Online

Pašreiz BMWPower skatās 54 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Sajūga problēmas manai e36 trases mašīnai

AutorsZiņojums
tomsko
13. May 2015, 17:54 #1

Kopš: 25. Dec 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Sveiki,
Man ir e36 323i ar ZF kārbu un vienmasas spararatu (laikam no M20 ja nemaldos).

Mašīa tiek braukta tikai uz trases driftā un ir problēmas ar sajūgu - tas pārāk ātri izbeidzās tādēļ domāju par keramiku, bet te atkal sākas problēmas.

Biju pie čaļiem kas kniedē keramiku un piedāvāja 3 variantus -

1. mest keramiku pa virsu manam tagadējā sajūga diskam, bet var aprauties tie berzes virsmas stiprinošie dzelzīši.

2. knedēt keramiku uz viņu keramikai paredzētā diska un viņu centra, bet šajā pasākumā nav damperi (atsperes, vai kā viņas sauca?!) un + vienmasas spararats varētu būt smaga kombinācija.

3. veriants meklēt ZF kārbai derošo sajūga disku ar MAZĀKU centru, jo tādam viņi var uzmest savu šablonu. Tagadējam diskam nav pieejams. Nepieciešamie parametri būtu 228MM un 126 starp tālākajām centra skrūvēm.

Ir kādas idjeas? Varbūt vienkārši sūtīt kādu aftermarketu?
Offline
AF
13. May 2015, 18:01 #2

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

man ir bezdemfera spararats un bezdemfera keramiskais disks uz 3.0d, ikdienā braucu un dodu piparu. Tākā nav nemaz tik traki
Offline
tomsko
14. May 2015, 00:23 #3

Kopš: 25. Dec 2013

Ziņojumi: 11

Braucu ar:


13 May 2015, 18:01:21 AF rakstīja:
man ir bezdemfera spararats un bezdemfera keramiskais disks uz 3.0d, ikdienā braucu un dodu piparu. Tākā nav nemaz tik traki

Pat ikdienā? vaitad nenākas visu laiku vai nu izspolēt vai noslāpt?
Manās iedomās jau baigi traka kombinācija sanāk bez damperiem un ar keramiku



Edits: Kā būs ar kurvi? Piespiedīs vispār?

[ Šo ziņu laboja tomsko, 14 May 2015, 01:03:05 ]

Offline
Kasparis
14. May 2015, 06:52 #4

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


14 May 2015, 00:23:45 tomsko rakstīja:

13 May 2015, 18:01:21 AF rakstīja:
man ir bezdemfera spararats un bezdemfera keramiskais disks uz 3.0d, ikdienā braucu un dodu piparu. Tākā nav nemaz tik traki

Pat ikdienā? vaitad nenākas visu laiku vai nu izspolēt vai noslāpt?
Manās iedomās jau baigi traka kombinācija sanāk bez damperiem un ar keramiku



Edits: Kā būs ar kurvi? Piespiedīs vispār?


Painteresejies - kā vispār darbojas sajūgs, kam domāts demferis...
Offline
AF
14. May 2015, 07:47 #5

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


14 May 2015, 00:23:45 tomsko rakstīja:

13 May 2015, 18:01:21 AF rakstīja:
man ir bezdemfera spararats un bezdemfera keramiskais disks uz 3.0d, ikdienā braucu un dodu piparu. Tākā nav nemaz tik traki

Pat ikdienā? vaitad nenākas visu laiku vai nu izspolēt vai noslāpt?
Manās iedomās jau baigi traka kombinācija sanāk bez damperiem un ar keramiku



Edits: Kā būs ar kurvi? Piespiedīs vispār?

man ir 6 lapu keramiskais disks un sasch performance grozs, tagad jau piešāvos un pateicoties dīzeļa griezei uzsāku gaitu vnk atlaižot sajūgu neuzdodot gāzi. Bet nu protams tas nav ūber ērti, bet man nav izvēles dēļ tā, ka parastais kit svnk neturēs to griezi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo