Online
Pašreiz BMWPower skatās 262 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jauna performance garāža Rīgā - SpeedMotors [reklāma]
Autors | Ziņojums |
Speedmotors | | Kopš: 07. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Labdien bmwpower lietotāji! !
Vēlamies Jūs informēt par jaunu “performance garāžu” Rīgā - SpeedMotors.
Galvenie darbības virzieni ir:
- dzinēju vadības bloku programmatūras modificēšana
- performance komponentu pārdošana un uzstādīšana
- izplūdes sistēmu izgatavošana
Mūsu vidū ir vienīgais Baltijas valstīs “AEM Performance Electronics Factory Trained Tuner”, ar jau vairāk kā 10 gadu pieredzi darbā ar standalone (AEM, MoTec, Haltech, Vems, MS uc.) un OEM vadības blokiem, plašu darba pieredzi un garu projektu sarakstu ASV, UK, Krievijā un arī Latvijā. Ir arī metinātājs-mākslinieks un mehaniķis ar zelta rokām
Nesen pieņēmām lēmumu izveidot “performance garāžu” tepat, Rīgā. Viens no produktiem, kas varētu interesēt visus vietējos ir čiptūnings. Liela daļa mūsu klientu ir ar relatīvi jaunām un tehnoloģiskām automašīnām, tādēļ uz aparatūru tika nolemts neekonomēt. Iegādājāmies vislabāko aprīkojumu, kas šobrīd ir pieejams: Flashtec (CMD), Techtec (Byteshooter), Alientech u.c., kas dod mums iespēju vieniem no pirmajiem droši strādāt ar jaunākajām automašīnām.
Tad kāpēc izvēlēties SpeedMotors?
Visā pasaulē (un Latvija te nav izņēmums) “čiptūnerus” var iedalīt 3 kategorijās:
Pirmā ir spēcīgi tūninga ateljē, kas parasti specializējas uz konkrētām automašīnu markām, vai pat dažiem modeļiem. Viņi ir tie, kas cenšas pirmie gūt pieeju jaunu auto modeļu vadības blokiem. Analizējot tos veikt modifikācijas ECU vadības kartēs, kā arī pilnvērtīgi notestēt sava darba rezultātu, lai pēc tam šo informāciju tirgotu tālāk, par labu naudu... Latvijā tādu piemēru nav.
Otrā kategorija, kas sastāda aptuveni 90% čiptūninga sfērā ir tā saucamie „Slave tuners”, kas ir piesaistīti pie kāda konkrēta „master tunera”, vai bieži izmanto lētu “file servisu” kur pērk modifikacijas savu klientu automašīnu ECU programmatūrai. Tikai likumsakarīgs ir fakts, ka šādu tūneru veiktie modificējumi bieži vien var būt nekvalitatīvi un pat bīstami. Tiem, kas pārstāv šo kategoriju nav pat jāsaprot dzinēja darbības un tā modifikāciju pamatprincipi. Ja “file serviss” vai “master tuner” pieļauj kļūdu, veicot modifikāciju, vai starp modifikāciju veicēju, slave tuneri un klientu ir izveidojusies miskomunikācija, “slave tunerim” nav ne iespējas pārbaudīt modifikācijas pirms tās “ieliet”, nedz tādu zināšanu, lai identificētu kļūdu. Nereti problēmu nevarēs noteikt pat pie strādājoša dzinēja, jo nav nepieciešamās diagnostikas aparatūras vai zināšanu kā pareizi interpretēt datus. Ir gadījumi, kad nav jābūt speciālistam, lai sajustu, ka mašīna pēc modifikācijām dažādās situācijās brauc sliktāk nekā iepriekš, bet jums kā klientam centīsies ieskaidrot, ka tā ir jābūt, jo “slave tuners” jau sen ir neizpratnē par notiekošo, bet “master tuneram” būtu jāturpina veikt modifikācijas ar “aizsietām acīm”.
Trešā kategorija, kuru pārstāvam arī mēs – tūneri ar “master” aprīkojumu, pie tam vairākām dažādām vienībām. Ar iespēju manipulēt ar visiem nepieciešamiem ECU parametriem un plašu pieredzi/zināšanām, kā un ko tieši darīt. Tajā pašā laikā mēs nepropogandējam, ka visi mūsu darbi ir no nulles mūsējie. Mēs tāpat kā citi, arī ik pa laikam pērkam modificētas ECU programmas automašīnām, ar kurām vēl neesam strādājuši. Bieži vien tikai priekš tā, lai salīdzinātu ar originalu, un saprastu “kur un kas atrodas”. Papildus varam izvēlēties no kā šīs modifikācijas iegādāties, kā arī analizēt, ko esam iegādājušies un adaptēt katram konkrētam gadījumam.
Gala rezultātā mūsu aprīkojums un pieredze ļauj mums sasniegt maksimāli efektīvu rezultātu. Mēs vienmēr nesam pilnu atbildību par savu darbu un nekad neatstāsim darbu pusratā.
Latvijā ir izdalāma vēl viena “tuneru” sub-kategorija. Tie parasti ir jauni aktīvisti, kas ebay-ā ir iegādājušies lētu aprīkojumu (vai ķīniešu klonu ar neskaitāmiem “gļukiem”) un principā bez jebkādiem citiem papildus ieguldījumiem un pašmācības ceļā iegūtām zināšanām, viņi labpāt nočipos Jūsu automašīnu par 50-100 eur. Labā ziņa ir tāda, ka ar šādu aparatūru bieži nav iespējams strādāt ar jaunām automašīnām, bet, ja prasat manas personiskās domas, es tādu aktīvistu nelaistu klāt pat pie E36.
Īsumā - ja Jums nav vienalga, kam uzticēt savas mašīnas dzinēju, laipni lūdzam SpeedMotors laboratorijā
www.speedmotors.lv
SpeedMotors @ Facebook
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ko foršu var sadarīt ar 996 turbo tiptronic? | Offline | | |
KasparsGr | | Kopš: 09. Dec 2014
No: Auce
Ziņojumi: 442
Braucu ar: GTI
| Labas telpas izskatās.
Bet ar numuru aizkrāsošanu esat pieļāvuši kļūdu. Oranzajam BMW vienā Bildē var burtus redzēt, bet pārējās ir cipari. | Offline | | |
pekinens | | Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| būtu jaudas stends, tad varētu salīdzināt pirms un pēc, citādi tā čipošana uz tādām subjektīvām sajūtām vien sanāk.. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Malači
PS- Es arī domāju, kad kāds no čipotājiem uzliks jaudas stendu, lai objektīvi var redzēt ko tas čips dod.[ Šo ziņu laboja ozo, 10 Dec 2015, 22:32:11 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| nesaprotu kāda jēga kautkādu smirdekli sačipot un likt uz ruļļiem, tak pohuj principā cik tur ir tie zs , saprastu kautkādu projektu, kur uz papīra uzlikti 800zs, iemest 20k un tad uz ruļļa paskatīties vai papīrs melo, to jā, bet nu šitos 535d čipotājus | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| atsevišķi to kvēpa korpusu izplūdi nopirkt var maksā cik?
p.s. izskatās labi!!! | Offline | | |
Xplod | | Kopš: 16. Aug 2005
Ziņojumi: 103
Braucu ar: pilnpiedziņu
| es ar gribu piebilst , krutas iekārtas neko nedod , ja nav zinoša cilvēka kas ar viņām māk strādāt
un pieredze rodas strādājot
P.S bet garāža smuka | Offline | | |
|
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
| Izeja ir tikai 1
Jānočipo pāris forumiešiem auto "pa ļimonadu", lai šie tad var novērtēt
Man M57D30 ir gatavs šādam testam | Offline | | |
nejaukais | | Kopš: 22. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar:
| Custom Engine harness arī taisiet?
| Offline | | |
Speedmotors | | Kopš: 07. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
10 Dec 2015, 20:01:03 edzulis rakstīja:
Ko foršu var sadarīt ar 996 turbo tiptronic?
Uztaisīt var visu ko sirds vēlas, ar Porsche ir laba pieredze. Nepieciešams saprast kādi ir mērķi. | Offline | | |
Speedmotors | | Kopš: 07. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Prieks par veselīgu aktivitāt Mēģināšu atbildēt uz visiem jautājumiem.
Pirmkārt, kā Jūs jau noteikti sapratāt, šis topiks ir izveidots ar mērķi piesaistīt jaunus klientus, tādēļ tikai likumsakarīgs ir fakts, ka mēs pasvītrojam savas stiprās puses, kā piemēram aprīkojumu un pieredzi. Tāpat pirms kā komentējat, lūdzu izlasiet visu tekstu, nevis tā atsevišķas daļas. Galvenā morāle ir tieši par to, ka zināšanas un pieredze nav aizvietojamas.
Ne Remap’am ne Kaross’am ne par ko nav „jābaidās” un nevienā brīdī mēs neapgalvojam, ka viņiem nav adekvāta aparatūra vai darba pieredze un zināšanas.
Lasīju vairākus komentārus par jaudas stendu. Stenda mums nav! Un doma par tā iegādi tuvākajā laikā atri atkrita pēc pāris elementāru ciparu uzmešanas uz papīra. Minimāls ieguldījums sakarīgam stendam, ieskaitot montāžas darbus, kā arī skaņas izolācijas, ventilācijas u.c. darbus, sastāda minimums 150k eur. Nerunājot jau par to, ka dzīvojamā, daudzstāvu māja rajonā, tādas „izvirtības” realizēt būs sarežģīti. Parēķinot stenda potenciālo noslogojumu, šis pasākums mums atmaksāsies neprognozējamā nākotnē... Projektos, kur stends ir nepieciešams, mēs izmantojam Super Flow Igaunijā. Ja projekts nav kritisks, dažkārt izmantojam arī vietējos.
Mūsu (SpeedMotors) darbus un projektus vares redzēt mūsu mājas/facebook lapā. Ja runa iet par mūsu esošas komandas paveiktiem projektiem, ko pieminējām teksta sākumā, tad mazliet vēlāk sakopošu un izlikšu interesantākos. | Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| M, AMG, S, RS jau tā ir liela slodze un mazs resurss motoriem. Ko tur vēl var čipot
Tie auto tak kļūst par to pašu, ko visi sporta auto - birst viens mezgls pēc otra.
Pie tam ņemot vērā kādi ir Latvijas ceļi nesaprotu tos muļķus, kas čipo jau tā pietiekami jaudīgus auto | Offline | | |
ens | | Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
11 Dec 2015, 14:23:29 cirteejs rakstīja:
M, AMG, S, RS jau tā ir liela slodze un mazs resurss motoriem. Ko tur vēl var čipot
Tie auto tak kļūst par to pašu, ko visi sporta auto - birst viens mezgls pēc otra.
Pie tam ņemot vērā kādi ir Latvijas ceļi nesaprotu tos muļķus, kas čipo jau tā pietiekami jaudīgus auto
Pie jaudas pierod nenormāli ātri.. | Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Tātad problēma ar galvu | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Pie jebkādas jaudas pierod nenormāli ātri tikai daži vēl sev bonusā uzkrauj liekas galvas sāpes | Offline | | |
|
Speedmotors | | Kopš: 07. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 13:40:36 JDS rakstīja:
funnyboy Luuk tas jau ir kas taustaams
Paātrinājuma bildes no Racelogic protams ir interesanta tēma. Bet... Iekāp jebkurā jaudīgā automašīnā, paturi gāzes pedāli dažādās pozīcijās un izliec bildes forumā Tas viss protams ir aizvietojams ar pietiekamām prasmēm fotošopā... Internetā tas viss ir, maigi izsakoties, apšaubāmi un neko nepierāda Nekā personīga un dati izskatās reāli, bet lielīties internetā nav jēgas.
Ja šajā jautājumā iegrimt mazliet dziļāk un ar reālu pieredzi, tad mūsu vietējie stendi, ar briesmīgo piekļuvi, mūžam izslīdošiem ruļļiem, un nepietiekamu ventilāciju ir švaki, lai neteiktu vairāk. Tāpat arī stenda galvenā būtība ir regulēt nopietnus projektus, nevis rādīt cilvēkiem ciparus. Šos ciparus uz stenda arī var koriģēt pēc nepieciešamības. Un ja par to ir aizgājusi runa, tad čiptūners ir ieinteresētā puse... | Offline | | |
Speedmotors | | Kopš: 07. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 16:18:47 krods rakstīja:
Nepārliecinoš topiks pārs smuki bmw,tīras telpas,tas ir vis!šis man nepateica lai braucu pie jums,tāpat es aizbrauktu labāk Pie karosa,jo ir zināms ko viņš ir izdarījis un ko nē!a par jums neviens neko nezin
Tāpēc esam šeit un pie tā tiks strādāts | Offline | | |
Speedmotors | | Kopš: 07. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
11 Dec 2015, 11:39:24 nejaukais rakstīja:
Custom Engine harness arī taisiet?
Tikai projektu ietvaros. | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Varbūt jonix un Kaross ir menedžējuši šo ekšenu?
Nu labi,tas tā,sazvērestības teorija nepamatota.
P.S.nekā personīga.Humors. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|