vienk norauj galvu un nosaka diagnozi. galvas plaisaa un taa ir tipiska paraadiiba shiem dzineejiem. ja ir karsis tad iespeejams arii viitnes blokaa ir izrautas.
Offline
RSAWorkshop
28. Dec 2016, 22:56 #12

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nav jau iesākumā labāk nevis ņemt nost galvu, bet pārbaudīt vai iet atgāzes antifrīzā vai nē?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
28. Dec 2016, 23:03 #13

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7186

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Dec 2016, 23:02:06 @cufiks rakstīja:
Domāju, ka vajag pārbaudīt vai nav atgāzu a/f un, ja ir, tad citu motoru un viss...

Ja vien nav putins braucis, vai, kā citādi sentimentāli vērtīgs drapaks..
Ja līdz kapa malai, tad jārestaVrē dzinējs



Man arī 2.3 m52 gaida remontu, jāmaina čaulas, kompresija bija 4bar

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
PowerBMW
28. Dec 2016, 23:31 #14

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:

200Eur motors+ eļļas,filtri,darbs(gantija) ja pie manis samaina

PM
Offline
bmwaddict
28. Dec 2016, 23:37 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Dec 2016, 23:03:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Man arī 2.3 m52 gaida remontu, jāmaina čaulas, kompresija bija 4bar

To vispaar ir veerts dariit? Hvz man liekas shitiem 2.3 dzineejiem kaa reizi kompresija nav probleema nu ja vien eljljas ir mainiitas tad cilindri neizdilst kaa 2.5 ar iisajiem virzuljiem. man ir viens shaads eksemplaars 300k juudzes, izmeeriiju tolerances viss normas robezhaas. Galvu naacaas izmest bet bloki iet forever nu ja vien nav nokarseeti vai nodraazti bez eljljas..
Offline
charbis
28. Dec 2016, 23:38 #16

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

pardoshu visu e39 523ia pa 400 eiro. viss straadaa. 26418252
Offline
PowerBMW
28. Dec 2016, 23:38 #17

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


28 Dec 2016, 23:34:48 @cufiks rakstīja:
250 pie manis, savákt var pie PowerBMW




naglā varka
Offline
PowerBMW
28. Dec 2016, 23:42 #18

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


28 Dec 2016, 23:41:20 @cufiks rakstīja:
Tādā ziņā jau poKuj, malkoju alkoholiņu un mēğinu nopelnīt

naff jau žēl
Offline
PowerBMW
28. Dec 2016, 23:57 #19

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:


28 Dec 2016, 23:44:55 @cufiks rakstīja:
Emmai ziemenes ir?

jā bremzes pārbūvēju uz mazajām lai var uzlikt R16-lētāk. Gaidu ledu lai pa dīķi var vilkt
Offline
uldens1
29. Dec 2016, 00:02 #20

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16342

Braucu ar:


28 Dec 2016, 22:49:00 @cufiks rakstīja:
Hvz 4podu galva 20-30e, 6podu - 35 parasti
laikam izskaties pec bagata loha ka tevi ta apkāš 7 eiro slipešana varbut ka kads ari prasa 10 vai 15 eiras
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo