Online
Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap X5 E70 patēriņu
Autors | Ziņojums |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Par cik šādas tēmas šeit nebija, tad welcome
Pats lūkojos E70 3.0d virzienā, interesē cik labi/slikti šobrīd ir ar šo X paaudzi, salīdzinot ar E60, piemēram.
Konkrēti 07-09g. modeļi.
| Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| Naudas kāšamais aparāts. Jauns - viss labi, lietots pēc 200k - nav vērts. Uzreiz ierēķini izmaksās automātkārbas remontu, un, ja daudz nobrauksi, tad jau arī varēsi sekvenciāli mainīt dīzeļu lielo trijnieku, tas nemaz nerunājot par balstiekārtu + visādiem elektrogļukiem.
Lietoto auto tirgū tas auto ir krietni pārvērtēts līdzīgi kā E60, bet ne kā E65, jo pircēji to auto ir iekārojuši, bet nezin/negrib zināt ar kādām izmaksām jārēķinās tam, kas viņu lietos pēc tiem 200k.[ Šo ziņu laboja cirteejs, 08 Nov 2014, 18:51:44 ] | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| 3.0D pat čipots to kuzavu gausi ness SD ir ok
pārējais ir atkarīgs cik nobraukts viņš būs | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Ja ņem 235 zs maini ķēdi un tipiskā motora problēma atkrīt, izmaksas ~ 700eur!
Kārba kā jau visiem BMW, neteiktu, ka vājā vieta, jāskatās katram variantam individuāli!
Ja ņem, tad labāk SD. Nekas tur TĀDS astronomisks tajā ixā nav, rupji rēķinot tas pats e60, tik lielāks! | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
08 Nov 2014, 18:49:48 cirteejs rakstīja:
Naudas kāšamais aparāts. Jauns - viss labi, lietots pēc 200k - nav vērts. Uzreiz ierēķini izmaksās automātkārbas remontu, un, ja daudz nobrauksi, tad jau arī varēsi sekvenciāli mainīt dīzeļu lielo trijnieku, tas nemaz nerunājot par balstiekārtu + visādiem elektrogļukiem.
Lietoto auto tirgū tas auto ir krietni pārvērtēts līdzīgi kā E60, bet ne kā E65, jo pircēji to auto ir iekārojuši, bet nezin/negrib zināt ar kādām izmaksām jārēķinās tam, kas viņu lietos pēc tiem 200k.
To pašu visi kliedza par e65 kad meklēju. Protams, ja paņemsi 500k +, kas arī būs lētākajiem tirgus variantiem, tad jā, būs nepieciešams kāds lielāks remonts, bet tā nekas traģisks tur nav! | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Tikko pārdeva vienu pilnībā pliku e70 3.0d ar 235hp 07 vai 08 gada bez pakām ar parastākajiem beņķiem un nemaz nerunājot par kkādiem head-up softclose utt. Karoč bija pa lielam tikai āda un moš vēl pats minimālais par 19.5k eur un pircējs ar prieku savāca, jo teica visu, kas ir ss.lv ko aizved uz wess diagnostiku tāmes sarēķina, ka sirms var palikt.
Nu ok nobraukums bija original 140k, tas bija vienīgais pluss.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 08 Nov 2014, 21:01:40 ] | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
08 Nov 2014, 20:59:47 Arturiks rakstīja:
Tikko pārdeva vienu pilnībā pliku e70 3.0d ar 235hp 07 vai 08 gada bez pakām ar parastākajiem beņķiem un nemaz nerunājot par kkādiem head-up softclose utt. Karoč bija pa lielam tikai āda un moš vēl pats minimālais par 19.5k eur un pircējs ar prieku savāca, jo teica visu, kas ir ss.lv ko aizved uz wess diagnostiku tāmes sarēķina, ka sirms var palikt.
Nu ok nobraukums bija original 140k, tas bija vienīgais pluss.
Wessā ja sarēķina +/- tāmi uz 2k eur, ta vēl ir laba mašīna salīdzinoši Man ixam wess sarēķināja 960ls, saremontēju visu, jau neatceros, bet kkas ap 200ls bija, savā servisā | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Kā jau iepriekš te tika minēts - jāpievērš uzmanība kārbai un ķēdei, sevišķi, ja nobraukums 100k+.
Pārējais +/- līdzīgi ar e53.
Spoguļu korpusi dārgāki, labie/pilnie stikliņi gandrīz vienā cenā. [ Šo ziņu laboja Robercz, 09 Nov 2014, 01:54:59 ] | Offline | | |
|
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
08 Nov 2014, 21:45:11 janchikz rakstīja:
08 Nov 2014, 20:59:47 Arturiks rakstīja:
Tikko pārdeva vienu pilnībā pliku e70 3.0d ar 235hp 07 vai 08 gada bez pakām ar parastākajiem beņķiem un nemaz nerunājot par kkādiem head-up softclose utt. Karoč bija pa lielam tikai āda un moš vēl pats minimālais par 19.5k eur un pircējs ar prieku savāca, jo teica visu, kas ir ss.lv ko aizved uz wess diagnostiku tāmes sarēķina, ka sirms var palikt.
Nu ok nobraukums bija original 140k, tas bija vienīgais pluss.
Wessā ja sarēķina +/- tāmi uz 2k eur, ta vēl ir laba mašīna salīdzinoši Man ixam wess sarēķināja 960ls, saremontēju visu, jau neatceros, bet kkas ap 200ls bija, savā servisā
Izstāsti ko vesā taisa pa 960ls bet tev sanāk 200ls Liec oģinālo vācu Topran | Offline | | |
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Tur drīzāk nevar būt atšķirīgs darba stundu tarifs? | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
09 Nov 2014, 09:02:08 PowerBMW rakstīja:
08 Nov 2014, 21:45:11 janchikz rakstīja:
08 Nov 2014, 20:59:47 Arturiks rakstīja:
Tikko pārdeva vienu pilnībā pliku e70 3.0d ar 235hp 07 vai 08 gada bez pakām ar parastākajiem beņķiem un nemaz nerunājot par kkādiem head-up softclose utt. Karoč bija pa lielam tikai āda un moš vēl pats minimālais par 19.5k eur un pircējs ar prieku savāca, jo teica visu, kas ir ss.lv ko aizved uz wess diagnostiku tāmes sarēķina, ka sirms var palikt.
Nu ok nobraukums bija original 140k, tas bija vienīgais pluss.
Wessā ja sarēķina +/- tāmi uz 2k eur, ta vēl ir laba mašīna salīdzinoši Man ixam wess sarēķināja 960ls, saremontēju visu, jau neatceros, bet kkas ap 200ls bija, savā servisā
Izstāsti ko vesā taisa pa 960ls bet tev sanāk 200ls Liec oģinālo vācu Topran
Es jau sen atpakaļ rakstīju, visas detaļas jaunas tika liktas. Bija jāmaina aizmugurējie bremžu kluči, bremžu diski, kkādas bukses un vēl tur kkas, kad izdzirdeju to ciparu par tiem sīkumiem, drusciņ smiekli sanāca | Offline | | |
yups | | Kopš: 01. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 315
Braucu ar: e70 alpine white, SL BRABUS 6.1
| varbūt kāds ir saskāries ar sekojošu lietu:
X5 e70 3.0d..... vienā smukā mirklī vairs nelec, pieslēdzot diagnostiku uzrāda, ka imobilaizers neatrod saikni ar EVS bloku, pāršuva no jauna, viss aiziet, kādu pusgadu viss smuki strādā, līdz vienā laimīgā dienā atkal tas pats. Respektīvi zūd saikne starp imobilaizeru, EVS bloku vai motora vadības bloku saprotu, ka vairs ar vienkāršu pārprogrammēšanu neiztikt. ieteikumi ? BM auto un visa imobilaizera sistēmas nomaiņa ?? [ Šo ziņu laboja yups, 25 Nov 2014, 17:01:05 ] | Offline | | |
edw | | Kopš: 29. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 587
Braucu ar: E70
| Jautājums tiem, kuri pārzina E70 piekari, lieta tāda, ka pirms, laika sāka ēst priekšā blakussēdētāja riepu no ārmalas, aizbraucu uz servisu, lai visu pārbauda, un tur pateica, ka jāmaina plaukts/svira hvz kā pareizi saucas, ja vajag varu iedot detaļas nr, teicu, lai maina uzreiz abās pusēs, ko arī izdarīja.
Pēc tam tā kā visa piekare bija ok, izdomāju, aizvest auto uz savirzi, pie viena no LV zināmiem BMW servisiem (vārdā pagaidām nesaukšu), jo stūre jau bija mazliet šķība no auto iegādes (kādi 2-3cm uz labo pusi), aizvedu uz servisu. šie piedāvā savu ritošās diagnostiku pa 15 euro + savirze, tā kā man iepriekšējā servisā, kuru jau apmeklēju vairākus gadus, teica ka viss pārējais ir ok, tad atteicos no pārbaudes, pēc tam saņemot auto no savirzes, secinu, ka stūre tā pat šķība, zvanu servisam, šie saka, ka ja es pie viņiem neesmu taisījis diagnostiku, tad viņi man neko varot garantēt, tad nu sarunāju, ka piektdien dodos uz pie šiem un pārbauda piekari, ja kaut ko atrod, tad man jāmaksā, par diagnostiku un ja gribu mainīt bojāto detaļu, tad par to un atkal par savirzi, ja piekarē viss ok šie taisa pa jaunu savirzi uz sava rēķina.
Es nezinu kāpēc, bet man aizdomas, ka šie tā pat atradīs kādu vietu, kur piesieties un teiks, ka piekarē vaina, lai tik šiem nebūtu pa velti jātaisa.
Jautājums tāds, kura detaļa vēl varētu ietekmēt stūres nobīdi? Un kā būt drošam, ka šie nečakarē mani?
P.S braucot auto nevelk uz nevienu sānu, bremzējot stājas taisni un arī nekur nevelk, kā arī nekas negrab, reāli vienkārši stūre stāv šķībi.
auto nav ne pneimo piekares, nedz aktīvā stūre.
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Pamaini riepas.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
wearefine | | Kopš: 14. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e53
| Spied "Play", lai skatītos video!
| Offline | | |
edw | | Kopš: 29. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 587
Braucu ar: E70
|
26 Nov 2014, 12:45:36 protams rakstīja:
Pamaini riepas.
šodien uzliku pilnīgi jaunas, varbūt pataisnojās mazliet, varbūt tikai iedomas..
btw, ja tiešām riepu vaina, un vecās ietekmēja to savirzi, tā ir mana vaina vai viņiem tas bija jāpasaka?[ Šo ziņu laboja edw, 26 Nov 2014, 12:51:04 ] | Offline | | |
|
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
08 Nov 2014, 18:31:10 ozo rakstīja:
Par cik šādas tēmas šeit nebija, tad welcome
Pats lūkojos E70 3.0d virzienā, interesē cik labi/slikti šobrīd ir ar šo X paaudzi, salīdzinot ar E60, piemēram.
Konkrēti 07-09g. modeļi.
Budžets? | Offline | | |
R777 | | Kopš: 17. Sep 2013
Ziņojumi: 582
Braucu ar: X5
|
26 Nov 2014, 12:45:59 wearefine rakstīja:
[youtube video
šis labs! būsim gidrāki ja būs saskarsme labot kārbas! [ Šo ziņu laboja R777, 26 Nov 2014, 13:17:53 ] | Offline | | |
wearefine | | Kopš: 14. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e53
| BMW marketings Samainot pāris detaļas var paildzināt kārbas mūžu 3-4 reizēs | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/eclom.html
ir jēga braukt skatīties | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|