Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: N73 jeb "uguni spļaujošais pūķis"
Autors | Ziņojums |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
| Sveicināti visi powera elitārie cilvēki, paši labākie meistari šajpus Urāliem!
Video nav mans, bet situācija līdzīga, tikai vēl trakāka -->
Spied "Play", lai skatītos video!
Saprotams ir tas, ka it kā aizdedze pa vēlu, vai arī sadalene sagrozījusies hvz kur. Kreisā pusē bija beigts degvielas sūknis, kas atrisināja nevienmērīgo darbību tikai tajā sānā. Tagad ir palikusi labā puse, no kuras šauj ārā uguni... VANOS? Kas sadilis? VVT?
[ Šo ziņu laboja Gi-Unit, 04 Jul 2014, 16:03:58 ] | Offline | | |
Ositis27 | | Kopš: 13. Feb 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 412
Braucu ar: BMW E38 730i, Kawasaki GPZ600r
| Tur jau vairak izskatas ka varsti nenosledzas lidz galam ciet. | Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
| Es saprastu, ja tas būtu tikai dažiem vārstiem, bet te ir visi vienā pusē | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16383
Braucu ar:
| kats ciet | Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
| Tas variants jau tika izslēgts | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16383
Braucu ar:
| tad liesais,parak leni sadeg un atveroties varstam tur vel notiek sadegšana | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| tur tak normāla vārstu pārsedze.. | Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
| Pēc tehniskās literatūras, Vanos sadaleni var pagriezt 60 grādu robežā. Vai tas ir pietiekami, lai tie paliktu atvērti arī pēc AMP? | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16383
Braucu ar:
|
04 Jul 2014, 21:42:57 Gi-Unit rakstīja:
Pēc tehniskās literatūras, Vanos sadaleni var pagriezt 60 grādu robežā. Vai tas ir pietiekami, lai tie paliktu atvērti arī pēc AMP?
pieliec kompi un apskaties cik šķibi viņas stav | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| laba bilde ulden | Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
|
04 Jul 2014, 23:12:05 uldens1 rakstīja:
04 Jul 2014, 21:42:57 Gi-Unit rakstīja:
Pēc tehniskās literatūras, Vanos sadaleni var pagriezt 60 grādu robežā. Vai tas ir pietiekami, lai tie paliktu atvērti arī pēc AMP?
pieliec kompi un apskaties cik šķibi viņas stav
Nav man, diemžēl, tādu iespēju INPA redz tikai Valvetronic, Bosch/Autocom vispār tupi uz šo motoru | Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
|
04 Jul 2014, 20:12:56 uldens1 rakstīja:
tad liesais,parak leni sadeg un atveroties varstam tur vel notiek sadegšana
No kā liesais? Jaunais sūknis bija uzlikts labajā pusē, bet nekas nemainījās | Offline | | |
lietotajs_sjava | | Kopš: 17. Jun 2014
Ziņojumi: 12
Braucu ar:
|
04 Jul 2014, 16:01:19 Gi-Unit rakstīja:
Sveicināti visi powera elitārie cilvēki, paši labākie meistari šajpus Urāliem!
Video nav mans, bet situācija līdzīga, tikai vēl trakāka -->
Spied "Play", lai skatītos video!
Saprotams ir tas, ka it kā aizdedze pa vēlu, vai arī sadalene sagrozījusies hvz kur. Kreisā pusē bija beigts degvielas sūknis, kas atrisināja nevienmērīgo darbību tikai tajā sānā. Tagad ir palikusi labā puse, no kuras šauj ārā uguni... VANOS? Kas sadilis? VVT?
Vai problēma vēl eksistē?
Ja jā, tad:
Ko kompis saka? ko saka diagnostika? Pēc sūkņa apmaiņas vajag nodzēst kļūdas. Vai bez sūkņa kaut kas cits tika darīts dzinējam?
[ Šo ziņu laboja lietotajs_sjava, 27 Dec 2014, 01:53:01 ] | Offline | | |
Noname | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3549
Braucu ar: cauru izpūtēju
|
04 Jul 2014, 18:21:04 uldens1 rakstīja:
kats ciet
kas? | Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2774
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
|
27 Dec 2014, 00:14:44 Noname rakstīja:
04 Jul 2014, 18:21:04 uldens1 rakstīja:
kats ciet
kas?
Katalizators | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10707
Braucu ar: Šahs un mats !
| tak lielaka daļa dzinēju šitā šaus aptkaļ, ja nav droseles mafu utt. protams ka tur ir kārtīgs liesais, jo degvielu gāž iekšā cik patīk. | Online | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Viennozimigi vajag gazificet!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10707
Braucu ar: Šahs un mats !
| un gaaazes farsunkas skruvet izpludes nevis iepludes kolektora , buus raketa | Online | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
|
27 Dec 2014, 00:24:53 Montana rakstīja:
tak lielaka daļa dzinēju šitā šaus aptkaļ, ja nav droseles mafu utt. protams ka tur ir kārtīgs liesais, jo degvielu gāž iekšā cik patīk.
lielākā daļa dzinēju ar valvetronic, strādās bez kolektora, jo gaisa daudzums tiek mainīts ar vārsta atvērumu | Offline | | |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 492
Braucu ar: Beņķiku
|
26 Dec 2014, 23:28:59 lietotajs_sjava rakstīja:
Vai problēma vēl eksistē?
Ja jā, tad:
Ko kompis saka? ko saka diagnostika? Pēc sūkņa apmaiņas vajag nodzēst kļūdas. Vai bez sūkņa kaut kas cits tika darīts dzinējam?
Varstu tirisana | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|