Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: m57 apgriezieni

AutorsZiņojums
EdgarsAdvance
20. Oct 2015, 13:50 #1

Kopš: 06. Nov 2012

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E46,e92,f10

Sveiki!

Sanāca pēdējo 2 nedēļu laikā nobraukt pie 8000km un pie kāda sestā tūkstoša aukstam parādijās problēma, tikko piedarbinot auto nedaudz apgriezieni raustās, protams minimāli, bet ļoti nepatīkami. Pie vainas varetu būt kāda sprausla vai sūkņa smadzene??

Motors: M57D25
Offline
lexusx
20. Oct 2015, 13:57 #2

Kopš: 12. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 930

Braucu ar: lexus is 220


20 Oct 2015, 13:50:15 EdgarsAdvance rakstīja:
Sveiki!

Sanāca pēdējo 2 nedēļu laikā nobraukt pie 8000km un pie kāda sestā tūkstoša aukstam parādijās problēma, tikko piedarbinot auto nedaudz apgriezieni raustās, protams minimāli, bet ļoti nepatīkami. Pie vainas varetu būt kāda sprausla vai sūkņa smadzene??

Motors: M57D25


sprauslai nevajadzētu būt ciet pie tādas intensīvas braukšanas, ja vien degviela bija laba,kvalitatīva, bet varētu būt arī labda zondes vaina, bet jātaisa diagnostika. Pie lamda zondes parasti iedegas Chek endzen
Offline
kriii
20. Oct 2015, 14:29 #3

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

Tam dzinējam lambdas nav.
Offline
EdgarsAdvance
20. Oct 2015, 15:55 #4

Kopš: 06. Nov 2012

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E46,e92,f10

Itkā neesmu dzirdējis ka dīzeļien nāktu lambdas, varbūt kādam specifiskam, bet nu šim noteikti ka nav.

Diagnostiku protams būs jāveic, bet pirms pašas diagnostikas vēlējos uzzināt kas varētu būt pie vainas. Degviela itkā visās valstīs tika lieta pilsētu tankos, diezvai tā bija kāda kreisā degviela, vienīgi šajā laika periodā bija reizes kad bez auto atpūtas tika nobruakti ap 1600km un pēctam aptuveni 400km dienā... varbūt arī tasvarējabūt pie vainas liekot auto pārlieku lielā slodzē,lai gan dīzelis tam attiecīgi ir paredzēts..
Offline
sewy
20. Oct 2015, 15:59 #5

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1

Ja tikai aukstam dzinējam tā problēma,
tad jājautā, kāda situācija ar kvēlsvecēm??
Offline
Edgars_J
20. Oct 2015, 16:16 #6

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Sāc tik vien ar sprauslu korekcijas pārbaudi, varbūt 1-2 palikušas "švakākas" tāpēc arī tikko pielaistam "peld" apgriezieni!
Offline
EdgarsAdvance
20. Oct 2015, 16:23 #7

Kopš: 06. Nov 2012

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E46,e92,f10


20 Oct 2015, 15:59:59 sewy rakstīja:
Ja tikai aukstam dzinējam tā problēma,
tad jājautā, kāda situācija ar kvēlsvecēm??


kvēlsveču relejs vai kāda kvēlsvece bija beigta, to pirms tam jau diagnostikā konstatēju, bet pirms tam kaut ar beigtu releju šāda problēma nebija.
Offline
Asch
20. Oct 2015, 16:33 #8

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

MAF
Offline
sewy
20. Oct 2015, 17:05 #9

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1


20 Oct 2015, 16:23:29 EdgarsAdvance rakstīja:

20 Oct 2015, 15:59:59 sewy rakstīja:
Ja tikai aukstam dzinējam tā problēma,
tad jājautā, kāda situācija ar kvēlsvecēm??


kvēlsveču relejs vai kāda kvēlsvece bija beigta, to pirms tam jau diagnostikā konstatēju, bet pirms tam kaut ar beigtu releju šāda problēma nebija.


Tapēc ka ārā nebija tik auksts...
Offline
EdgarsAdvance
20. Oct 2015, 20:57 #10

Kopš: 06. Nov 2012

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E46,e92,f10


20 Oct 2015, 17:05:47 sewy rakstīja:

20 Oct 2015, 16:23:29 EdgarsAdvance rakstīja:

20 Oct 2015, 15:59:59 sewy rakstīja:
Ja tikai aukstam dzinējam tā problēma,
tad jājautā, kāda situācija ar kvēlsvecēm??


kvēlsveču relejs vai kāda kvēlsvece bija beigta, to pirms tam jau diagnostikā konstatēju, bet pirms tam kaut ar beigtu releju šāda problēma nebija.


Tapēc ka ārā nebija tik auksts...


Vel nav nācies darbināt zemākā par +5

Tagad arī taspats ir kaut jadarbinu +13 grādos..
Offline
EdgarsAdvance
20. Oct 2015, 20:58 #11

Kopš: 06. Nov 2012

Ziņojumi: 60

Braucu ar: E46,e92,f10


20 Oct 2015, 16:33:12 Asch rakstīja:
MAF


Varbūt pat arī tas, jo vidējais patēriņš ir tuvu 9 litriem, tik kur viņš atrodās, to ganvel neesmu izpētijis

[ Šo ziņu laboja EdgarsAdvance, 20 Oct 2015, 21:00:29 ]

Offline
Jurchixx
20. Oct 2015, 21:18 #12

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


20 Oct 2015, 20:58:24 EdgarsAdvance rakstīja:

20 Oct 2015, 16:33:12 Asch rakstīja:
MAF


Varbūt pat arī tas, jo vidējais patēriņš ir tuvu 9 litriem, tik kur viņš atrodās, to ganvel neesmu izpētijis


pirms gaisa filtra, ja skaties no priekšpuses dzinēja kreisajā pusē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo