Online
Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 plusi un mīnusi
Autors | Ziņojums |
SixtyNine | | Kopš: 13. May 2016
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
| Labdien kungi, sveikas dāmas,
ir doma, ka varētu mainīt auto un no Japāņa pārsēsties Bavārijas brīnumā. Ir interese par kupejām, šobrīd ir šīs iekritušas acīs - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/dchhf.html un https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/agjxn.html
Būtu baigi labi, ja kāds no Jums (tas ir BMW ekspertiem) varētu man kā parastam lietotājam pastāstīt kas kur un kā...labāk 3.0 vai 2.0, automātu vai manuāli, kādi plusi, kādi mīnusi, lietošanas izmaksas. Neesmu jau uz smagām narkotikām un saprotu, ka visi auto lūzt un nauda ir jāgulda, tomēr gribas, atrast tādu ar kuru vairāk braukšana nekā skrūvēšana.
p.s Saprotu, ka šāds topiks jau pilnīgi noteikti ir bijis, bet 2h rakājoties pa forumu, es tā arī visu sev interesējušo info neesmu uzzinājis.
Paldies jau iepriekš. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20403
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Pie akumulatora ir gan pluss, gan mīnuss!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
acha | | Kopš: 10. Sep 2007
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo
|
13 May 2016, 14:30:04 @Tune-L rakstīja:
Pie akumulatora ir gan pluss, gan mīnuss!
Ahujeķ kas par prikolu | Offline | | |
Lomikstk | | Kopš: 27. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Tabureti
| Ja vari, tad ņem 3.0, pie jaudas pieradīsi ātri un vēlāk nožēlosi, ka nepaņēmi lielāko katlu, kādu vari atļauties. Ziemā mēdz iesalt durvju stikli, kad atsildi, viss ok. Aizmugurējos sēdekļos ir grūti, paliek tikai tad uz haubes vai arī atstutēties pret bagāžnieku. | Offline | | |
SixtyNine | | Kopš: 13. May 2016
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
13 May 2016, 14:35:41 @Lomikstk rakstīja:
Ja vari, tad ņem 3.0, pie jaudas pieradīsi ātri un vēlāk nožēlosi, ka nepaņēmi lielāko katlu, kādu vari atļauties. Ziemā mēdz iesalt durvju stikli, kad atsildi, viss ok. Aizmugurējos sēdekļos ir grūti, paliek tikai tad uz haubes vai arī atstutēties pret bagāžnieku.
Kā ar izmaksām? 3.0 pēc loģikas vajadzētu būt lielākam, +2 cilindri tomēr. | Offline | | |
jekabsl | | Kopš: 28. May 2009
Ziņojumi: 690
Braucu ar: 318d MP-1015
| 3 gadus nobraucu ar 328ci benzīnu manuāli,
tagad 2 gadus jau braucu ar 330ci benzīnu automātu.
Plusi - jauda, vadāmība, nolaižami pakaļējie beņķi, var kaut ko tomēr aizvest, ja ir vajadzība.
Pakaļpiedziņa.
Mīnusi - uz r18 diskiem tomēr diezgan ciets, kā jau minēja, logi ziemā mēdz aizsalt, tāpēc vēlams laicīgi sasmērēt gumijas ar silikona smēri. Salonā samērā skaļš, dēļ logiem.
No lielākajiem ieguldījumiem, priekšējie plaukti, ģenerators, bremzes. Kopumā uzturēšanā nekāda kosmosa nav, ja nopirksi labu eksemplāru.
Ja domā daudz pa pilsētu braukāt, ņem automātu
Ja plāno vadāt draugus vai radus tad neņem kupeju.
No ekstrām must have - lietus sensors, parkingi, beņķu apsilde, multistūre.
Papildinu: 3.0 protams, 6,5 litri eļļas iet iekšā, kas sadārdzina eļļas maiņu.
Dīzelim 3 pamat lietas: augstspiedina sūknis, turbīna un sprauslas.[ Šo ziņu laboja jekabsl, 13 May 2016, 14:48:37 ] | Offline | | |
Lomikstk | | Kopš: 27. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: Tabureti
|
13 May 2016, 14:43:22 @SixtyNine rakstīja:
13 May 2016, 14:35:41 @Lomikstk rakstīja:
Ja vari, tad ņem 3.0, pie jaudas pieradīsi ātri un vēlāk nožēlosi, ka nepaņēmi lielāko katlu, kādu vari atļauties. Ziemā mēdz iesalt durvju stikli, kad atsildi, viss ok. Aizmugurējos sēdekļos ir grūti, paliek tikai tad uz haubes vai arī atstutēties pret bagāžnieku.
Kā ar izmaksām? 3.0 pēc loģikas vajadzētu būt lielākam, +2 cilindri tomēr.
Pašam ir 323ci, nožēloju, ka neņēmu 328ci.
Ja domā par degvielas izmaksām, tad rēkinies + 0.5-1.5 litriem klāt, atkarībā no kājas smaguma. Par dzinēja remontiem utt nevarēšu neko daudz pastāstīt, ritošā - cietāka nekā sedanam, biežāk mainīju visus atbalstus utt., bet līkumos man patīk iet ar kupi, asāks
Bez tā visa, 2.0 un 3.0 ir diezgan līdzīgi manā skatījumā. | Offline | | |
xsicko | | Kopš: 27. Jun 2010
Ziņojumi: 187
Braucu ar: e46
| noteikti nem 3.0d, jauda laba, jalej ieksa tik cik smaga kaja, uz sosejas kruiza < 5l/100 mierigi var dabut.
Cik noprotu baigi gribi kupeju. janem vera ka abas ir plikas ka baznicas zurkas bet cena kosmoss. respektivi tu maksa 1k tikai par virsbuvi.
lai saprastu "par virsbuvi" ka piemeru nem https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/bjxkxk.html kas sanak tie pasi 4k +/- + navi + ada benku apsilde + harman kardon + multisture + parkingi + alpina diski (nevar saprast varbut padjobkas) ~500 eur. nu sim gan nav elektriskie benki. respektivi sludinajums ieskatam kas tajas masinas nav.
uzturesana ja panem labu tad nav ko isti satraukties. | Offline | | |
|
SixtyNine | | Kopš: 13. May 2016
No: Ikšķile
Ziņojumi: 3
Braucu ar:
|
13 May 2016, 15:02:10 @xsicko rakstīja:
noteikti nem 3.0d, jauda laba, jalej ieksa tik cik smaga kaja, uz sosejas kruiza < 5l/100 mierigi var dabut.
Cik noprotu baigi gribi kupeju. janem vera ka abas ir plikas ka baznicas zurkas bet cena kosmoss. respektivi tu maksa 1k tikai par virsbuvi.
lai saprastu "par virsbuvi" ka piemeru nem https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/bjxkxk.html kas sanak tie pasi 4k +/- + navi + ada benku apsilde + harman kardon + multisture + parkingi + alpina diski (nevar saprast varbut padjobkas) ~500 eur. nu sim gan nav elektriskie benki. respektivi sludinajums ieskatam kas tajas masinas nav.
uzturesana ja panem labu tad nav ko isti satraukties.
Jā, uz kupeju velk šobrīd vairāk, visu laiku braukts ar unversāļiem, bet tā kā vairāk par hokeja somu un draudzeni nevizinu (parasti atsevišķi), tad gribas tagad tādu. Lielos vilcienos viss skaidrs, ja atrodas tāds eksemplārs kuru esmu gatavs ņemt, vai ir kādas vietas/servisi ar bmw spečukiem kur auto vest pārbaudīt vai labāk pie dīlera?
| Offline | | |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| +
alumīnija piekare
m54b30 dzinējs
bremzes
6gang kārba (pēdējam fl, maksā kosmosu)
-
smags/liels izmēros
pārāk daudz ekstras
nav bloķa (var uzlikt bet galīgi nav lēts prieks)
[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 13 May 2016, 15:29:36 ] | Offline | | |
Dimons | | Kopš: 02. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 163
Braucu ar: e61
| Neviens neko nesaka par rūsu.Vērīgi pārbaudi virsbūvi,cik ļoti ir bliezts/krāsots.
Ja vēl nekur īpaši rūsa nelien,tad ok.Ja tā jau ir un ne vienā vietā vien,tad tā vairosies diezgan ātri. No pieredzes saku.
Taču tas ir visu šo gadu BMW mīnuss? ar kuru jāmāk sadzīvot un rēķināties ar izdevumiem krāsošanai. | Offline | | |
jj | | Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: miskasti
|
13 May 2016, 15:22:12 @SixtyNine rakstīja:
Lielos vilcienos viss skaidrs, ja atrodas tāds eksemplārs kuru esmu gatavs ņemt, vai ir kādas vietas/servisi ar bmw spečukiem kur auto vest pārbaudīt vai labāk pie dīlera?
Savējo kad pirku, tad diagnosticēju pie foruma lietotāja @Black_russian, pirmajā gadā nekas ko diagnostikā nepateica neizlīda, turklāt cena ļoti draudzīga
Pa lielam ir kā te saka, ņem lielo motoru, būsi priecīgāks, no ekstrām lietus sensors, parkingi, beņķu apsilde, kruīzs, HK audio ir laba lieta, ja neesi audiofīls ar to pilnīgi pietiek. Ieteiktu automātu, bet tā ir gaumes lieta.
Pēc nopirkšanas noteikti aizbrauc pie kāda kas tos motorus rubī, esmu lasījis, ka M57 motoriem vajagot kaut kādu modifikāciju, angliski saucas swirl flaps, savādāk var dārgi beigties
Vienīgais ar ko man e46 kā tāds nepatīk ir neērtais beņķis bet tas parasti sāk traucēt pie 3h+ braucieniem. | Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Priekš povera lietotāja
Bremzes 3.0d dargakas jo lielākas
Eļa iet iekšā vairāk
Plaukti 62€gb maile hd
Un ritošai 2varjanti sport suspensn vai punķis
Es pirktu 3.0d ar spirta piekari un obligāti hk jo pārējā muzika tur ir ateja+melniem griestiem un obligāti ar pilnu diognostiku | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|