Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M57TU2D30 remonts
Autors | Ziņojums |
Pavasaris | | Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| Sveiki! Galu galā pēc ilgiem pūliņiem pašam tikt skaidrībā ar auto, lūgšu palīdzību šeit.
Nesen iegādājos e90 3.0d, bet pēc neilga laika pamanīju, ka auto uzsilstot sāk dūmot. Dūmo ar nesaprotami balti, zili, pelēkiem dūmiem. Kaut kad starp tām trim krāsām. Ož pēc eļļas. Nobraucot eļļas maiņu (10k km) pielēju 1l eļļas. Esmu mainījis kartera ventilāciju, visus filtrus, izgāzējis kārtīgi. Biju aizdzinis uz parastu servisu, kur čali pateica, ka salaiduši pa taisno bez turbīna auto un tāpat dūmojis, ka tā neesot turbīnas vaina. Iepazīstoties ar līdzīgām problēmām sliecos domāt uz vārstu blīvslēgiem, gredzeniem un vēl citām problēmam, kas saistīta ar motoru. Lai gan gados vecāki speciālisti ieteica man nevērt vaļā motoru, bet gan meklēt citu. Pateikšos, ja ieteiksiet kādu motora speciālistu, pie kā varu aizvest bēdu brāli. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
25 Oct 2016, 22:49:49 @Pavasaris rakstīja:
Sveiki! Galu galā pēc ilgiem pūliņiem pašam tikt skaidrībā ar auto, lūgšu palīdzību šeit.
Nesen iegādājos e90 3.0d, bet pēc neilga laika pamanīju, ka auto uzsilstot sāk dūmot. Dūmo ar nesaprotami balti, zili, pelēkiem dūmiem. Kaut kad starp tām trim krāsām. Ož pēc eļļas. Nobraucot eļļas maiņu (10k km) pielēju 1l eļļas. Esmu mainījis kartera ventilāciju, visus filtrus, izgāzējis kārtīgi. Biju aizdzinis uz parastu servisu, kur čali pateica, ka salaiduši pa taisno bez turbīna auto un tāpat dūmojis, ka tā neesot turbīnas vaina. Iepazīstoties ar līdzīgām problēmām sliecos domāt uz vārstu blīvslēgiem, gredzeniem un vēl citām problēmam, kas saistīta ar motoru. Lai gan gados vecāki speciālisti ieteica man nevērt vaļā motoru, bet gan meklēt citu. Pateikšos, ja ieteiksiet kādu motora speciālistu, pie kā varu aizvest bēdu brāli.
uztici auto no sākuma labai diagnostikai, kas tev ietaupīs daudz laika, naudas un nervu.
No sevis varu ieteikt šos servisus
26097304 Maxixt
22026678 Bmweast garage
28444645 Artūrs
P.s es domāju problēma būs vai nu mīzošās sprauslās vai kapitāli sapistai kartera ventilācijai. | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| ko nozimee savienoja pa taisno? atvienoja drosvien turbo trubu. pagazeja paris min , dumo , verdikts gatavs. Visbiezhakaa vaina tomer turbo/kartera ventilacijas -ellas celoshana caur turbo. Tada gadagajuma auto reti kad butu redzejis sausu iepludes sistēmu. nav izslegts ari ellas gredzenu, varstu blivslegu defektu. Pilnigas mulkjibas ka nevar vert vala shos dzinejus. viss remontejas un visas detalas ir pieejamas. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Gados vecāki cilvēki nav speciālisti, bet idioti, kas domā, ka sajēdz kaut ko. Parasti par žiguli neko vairāk nav redzējuši.
Pēc apraksta liekas, ka auto ir bijis pie mums.
Sākumā domājam, ka turbīna taisa to dūmošanu, noņemām turbo nost, aiztaisījam eļļas spiediena trubu un iedarbinājām bez. Kūpēja tas auto diezgan briesmīgi. Un 90% tas ir eļļas dūms. Tās nav sprauslas. Tā ka būs vien jātaisa vaļā dzinējs vai jāmaina. Cenu par remontu es tev nosaucu pat ļoti demokrātisku.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
25 Oct 2016, 23:36:17 @Kaross rakstīja:
Gados vecāki cilvēki nav speciālisti, bet idioti, kas domā, ka sajēdz kaut ko. Parasti par žiguli neko vairāk nav redzējuši.
Pēc apraksta liekas, ka auto ir bijis pie mums.
Sākumā domājam, ka turbīna taisa to dūmošanu, noņemām turbo nost, aiztaisījam eļļas spiediena trubu un iedarbinājām bez. Kūpēja tas auto diezgan briesmīgi. Un 90% tas ir eļļas dūms. Tās nav sprauslas. Tā ka būs vien jātaisa vaļā dzinējs vai jāmaina. Cenu par remontu es tev nosaucu pat ļoti demokrātisku.
nu tad nav ko pist bobi, sataisi un brauc cepuri kuldams | Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| kad uzzina kapitalkas cenu ,(lai iedotu garantiju- turbo un sprauslas restaureet arii) klients parasti atmetas labak pieliet litrinju un spoguljos neskatiities | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
25 Oct 2016, 23:36:17 @Kaross rakstīja:
Gados vecāki cilvēki nav speciālisti, bet idioti, kas domā, ka sajēdz kaut ko. Parasti par žiguli neko vairāk nav redzējuši.
Pēc apraksta liekas, ka auto ir bijis pie mums.
Sākumā domājam, ka turbīna taisa to dūmošanu, noņemām turbo nost, aiztaisījam eļļas spiediena trubu un iedarbinājām bez. Kūpēja tas auto diezgan briesmīgi. Un 90% tas ir eļļas dūms. Tās nav sprauslas. Tā ka būs vien jātaisa vaļā dzinējs vai jāmaina. Cenu par remontu es tev nosaucu pat ļoti demokrātisku.
bet ja uz 10tk notere tikai 1l eļļas tad tas nevar but eļļas dūms | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nu tad bākā ir ielieta eļļa un ir beigtas sprauslas.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
| kaa 1L uz 10k var briesmiigi duumot
sen sen atpakalj man bij diizeljgolfs, kuram elljass pateerinsh bija 1L uz 1,5-2k. tas gan duumoja. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| komvar pisties, izraujam laukā srauslas un aizvedam uz pārbaudi, tāpat par łaunu nenāks, par to laiku ar endiskopu ielūkojamies uz cilindriem un palūkojam vai tur nav kāds pisec. | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 12. Apr 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: F31 320d,e46 330d
| Tu esi pārliecināts, ka pielēji litru? Litrs M57 turbomotoram bija pat grāmatā rakstīts kā servisa robeža, pie kuras dūmam nevajadzētu būt. Es triktu izraut sprauslas un paskatīt kas lācītim vēderā. Plus kartera ventilāciju sataisīt, bet pie litra eļļas uz 10k dūmam vispār nebūtu jābūt! | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| Max eļļa +1l un ja beigās ir minimāli eļļa tad tie jau kopā būs 2l | Offline | | |
Pavasaris | | Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| Pie eļļas maiņas pielēju tā, ja čoks bija 2/3. Nobraucu kādus 5 tk. km un bija minimālais līmenis, pielēju 0,5l un kad pieripoja jau 10 tk. km, atkal pielēju 0,5 un bija čokam tieši pa vidu līmenim.
Nedaudz aizdomājos par kartera ventilāciju, pats viņu mainīju, nevaru atcerēties, vai pirms tam dūmoja, bet pēc tam notekti. Vai tur ir iespējams kaut ko ne tā salikt? Pats nedaudz nobrīnijos, ka tur nenāk nekas līdzīgs filtram, bet gan vnk plastmasas kastīte.
Paldies par viedokļiem, tad vispirms aizvedīšu uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas un degvielas sistēmu. | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
26 Oct 2016, 11:24:56 @Pavasaris rakstīja:
Pie eļļas maiņas pielēju tā, ja čoks bija 2/3. Nobraucu kādus 5 tk. km un bija minimālais līmenis, pielēju 0,5l un kad pieripoja jau 10 tk. km, atkal pielēju 0,5 un bija čokam tieši pa vidu līmenim.
Nedaudz aizdomājos par kartera ventilāciju, pats viņu mainīju, nevaru atcerēties, vai pirms tam dūmoja, bet pēc tam notekti. Vai tur ir iespējams kaut ko ne tā salikt? Pats nedaudz nobrīnijos, ka tur nenāk nekas līdzīgs filtram, bet gan vnk plastmasas kastīte.
Paldies par viedokļiem, tad vispirms aizvedīšu uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas un degvielas sistēmu.
Tajā "kastītē" ir iekšā filtrs. | Offline | | |
Pavasaris | | Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| Ok, tad pirmais izjaukšu viņu un pārbaudīšu, jo tik tiešām šķiet, ka tur nebija nekāda filtra iekšā. Vai vispār ir iespējams viņu nopirkt bez filtriņa iekšā? Vai viņam jāizskatās šādi? Man bija vnk plastmasas ietvars.. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Citiem nak bez filtra,ar plastmasas seperatoru. | Offline | | |
|
Pavasaris | | Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| Jā, skaidrs, tad ar kartera ventilāciju viss ok. | Offline | | |
Benz777 | | Kopš: 21. Oct 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Kvepfiltra reģenerācija ja ir izgriezts un nepāršūts pareizi, man arī ir tas pats tieši, tikai uz MB | Offline | | |
kere8 | | Kopš: 19. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 542
Braucu ar: vecu behu
| separators kartera ventilacijai nav muzigs,un tape vinju ari maina,bet labak tapat ar fitr elementu un pashu vacinju saminit | Offline | | |
Pavasaris | | Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| DPF man grieza ārā Kaross, domāju, ka tur viss būtu pareizi izdarīts.
Vedīšu vispirms sprauslas uz diagnostiku un tad jāskatās tālāk.
Nodošu ziņu par procesu, paldies par atbildēm! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|