Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājums par DPF un EGR uz e53 3.0D

AutorsZiņojums
Whisp
15. Sep 2016, 14:28 #1

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: X5

Nesen nopirku BMW X5 2006.gada (Euro4) un tagad nezinu ko man darīt ar DPF un EGR…

Pēc DPF pretspiediena pārbaudes, izskatās ka, ar viņu viss ir kartībā:
700 apgr. - 5
2000 apgr. - 26
5000 apgr. - 56

Bet tomēr man ir aizdomas, ja noņemt strādājošo DPF, atslēgt EGR un veikt nepieciešamās korekcijas “smadzenēs”, tas teorētiski pozitīvi ietekmēs uz degvielas patēriņu?

Kāds var apstiprināt vai atspēkot manu teoriju?
Offline
Staris
15. Sep 2016, 14:48 #2

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

1. DPF spiediens jāmēra braucot pie 3500rpm ko tu arī izdarīji?
2. Jo vairāk aizsērējis būs bijis katalizators+DPF, jo vairāk samazināsies patēriņš pēc viena vai abu izņemšanas. Bet tāpat tur laikam pat par 1l/100km neiet runa, bet mazāku ietaupījumu.
Offline
Whisp
15. Sep 2016, 15:48 #3

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: X5


15 Sep 2016, 14:48:20 @Staris rakstīja:
1. DPF spiediens jāmēra braucot pie 3500rpm ko tu arī izdarīji?
2. Jo vairāk aizsērējis būs bijis katalizators+DPF, jo vairāk samazināsies patēriņš pēc viena vai abu izņemšanas. Bet tāpat tur laikam pat par 1l/100km neiet runa, bet mazāku ietaupījumu.


1.merīts stāvējot uz vietas.
2.bet vel terējas degviela uz DPF reģenerācijas procesu... nezinu cik daudz uz katru 100km.
Offline
HiJaCKeR
15. Sep 2016, 16:40 #4

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

priekškam kaut ko darīt, ja viss ir kārtībā?
Offline
CP17
15. Sep 2016, 17:15 #5

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Kamēr netraucē/nebļauj un čipot netaisies tikmēr lai stāv, bet ir tāda fīča vismaz e60, ka kad ciet DPF aiziet un servisa kilometrāža 200k nav sasniegta, viņš tik karsē un karsē arī starp rimi un maximu... Un tur viskautkas var nojukt
Offline
Whisp
16. Sep 2016, 08:26 #6

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: X5


15 Sep 2016, 16:40:15 @HiJaCKeR rakstīja:
priekškam kaut ko darīt, ja viss ir kārtībā?


Paaugstināts degvielas patēriņš salīdzinājuma ar Euro3 X5 modeļiem.


15 Sep 2016, 17:15:49 @CP17 rakstīja:
Kamēr netraucē/nebļauj un čipot netaisies tikmēr lai stāv, bet ir tāda fīča vismaz e60, ka kad ciet DPF aiziet un servisa kilometrāža 200k nav sasniegta, viņš tik karsē un karsē arī starp rimi un maximu... Un tur viskautkas var nojukt


Sorry, bet es vispār nesaprotu ko tu gribēji pateikt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo