Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto manā dzīvē
Autors | Ziņojums |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Dzerot vīnu parāva nostaļģija un nolēmu padalīties ar daudzajām un dažādajām automašīnām, kas man dažādos dzīves posmos ir piederējušas. Dalieties arī jūs!
Pirmais bija Audi Coupe 2.0 GT 1985 gada izlaiduma «pārejnieks». (pirkts 1998. 1500$ - 2004. pārdots par 500 latie; 115 000 - 200 000)
5 cilindri, 120 zirgi un mežonīga grieze. Rūca skaisti, gāja labi, diemžēl tikai taisni. Vispirms tika sānslīdē iestādīts apmalītē. Pēc tam uz apledojuša ceļa līkuma nonesu ar viņu žogu. Pēc tam iestādīju traktorā JUMZ ar kausu, kas ziemā izgriezās priekšā. Auto tika praktiski iznīcināts. Tomēr tika pacelts un atkal kādu laiku brauca. Bez bampera gan, jo pārejnieka bampers (un arī lukturi) tolaik maksāja kosmosu, viņus visu laiku zaga. Tad, kad pie mājas arī man nozaga lukturus, auto tika iestumts garažā un izstumts tikai pēc kāda pusotra gada, kad atgriezos no Amerikas. Coupe tika atkal saremontēts un izskatījās tāds, kā bildē. Tika pārdots Purvciema urlām 2004. gadā, pēc pāris gadiem vēl redzēju braucošu, bet atkal jau ar citiem lukturiem. Meitenēm tas auto patika, man arī.
VW PAssat B3 1.9D 1991.g ar stūres pastiprnātāju. (2004; 200000, bet visticamāk virs 300 000 -> hvz; 1800eiro - 2010 uzdāvināts tēvam, kas viņu pēcāk uzdāvināja brālēnam, kas viņu pēcāk nodeva Slokas lūžņu punktā)
Pēc Coupes, kas uz baigām ēda jau 14 litrus, nopirku 1991. gada dīzeļpasātu. Mēsls drausmīgs, nomainīju gada laikā visu piekari, visus amjus, salonā viss visu laiku lūza nost, pečkas regulācija čakarējās. Negāja nemaz (1.9 68 hp neturbo). Mašīna nonāca pie tēva, kurš vienkārši pofigā brauca, neko neremontēja, toties slavēja nonstopā (Viņam tai laikā bija Saab 9000, kas plīsa vēl vairāk). Tad tā mašīna nonāca pie brālēna, kas ar viņu veda sūdus. Tad tā mašīna nonāca Slokas metāla uzpirkšanas punktā un pērn tika norakstīta. Bildes nav. Nevienam tas auto nepatika, tagad reinkarnējusies kā sētas siets.
Alfa Romeo 155 1.7ts widebody 1995. g.ar stūres pastiprinātāju un elektriskajiem logiem priekšā (2005. ~1500eiro - 2006 ~1500 eiro) 165 000 -> 210 000
Tad es nopirku Alfu. Nevis tāpēc ka man iekoda Alfas vīruss, bet gan tāpēc, ka atradu Frankfurtē 155 1.7 twinsparku ar 150 000 km un dažiem elektrdefektiem, bet par kapeikām. Pārdeva privātais, nobraukums bija īsts, salons, sterils. Pats aizbraucu pakaļ un savām rociņām atdzinu. Nobraucu gadu, nomainot lambdu un termostatu un bremžu klučus. Varbūt vēl šara tika atrestaurēta. Rārdevu altez, bet kur viņa tagad nezinu. Zinu, ka tika iestādīta tramvajā vienreiz, bet uzcelta. Man tas auto patika, citiem arī.
Šobrīd auto izskatās šādi, bet motora galva tika nokauta kaut kādās izdzīvošanas autosacīkstēs Biķerniekos iekš spooorta Alfa Romeo 75
Alfa Romeo 156 2,4 JTD ar klimatu, pelēku ādu un koku, 1999. gada (2006 5800eiro -> 2007 ~5000 eiro)
Tad nāc 156 2.4 JTD. Gāja afigenna, degvielu neēda, toties visu laiku kaut kas plīsa. Viss, sākot ar piekari un beidzot ar ģeneratora siksnām (2-3x). Pēc gada ieguldījumiem pārdevu masculine, kas turpināja investēt, līdz iznīcināja motoru. Kas tagad, nezinu. Man tas auto patika, citiem arī.
Audi 80 B4 2.3i, 1993. gada, pliks (2006. 250 vai 300 lati - 2006 1000eiro)
Paralēli biznesam no mātes darba vietas izsolē tika nopirkts šitāds ar 2.3 5cyl. Kupi-prodaj sanāca ar līdz nagiem, jo auto bija totāls šrots un vajadzēja šo to saremontēt. Kaut ko ar bračku tomēr uzvārījām, pat neraugoties uz to, ka arī pircējs bija kārtējais perekups. nevienam nepatika.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 2000.g ar klimatu un 30 000km jo ap to laiku bija saplīsis spidometrs (2007. 1600 eiro -> 1600eiro laikam )
Krīzwāgens, ko nopirku neapskatot. Atnāca tas auto izvarots. 145 1.9 JTD azuro fantastico. Kaut kā pieremontēju, nomainīju salonu un ar zaudējumiem pārdevu. Nevienam nepatika.
Alfa Romeo 75, 2.0 TS 1989. gads (2008. 150 lati -> 2009. 150 lati)
75 es nopirku jo gribējās ko paskrūvēt garažā. Paskrūvēju. Pārdevu biedram elbee, kas viņu izjauca kā donoru.
Honda Accord Tourer 2.0i-vtec, ar xrenoniem un lietus sensoru, 2003. gada (2008. 11000eiro - līdz 2014, 115 000 - 210 000)
Accords tika nopirkts no drauga pēc azzuro fantastico. Praktiski bāzes modelis ar mazu nobraukumu par diezgan lielu ciparu. Neraugoties, ka reiz esot uzšķilts, braucis tikai pa Latviju un piederējis un arī šobrīd pieder cilvēkam, kam patīk iemīt pedāli, tas auto izturības ziņā bija fantastisks. Man tas auto patika. Citi domā, ka viņš ir neglīts. Tai pat laikā es zinu, ka viņš ir ļoooti labs.
2010 Lexus RX 350 (2013-2014, 30 000 jūdzes -> hvz)
Hondu izrādījās drausmīgi grūti pārdot, un beigās viņa tika atstāta barterī dzīvokļa remonta meistaram. Laikam brauc ar viņu vēl joprojām. Toties par krīzes laikā izcelto piķi tika iegādāts biznesa projekts - divgadīgs Lexus RX 350. Leišu variants - sists amerikānis, kas ar numuriem un gāzi nostājās uz tam laikam smieklīgiem 25k eiro. Neko sliktu nevaru teikt, gāja labi, nekas nelūza, tikai pasmags un neveikls. Pa kreisi redzamais subārs to Kanādā ražoto behemotu pa sniegu drāza vienos vārtos. Lexus izbeidzās līdz ar pirmo laulību, kuru šķirot tika noandelēts par 29k kaut kādam no Putina režīma bēgošam kurpju oligarham.
P.S. visus iespējamos šlagbaumus sargi šim auto vēra vaļā neuzdodot nekādus jautājumus. Arī sveicināt sāka daudzi tādi ļaudis, kas ieprieš nekad nesveicināja
2001 Opel Omega 2.2 DTI Design Edition (2005 - 2015, 113 000 - 220 000)
Sākoties jaunajām dzīves reālijām no kupenas apakšas tika izrakta mammas vecā omega, kas pāris gadus nebija kustināta. Toties bija tīri labi aprīkota un mašīnas vislabākā īpašība bija absolūts pofigs uz bedrēm. Tika braukts ar viņu gadus trīs, un viss, izņemot 2.2. DTI dīzeli, tam auto bija labi. Motors nepārtraukti čakarējās, tika remontēts gan sūknis, gan degvielas maģistrāle - te neleca silta, te raustījās, te atkal neleca auksta. Omega tika pārdota par 1600 eiro, kad atklājās fatāls rūsas perēklis zem vējstikla. Pēc tam džeki bija salīmējuši uzlīmes uz lampām un, savu darbu novērtējot uz 1000 eiro, centās noandelēt viņu tālāk.
P.S. šo auto policija turēja tikai tad, kad tika braukts pāri sarkanajiem. Visādi citādi - pilnīgi neredzams, ar masu saplūstošs spēkrats. Pāris reizes pat pats pagāju garām, to meklējot, bet nepamanot.
2001 BMW 530d Individual (2015; 195 000, bet visticamāk 300 000 +)
Patiesībā es gribēju pirkt subāru - outbacku ar ādu, automātu un 2.5 motoru. Bet netīšām nopirku BMW. Pavisam parastu 530d ar manuāli un drēbes salonu. Toties no Itālijas un bez rūsas, ar Mpiekari. Un rezultātā esmu sapratis, ka tas ir afigennākais auto, kāds man jebkad ir bijis. Iet zvērā, vadās kā kārtings, neēd neko, vienīgi pa laikam prasa uzmanību un piķi, jo mašīnai tomēr ir 16 gadi un tur ir diezgan daudz dažādu sarežģītu mezglu un detaļu, kam salūzt. Bet tā - āda iekrāmēta, krowns saspricēts un jāgaida, kad šamais kļūs par youngtaimeri
P.S. Fotoradari un ceļu policija IR problēma. Viņu ir daudz, visās malās un grib man nodarīt pāri.[ Šo ziņu laboja Smic, 07 Oct 2016, 20:33:01 ] | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Garlaicīgas mašīnas esi lietojis
Izņemot Alfa 75 | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| mnja e39 530d nu nekādi nevar būt "iet zvērā" un "vadās kā kartings"
flame mode <on>
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Nu, visu to čupu apskatot, varētu būt, ka E39 gan iet, gan vadās vislabāk no tā klāsta. | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Es saprotu, ka vadāmība manā gadījumā ir subjektīvs jēdziens. Un izvērtēt varu tikai attiecībā pret savu pieredzi. No visas tās "čupas" labi vadījās 155, varbūt 156, bet tur bija smagais purns. Un FWD. Teorētiski labam vajadzēja būt 145, bet tur kaut kas nelāgi vibrēja un klabēja līkumos tik ļoti, ka palika bail 75 tā arī netika pacelta līdz gāšanas stadijai, bet izbraucot ar biedru eksemplāriem secināju, ka tāpat nekas īpašs tur nebija. Kupejnieks, honda un leksuss līkumos gāja taisni.
Līdz ar to šajā konkurencē e39 nenoliedzami ir līderis [ Šo ziņu laboja Smic, 07 Oct 2016, 21:47:24 ] | Offline | | |
Rolizze | | Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
|
07 Oct 2016, 21:12:31 @howitzer rakstīja:
Nu, visu to čupu apskatot, varētu būt, ka E39 gan iet, gan vadās vislabāk no tā klāsta.
Tas tiesa. | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| Ja es taisītu tādu topiku,tad būtu ap 50 auto
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Marteens | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| katrs shrota pavelnieks vienu postu varetu ielikt pa 50lpp | Offline | | |
|
Marteens | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| un tas e28 pa 700eiram | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
|
07 Oct 2016, 21:34:00 @marihuans rakstīja:
Ja es taisītu tādu topiku,tad būtu ap 50 auto
(tikai katram mazinju aprakstu0
| Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| bez apskates auto neskaitu,jo tie parādās un aiziet
principā ir kādi 3-4 auto vienlaicīgi,kas katru gadu mainās
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
Marteens | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| jau ir lidzigs topiks....tik hvz kaa saucas | Offline | | |
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Es meklēju, bet nevarēju atrast. | Offline | | |
jim-beam | | Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| ir kādi 7 autosi ko lietoju ik palaikam + mociks. Nevaru saprast vai VW Golf IV vai Opel Astra G ir labāki viens par otru....
Ak un viss izturīgākais manā auto parkā ir SUZUKI markas autos. | Offline | | |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
07 Oct 2016, 21:27:09 @Smic rakstīja:
Es saprotu, ka vadāmība manā gadījumā ir subjektīvs jēdziens. Un izvērtēt varu tikai attiecībā pret savu pieredzi. No visas tās "čupas" labi vadījās 155, varbūt 156, bet tur bija smagais purns. Un FWD. Teorētiski labam vajadzēja būt 145, bet tur kaut kas nelāgi vibrēja un klabēja līkumos tik ļoti, ka palika bail 75 tā arī netika pacelta līdz gāšanas stadijai, bet izbraucot ar biedru eksemplāriem secināju, ka tāpat nekas īpašs tur nebija. Kupejnieks, honda un leksuss līkumos gāja taisni.
Līdz ar to šajā konkurencē e39 nenoliedzami ir līderis
Ja 75 alfas numurs bija AF8090,tad tās saimnieci deviņdesmitajos gados ļoti labi pazinu,autiņš gāja ļoti labi un tika pieskatīts. Bet protams gadi iet un nekas nav mūžīgs. | Offline | | |
miklucis | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
| @Smic | Offline | | |
|
Smic | | Kopš: 28. Apr 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 426
Braucu ar: e39 530d individual
| Jep, laikam tas pats.
Tai alfai bija sapuvusi grīda, ķīlēja aizmugurējās bremzes un kaut kas nelāgs bija noticis sajūga galvenajam cilindram, kā arī 1000 saguruma radītu sīkumu.
Sapuvušās grīdas risināšanas smagme pielika tam pasākumam punktu.
Bet nu liela daļa tā auto pārmiesojās citās, joprojām ejošās un uzpasētās Latvijas 75tajās, līdz ar to tavas paziņas sirds var justies mierīga
[ Šo ziņu laboja Smic, 07 Oct 2016, 22:15:03 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
07 Oct 2016, 21:34:22 @marihuans rakstīja:
Ja es taisītu tādu topiku,tad būtu ap 50 auto
Mūsu kopējam čomam, kurš ar amerikāni tagad brauc būtu x2 tavs cipars | Offline | | |
Sviestc | | Kopš: 20. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 213
Braucu ar: Saab
| Slinkums pārrakstīt visu...
šeitan arī būs kaudzīte ar "pieredzēm"...
http://orakuls.forumotion.com/t6-pasu-pieredze-...iem-esosiem-auto
| Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| A ko, zajebennākais topiks, stingri labāks par krietniem 75% topiku, kas powerī tiek darināti | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|