Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 320i E36 vārās
Autors | Ziņojums |
martinzzzz | | Kopš: 31. Jan 2016
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Stāvot uz vietas, pamanīju, ka pēkšņi sāk kāpt temperatūra, konstatēju, ka viena dzesēšanas truba ir plīsusi, nomainīju trubu, bet vārās tā pat.. atgaisojot sistēmu, sajūta ka kaut kur piesūc gaisu, jo pa atgaisošanas skrūvi nepārtraukti nāk gaiss un temperatūra turās uz 100 grādiem. Motors M50B20 1994. gads. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4056
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Starp sturi un sedekli jabut blivei,apskati vai ta vesela,mos kompresija janoperk,citreiz ta izbeidzas | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Galva/blīve | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
28 Feb 2016, 21:37:52 martinzzzz rakstīja:
Stāvot uz vietas, pamanīju, ka pēkšņi sāk kāpt temperatūra, konstatēju, ka viena dzesēšanas truba ir plīsusi, nomainīju trubu, bet vārās tā pat.. atgaisojot sistēmu, sajūta ka kaut kur piesūc gaisu, jo pa atgaisošanas skrūvi nepārtraukti nāk gaiss un temperatūra turās uz 100 grādiem. Motors M50B20 1994. gads.
un radiatora liimenja lampinju nepamaniiji jau labu laiku apakalj? droshi vien jau ilgu laiku regulaari pielej dzeseeshanas shkjidrumu
| Offline | | |
martinzzzz | | Kopš: 31. Jan 2016
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Šķidruma līmenim sekoju līdz. ik pa laikam uzlēju. Līmenis visu laiku bija.. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| kārtīgi atgaiso un tad skaties. Nav obligāti ar atgaisošanas skrūvi jāatgaiso. Tagad uzsildi līdz darba temperatūrai, pabraukā un slāpē nost. Kad dzinējs ir auksts, tad paskaties vai nav līmenis jāuzlej. Man pēc plīsušas trubas pagāja 2 dienas līdz normāli atgaisoju, jo gaisa burbuļi bija sakrājušies.
Man vislabāk patīk paša metode, kura gan ir laiku prasoša. Uzsildu motoru, pagāzēju pāris līkumus un lieku nost uz pāris h. Pa to laiku radiatora izplešanās traukā esošais šķidrums pazūd motora sistēmā un var atkal uzliet līmeni. Tā var darīt līdz vairs nav jāuzlej.[ Šo ziņu laboja Staris, 28 Feb 2016, 22:15:58 ] | Offline | | |
martinzzzz | | Kopš: 31. Jan 2016
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Labi, pameiģināšu. Paldies par ieteikumu. | Offline | | |
howitzer | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
|
28 Feb 2016, 22:06:07 martinzzzz rakstīja:
Šķidruma līmenim sekoju līdz. ik pa laikam uzlēju. Līmenis visu laiku bija..
Draudziņ, tosols jau nav tas šķidrums, kurš būtu jāpielej. Ja tas zūd, značit ir lielāki vai mazāki sūdi. | Offline | | |
|
ahmeds | | Kopš: 26. Oct 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 273
Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i
| Man bija līdzīgi,bet manā gadījumā pie motora vārīšanās vainīgs bija ūdens sūknis. | Offline | | |
enimaals | | Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
| Daudzi saka: piesūc gaisu jeb ierauj gaisu
Sistēmà ir spiediens nevis vakums.gaiss vai nu jau ir sistēmà,vai tiek tur no cilindra.[ Šo ziņu laboja enimaals, 29 Feb 2016, 00:32:18 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|