Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 520i E39 negrib lekt

AutorsZiņojums
kristapse39
11. Jan 2016, 09:26 #1

Kopš: 04. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW 520

Varbūt kāds varēs palīdzēt ar padomu. Man ir 520 BMW un pirms kāda laika no rīta konstatēju, ka nevaru iedarbināt, kaut iepriekš lec no pus apgrieziena. Nu neko aizvedu uz servisu, tur pateica, ka vainīgs degvielas sūknis un vel teica, lai nomainot sveces, visam piekritu un saņēmu mašīnu atpakaļ. Pēc 2 dienām secnāju, ka no rīta ir reāli grūti piedarbināt viņu kaut iepriekš tādas problēmas nebija, aizvedu uz servisu un tur pielika pie kompja un pateica, ka vainīgs kloķvārpsta impulsa devējs. Cena 90 eiro. Tad nobremzēju, teicu, ka paskatīšos viņu lietotu kaut kur, bet kā parādījās pirmie sali tā mašīna vispār nepiedarbināma. Tagad domāju mainīt to impulsa devēju, bet no kā jums no pieredzes spriežot tā tiešām ir vaina un sagadīšanās pēc vienā reizē nobira uzreiz gan sūknis, gan tas impulsa devējs? Jo kā jau minēju iepriekš man mašīna leca pat ļoti labi tādēļ iekšeji nedaudz neticība, ka tā pekšņi abi nobira. Priecāšos, ja kāds padalīsies savās pārdomās, jo negribas sākt mainīt detaļas un maksāt par tā vienkārši tā pat - meklējot īsto vainu..
Offline
Czars
11. Jan 2016, 09:29 #2

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Tadas problemas tev tikai aukstumā?

Ps. Labak Raksti e39 topikaa!

[ Šo ziņu laboja Czars, 11 Jan 2016, 09:29:45 ]

Offline
kristapse39
11. Jan 2016, 09:38 #3

Kopš: 04. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW 520

Vissliktāk lec reālā aukstumā, vai kā šobrīd nelec nemaz. Un darbinot ir tāda sajūta, ka visu laiku kaut, kas pietrūkst, lai pielektu, kas nedaudz liek domāt par to, ka nepareizā brīdī degviela tiek iedota un tādēļ tādi brīnumi..
Offline
abyss
11. Jan 2016, 09:40 #4

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8309

Braucu ar: e39 523


11 Jan 2016, 09:38:07 kristapse39 rakstīja:
Vissliktāk lec reālā aukstumā, vai kā šobrīd nelec nemaz. Un darbinot ir tāda sajūta, ka visu laiku kaut, kas pietrūkst, lai pielektu, kas nedaudz liek domāt par to, ka nepareizā brīdī degviela tiek iedota un tādēļ tādi brīnumi..


Sāc ar aķa nomaiņu.
Offline
uldens1
11. Jan 2016, 09:41 #5

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16313

Braucu ar:

samaini auto pret normalu dizeli un problemu nebus
Offline
kristapse39
11. Jan 2016, 09:47 #6

Kopš: 04. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW 520

Ar savu dīzeli vari iet kur vēlies!
Runājot par aķi tas pirms 3 mēnešiem mainīts - jauns!
Offline
Czars
11. Jan 2016, 09:50 #7

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Voltmetru iemet piepipetajaa, cik v rada?
Akjis kaads - 65ah maybe?
Offline
kristapse39
11. Jan 2016, 09:58 #8

Kopš: 04. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW 520

Ar aķi tiešām viss ok, un nē ir kaut kādas 75 ah ja nemaldos, tur mazie man nederēja vajadzēja jaudīgāku aķi!
Pēc aķa noamiņas man viss gāja super pat vairākus mēnešus problēmas parādījās tikai pēc servisa. LAikam jāpārfrāzē mans jautājums. Vai mainot degvielas sūkni un sveces servisā varēja notizloties tā, ka man pēkšni parādās augstāk minētā problēma? Ja nē, tad vel aizdomas par to, ka tiešām devējs beigts, bet dīvaini, ka iepriekš to nebūšu jutis.. Vel jāpiemin, ka pirms servisiem man visu laiku bija problēma ar patēriņu, pie normālas braukāšanas pilsētā patēriņš bija ap 15 līdz 20 l uz 100.
Offline
Mikels
11. Jan 2016, 09:58 #9

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4984

Braucu ar: cieņu

Kā uznāk aukstums pilns powers ar topikiem no sērijas e39 nelec, 2.5tds neiet, e34 pečka nesilda utt....
Offline
kriii
11. Jan 2016, 10:02 #10

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Šādā laikā un korķos tam švakajam dzinējam 15-20L pilsētā uz E39 masu nav nemaz tik daudz.
Offline
abyss
11. Jan 2016, 10:02 #11

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8309

Braucu ar: e39 523

saraksti visas savas problēmas uz lapiņas, vēlams hronoloģiskā secībā. Tālāk dodies uz citu servisu un atdod viņiem to lapiņu. Tev tur nav "vienkārši aukstumā nelec" problēma, izklausās vismaz 3 dažādas
Offline
keda
11. Jan 2016, 10:26 #12

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 97

Braucu ar: 530d; 166 3.0; S6


11 Jan 2016, 10:02:50 abyss rakstīja:
saraksti visas savas problēmas uz lapiņas, vēlams hronoloģiskā secībā. Tālāk dodies uz citu servisu un atdod viņiem to lapiņu. Tev tur nav "vienkārši aukstumā nelec" problēma, izklausās vismaz 3 dažādas


Pirmā problēma varētu būt - 520i iegāde Ja no pietni jābrauc uz servisu un miers, ja aķis ir kārtībā tad problēmas tur daudz un dažādas var būt.
Offline
abyss
11. Jan 2016, 10:31 #13

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8309

Braucu ar: e39 523


11 Jan 2016, 10:27:15 AB1304 rakstīja:
Esot it kā arī e39 518.


w/e viss zem 530 der tikai, lai slīpētu apledojušu kalnu

P.S 530i nevis d, td, tds, ctdi, tdi vai jebkādi citi sātaniski apzīmējumi.

[ Šo ziņu laboja abyss, 11 Jan 2016, 10:31:59 ]

Offline
Driver
11. Jan 2016, 11:05 #14

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jan 2016, 10:02:50 abyss rakstīja:
saraksti visas savas problēmas uz lapiņas, vēlams hronoloģiskā secībā. Tālāk dodies uz citu servisu un atdod viņiem to lapiņu. Tev tur nav "vienkārši aukstumā nelec" problēma, izklausās vismaz 3 dažādas

+1
un varbut atstaj auto uz dienu shiem, lai pashi redz, kaa tas ir, kad nelec.
nevis aizej no servisa ar frazi "man plkst 18 vajadzes auto"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
11. Jan 2016, 11:08 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jan 2016, 10:27:15 AB1304 rakstīja:
Esot it kā arī e39 518.

neesmu manijis dzive tadu.
bet esmu manijis 2x e39 520d ar m47 ieksha.

un tad labak 520i ar m52/m54

ir ari dazi e34 518 redzeti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RSAWorkshop
11. Jan 2016, 11:12 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Jan 2016, 09:58:26 kristapse39 rakstīja:
Ar aķi tiešām viss ok, un nē ir kaut kādas 75 ah ja nemaldos, tur mazie man nederēja vajadzēja jaudīgāku aķi!
Pēc aķa noamiņas man viss gāja super pat vairākus mēnešus problēmas parādījās tikai pēc servisa. LAikam jāpārfrāzē mans jautājums. Vai mainot degvielas sūkni un sveces servisā varēja notizloties tā, ka man pēkšni parādās augstāk minētā problēma? Ja nē, tad vel aizdomas par to, ka tiešām devējs beigts, bet dīvaini, ka iepriekš to nebūšu jutis.. Vel jāpiemin, ka pirms servisiem man visu laiku bija problēma ar patēriņu, pie normālas braukāšanas pilsētā patēriņš bija ap 15 līdz 20 l uz 100.

1. jautājums vai tiešām apmainīja to par ko noplēsa naudu
2. jautājums vai maz pamērīja sūkņa spiedienu jeb uz bobi maina visu pēc kārtas?
3. jautājums-vai pieslēdza kompi un paskatījās ko labu rāda?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Driver
11. Jan 2016, 11:20 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jan 2016, 11:12:21 RSAWorkshop rakstīja:

11 Jan 2016, 09:58:26 kristapse39 rakstīja:
Ar aķi tiešām viss ok, un nē ir kaut kādas 75 ah ja nemaldos, tur mazie man nederēja vajadzēja jaudīgāku aķi!
Pēc aķa noamiņas man viss gāja super pat vairākus mēnešus problēmas parādījās tikai pēc servisa. LAikam jāpārfrāzē mans jautājums. Vai mainot degvielas sūkni un sveces servisā varēja notizloties tā, ka man pēkšni parādās augstāk minētā problēma? Ja nē, tad vel aizdomas par to, ka tiešām devējs beigts, bet dīvaini, ka iepriekš to nebūšu jutis.. Vel jāpiemin, ka pirms servisiem man visu laiku bija problēma ar patēriņu, pie normālas braukāšanas pilsētā patēriņš bija ap 15 līdz 20 l uz 100.

1. jautājums vai tiešām apmainīja to par ko noplēsa naudu
2. jautājums vai maz pamērīja sūkņa spiedienu jeb uz bobi maina visu pēc kārtas?
3. jautājums-vai pieslēdza kompi un paskatījās ko labu rāda?

ganjau atrada visletako servisu ar attiecigu kompetenci

svecem meras atstarpes, suknim raziba un klokenes devejam oscilogramma, ja tomer kadam ir shaubas, ka tiktieksham beigts.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kristapse39
11. Jan 2016, 11:54 #18

Kopš: 04. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: BMW 520

Spriežot pēc taviem komentāriem mīli vairāk rakstīt nevis lasīt! 99% tavu komentāru ne pa tēmu! Palasi ko jautāju, ja vari atbildēt tad atbildi, bet ja esi pārāk nezinošs un nevari atbildēt, tad neraksti neko! Tev laikam dzīvē grūti iet un šādus forumus izmanto, lai izkratītu žulti. Ne te bija saruna par servisu, ne to cik tas dārgs vai lēts, ne par dzinēja jaudu, atgriežamies pie sākuma - izlasi, ko jautāju un ja vari palīdzēt tad atbildi, ja nē tad neraksti neko!

11 Jan 2016, 11:05:54 Driver rakstīja:

11 Jan 2016, 10:02:50 abyss rakstīja:
saraksti visas savas problēmas uz lapiņas, vēlams hronoloģiskā secībā. Tālāk dodies uz citu servisu un atdod viņiem to lapiņu. Tev tur nav "vienkārši aukstumā nelec" problēma, izklausās vismaz 3 dažādas

+1
un varbut atstaj auto uz dienu shiem, lai pashi redz, kaa tas ir, kad nelec.
nevis aizej no servisa ar frazi "man plkst 18 vajadzes auto"
Offline
Driver
11. Jan 2016, 11:59 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ej, ka tu uz poda. to, ka atbildu par to, ko rakstu, vares apliecinat loti daudzi te. un to, ka ari sataisitu tavu lamatu ari.

bet es redzu, ka vainu pats esi iedomigs amurs vai pie tadiem uz servisu aizbrauci.

ir tads termins kaa "darbs ar klientu", kas nozime kartigi uzklausit visas sudzibas, iedzilinoties nianses. tad atrast problemas celoni un saskanjot remontu.

man no malas sobri izskatas, ka vainu tu esi dornis, vai servisa stada mudaki, jo laikam lidz galam ar Tevi nekas netika izunats sakuma vai ari shie pashi neko nesaskanojot samainija uz duru sveces, tad sukni un beigas vel nolema samainit klokenes deveju un tad Tu iesledzi abratku, jo tas nemakas 10euro un no Tevis sakas teksti par lietotu deveju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
11. Jan 2016, 12:00 #20

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Gribi īstu padomu ? Ja tas ko domā ar nelec ir ilgi griež, varētu būt kloķvārpstas devējs. Nahuj sveces bija jāmaina ?
Ir jāpieslēdz pie kompja un jāapskatās, kas jāmaina. Ja būtu sācis ar to, nebūtu papisis laiku mainot sūkņus un sveces. Bet iespējams, nevis kloķvārpstas devējs, bet sadales vārpstas devējs. Vai abi jāmaina, un sorry, te tiešām jāliek abi oriģināli, kas principā ir easy darbs salīdzinot ar sūkni.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo