Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: ATKAL m44b19 e30 ekonometrs

AutorsZiņojums
RuudisLV
12. May 2016, 21:50 #1

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Interesē, no kā ekonometrs ņem rādījumu, lai parādītu patēriņu? Okei, vads aiziet uz ECU, bet kas vajadzīgs lai viņš rādītu pareizi(GMM, droseles pozīcijas devējs...)?
Pašreiz man rāda šitāVIDEO Pēc 3k rpm uzlec līdz galam - nav svarīgi vai gāze atmesta vai grīdā. Tas pats zem 3k - stāv uz 0, nav izmaiņu pie atvērtas droseles vao aizvērtas. Un es esmu čekojis googli, tādu reālu atbildi neesmu atradis uz šito. Vienīgais kas man no tādiem dačikiem nav ir lambda, bet vai tā tiešām būtu pie vainas?
P.S. Patēriņš arī kaut kāds meeega liels pēkšņi. Bet ar iepriekš, ar visu to ka lambda nestrādā bija 6.5L/100, tagad ir virs 15L/100.

[ Šo ziņu laboja RuudisLV, 12 May 2016, 21:56:10 ]

Offline
kexxx
12. May 2016, 21:55 #2

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12448

Braucu ar:


12 May 2016, 21:50:43 @RuudisLV rakstīja:
Interesē, no kā ekonometrs ņem rādījumu, lai parādītu patēriņu? Okei, vads aiziet uz ECU, bet kas vajadzīgs lai viņš rādītu pareizi(GMM, droseles pozīcijas devējs...)?
Pašreiz man rāda šitā VIDEO Pēc 3k rpm uzlec līdz galam - nav svarīgi vai gāze atmesta vai grīdā. Tas pats zem 3k - stāv uz 0, nav izmaiņu pie atvērtas droseles vao aizvērtas. Un es esmu čekojis googli, tādu reālu atbildi neesmu atradis uz šito. Vienīgais kas man no tādiem dačikiem nav ir lambda, bet vai tā tiešām būtu pie vainas?
P.S. Patēriņš arī kaut kāds meeega liels pēkšņi. Bet ar iepriekš, ar visu to ka lambda nestrādā bija 6.5L/100, tagad ir virs 15L/100.



bija līdzīgi uz e36(ekonometrs rādīja vai nu 0 vai pilnu pulksteni), pie vainas bija panelis

pamēģini paneļa diagnostiku palaist, bultiņai būtu vienmērīgi jāaiziet no viena gala līdz otram, ja tas nenotiek- paneļa vaina
https://www.youtube.com/watch?v=JSb73FWz5Nw

Offline
RuudisLV
12. May 2016, 21:58 #3

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


12 May 2016, 21:55:40 @kexxx rakstīja:

12 May 2016, 21:50:43 @RuudisLV rakstīja:
Interesē, no kā ekonometrs ņem rādījumu, lai parādītu patēriņu? Okei, vads aiziet uz ECU, bet kas vajadzīgs lai viņš rādītu pareizi(GMM, droseles pozīcijas devējs...)?
Pašreiz man rāda šitā VIDEO Pēc 3k rpm uzlec līdz galam - nav svarīgi vai gāze atmesta vai grīdā. Tas pats zem 3k - stāv uz 0, nav izmaiņu pie atvērtas droseles vao aizvērtas. Un es esmu čekojis googli, tādu reālu atbildi neesmu atradis uz šito. Vienīgais kas man no tādiem dačikiem nav ir lambda, bet vai tā tiešām būtu pie vainas?
P.S. Patēriņš arī kaut kāds meeega liels pēkšņi. Bet ar iepriekš, ar visu to ka lambda nestrādā bija 6.5L/100, tagad ir virs 15L/100.



bija līdzīgi uz e36(ekonometrs rādīja vai nu 0 vai pilnu pulksteni), pie vainas bija panelis

pamēģini paneļa diagnostiku palaist, bultiņai būtu vienmērīgi jāaiziet no viena gala līdz otram, ja tas nenotiek- paneļa vaina
https://www.youtube.com/watch?v=JSb73FWz5Nw





E30 gan nevar tādu diagnostiku palaist, cik es zinu. Vai tomēr var?!
Offline
kexxx
12. May 2016, 22:01 #4

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12448

Braucu ar:


12 May 2016, 21:58:46 @RuudisLV rakstīja:

12 May 2016, 21:55:40 @kexxx rakstīja:

12 May 2016, 21:50:43 @RuudisLV rakstīja:
Interesē, no kā ekonometrs ņem rādījumu, lai parādītu patēriņu? Okei, vads aiziet uz ECU, bet kas vajadzīgs lai viņš rādītu pareizi(GMM, droseles pozīcijas devējs...)?
Pašreiz man rāda šitā VIDEO Pēc 3k rpm uzlec līdz galam - nav svarīgi vai gāze atmesta vai grīdā. Tas pats zem 3k - stāv uz 0, nav izmaiņu pie atvērtas droseles vao aizvērtas. Un es esmu čekojis googli, tādu reālu atbildi neesmu atradis uz šito. Vienīgais kas man no tādiem dačikiem nav ir lambda, bet vai tā tiešām būtu pie vainas?
P.S. Patēriņš arī kaut kāds meeega liels pēkšņi. Bet ar iepriekš, ar visu to ka lambda nestrādā bija 6.5L/100, tagad ir virs 15L/100.



bija līdzīgi uz e36(ekonometrs rādīja vai nu 0 vai pilnu pulksteni), pie vainas bija panelis

pamēģini paneļa diagnostiku palaist, bultiņai būtu vienmērīgi jāaiziet no viena gala līdz otram, ja tas nenotiek- paneļa vaina
https://www.youtube.com/watch?v=JSb73FWz5Nw





E30 gan nevar tādu diagnostiku palaist, cik es zinu. Vai tomēr var?!



nu, no pamēģināšanas jau nekam uzsprāgt nevajadzētu
ja tomēr nevar- nu tad pamēģini piemest citu paneli
Offline
RuudisLV
12. May 2016, 22:02 #5

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


12 May 2016, 22:01:10 @kexxx rakstīja:

12 May 2016, 21:58:46 @RuudisLV rakstīja:

12 May 2016, 21:55:40 @kexxx rakstīja:

12 May 2016, 21:50:43 @RuudisLV rakstīja:
Interesē, no kā ekonometrs ņem rādījumu, lai parādītu patēriņu? Okei, vads aiziet uz ECU, bet kas vajadzīgs lai viņš rādītu pareizi(GMM, droseles pozīcijas devējs...)?
Pašreiz man rāda šitā VIDEO Pēc 3k rpm uzlec līdz galam - nav svarīgi vai gāze atmesta vai grīdā. Tas pats zem 3k - stāv uz 0, nav izmaiņu pie atvērtas droseles vao aizvērtas. Un es esmu čekojis googli, tādu reālu atbildi neesmu atradis uz šito. Vienīgais kas man no tādiem dačikiem nav ir lambda, bet vai tā tiešām būtu pie vainas?
P.S. Patēriņš arī kaut kāds meeega liels pēkšņi. Bet ar iepriekš, ar visu to ka lambda nestrādā bija 6.5L/100, tagad ir virs 15L/100.



bija līdzīgi uz e36(ekonometrs rādīja vai nu 0 vai pilnu pulksteni), pie vainas bija panelis

pamēģini paneļa diagnostiku palaist, bultiņai būtu vienmērīgi jāaiziet no viena gala līdz otram, ja tas nenotiek- paneļa vaina
https://www.youtube.com/watch?v=JSb73FWz5Nw





E30 gan nevar tādu diagnostiku palaist, cik es zinu. Vai tomēr var?!



nu, no pamēģināšanas jau nekam uzsprāgt nevajadzētu
ja tomēr nevar- nu tad pamēģini piemest citu paneli


Nevar nevar. Tikko uzgūglēju. Jap, pamēģināšu citu paneli, bet nu tas tāpat neatrisina milzonīgi lielo patēriņu, kas parādījās diezgan pēkšņi. Parādījās pēc ieplūdes kolektora noņemšanas un uzlikšanas...
Offline
kexxx
12. May 2016, 22:04 #6

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12448

Braucu ar:

varbūt kkādu štekeri nepievienoji vai kāds vads atkrita, varbūt kāda vakuuma šļauka nav pielikta vietā, varbūt gaisu kkur piesūc... variantu 100 un 1
Offline
RuudisLV
12. May 2016, 22:33 #7

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Nu vot tur tā lieta, ka esmu visu nočekojis nu jau kādas 4x. Nemanu nevienu nepiespraustu štepseli. Šļaukas visas jaunas un savienotas. Karoč, rīt samainīšu vēl kolektora blīves visas, moš kaut kas mainīsies.
Offline
Driver
12. May 2016, 22:35 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tev spidometrs vispar strada

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RuudisLV
12. May 2016, 23:08 #9

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


12 May 2016, 22:35:37 @Driver rakstīja:
Tev spidometrs vispar strada


Ja tas ir jautājums, tad jā strādā. Kāpēc domā, ka neiet? Jo uz 80km/h ir 3k apgriezieni? 4.45 reduktors dara savu... Man besī ārā tas 4.45. BTW, ja kādam vajag e30 4.45 open diffu, tad droši MAN IR.

[ Šo ziņu laboja RuudisLV, 12 May 2016, 23:08:54 ]

Offline
Driver
12. May 2016, 23:18 #10

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kas par motoru ieksha? Swapots cits?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
seikais
12. May 2016, 23:19 #11

Kopš: 23. Feb 2010

No: Madona

Ziņojumi: 52

Braucu ar: e30 m50

vispār esi pareizo vadu pievienojis no ecu uz ekonometru?
ja beigta zonde- atvieno zondes štekeri, ja jau negribi mainīt.
uu, ja patēriņš parādījās pēc pārjaukšanas, problēma ir tur, kur jauci.
Offline
Castor
13. May 2016, 03:02 #12

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Es tavā vietā izjauktu paneli un novērtētu SI plates un akumulatoru stāvokli. Izbeigušies aķīši ir biežš gļuku cēlonis.
Šo var palasīt:
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=36071
Starp citu plati var netīšām iznīcināt, paneļa stiprināšanas skrūves sajaucot vietām. Ggarākas apakšā pa vidu nedrīkst skrūvēt, izies cauri korpusam un taisnī platē trāpīs.
btw nesen pats dabūju plati mainīt

Offline
Jujubokar
13. May 2016, 03:18 #13

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli

Nelaid virs 3k un brauc pa velti.
Offline
RuudisLV
13. May 2016, 08:31 #14

Kopš: 17. Mar 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Es tieši vakar sāku domāt par tiem SI plates aķiem. Jap, par skrūvēm jau es kaut kur lasīju.

Pēc pinouta skatoties ir pareizais vads no ecu.

Ar 4.45 ir nereāli braukt zem 3k Tas ir limitēts ātrums zem 80km/h
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo