Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Dzesēšanas sistēma

AutorsZiņojums
Knoxie
28. Mar 2016, 13:39 #1

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Sveiki! Esmu izlasījis nez cik foruma topicu's tā arī skaidru atbildi neesmu atradis.

Problēma sekojoša- zūd tosols. Pirms kāda laika iedegās tosola lampiņa, motors darba temperatūrā , bet bija diezgan liels gabals jābrauc, tapēc pielēju uzreiz siltam. Kopš tā laika pa nedēļu 1l tosolu leju klāt. Biju aizdzinis uz servisu, čaļi rokas plāta un nezina kas pa vainu, ūdenssūknis itkā svaigs izskatās, pie motora nekas nopuņķots nav, tosols netek arī nekur. Bija padarbinājuši pāris dienas, dažreiz trubas cietas, tad atkal nav, termostats vienu reizi nebija atvēries vaļā motors uzsilis līdz 90 grādiem, bet pūš aukstu gaisu, un tad pēkšņi karsts sāk nākt, arī kā kur reizi, pa lielam siltais nāk normāli. Saka ka galvas blīve arī īsti nevarētu būt jo nekarst motors. Biju pēctam aizvedis uz Sinhro C pābraudīt vai tā ir blīve, a tur ar siltu dzīneju vajag , dzīnējs uzsilis un darbojas, tur meistars attaisa izplešanās trauku vaļā viss tosols uzvārījies nāk āra, šis teica, ka tas pats ūdenssūknis pie vainas. Tagad nevaru saprast, negribas braukt ja tosols zūd, ka neaiziet galīgi kaut kas tur pakaļā, kas varētu būt par vainu?


2. Orģinālais xenons ar visem xenona lukturiem nāk, bet tuvās gaismas kur xenons , sākušas raustīties, sākumā nedaudz raustījās, tagad jau pamatīgi (abas reizē) kad iesēdz tālos , tad vēl vairāk raustās, doma bija ka ģenerators vainīgs, bet tas tas tika izmērīts, 14V dod arā, kas varētu būt pa vainu?

Bmw e46 323i 98g

[ Šo ziņu laboja Knoxie, 28 Mar 2016, 13:40:21 ]

Offline
SteelRat
28. Mar 2016, 13:40 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163845

Braucu ar: E95

2. xenona bloki pizdec visticamakais, mekle jaunus
1. parak gari, slinkums lasiit

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 28 Mar 2016, 13:41:02 ]



-----------------
Offline
martinels
28. Mar 2016, 13:50 #3

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: priekšu pa priekšu

1. Nomaini visu: radiatoru, izplesanas trauku, šlaukas, ūdens sukni, termostatu, salona radiatoru un tad paskaties vai joprojām pazūd, ja joprojām pazūd, tad nomaini galvas blivi vai visu motoru...

[ Šo ziņu laboja martinels, 28 Mar 2016, 13:57:59 ]

Offline
Knoxie
28. Mar 2016, 14:17 #4

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


28 Mar 2016, 13:40:41 @SteelRat rakstīja:
2. xenona bloki pizdec visticamakais, mekle jaunus
1. parak gari, slinkums lasiit


a parasto lampiņu ir iespējams likt? noņemt blokus un xenona lampas nost un likt parasto dzelteno, domāju tik vai tur kaut kāda gaisma nāks caur lēcu tad?
Offline
Knoxie
28. Mar 2016, 14:17 #5

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


28 Mar 2016, 13:40:41 @SteelRat rakstīja:
2. xenona bloki pizdec visticamakais, mekle jaunus
1. parak gari, slinkums lasiit


a parasto lampiņu ir iespējams likt? noņemt blokus un xenona lampas nost un likt parasto dzelteno, domāju tik vai tur kaut kāda gaisma nāks caur lēcu tad?
Offline
bmwaddict
28. Mar 2016, 14:19 #6

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

E46 323i weclome to the club. visticamaak plaisa galvaa, tieshi taa arii uzvedaas - trubas dazhreiz cietas, tosols leenaam zuud un pechka meedz puust aukstu gaisu un kad saak puust siltu tad meedz tieshi liimenja lampa iedegties. protams ir nieciiga ceriiba ka tek leenaam pa saplaisaajushaam dzeses trubaam kas zem iepluudes kolektora bet domaaju ka taa ir plaisa galva. bliive progresee straujaak plaisa leenaam. Ja tev peec ilgaaka laika (nu piem paaris dienas) staaveeshanas pielaizhot nestraadaa kaads cilindrs uz sekundeem 5 tad taa ir paziime ka uudens tiek cilindraa. Izskruuve sveces un saliidzini visas. Iespeejams ka kaada svece naaks aaraa gruutaak un tai buus apkalkjojies gals, tajaa cilindraa ir plaisa. gandriiz varu garanteet ka tas buus vai nu 2 vai 4 cilindrs.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Mar 2016, 14:23:14 ]

Offline
kurlis
28. Mar 2016, 14:19 #7

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4153

Braucu ar: mexipoku.com

Offline
Knoxie
28. Mar 2016, 19:06 #8

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


28 Mar 2016, 18:48:33 @cufiks rakstīja:

28 Mar 2016, 14:19:09 @bmwaddict rakstīja:
E46 323i weclome to the club. visticamaak plaisa galvaa, tieshi taa arii uzvedaas - trubas dazhreiz cietas, tosols leenaam zuud un pechka meedz puust aukstu gaisu un kad saak puust siltu tad meedz tieshi liimenja lampa iedegties. protams ir nieciiga ceriiba ka tek leenaam pa saplaisaajushaam dzeses trubaam kas zem iepluudes kolektora bet domaaju ka taa ir plaisa galva. bliive progresee straujaak plaisa leenaam. Ja tev peec ilgaaka laika (nu piem paaris dienas) staaveeshanas pielaizhot nestraadaa kaads cilindrs uz sekundeem 5 tad taa ir paziime ka uudens tiek cilindraa. Izskruuve sveces un saliidzini visas. Iespeejams ka kaada svece naaks aaraa gruutaak un tai buus apkalkjojies gals, tajaa cilindraa ir plaisa. gandriiz varu garanteet ka tas buus vai nu 2 vai 4 cilindrs.




Diemžēl taisnība... Visticamāk 4. stobrs..
Bet ir arī labās ziņas - jāliek 2bļe8 šitā vietā - labāk ies..


ir dzirdēts ka to vai galvā vaina var pābraudīt mērot kompresiju dzinējā?
Offline
Knoxie
28. Mar 2016, 19:15 #9

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


28 Mar 2016, 19:12:06 @cufiks rakstīja:
Ir dzirdēts, ka iebāžot zemē eiro - izaugs eirokoks..

Dzen uz servi, kur var nomērīt CO saturu dzesēšanas šķidrumā un viss...

Vai arī nesipies un uzreiz meklē 2bļe8, ko likt vietā..


CO nevar izmērīt ja viss tosols uzreiz izgāžas arā no izplešanās trauka, kā attaisa vaļā .

ok, pieņemot ka tā ir galva, ir zināms kur cēsu apkartnē var saremontēt un kādas cenas,citu motoru iekšā mest netaisos, jo hvz kādā hujņā var iegrābties

[ Šo ziņu laboja Knoxie, 28 Mar 2016, 19:32:44 ]

Offline
bmwaddict
29. Mar 2016, 00:41 #10

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


Dzen uz servi, kur var nomērīt CO saturu dzesēšanas šķidrumā un viss...

Vai arī nesipies un uzreiz meklē 2bļe8, ko likt vietā..

nah tik sarezhgjiiti meeriit CO utt.. ja skjidrums no pielieshanas briizha nedeeljas laikaa nokriit liidz lampinjai un probleema tieshaam ir plaisa galvaa tad garanteeti to varees redzeet uz sveceem. 2ble8 ir veel riskantaaks motors nekaa 2ble5 bet nu swaps nemaz nav tik slikta doma jo tieshi shiem pirmajiem M52TU ir probleema arii ar galvas skruuveem kas raujas no bloka laukaa. tipa dabuusi galvu vai salabosi veco un kad skruuveesi visu kopaa tad var izraadiities ka bloks ir metams. nu vai arii jaaremontee, taas viitnes var izurbt un saskruuveet timesert ieliktniishus, tas viss beigaas var izmaksaat vairaak nekaa swaps ar mazu nobraukumu..
Offline
Knoxie
29. Mar 2016, 22:46 #11

Kopš: 01. Jan 2016

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


29 Mar 2016, 00:41:01 @bmwaddict rakstīja:

Dzen uz servi, kur var nomērīt CO saturu dzesēšanas šķidrumā un viss...

Vai arī nesipies un uzreiz meklē 2bļe8, ko likt vietā..

nah tik sarezhgjiiti meeriit CO utt.. ja skjidrums no pielieshanas briizha nedeeljas laikaa nokriit liidz lampinjai un probleema tieshaam ir plaisa galvaa tad garanteeti to varees redzeet uz sveceem. 2ble8 ir veel riskantaaks motors nekaa 2ble5 bet nu swaps nemaz nav tik slikta doma jo tieshi shiem pirmajiem M52TU ir probleema arii ar galvas skruuveem kas raujas no bloka laukaa. tipa dabuusi galvu vai salabosi veco un kad skruuveesi visu kopaa tad var izraadiities ka bloks ir metams. nu vai arii jaaremontee, taas viitnes var izurbt un saskruuveet timesert ieliktniishus, tas viss beigaas var izmaksaat vairaak nekaa swaps ar mazu nobraukumu..


Sveces izskrūvēju nāca visas labi arā, nekādi "puņķi" ari virsū nebija, aizdzīts tagad kompresiju cilindros mērīt
Offline
Induction
04. May 2016, 00:24 #12

Kopš: 25. Nov 2010

Ziņojumi: 55

Braucu ar: jaunām ķēdēm

Samērā spontāni atradu šo tēmu un sāku lasīt, jo ir aktuāli

Man ir m52b28TU , ar laiku zūd dzeses šķidrums, leju klāt kad puslitru, kad litru, kad vairāk.

Šļaukas cietas NAV, tecēt arī nekur netek.

Vai var būt galvas blīve, vai uzreiz plaisas pašā galvā ?

REĀLI, kas mani aizkustināja lasot šo topiku, mainot sveces TIEŠĀM viena, kāreiz laikam CETURTĀ griezās ārā ŠAUSMĪGI !!! Tjip kā aizrūsējusi bija.

Swapot neko negribu, gribu, lai gāzes reduktors sildās ātri, nevis visu laiku auksts un 40-50 grādi

Offline
bmwaddict
04. May 2016, 08:24 #13

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Tad kad tu lej klāt litru tas nozīmē tu jau brauc zem pieļaujamā līmeņa. Vispār būtu jāzin cik bieži te lej to litru.. Bet jā, tā būs plaisa vai un 2 vai 4 cilindrā. Neko. Brauc vienkārši kamēr iet un gatavo nepieciešamās daļas un $$$ ja gribi šo pašu remontēt vai arī citu galvu/dzinēju. Bet atkal ja kādu rītu startējot cilindrs būs pilns ar ūdeni un salieksi klani tad būs pavisam sūdā..
Skaties to pozitīvi varēsi uztaisīt kapremontu, izcelt visu dzinēju no mainīt blīvslēgus prieksā pakaļā izvilkt virzuļus izmazgāt salikt jaunus gredzenus etc etc.. Bloks būs kārtībā ja laicīgi mainītas eļļas, vienk uztaisi svaigu honingu, man ir eksemplārs ar 500 000 km un blokam nodilums normas robežās..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 04 May 2016, 08:25:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo