Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 logu tīrītāja mehānisma restaurācija
Autors | Ziņojums |
ilmarsz | | Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
| Tātad, kā jau iepriekš solīju, razklads par logu tīrītāju mehānisma remontu. Bildes ir tikai pēc virpotāja apmeklējuma.
Problēmas cēlonis ļoti vienkāršs: izdilst slotu asis un bukses, asīm parādās baigā lufte ar visām no tā izrietošajām sekām.
Te gan ir nianses: e34 nāca 2 variantu logu tīrītāja mehānismi: parastais un ar "Wiper pressure control". Atšķiras viņi ar to, ka otrajam ir extra motors klāt pie vadītāja puses tīrītāja ass, kas regulē, cik stipri piespiest vadītāja slotu pie loga. Man bija otrais variants... Pēc piespiedēj mehānisma atjaukšanas sapratu, ka tur ir pilnīgas auzas (plastmasas zobrati, viss slikti). Patiesībā tas izdilušais piespiedēja mehānisms padarīja tīrītāju darbību vēl briesmīgāku. Tapēc no donora tika amputēts parastais variants un restaurēts tas.
Jaucot ārā to mehānismu, ļoti rekomendēju bildēt katru soli. Asu abos galos ir lērums ar dažādām šeibām. Ja nepiefiksē, kura šeiba kur atradās, pēc tam rodas nejauki brīži mēģinot saprast, kā tas viss pareizi liekams kopā.
Tā kā pa 25 ekspluatācijas gadiem tas tīrītāju alumīnija rāmis bija pamatīgi aizaudzis, vispārējā estētiskā stāvokļa uzlabošanai aiznesu viņu uz sodas strūklu (par ko paldies lietotājam jaaniss00 no www.ajblasters.lv)
Izsitam abas asis no svirām (es noslīpēju ar fleksi ass metālu līdz sviras līmenin un tad vienkārši izsitu viņas ārā) un ar visu stiprinājuma rāmi dodamies pie virpotāja. Virpotājs novirpo bojāto ass daļu, līdz tā klūs taisna. Tad izmēra jaunos reālos ass izmērus (diametrus) un pēc tiem virpo jaunās bukses.
Manā gadījumā tam alumīnija rāmim vadītāja pusē bija tik ļoti saēsta stiprinājuma vītne (alumīnijs ), ka nācās to griezt nost un virpot buksi ar visu vītni.
Par virpošanas daļas realizēšanu paldies lietoājam ap321 no Zemgales Metāla Centrs
Kad viss savirpots un bukses iepresētas, atliek iesist asis svirās (es drošības pēc apakšā piemetināju ar pāris punktiem tās asis stiprinājumu vietā) un krāmēt visu atpakaļ kopā.
Gala rezultātā:
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ba5hv07rzonqwid4rv.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=oneqof825lqm58bh1h1.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=suzxwloerkq1a44t4.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ldk8fhyi7oi3o9m280gs.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=pa361lj62ruh5j3fqyr.jpg][/URL]
Rezultāts ir Tīra. Klusi. Vienmērīgi. | Offline | | |
MazaisNapoleons | | Kopš: 14. Aug 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 88
Braucu ar: m50b25
|
27 Oct 2015, 12:01:36 ilmarsz rakstīja:
Tātad, kā jau iepriekš solīju, razklads par logu tīrītāju mehānisma remontu. Bildes ir tikai pēc virpotāja apmeklējuma.
Problēmas cēlonis ļoti vienkāršs: izdilst slotu asis un bukses, asīm parādās baigā lufte ar visām no tā izrietošajām sekām.
Te gan ir nianses: e34 nāca 2 variantu logu tīrītāja mehānismi: parastais un ar "Wiper pressure control". Atšķiras viņi ar to, ka otrajam ir extra motors klāt pie vadītāja puses tīrītāja ass, kas regulē, cik stipri piespiest vadītāja slotu pie loga. Man bija otrais variants... Pēc piespiedēj mehānisma atjaukšanas sapratu, ka tur ir pilnīgas auzas (plastmasas zobrati, viss slikti). Patiesībā tas izdilušais piespiedēja mehānisms padarīja tīrītāju darbību vēl briesmīgāku. Tapēc no donora tika amputēts parastais variants un restaurēts tas.
Jaucot ārā to mehānismu, ļoti rekomendēju bildēt katru soli. Asu abos galos ir lērums ar dažādām šeibām. Ja nepiefiksē, kura šeiba kur atradās, pēc tam rodas nejauki brīži mēģinot saprast, kā tas viss pareizi liekams kopā.
Tā kā pa 25 ekspluatācijas gadiem tas tīrītāju alumīnija rāmis bija pamatīgi aizaudzis, vispārējā estētiskā stāvokļa uzlabošanai aiznesu viņu uz sodas strūklu (par ko paldies lietotājam jaaniss00 no www.ajblasters.lv)
Izsitam abas asis no svirām (es noslīpēju ar fleksi ass metālu līdz sviras līmenin un tad vienkārši izsitu viņas ārā) un ar visu stiprinājuma rāmi dodamies pie virpotāja. Virpotājs novirpo bojāto ass daļu, līdz tā klūs taisna. Tad izmēra jaunos reālos ass izmērus (diametrus) un pēc tiem virpo jaunās bukses.
Manā gadījumā tam alumīnija rāmim vadītāja pusē bija tik ļoti saēsta stiprinājuma vītne (alumīnijs ), ka nācās to griezt nost un virpot buksi ar visu vītni.
Par virpošanas daļas realizēšanu paldies lietoājam ap321 no Zemgales Metāla Centrs
Kad viss savirpots un bukses iepresētas, atliek iesist asis svirās (es drošības pēc apakšā piemetināju ar pāris punktiem tās asis stiprinājumu vietā) un krāmēt visu atpakaļ kopā.
Gala rezultātā:
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ba5hv07rzonqwid4rv.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=oneqof825lqm58bh1h1.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=suzxwloerkq1a44t4.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ldk8fhyi7oi3o9m280gs.jpg][/URL]
[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=pa361lj62ruh5j3fqyr.jpg][/URL]
Rezultāts ir Tīra. Klusi. Vienmērīgi.
Super DIY!! Taisos arī sev kautko tādu taisīt | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5024
Braucu ar: cieņu
| Vieglāk nav paņemt šrotā pa 10 eur un braukt tālāk, nekā šitā čakarēties Tāpat tas mehānisms vienreiz auto mūžā izbeidzas | Offline | | |
MazaisNapoleons | | Kopš: 14. Aug 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 88
Braucu ar: m50b25
|
27 Oct 2015, 12:19:14 Mikels rakstīja:
Vieglāk nav paņemt šrotā pa 10 eur un braukt tālāk, nekā šitā čakarēties Tāpat tas mehānisms vienreiz auto mūžā izbeidzas
Mūsu šrotos jau parasti šitādi paši nojāti. | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Ir redzēts viens ļoti labs nerestaurēts, bet 95% ir izļurkāti. | Offline | | |
ilmarsz | | Kopš: 17. Oct 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 133
Braucu ar: e34 525i & Volvo 850
|
27 Oct 2015, 12:19:14 Mikels rakstīja:
Vieglāk nav paņemt šrotā pa 10 eur un braukt tālāk, nekā šitā čakarēties Tāpat tas mehānisms vienreiz auto mūžā izbeidzas
Nav viņi labi vairs atrodami. Vismaz ne šrotā un ne pa 10 Eur. Un ņemot vērā kāds "dzimumakts" ir to mehānismu izdabūt ārā un pēc tam ielikt atpakaļ iekšā... Es personīgi būtu smagi sarūgtināts, ja pēc pus gada izrādītos, ka atkal jāiet tas viss process no gala. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|