Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 1.9 TDI sprauslas problēma

AutorsZiņojums
MA_21
14. Oct 2014, 16:53 #1

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Škoda Octavia, Bobiks arī ir...:)

Labdien visiem.Ir jautājums cilvēkiem, kas ņemas ar motoriem vai vnk kādam bijis kkas līdzīgs...pie kādiem defektiem un vai vispār 1.9tdi Bosch sprauslas kopmī var rādīt, ka viena ir beigta pavisam un otra pusdzīva, bet īstenībā ir veselas...ir kkas tāds iespējams un vai tas var būt pie izdilušas sadalenes?paldies...tiešām būšu pateicīgs par kometāriem-noderīgiem...
Offline
Peecis
14. Oct 2014, 17:28 #2

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2310

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Vecā tipa sprausla? Sūkņasprausla? Common rail?
Offline
uldens1
14. Oct 2014, 18:34 #3

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16325

Braucu ar:


14 Oct 2014, 16:53:21 MA_21 rakstīja:
Labdien visiem.Ir jautājums cilvēkiem, kas ņemas ar motoriem vai vnk kādam bijis kkas līdzīgs...pie kādiem defektiem un vai vispār 1.9tdi Bosch sprauslas kopmī var rādīt, ka viena ir beigta pavisam un otra pusdzīva, bet īstenībā ir veselas...ir kkas tāds iespējams un vai tas var būt pie izdilušas sadalenes?paldies...tiešām būšu pateicīgs par kometāriem-noderīgiem...

kompi rada kompensacijas,nevis vai sprausla dziva vai beigta,jā,iespejams ka sadalenes kulaki nodiluši,ja runa par PD
Offline
Jonix
14. Oct 2014, 18:36 #4

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Parastajam TDI ar kompi ir grūti noteikt reālo sprauslu stāvokli.

PD dzinējam met kļūdas un vēl ir pieejami papildus rādījumi pēc kuriem var noteikt vai viss ir kārtībā, vai varbūt sprausla lej.

Tiesa gan gan parastajam VP, gan PD dzinējam šos rādījumus var ietekmēt arī dzinēja kompresija, mehāniskais stāvoklis, regulējums un degvielas padeve kopumā.

PD dzinējam pilnīgi nepareizi rādījumi būs, ja ir beigts tandēma sūknis, sadilusi vai nepareizi saregulēta sadalene, beigti sprauslu blīvējumi vai elementārākais - nenoregulētas bīdītāju siltumatstarpes.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Peecis
14. Oct 2014, 18:50 #5

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2310

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Kā bija ar siltumatstarpēm? Pie auksta dzinēja līdz pieskaras un tad 225 grādi atpakaļ?
Offline
MA_21
14. Oct 2014, 19:16 #6

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Škoda Octavia, Bobiks arī ir...:)

Sprauslas ir PD.Situācija sekojoša bija,tapec nezinu ko un kā tur rādija,a/m raustijas,piesledza pie kompja tipa nestrada 2 sprauslas,atver vāku un konstatē,ka izdilusi sadalene,bet tiek apgalvots,ka sprauslas vienalga esot beigtas un tās jamaina,ko arī izdara,bet problēma protams paliek,kaut teica,kan50/50 vai palidzēs tā sprauslu maiņa.Tālāk cita vietā tiek nomainīta sadalene un atliktas atpakaļ vecas-it kā beigtās un visss strādā...un tg pagaidām civilizēti gribas pieradit,ka viņi ir kļūdījušies un pasteigušies ar sprauslu maiņu,bet šie pastāv uz savu,ka viņi nevareja kļūdīties un viņas ir beigtas,kaut gan daba un kompis pec sadalenes maiņas rada pretējo...nu centos izskaidrot problemas saturu...gribu vnk pats arī izprast situāciju....
Offline
Peecis
14. Oct 2014, 19:18 #7

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2310

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Vispirms ir jānovērš nepārprotamie defekti un tad jāanalizē tālāk.
Offline
Kaross
14. Oct 2014, 20:12 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4379

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Oct 2014, 18:50:16 Peecis rakstīja:
Kā bija ar siltumatstarpēm? Pie auksta dzinēja līdz pieskaras un tad 225 grādi atpakaļ?


Vispār 180 grādi atpakaļ. Bet atkarīgs no sprauslām. Pēdējo gadu atsevišķām sprauslām un atsevišķiem dzinēju kodiem ražotājs norāda arī 225. Tas gan retāk. PArasti visiem vecajiem PD ir 180.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo